Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yipi Creative Commons License 2001.07.25 0 0 299
Nyert!

Ford Focus Ghia 4 ajtós 1.6-os

nekem nagyon tetszik.

yipi 120el

Előzmény: Aszpirin (293)
forgi Creative Commons License 2001.07.24 0 0 298
Biztos levesznek, valamilyen szinten. De ez szvsz. minden márkánál így működik. És mivel ennek az 1 autóra jutó költsége függ az értékesített össz darabszámtól, így lehet, hogy nem vesznek le jobban, mint más márkánál. Az is tény, hogy a lent "jelzett" cég nem azon az áron jut hozzá a géphez, mint a vásárló.
De a legfontosabb, azt kell eldöntened, hogy Neked személy szerint mennyit ér meg az árú.
Hja és az említett tény hamuját ne a gyártó csoport fejére szórjuk .
Előzmény: E30M40 (294)
E30M40 Creative Commons License 2001.07.24 0 0 297
Hülye:) Én úgy értem,hogy még a takarító nő is polóval jár ott a melóba még ha fapadossal is:)
Nekem nagyon nem jön be,hogy ennyi céges autó van ott:) Nagyon az a filingem ott,hogy a "túl" nagy haszon miatt tehetik meg:) Ja meg mégjobban öregbitik a népautó nevet:)
Én is hülye vagyok?:)
Előzmény: Aszpirin (295)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.24 0 0 296
Ja, egyébként akkor sírnunk igazán, ha megtudnuk, mekkora nyereségtartalma van mondjuk a távközlési szolgáltatásoknak. :(((
Egyébként szerintem más autókon is sokat kaszálnak.
Előzmény: E30M40 (294)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.24 0 0 295
Hát néha azért BMW-ben is érdekes alakokat lehet látni... Persze csak néha... :)
Előzmény: E30M40 (294)
E30M40 Creative Commons License 2001.07.24 0 0 294
Sziasztok!

Forgi!

"Való igaz, hogy a VW termékei nem tartoznak a legolcsóbb kategóriába. De amíg igány van a termékeikre, az adott áron, addig tudomásul kell venni, hogy piacképes, és a vevők elfogadják a kért összeget. Az árat a kereslet és a kínálat szabályozza, és a tények azt bizonyítják, hogy itt nem csak kínálatról beszélhetünk.
A VW csoport az árképzésnél másként pozicionálja a különböző típusait, amelyet néha alapvetően csak az imidzs különböztet meg."

Tetszik nem egy és nem két VW modell csak amikor azt látod,hogy több száz céges kocsi veszi körbe a főkereskedést akkor elgondolkozom,hogy milyen haszon lehet a kocsikon,hogy ezt megtehetik? Olyan kis pöcsöket látok a városban .......pest (nem reklámozom:) feliratú céges kocsival,hogy ilyenkor azt mondom magamban,hogy tetszenek a kocsik,de azért sem ilyen autót veszek ha majd megtehetem,hogy új autót vegyek nehogy egy ilyen területi képviselőt (vagy ki tudja milyen f@sz poszban van:) hozzásegitsek egy céges kocsihoz:)Lehet hogy én rosszul látom,de nekem az az érzésem ott,hogy itt le fognak venni:(
Szerintetek?

Előzmény: forgi (292)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.24 0 0 293
Kizárásos alapon Focus vagy Mégane.

Talán a Focus???? Az nem éppen rossz választás.

Előzmény: yipi (291)
forgi Creative Commons License 2001.07.24 0 0 292
Tisztelt istenek és félistenek!
Egyrészről szeretnélek figyelmeztetni benneteket, néha az istenek is a fejükre esnek.

Mint VW tulajdonos az alábbiakat szeretném a vita átolvasása után a figyelmetekbe ajánlani.

Rozsdásodás:
Jelenlegi gépem egy 89-es VW Passat. A gépen a legnagyobb rozsdafolt kb. 3 cm volt, és az is a nem megfelelő gondozásnak köszönhető. A karosszériát az előző tulajok még nem bántották és én se sokat költöttem rá, pedig metálfesték kell hozzá és nem is olcsó.

Megbízhatóság:
Érdekes mód hasonló korabeli gépekkel némettel találkozom a legsűrűbben (alegtöbbjük VW), de ez biztos csak a megbízhatatlanságuk miatt van. :)))

Technika:
Mint írtátok a VW csoport csak ósdi, lepusztult technikát tud alkalmazni. Szegény Armin Schwarz :) Fura a Skoda WRC azért mindig ott mocorog a legjobbak közt, habár nincs akkora fejlesztőgárdája éd büdzséje, mint több más gyári csapatnak.

