Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2012.07.01 0 0 463

Nem értem. A szolgáltatónak miért nem érdeke, hogy az utasok kulturált körülmények között utazhassanak?

Előzmény: matteo14 (458)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2012.06.30 0 0 462

A fékpedálra van kötve, de sokat nem ér, mert rendszeresek a fék melegedések. Amúgy én még úgy tanultam annó, hogy lefelé abba a fokozatba mész, amivel felfelé, vagy eggyel alatta.

Előzmény: Peti817172M (457)
Zahnrad Creative Commons License 2012.06.30 0 0 461

Kínai csúcstechnika, drágáér:

Menetpróba: BYD K9

Magyarországra érkezett a kínai BYD (Build Your Dreams) cég elektromos busza, kipróbáltuk. [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Cinege446 Creative Commons License 2012.06.30 0 0 460

Hát akkor az még nem is olyan rossz! Jó, ezek helyköziben járnak, de például a debreceni helyi Volvók átlag 70l-es fogyasztásához képest egész tűrhető!

Előzmény: matteo14 (459)
matteo14 Creative Commons License 2012.06.30 0 0 459
Buszonként változik. 20-40 között mozog.
Előzmény: Cinege446 (454)
matteo14 Creative Commons License 2012.06.30 0 0 458
Azért azt,se felejtsd el,hogy az üzemanyag felhasználással nagyon b*sztatva vannak a gkv-k.Egyszer lett az egyiknek ~40L a fogyasztása kapásból GPS-t raktak a buszba.Persze,hogy ott spórolnak,ahol tudnak.
Előzmény: Peti817172M (450)
Peti817172M Creative Commons License 2012.06.30 0 0 457

Retarder nincs bennük?

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (453)
Cinege446 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 456
Előzmény: RIKA424 (455)
RIKA424 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 455

Van.

 

Ide írtam úgy egy éve.

Előzmény: Cinege446 (454)
Cinege446 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 454

Egyetlen dologra lennék kíváncsi ezekkel a buszokkal kapcsolatban, ez pedig nem más, mint a fogyasztásuk! Van erről valamelyikőtöknek tapasztalata?

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2012.06.29 0 0 453

Menne az, csak ahhoz a gázpedálra is rá kéne lépni, nem csak simogatni, de akkor többet is fogyaszt. Amúgy a váltó áttételei nem az igaziak, se a hegyet, se a nagy (60+) sebességet nem szereti. Magas fordulaton zajos a kocsi, bár ez már a szigetelés baja. Némelyik volános sofőrnek pedig nem ártana újra elmenni vezetni tanulni, mert lejtőn lefelégyakran mennek 6.-ban, vagy üresben, ami elég nagy ökörség, arról nem is beszélve, hogy a fékeket szétégetik, gyakori, hogy füstöl az első futómű.

Előzmény: Törölt nick (452)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.29 0 0 452

Ne, értem én ezt... Az egyik legelső tapasztalatom az volt a King Longokkal, hogy olyan motor van bennük, csak úgy repeszt, mint a disznó. A hangja is igen egészséges...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (451)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2012.06.29 0 0 451

Meg kinyomkodják hegymenet előtt, "mert nem bírja a motor". Érdekes módon a Localók, púposra pakolva is tudtak 50-et hegymenetben, légkondival, pedig a motorjuk ugyanakkora teljesítményű, és ha jól tudom, kisebb űrtartalmú.

Előzmény: Peti817172M (450)
Peti817172M Creative Commons License 2012.06.29 0 0 450

A mieinknek is jó a klímája, csak 40 fokban is külön kérvényt kell benyújtani, hogy kapcsolják be. Meg próbálnak mindenfélét összehazudni, hogy miért nem működik, csak azt felejtik el, hogy az utas rálát a vezérlőre, és látja, hogy be sincs kapcsolva. Érdekes módon ezután megjavul és tökéletesen működik.

Előzmény: Cinege446 (448)
matteo14 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 449
Cipruson szintén futnak az XMQ6121G jobb kormányos verziói az OSEA-nal. Azokra is igazak ezek :)
Előzmény: Cinege446 (448)
Cinege446 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 448

Sziasztok!

