De, álkérdés, mert ha nem lenne egyértelmű az, amit írtam (és amit bárki tudhat, aki az elmúlt években, évtizedekben Alfát vett), akkor meg minek kérdezted. A vélemény pedig nem pusztán szubjektív, hagymázas hülyeség, hanem maximálisan illeszkedik mindahhoz, ami a márkára és a vásárlóira kimondatlanul is jellemző volt.
Én viszont komolyan kérdezem: miért nem állsz bele és véded meg az Alfa SUV-ot?
Én megengedő vagyok: bárki, aki szereti és/vagy értékeli a márka múltját, tradícióját, ethoszát ÉS - és ez fontos! - van stílusérzéke, szereti a szépet. Ennyi. Ezeket a kritériumokat az elmúlt évtizedekben teljesítette az Alfa típusainak 90-95%-a. (MiTo, Stelvio kivételével, bár nekem a Giulietta felfújt pufisága sem tetszik, de még hagyján).
Tévedés ne essék: a folyamat már a Stelvioval elkezdődött. Valódi Alfás nem ül be egy ocsmány, hórihorgas, böszme dömperbe, akár Alfa, akár Ferrari (akár Lotus, akár Lamborghini stb.) logo is legyen rajta!
Most nézem, egy hónappal ezelőtt még 13.58 jurót írtál az árra, a második linkedet amikor megnyitottam akkor még 16+valamennyi volt, de ott éppen nem kapható. Ma reggel a te legelső! linkedet megnyitva is 17.16-ra árazza be. Szép infláció :D
Elvileg Magyarország felszabadításának ünnepére fog ideérni a csomagod, és 7099 ft-ot vontak le a kártyámról konverzió és egyebek után ( az a 16+ eurós már nem volt elérhető szóvalk egy 17+ eurós árust tudtam csak találni, és ma reggel érkezett meg a terhelés)
modern szgk-t , a fogyasztoi tarsadalom tagjainak gyartjak ---- es a gyar az elso, null kilometeres eladasnal jut penzhez ---ergo abban erdekelt, hogy az elso tulajdonos legyen elegedett es idealis esetben, markahu ---igy jo esellyel ujabb,nullkm-es, vadonatuj jarmuvet is tole fog vasarolni, masodik....harmadik stb...alkalommal
benzinesben ugyanugy van kettostomegu ....stb ...mint a dizelben .... dizelmotor fajlagos? hatasfoka? jobb, mint a benzinese.... picit kevesebbet fogyaszt megegyezo hasznalat eseten, mint a benzines----ha ez a sporolas neked szempont
mivel irtad hogy keves penzbol akarsz ilyen targyat vasarolni, gondolom, szamit a pnz
uzemeltetesrol / hasznalati szokas rol / modrol nem irtal, igy arra tanacsolni sem lehet
dizelnek nagyobb a kobcentije (no replacement for displacement?).....
feltoltott motor mindketto (turbos a dizel es a benzines is)
legolcsobb , 1 tulajdonos es 50 e km alatti futasu, nem olasz kocsi ez a mobil ede kinalataban :
Valamelyik szerviz youtube csatornájára pont nem túl rég került fel egy videó a dízel Stelvio befecsendezőrendszerének javításáról. 7 számjegy az már és ez elvileg tök normális 200 ekm körül. Most minősítsem az utóbbi egy-két évtized autógyártását? Vegyél szart kurva drágán, aztán még költsd rá a gatyádat is...csábító. :D
Akkor a Stelvióba a dízelmotor jobban mozgatja a kasztnit mint a benzines? És a dpf, egr, kettőstömeg, kokszosodás jelenléte nem jelentős?benzinnél ezek nincsenek ha a megbízhatóságot vesszük..
Ha megérkezik a kütyü, majd beszámolok, a tapasztalatokról.....
Paco: használtam launcsot és kts-t is.... komoly elmélyülést (elméleti és gyakorlati szinten,1aránt) igényel.... plusz folyamatos utánképzést / szintentartást....
Erre nekem sem időm, sem más, egyéb lehetőségem = feltételem, sem, adott.....
Ilyen mélységben, szerintem, az foglalkozik vele, akinek ez a szakmája....ebből él.