Árak:
Való igaz, hogy a VW termékei nem tartoznak a legolcsóbb kategóriába. De amíg igány van a termékeikre, az adott áron, addig tudomásul kell venni, hogy piacképes, és a vevők elfogadják a kért összeget. Az árat a kereslet és a kínálat szabályozza, és a tények azt bizonyítják, hogy itt nem csak kínálatról beszélhetünk.
A VW csoport az árképzésnél másként pozicionálja a különböző típusait, amelyet néha alapvetően csak az imidzs különböztet meg.

Ugyanazon alkatrészek több tipusban:
Minden autógyár megpróbálja a költségeit racionalizálni. Sokszor egész eltérő cégek szövetkeznek. Pl. Suzuki és Opel (Wagon R és Agila), Volvo és Mitsubishi (S40 és Carisma).

yipi Creative Commons License 2001.07.24 0 0 291
hmm.. mit is? nem is igazán emlékszem, olyan régen láttam már.

még nem is mentem vele!! csak a szüleim. az az igazság, hogy amíg megvan a skodám nem is nagyon ingerem, mert bevallom őszintén félek tőle egx kicsit. meg amíg 3 autónk van nem is igen hiszem hogy nagyon használnánk.

egyébként nem titok, de jobban szeretném, ha kitalálnád. a listából szerintem kiderül :-)))

yipi 120el (andalog alunni, és még mindíg boldoga skodájával, igaz már nem a régi:-( )

Előzmény: Aszpirin (290)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.24 0 0 290
Áruld már el, mit vettetek ...

Vagy én voltam figyelmetlen?

Előzmény: yipi (289)
yipi Creative Commons License 2001.07.24 0 0 289
hi

hát nem is Golf-ot vettünk, bár én nem találtam olyan kicsinek a helyet, igaz nem sokat utaztam benne hátul kb 10km-t ez alapján nem merném azt mondani, hogy nincs igazad. viszont vezettem ezt is hoszabb úton, elöl nem volt vele semmi gondom.

yipi 120el

Előzmény: lore (288)
lore Creative Commons License 2001.07.24 0 0 288
Kedves yipi,
annyit tennék hozzá a listádhoz, hogy a golf hátsó helykínálata a kategóriában az egyik legszűkebb (igaz elöl az egyik legtágasabb).

lore

Előzmény: yipi (286)
lore Creative Commons License 2001.07.24 0 0 287
Na figyi, megmondom a tutit! A listád alapján valszeg én is a 145-öst választottam volna, mert az tetszik is, jó az ár/érték aránya. De van akinek egy golf jobban tetszik és ha nekem egy golf jobban tetszene, akkor kiizzadnám a még szükséges extrák árát és a golfot venném. Inkább mint, hogy évekig bennem legyen, hogy a golfban jobban érezném magam, de hiányzott 300k hozzá...

*-*-*-*
A helyesírásról az én véleményem az, hogy az elütések nem gázosak, sokan gépelünk gyorsan, félig vakon. De a nyelvünk védelméhez tartozik egy-két "nehéz szó" helyes leírása. Nem olyan nagy ügy odafigyelni és elgondolkzni, hogy a muszály nem-e muszáj-ként helyes...
/de én ezügyben egy nehéz eset vagyok, lehet, hogy túlreagálom :-)))/

lore

Előzmény: ha5nx (285)
yipi Creative Commons License 2001.07.24 0 0 286
hi!

a mi szempontjaink voltak:
ABS, légkondi, szervókormány, 2 légzsák, el. ablak legalább elöl, min 100Le, 3 felnőtt kényelmesen elférjen, akár csomagokkal is.

yipi 120el

Előzmény: ha5nx (285)
ha5nx Creative Commons License 2001.07.24 0 0 285
Ítéljétek meg, mennyire OFF:
Amikor én vettem autót (követelmény a min 100 LE):

Daewoo Nubira 1.6: Annyira látszik és érezni rajta, hogy mindent feláldoztak az olcsóság oltárán, hogy fájt (pl. valami hótgagyi 14-es gumik voltak rajta). Van klíma és ABS. kb. 3.5 M

Astra 1.6: 3.5M-ért vagy klíma vagy ABS, de mindkettôt nem lehet. Hosszas alkudozás árán sem.

Golf 1.6: ugyanaz minn fenn, de a biztosítóm nem akar rá CASCO-t kötni, csak ha SkyGuardot szerelek bele, akkor is horribilis összegért. Egybôl kiesett.

