Minden, ami amerikai vasút. Társaságok, vonalak, gőzösök, dízelek, kocsik, még amerikai stílusú modellezés is, meg amit föl sem soroltam, szóval minden...
olyan mintha jövőre a trabantoknak kötelező lenne utánfutót húzniuk, mert nem felelnek meg a ma érvényes hátulról jövő ütközés biztonsági előírásainak :)
Nem tudom volt mar ilyenre mashol precedens, a VIA Rail-nek kormanyilag megparancsoltak hogy a rozsdamentes acel szerelvenyek elejere es vegere ures kocsit allitsanak be elovigyazatossagkeppen utkozesbiztonsagi okbol. Ezzel allitolag a paklikocsi hozzaferhetetlenne valik, es a kilatas az utolso szalonkocsibol takarva lesz:
Kaliforniában nem,ott csak a Spanyol bemutató szerelvényt tesztelték 1994 környékén. Néhány éve volt arról szó,hogy az ex Milwaukee-i szerelvényeket használni fogják a Pacific Surfliner járatokon,de végül ebből nem lett semmi.
Még ha ujjat közeljövőben nem is gyártanak, azért a Kaliforniai Metrolink Bombardier BiLevel kocsijait ők újítják fel,így még egy ideig megmenekülhet a Milwaukee-i üzemük.
Egy darabig igen, aztan selejteztek. Ket masik Amtrak szett vesztegelt Millwaukeeban amit most eladtak Afrikaba. A 2021 szeptemberi Trains magazin kozolt egy dagalyos cikket a temarol.
Tulajdonkeppen a Washington allambeli baleset ahol a mozdonyvezeto benezte a sebessegkorlatozast a vonal elso napjan es a vonat leesett a hidrol, kinyirta a Talgo jovojet Amerikaban. Ekkora igazsagtalansagot - politikai futball aldozata lett a gyarto.
A fene se gondolta, hogy mekkora Ward-Leonard gépek dolgoztak az újvilágban.
A kettős egység hossza 94 láb (28,77 m), a 714.400 font súlyból (700,4 tonna) 540 tonna nyugodott a 16, 1422 mm átmérőjű hajtott kerekeken.
Egy apróság, szerintem valami hiba csúszott az átváltásba, nekem 324 046kg jött ki, ami a két mozdonyra/egységenként hat tengelyre vetítve jobban is hangzik.
Igen én is úgy tudom jól sikerült a felújításuk. Lehetett olyanokat olvasni,hogy MARC megvehetné az Amtrak HHP-8-sait de mivel jelenleg még nem járt le a lízingszerződésük ( Ha jól tudom 2022-ben jár le ) így vélhetően nem tudták eladni őket. Pedig nyilván jobban megérné mint dízelezni vezeték alatt a Penn Line-on.
Egyébként 2019-ben az Amtrak ellen pert indított a lízingcég mivel kannibalizálták HHP-8-saik nagy részét.
Visszatérésükről pedig,már tesztelik őket,áramszedő és vélhetően mechanikai berendezéseiktől megfosztva vezérlőkocsiként fogják őket használni,kiváltva velük a régebbi Metroliner vezérlőket!