Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 -1 1 187

"közvetlenül, fedetten, távgyaloglás nélkül" Amit sikerült megcsinálniuk az egy kis gyaloglósdi lett, pláne a régihez. pedig adott volt a lehetőség értelmesebbre is átalakítani.

 

Szerinted miért hiányolom a Keletiben az 1-es-12-es vágányok közötti átjáróhidat?

A kelenföldiben átutazóban, mivel a Délibe egyszerűbb volt átmenni amikor kellett.

 

Előzmény: Törölt nick (186)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 186

Azt már tudjuk, hogy Kelenföldön nem jártál, de akkor ezek szerint a Keletiben sem, mióta átépült. Érdekes, hogy így alkotsz véleményt bármiről is.

Előzmény: Törölt nick (185)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 1 185

Hejj, de nehéz lett volna a Keletinél is úgy megcsinálni legalább az új metróépítést, (és a régi átalakítását) hogy a pályaudvar várójából közvetlenül, fedetten, távgyaloglás nélkül lehessen lemenni.

Előzmény: eric35 (183)
eric35 Creative Commons License 2016.01.07 0 2 184

Én fővárosi vagyok (konkrétan budai, II.kerület, családom révén meg a V. kerületben vagyok érintett).

Fehérvárra járok még sokat.

 

És nagyon nem mindegy nekem, mi lesz a Délivel.

 

Metrót már láttam élőben.

Gyerekkorom óta utazom rajta.:-)

Előzmény: Törölt nick (168)
eric35 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 183

Ez alatt az üveg alatt a Metro4 aluljárója van.

Tágas, levegős, világos.

Mozgólépcsővel, lifttel megközelíthető, teljes mértékben akadálymentes.

Vannak jegyváltó automaták, csomagmegőrző, enni is tudsz venni, le is tudsz ülni.

Gyakorlatilag betölti egy elővárosi vasútállomás funkcióját.

 

Előzmény: Beer Monster (177)
eric35 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 182

Mit akarsz bezáratni?

A Délit vagy Kelenföldet?

Mert egyik sem egy "rossz külvárosból" indul.

A Déli Bel-Budáról, meglehetősen jó helyről.

Kelenföld mostanában fejlődik, és egyáltalán nem egy rossz külváros. (Mondjuk azt az utcát, ahonnan a villamos indul, sürgősen szanálni kellene, de ennyi.)

 

Konganak a vonatok?

Gyere és nézz körül Kelenföldön, vagy a Déliben. Az elővárosi vonatok tele vannak (kettes-hármas csatolt Flirttel kiadva). Nyáron hatalmas a balatoni, velencei-tavi utasforgalom.

Győr felé van Railjet.

Kaposvár mindig is kiesett az országos vasúti közlekedés főáramából, ezen lehetne javítani.

Az észak-balatoni vonatoknál sem rendszeres a késés.

 

 

 

Előzmény: Beer Monster (180)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 181

Háát, azért nézz meg csúcsidőben egy elővárosi vonatot, az biztos hogy nem kong az ürességtől. Nyáron pedig jellemzően tele vannak a Balaton felé menő vonatok (ha nem érsz ki időben, utána művészet helyet találni), de télen hétvégente is elég sokan szoktak lenni Siófokig, főleg a hosszú hétvégéken meg az ünnepek környékén.

 

Győr fele meg mehetsz RailJet-el, ugyanúgy a Keletiből indul mint az IC, és ott biztos nem esnek le a gyerekek 120-nál a szitálás miatt (mondjuk én eddig csak a régi Kaláka forgóvázas By meg Bhv-nál tapasztaltam ilyet, de azok meg ugye nem nagyon IC-znek).

Előzmény: Beer Monster (180)
Beer Monster Creative Commons License 2016.01.07 0 0 180

Ez sajnos igen gyakori, hogy ott az infrastruktura, és az emberek nem akarják használni, mert nem olyan színvonalú a szolgáltatás. A Déli nélkül a NY-Magyarországi vasúti kapcsolat még tovább züllik.


