Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
Köszi! Viszonzásként néhány kép: Ja igen! A CO sorozatot folyamatosan adták ki? ha nem akkor 1967január végén február elején kiadhatták a CO-00-76ot? Köszi előre is mindenkinek!
Ezen a 3. képen valami nem stimmel ... Biztos , hogy CB az Opel redszáma ? Mert hogy én ezt egy Record A - nak nézem , amit ' 63 - tól gyártottak , de a CB sorozat ' 60 - ban kifújt . Tudtommal .
Ebből a skoda kukásból el van téve egy darab. Az égetőben van az FKF rt-nek egy múzeuma.15 jármű található ott,és rengeteg fénykép. Bárki megtekintheti. Sokan nem is tudják,hogy létezik. Én is onnan tudom,hogy ott dolgoztam,és érdekelnek a régi járművek.
A kockák CO-val kezdődtek 66 szeptemberében, tehát a tiéd vagy CO-s vagy már CP-s attól függően, hogy mikor helyezték forgalomba. Azt meg már csak az Isten tudja.
A BMW vétele volt 72-ben, nem a rendszámot kapta akkor, ugye? CB-98-63-hoz milyen autó tartozik? UN-00-34 600-as vagy 601-es Trabant? Chevrolet gondolom a Merkúr használtautó telepről, tehát leselejtezett állami autó volt?
Na kérem, ígértem még régebben, hogy egy téli estén belekotrok a családi almáriumba. A rendszámokat időrendbe tettem, az autók nem így követték egymást. Egy részt előástam, itt az eredmény:
LG-14-47 Tatran S125
NB-57-62 Jawa 350 vázsz:18-8382 mot.sz:18-8382 vétel: 1968.04.06
Sajnálom, de nincs ebből az időszakból olyan adatom, ami dátumot tartalmaz. Azt tudom, hogy a CP-s sorozat ment. Pl. a saját Trabantunk 1967.03.31-én kapta a CP-56-67 rendszámot.
Nem vitatom, igazad van. Csak mint érdekesség szeretném bebizonyítani hogy az élelmes szaki az elvesztett 6-os helyett G-t ütött be mert az nagyon hasonlít rá. :)))
Itt érdekesség, hogy a gyári Lieferschein 1968.07.26-i dátummal kelt Graz-ban. Ugyanezen napon Rábafüzesnél belépett a gépkocsi az országba és a Vámnyugta szerint 29-ére rendelték bemutatásra. A Vámhivatal bélyegzője 1968.08.07-i keltezésű. Azaz a vámkezelés és a forgalomba helyezés között 3 nap!!! telt el, a szállítástól két hét...
De a rendszám biztosan BR 618, hiszen akkoriban 2 betű 3 szám rsz.-ok voltak kizárólag. Légy figyelemmel az R és a 6(G?) közötti távolságra / szóközre is.
Üdv mindenkinek! Van egy Wartburgom aminek semmilyen papírja nincs.Alvázszám alapján megnézettem egy ismerősősömmel a központi nyilvántartóban de semmi nincs róla:rendszám,első tulaj stb. Ezt csupán azért nem értem mert 90es vizsgamatrica van az ablakban ami 100% hogy eredeti.Ha már az eredeti rendszáma nem lesz mag az autónak arra kérném a kedves kollégákat hogy írjanak be pár 1967es Wartburg rendszámot.1966.Decemberi az autó és 1967 január február táján került be az országba. A CO-00-76 milyen autó rendszáma volt? Előre is köszönöm! Üdv!
Az Építészeti Múzeum gyűjteményében található olyan '50-es vagy '60-as években budapesti utcán készült felvétel, amelyen Hudson látható. Bocs, nincs rá engedély, hogy a netre feltöltsük
1960-ban 15 darab "Hudson LT" szerepelt a gépjárműnyilvántartásban, ebből 5 volt állami használatban. 6 db Hudson Custom - mind magánhasználatban. 2 db Hudson Traveller ebből 1 magánhasználatban. 1 db Hudson 171-172 - állami használatban és 1 Hudson Commodore magánhasználatban.
Ugyanekkor 21 db ZISZ 110-t tartottak nyilván - mindegyiket állami használatban