Cat,
szerintem cserén kívül másegyéb nem létezik ezeknél az alkatrészeknél. Az a legbosszantóbb, hogy a 4 utángyártottal megspóroltam cca 15.000HUF-ot - így került a 130-as revi olyan 74.000-be. Komoly alkatrész csak ez a négy volt, a többi szűrők, olajok, szelepállítás, stb.
eclipseboy: nekem hatarozottan gombfejet mondtak, ha jol emlekszem a trapez verzio, ami lejebb van. a szilenteket is majd lassacskan illene cserelni [majd telen...]
Eboy,
igen az is bele van tuszkolva. A másik végébe pedig a gömbfej sajtolva. Nem is túl könnyű cserélni.
Caitlin,
banyek, irigyellek 250k-s gyárival. Énnemtudom, mi a ráktól hótt meg íly hamar. A fogyfőf-vel is az a baj, hogy ki kéne szerelni, nade akkor mivel járjak...
Na megkerestem, NLQ írta az "Autós szégyentábla" topicban, a (10546) hozzászólás. Összesen 9 fô ment.
megkerdeztem mindket tanpalyat, a gerhard berger hetkoznap felnapos 14900 +afa /fo hetvegen 16200 Ft/fő +áfa ha a hungarianal van a kotelezo biztopsitas, akkor 15% kedvezmeny van ebbol...
csoportos kedvezmeny 30 fotol....
az autoklubban lebeszeltem, augusztus 25 re felteteles modban holnap delig kell visszaszolnom nekik... arak
11000 Ft+afa /fo (-50% augusztusi kedvezmeny) 6-8 fo csoportot javasolnak ( ha kevesebben megyunk akkor tobbe kerul, vagy idegent is beraknak kozenk, ha tobben megyunk sok a varakozas... 9 re beszeltem le, az oktatas 3,5 oras, azert 9 re, mert igy tudnak meg delutan embereket fogadni, ha kesobb akarnank menni, akkor 1 orai kezdes lenne, de akkor meg megdoglenenk a melegtol
tovabba lebeszeltem azt, hogy en fizetek be mindenkit, es en autoklub tag vagyok, akkor 9000 Ft+afa -50% ert mehet mindenki azaz fejenkent 5625 Ft lesz!
Lehet, hogy érdemes lenne a Borszéki Gabinak megkérdeznie a Berger-pályát, talán ôk nagyobb bizniszt látnak abban, ha a Magyar Mitsubishi Klub vonul.
egyebkent nekem meg a gyari gombfejem van a bal oldalon igy 250.000 km-nel... a tomitsu csak annyit mondott, hogy gyari, nem utangyartott. reklamalni meg a fogyasztovedelmi fofelugyeletnel lehet. esetleg a mitsu alkatreszimportornel?
erre a vezetestechnikaira mennek sot lehet, hogy vinnek meg vkit/tobbeket, csak ok nem mitsuval. az szerintetek gond lenne? :) ja: es picit mar csucsosodik a fulem
pmaci!: nem tudom milyen tipusu a gyari gombfej, viszont nekem a se a denzelnel se a laczkonal nem akartak kulon cserelni csak a lengokarral egyutt, ami viszont 80-90e forint....
Az nagyon sok az a 12e. Asszem a német vs. japcsi topicban szervezett NLQ (jólemléxem?) ugyanitt ugyanoda, ô leszervezte a saját neve alatt, és mint Autóklub-tag, fejenként 6250,- vagy mennyibe került a népeknek. Minnyá megkeresem.
A hátsókerékmeghajtásról jut eszembe, hogy a Borszéki Gabinak jeleztem, hogy lenénk innen egy páran akik a vezetéstechnikai tréningre elmennénk.
A következőket írta a Gábor:
"A másfél vagy a 3.5 órás tréningre jönnétek? Az elõbbi 4-5 a hosszabb 12 ezer körül van. Még tárgyalok a héten az Autóklub-bal valami kedvezmény érdekében. Legalább az Autóklub tagoknak járó árat szeretném elérni.
Tervezem, hogy a médiában is lenne visszhangja az eseményüknek mint pl. Autó Motor, Autósélet, Lóerõ, vezess.hu, totalcar, stb."
Sziasztok.
Caitlin: milyen gömbfej megy az autódba és mennyiért a Tomitsunál (gyári)?
Azért kérdem, mert a 130.000km-es reviziónál bekerült 4 új utángyártott gömbfej á Mattker 6500x2 és 3700x2 árakon. Na, ezek közül vmelyik páros (vagy mind?!) 1800, azaz egyezer-nyolcszáz vegyes(!) km után elkezdett lógni!!!!!!!!
#Q1: To ALL: Mit a lefeszt csináljak?! Hogy lehet ilyen ügyben reklamálni - ki nem vehetem lóbálva, hogy kérem ez rossz...?
#Q2: Mennyi a gyári ára ott, Caitlin...
Lackónál 9.000lett volna a drágábbik, lengőkarba csatolt példány.
2.6l astron engine bored 40thou
TR Magna head
Haltech efi computer
Hi-flow T04 turbo running 20 psi
AVO circuit racing bar intercooler
3 inch exhaust
carbon fibre airbox with 3inch stainless intake piping (not in pic)
simmons 17inch rims
lowered 3 inches
(5 billion other mods :)
dyno dynamics dynoed at 208 kW (279 hp) at the wheels
best of 12.8 secs on street tyres.
nem indiszkret. :) egy regenvolt pasim nevezett el igy. ez allitoalg vmi mesebeli jotunder volt usa deli mondavilagban... en meg nem talaltam ra a tenyleges mesere, de elhiszem neki :) miert?
KÖszi szépen! az pont jó, úgyis az Árpád hídnál lakom, az nincs messze, megkeresem. Én holnap vagy holnapután (ahogy sikerül) megyek a Galanthoz, nézem a fúvókákat meg a szelepemelôt.
[honnan van a nicked...? ha nem indiszkrét :-))) ]
Zak! most beszeltem a szivakkal leng. csill. ugyben. legrugossal nem foglalkozik. viszont a 'vad' nevu (?!) szerviz/szerelo foglalkozik vele. kifelemenet a szentendrei uton a daewoo-nal kell lekanyarodni es ott lesz. de semmi konkretat nem tudott mondani. es egyebkent erdemes volt varnom a szervizzel! esztergalt/ganyolt gombfej helyett most mar van a tomitsunal gyari! es igy meg olcsobb is lesz :)
Biztos ami biztos alapon vehetsz előtte egy tömítést, legfeljebb elrakod a szekrénybe ha nem lesz rá szükség, jó lesz későbbre. Esetle egy kis tömítő pasztával körbenyomhatod visszaszerelés előtt a régi tömítést, a Matt-Kernél van Loctite én is azt használtam.
Jó, köszi! Ügyes vagyok :-)))) eddig még egyiket sértettem meg, monnyuk mind új volt és valszeg jobb állapotban, mint ez a használt. Shell Retinax zsírom van, ajjó? De inkább motorolaj kéne, nem? Az olajszűrôt se zsírozom, hanem olajozom... ;-) vagy?