Az az igen határozott véleményem, hogyha a színvonalra minden téren az elegendő pénzt nem akarják beletenni, akkor inkább bontsuk le. Komolyan gondolom ezt. Mert így egyszerre a pénzt is viszi, meg szar is. Konganak a vonatok a rossz állapotok miatt. Én nem akarok egy fillért sem olyan vasút fenntartására adni, ami egy rossz külvárosból indul. Busszal, kocsival járnak inkább az emberek, a sok 100 milliárdos vasúti infrastruktúrát pedig csak hagyjuk pusztulni és még a pénzünket is viszi eközben.
A győri IC-n rendszeresen olyan kocsik vannak, hogy a gyerekek 120-nál leesnek a székről.
Kaposvárra szinte csak átszállással lehet 3 1/2 - 4 óra alatt eljutni.
A Balaton É-i partján 1/2 óra késés az üzemszerű.


És hozzáteszem, hogy én még igen keveset járok vasúttal (a Déli elbontása után csak kocsival lesz már érdemes)! Mit tapasztal az, aki arra hagyatkozik.

Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 179

Hát akkor te sem manapság járhattál Kelendöld környékén. Ez a 4-es metró aluljárója, körülbelül 30 méterrel arrébb az említett régi aluljárótól. Több, mint másfél éve adták át.

 

Egyébként tényleg vicces, hogy javarészt olyan emberek vitáznak itt, akiknek finoman szólva enyhén hiányos a helyismeretük...

Előzmény: Beer Monster (177)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 178

Egyébként pont a Zalaiaknak lenne nem mindegy, hogy mi lesz a Déli-Kelenföldivel. Exkolléganők mindig busszal jártak Zalaegerszegből pestre, nem vonattal.

Előzmény: Törölt nick (175)
Beer Monster Creative Commons License 2016.01.07 0 0 177

Ez milyen aluljáró? A peronok között egy romos, graffitis, vizeletszagú folyosó van, elég hosszú lépcső alján. Azt még felújítva sem tudnám ezzel azonosítani.

Előzmény: Törölt nick (176)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 176

Az üveg alatt az aluljáró van. Így világos van a pincében.

Előzmény: Törölt nick (167)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 175

Zalában, Békésben és Nógrádban igen, többször is, de Szabolcsot még pótolnom kell. :)

Elnézést a kirohanásért, de méltatlannak éreztem pár hozzászólást.

 

Tehát visszatérve: ssajnos nagyon ritkán járok Pest és Fejér megyén túl, de nem is próbálok hozzászólni az ottani dolgokhoz. Ha esetleg mégis, akkor sem magas lóról.

Előzmény: Törölt nick (169)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.07 0 0 174

Konkrétan nem Neked címeztem a kifakadásomat, hanem két másik tt-nak.

Előzmény: schlumberger (170)
ax15 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 173

Á, csak tesztelik a tömeg eloszlatást

Előzmény: Törölt nick (165)
schlumberger Creative Commons License 2016.01.07 0 0 172

Nem utazom tovább, a VII-VIII ker kapitányságig kell elsétálnom, nincs messze, a Dózsa gy. sarok.

Ha a délibe megyek, ugyanez, két sarok séta :-)
Régen sokat utaztam Győrből Nyíregyházára (még mozdonyon is), de már kihalt a család mögülem.

Előzmény: Törölt nick (171)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 171

A keletiben az a legjobb, ha ugyan nem kell átmenned máshová, de az 1-es vágányra érsz be, a továbbutazáshoz meg a 12-es körülire kell menned. Mivel késett a beérkező, neked meg körbe kell menni... Piszoknehéz lenne oda egy mozgólépcsős felüljárót kreálni.

Előzmény: schlumberger (170)
schlumberger Creative Commons License 2016.01.06 0 0 170

Nekem pl Győrből kurvára nem mindegy, mert hol a Déli, hol a Keleti környékén van dolgom. Metrót láttam már élőben.  Bizony, mikor elindult, már akkor... 70-ben.