Bravo 1.6SX: 3M ért klíma + ABS + nekem nagyon bejövô design, de az akciós modellek között már nem volt dupla légzsákos raktáron. :(((

Megane 1.6 Cool: Nagy nem teccet az alakja. :(( Különben nyerô lett volna. Ja és nekem túl puha volt a futóműve (nem kielégítô kanyarstabilitás)

Alfa145 1.6TS: 3.5M-ért automata klíma, ABS, sportülések, dupla légzsák, bôrkormány + váltó, sportkit (spoiler, küszöbök, alufelni), P6000-es gumi... legerôsebb motor a felsoroltak közül

Az utolsó volt a nyerô. Mert annak ellenére, hogy kifutó modell, olyan dolgokat vonultatot fel mint a TwinSpark, változó szelepvezérlés, kiváló futómű... amelyek a többi modellben hírbôl sem voltak. A CASCO-m a kötelezôvel együtt valamivel 50ezer forint alatt van 1 negyedévre 10% de min. 48.000 forintos önrésszel. Szerintem van akkor presztizse, mint bármyel más modellnek a felsoroltak közül és nem áll belôle minden sarkon 3 db.

HELYESÍRÁS:
Valószínűleg legtöbbünk ismeri a helyesírás szabályait, csak 1részt rosszul gépelünk, másrészt lusták vagyunk figyelni rá.....

Előzmény: yipi (284)
yipi Creative Commons License 2001.07.24 0 0 284
Georg CARtárs!

ne add fel! mi melletted állunk! mint írtam én is kedvelem a VW-t, de mégsem azt vettünk. nem hiszem hogy rosszabul jártunk így, sőt nagyon elégedett vagyok, de olyan mindegy lett volna. még annyit, Újclió 12 16V írta, az árakat, én meg hogy mit tapasztaltunk, mikor az autót vettük

"Kigyűjtöttem néhány újautóárat (kerekítettem minden esetben a kerekítés szabályainak megfelelően):
Mazda 323 1,4 73LE: 3,4M -éppen nem tudtak mutatni egyet sem modellváltás miatt. még képen sem-
Astra Viva 1,2 65LE: 2,8M -ezzel a motorral röhej! amúgy meg egy tipikus kispolgári autó.-
Focus (akciós) 1,4 75LE: 3,0M -légkondival, egyedi nem mindenkinek tetsző design-
Civic 1,4 90LE: 3,7M -ha csak a kókuszhoz hasonlítom, +700eFt, és még klíma sincs!-
Pug 307 1,4 75LE: 3,1 -szintén még nem volt megtekinthető, de nem is bánjuk, nem olyan szép mint a 206-
Megane 1,4 95LE: 3,0 -valóban felszereltségben nagyon kedvező, de kicsit csúf, hátsó hely nem kielégítő -
Golf 1,4 75LE: 3,2 -hmm... ha talán 1 évvel előbb néztünk volna új kocsit

ezek a mi szubjektív véleményeink. lehet nem egyetérteni, de meggyőzni semmiképpen sem. mert fontos az is hogy néz ki egy autó, nem csak az mi van benne. a Civic, meg egy nagy csalódás volt a számomra az ár/érték arányával (4ajtós verzió)

yipi 120el

Georg Creative Commons License 2001.07.24 0 0 283
Én is befejezem az ebbe a topicba való írást.

Egyszerűen nincs értelme olyan emberekkel vitatkozni, akik nem ismerik azt a szót, hogy tolerancia. Arról nem is beszélve, hogy még a helyesírást sem tudták megtanulni, pedig arra még az általánosban is nagyon odafigyelnek...

Zoldalma Creative Commons License 2001.07.24 0 0 282
Kis kiigazítás: nézzük a Pug 309 helyett mondjuk a 205 1.9 GTI-t, az már esélyesebb :-) és azt is lehet izmosítani. Viszont az is igaz, hogy kicsivel kisebb, mint a Golf II, legalábbis érzésem szerint. R5 GT Turbo...?

Z.

Előzmény: GTI 16V (230)
Újclió 12 16V Creative Commons License 2001.07.24 0 0 281
Még nem mentem el!

Még nem adtam el Golfot, de a Képes Autó Extrát lapozgatva ez a benyomásom.

Pont a sokak által szidott megbízhatóság imidzs miatt fognak érte szerintem többet adni.

De majd holnap folytatjuk.

Szép napot!

Csákány!

Előzmény: Cgo (280)
Cgo Creative Commons License 2001.07.24 0 0 280
UjClio,
az elektronika hatalmas mertekben terjed. Ha most megveszed a fapados Golfot, mibol gondolod, hogy 3-4 ev mulva jo aron megveszi Toled valaki? Az igenyek nagyon valtoznak, az Golfobia nem fog orokke tartani! A hasznalt autoknal egyre jobban dominal a felszereltseg.

