Az ö-zéssel kapcsolatos dolgokat kéretik majd a Csehországi kiránduláson részt vevő BKV-s dolgozóknak is elmondani, mert nekem nem hiszik el, hogy Szögöd nincsen...! Köszöntettel. ;-)
Nagyot tévedsz kispajtás! :-) Nagyon is pesti! X. kerületi. A "Gödörben" keletkezett... és szárnyra kapott.
(A "szegedi" szót őőőőzve "szögedi"-nek kell írni, de egyes dél-alföldi községekben a "szegödi" kifejezés sem ritka a beszédben. Ellenben a két "ö"-betűs kifejezés nem létezik. Max. Pesten :-))
Az út minőségét a felső kopóréteg folytonosságával lehet jellemezni, nem a vízszintességével.
Sokan nem gondolnak bele, de az útpálya víztelenítését meg kell oldani, amihez az utat hullámoztatni, vagy oldalirányban lejtetni kell.
Egy beépített környezetben a meglévő járda, vagy keresztutcák szintjéhez, mint meglévő állapot igazodni kell, ebből az következik, hogy úg ynéz kia z út, mintha hullámvasutat szeretnének csinálni.
Ettől még a burkolat lehet jó, és dinamikus hatások nem érik a vázszerkezetet, mint egy kátyús Thököly úton. Az egy más dolog, hogy ötvennél nem konfortos az utazás.
Cserébe kérném a csopitól a 76-os nagydu-t a 927-tel:-) Megkapod, de ára lesz. A csopinak egy teniszlabdára fáj a foga. Olyan szép rikítózöld színűre, ami akár egy keskeny ereszcsatornában is képes gurulni... :-D
Azt remélem nem gondolod komolyan, hogy ahol útfelújítás volt, ott a Solarissal nyugodtan lehet 50-nel menni. Attól, hogy a huppanókra ráhúztak egy új réteg aszfaltot, attól az még ott van, így le kell lassítani, hacsak nem akarjuk a kocsit tönkretenni.
A 927 sajnos jövő héttől nem ütközik akadályba, eljön a kétrészesek rémálma, a nyári kiiktatás:( Nekem csupa rokkant jellel.
Aszfaltba fúrt fényvisszaverő elem és a Rózsák terénél a buszsáv végén a sávelhúzáshoz kerül, mivel sokan nem veszik figyelembe /látják a sáv nyomvonalvezetését.
Cserébe kérném a csopitól a 76-os nagydu-t a 927-tel:-)
Az utak állapotára hivatkozni - legalább is a Solarisok esetében - kissé túlhaladott, jól csengő baromság.
Szíveskedjen valaki utánan nézni, hogy a 70, 73, 76, 78-as vonalon, de akár a 74-esen hány olyan útszakasz van, amelyet nem újítottak fel az elmúlt 4 évben.
IK60T kollégának szintén:
Budapest Székesfőváros június havi ajándéka a 75,5 éves fővárosi trolibusz közlekedésnek:
- prizma júliusig a Dohány utcában
- Szörény - Százados befordulás rendezése
Természtesen nem vagyunk rasszisták, így a villamos és buszágazat is kap apróbb forgalomtechnikai bon-bonokat:-)
Biztosan nem fogalmaztam elég érthetőn: Engem nem valamelyik troli utastere, hanem az ARC troli elkészült utastere érdekel... Vagy holnapra visszajön szegedre?
Csak halkan megkérdezem milyen licencet, azt a konstrukciót amit a Mercitől lekoppintottak. Lehet, hogy Európában ezzel komoly jogi gondok lennének. Arról nem is beszélve, hogy van elég magyar gyártó is. DG