Előzmény: Törölt nick (168)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 169

Ember, jártál már Zala megyében? Szabolcsban, Békésben, Nógrádban?

Előzmény: Törölt nick (168)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 1 168

Na, olyanok osztják az észt a Déliről, akik nem jártak még a Kelenföldin? Vonattal sem?

 

Nektek nem kurvára mindegy onnan Zala megyéből, hogy mi lesz a Délivel?

 

Metrót láttatok már élőben?!

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 167

Még nem jártam ott, de ahogy nézem... a barmok biza pont azt csinálták. :)

Előzmény: Beer Monster (166)
Beer Monster Creative Commons License 2016.01.06 0 0 166

Nem mondod, hogy üveggel burkolták le a vasúti peront?! Miről van itt valójában szó?

Előzmény: Törölt nick (165)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 165
Beer Monster Creative Commons License 2016.01.06 -1 0 164

Megbocsáss, te teljesen hülye volnál, vagy ezt nem nekem mondod? Reklamálj nála, mit érdekelnek engem az ajtók.

Előzmény: Törölt nick (160)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 163

Nyilván szoroztak, osztottak, és hasonlókra jutottak mint te vagy én. Nem éri meg. A két tömegközlekedési forma ésszerű határok között nem olvasztható egybe.

Előzmény: Törölt nick (162)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 162

Topiktárs ötletével kapcsolatban az a kérdés merült fel benne, hogy Bécs, vagy Prága miért nem ilyen rendszerekben gondolkodik még hosszútávon sem?

Előzmény: NAR (161)
NAR Creative Commons License 2016.01.06 0 1 161

Ettől még fennmarad ugyanaz a probléma, hogy a metrószerelvények (sok ajtó, kevés ülés) nem annyira alkalmasak az elővárosi forgalomra (kevés ajtó, sok ülés).

Előzmény: Lamneta (159)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 1 160

A vasúti-metró alagút valósznűleg értelmetlen megoldás.

 

Csakhogy topiktárs e mellett kardoskodik, és szerinte külföldi példák vannak erre.

 

De az ellenérveket nem éreztem alkalmasnak én se.

 

Ennek részben az is lehet az oka, hogy nem tudod értelmezni az ellenérvet.

 

Nem igazán az ajtók számáról szól a topic, de nem is szempont egy 100 éves intervallumban.

 

Elméleti számok:

 

Ha 775 fő 20 ajtón 20 másodperc alatt tud kijutni, akkor 775 fő 12 ajtón 33-34 másodperc alatt tud kijutni úgy, hogy a jármű utasterét ugyanolyannak tekintjük.

 

A 2-es metrón van 11 állomás, azaz a kevesebb ajtó miatt megnövekedett utascsere idő miatt a menetidő a két végállomás között 3-4 perccel hosszabb.

Előzmény: Beer Monster (158)
Lamneta Creative Commons License 2016.01.06 -4 0 159

figyellek ám titeket, skacok! :) nem a holdon, hanem a marsra. és nem vonatot a metróalagútba, hanem metrót a vonatsínekre. legalábbis az én jövőképemben. és hogy a táv hosszú-e vagy rövid? no, az csakis pénz kérdése. ami, mint tudjuk van. csak nem erre. hanem... mire is? ja tudommmár, a felcsúti kisvasúthoz. de az kit zavar? hiszen az VASKERÉÉÉÉÉÉÉK! 

Előzmény: Beer Monster (158)
Beer Monster Creative Commons License 2016.01.06 0 0 158

Szerintem annak az lehet oka, hogy egy kicsit abszurdnak hatott a hozzáállás. Ember járt a Holdon, majd megoldják a metrót is megfelelően, vagy elmennek fagylaltárúsnak.


A vasúti-metró alagút valósznűleg értelmetlen megoldás. De az ellenérveket nem éreztem alkalmasnak én se. Nem igazán az ajtók számáról szól a topic, de nem is szempont egy 100 éves intervallumban.

Előzmény: Törölt nick (157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!