Hiaba fogod mondani, hogy na de ez VW es nezd az illesztest vazze...

Előzmény: Újclió 12 16V (243)
Cgo Creative Commons License 2001.07.24 0 0 279
UjClio,
az elektronika hatalmas mertekben terjed. Ha most megveszed a fapados Golfot, mibol gondolod, hogy 3-4 ev mulva jo aron megveszi Toled valaki? Az igenyek nagyon valtoznak, az Golfobia nem fog orokke tartani! A hasznalt autoknal egyre jobban dominal a felszereltseg.
Előzmény: Újclió 12 16V (243)
Újclió 12 16V Creative Commons License 2001.07.24 0 0 278
Na csőváz! Zárul Miki mókatára.

További jó hajtépést.

Have a nice day!

Clio.

frescho Creative Commons License 2001.07.24 0 0 277
33-as,de nincs alja. Akkor tovabb keresgelek,mert a tetejebe meg metal a dragam.
Előzmény: HuG (276)
HuG Creative Commons License 2001.07.24 0 0 276
frescho !
Egy + pont van a VW mellett: nem rohadnak annyira, mint az olaszok. Ebbe ne menjünk bele, mert szerintem nekem több tapasztalatom van ezen a téren.

Sajnos jelenleg nem tudok semmilyen munkát vállalni, mert építkezem, félben van az új műhel is, gazdasági totálkáros XR3i állítok helyre (családi).

Milyen az autó?

U.i.: csak teljes restaurálás vállalok: homokszórózás, kasztnizást, cinkelés, alvázvédelem, fényezés(kivétel metál), fix technológiával és részletezéssel

Előzmény: frescho (269)
Újclió 12 16V Creative Commons License 2001.07.24 0 0 275
Ja és Signore Abarth találta fel a kereket:-))

Figyi, nem azt mondtam, hogy szar a CR, vagy igen?? Az Audi CR-jét még magadnak se hidd el. Majd szólok, ha tényleg lesz az A3-asba CR. Oké?

Ha pedig magad is elismered, hogy korlátolt vagy, akkor kéne nyitnod egy topicot, hogy "Korlátoltak véleménye az autókról - cél a másik márka sárbatiprása"

Részemről befejeztem.

Clio

Előzmény: HuG (271)
AtomAnti Creative Commons License 2001.07.24 0 0 274
HuG!

GTI16V üzeni, hogy nevezd meg a helyet és az időpontot, amikor össze akarsz csapni vele! De a segédeidet ne feledd!:)))

HuG Creative Commons License 2001.07.24 0 0 273
Bocs a stílusomért! Elnézést attól akit megbántottam., de míg végigolvastam a topicot felhúztam magam, és az évek óta felgyülemlett harag kitőrt belőlem.
AtomAnti Creative Commons License 2001.07.24 0 0 272
HuG!

Nem akarok beszólni (ahogy te tetted az imént!), de szerintem nagyon kéne kapaszkodnod, ha GTI16V-t meg akarnád verni egy firga kis 145 pacis Ritmoval, pedig neki csak I-es Golfja van!
Igaz GTI??:))

Előzmény: HuG (260)
HuG Creative Commons License 2001.07.24 0 0 271
Újclió 12 16V !

Nem az a baj, hogy nem talál fel semmi újat, hanem, hogy valótlant állít, félrevezeti az embereket. Az újságokat előre megírt marketing dumával árasztják el és anyagi függőség alakítanak ki ezen médiumokkal.

Ha ezért utálod a VW-eket és ezért fikázod akkor korlátoltnak tartalak. Valóban az vagyok.

Ezeket a technikákat miért nem használja senki más? Mert valamit kitaláltak, amivel jobb lett, mint az elődöké. Egy kicsit fejlesztenek, hogy használható legyen és ne csak egy technikai csemege. Nézd meg a FIAT-ot aki CR diesel kitalálta eladta Bosch-nak, mert úgy vélte, hogy az ő profiljába való és valószínüleg több anyagi és idő ráfordítássa van, mint a FIAT-nak. Így gyorsabbanfejlődhet és terjedhet ez a technika.
Az Audi is elkészült a CR dieseljével amit A3-ba raknak. Akkor melyik a jobb?!

Előzmény: Újclió 12 16V (265)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.24 0 0 270
Ha nem válaszolsz neki, előbb-utóbb megunja. Vagy észreveszi magát, és normálisabb stílusban kezd írogatni.
Előzmény: Újclió 12 16V (265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!