 

 Nem régen ismerem még a King Long buszokat, de szinte azonnal megkedveltem őket. Úgy adta a sors, hogy a múlt héten Máltán nyaralhattam. Ott a jobbkormányos XMQ6127J és az XMQ6900J típusok futnak, meglehetősen jó üzembiztossággal! Pokoli hőségben, meredek emelkedőkön, olykor-olykor kimondottan rossz minőségű utakon közlekednek egész nap úgy, hogy a klíma is megy folyamatosan rajtuk -nem is akárhogyan-, de az egy hét alatt egyetlen buszt sem láttam megfeküdni. Mindezekhez hozzátársul, hogy a sofőrök fordulónként váltják egymást és iszonyatosan ütik a vasakat. Feltettem pár fotót az ottani példányokról, fogyasszátok egészséggel! :)

 

   

Luqa (ha jól emlékszem) A valettai buszcsomópont             A sokféle belső kialakítás egyike

 

 

Volt már egy pár koccanása...

 

 

Indulóban Valettáról                       A sofőrök közel 30%-a nő (akik szintén hihetetlenül agresszíven vezetnek)

Buslord Creative Commons License 2012.06.18 0 0 447

LIG-532, Color. Tavaly év végén égett porig elektromos zárlat miatt. Jelenleg még mentik belőle a használható részeket, majd szétvágják.

Előzmény: maci86 (446)
maci86 Creative Commons License 2012.06.18 0 0 446

A Sárkány Center mellet lévő busyos telepen a fényező mellet áll egy teljesen kiégett king long! mi történt vele? mi lesz a sorsa?

RIKA424 Creative Commons License 2012.05.24 0 0 445

A King-Long autóbuszok majd valamennyi nyugat-europai állam buszai között megtalálhatók.

Futnak ott is rendesen.

Igen.

Még Eurolines fordában is.

 

 

maci86 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 444

És legalább a "kívánló minőségü" Ling long gumival van szerelve?:)

Előzmény: Buslord (441)
maci86 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 443

Az hagyján én tegnap láttam egy ugyanilyet ha jól Emlékszem magyar RSZ-el!!

Előzmény: valaki09 (442)
valaki09 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 442

Múlt héten még német rendszámmal láttam ezt vagy egy teljesen ugyan ilyet (werner reisen-es) a Deák téren. De ezeket rendes nemzetközi fordákon használták a németek?!?!?!?

Előzmény: Buslord (441)
Buslord Creative Commons License 2012.05.14 0 0 441
matteo14 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 440
És az egyéb csodákról nem is beszéltünk...Persze az egyéb csodák csak egy-egy buszra igaz,de legalább vannak egyéb csodák.
Előzmény: Peti817172M (439)
Peti817172M Creative Commons License 2012.04.19 0 0 439

Ma tűnt fel, hogy a King Longonkon szabványos XLR mikrofon bemenet van, tehát gyakorlatilag bármilyen hangforrást könnyedén rá lehet csatlakoztatni. Végre valami pozitívum a buszon :)

matteo14 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 438
LCZ-853->LCZ-851
LCZ-851->LCZ-854
LCZ-863->LNT-482
???->LCZ-863
matteo14 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 437
Nemrég kaptam az infot,hogy Sola szervizelésen van.Próbálják kiküszöbölni a motor gyengeségeit.
Előzmény: Unatkozó rendszergazda (436)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2012.03.08 0 0 436

Vagy csak simán megdöglött. A 853-assal amikor legutoljára utaztam, igen s..r volt a kuplungja, nagyon csúszott, alig bírtunk hazajutni. Persze lehet, hogy azóta megcsinálták, mostanában inkább a bia felől jövő (782) járatokkal szoktam utazni.

Előzmény: matteo14 (435)
matteo14 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 435
Má' megint kavarnak mindent?Du. (15:25-ös indulás) LCZ-851 volt.Így viszont semmi értelme...
Előzmény: Unatkozó rendszergazda (434)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2012.03.07 0 0 434

Vagy nem. Ma reggel valamelyik Kinga volt a helyén, de a heringes dobozból nem láttam, hogy melyik. (7:00-ás 782-es Bia->BP)

Előzmény: matteo14 (433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!