Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Unser Wartburg aus Eisenach Creative Commons License 2008.05.15 0 0 467
Hol? Hol? Hol?
Előzmény: Törölt nick (457)
motorkami Creative Commons License 2008.05.15 0 0 466
Biztos én is tőled hallottam :)
Előzmény: Nézelödő (463)
motorkami Creative Commons License 2008.05.15 0 0 465
Az NB az oldalkocsis és mivel nem sokkal a rendszámváltás (1958) előtt kétszer is kapott rendszámot, csak arra tudok következtetni, hogy a háromszámosból ezért volt neki kettő. A másik lehetőség az az, hogy mégis honvédségi volt, ez a HK. Aztán mikor "leszerelt" lett 1 "civil" rendszáma, utána meg az NB-s, ami egyértelműen oldalkocsis.
Biztos, hogy 57-es évjáratú a motor?
Előzmény: soveny (462)
soveny Creative Commons License 2008.05.15 0 0 464
Még egy kérdés: A 2betű, 4számos rendszámoknál (legalább még a kezdetekben :D) volt megkülönböztetés oldalkocsis/szóló között, tehát lehet következtetni arra, hogy oldalkocsisként volt-e '58 után forgalomban?

HA-s állami Pobeda: azt hiszem, ezt nem én írtam.. :S :DD
Előzmény: motorkami (461)
Nézelödő Creative Commons License 2008.05.15 0 0 463

Jómagam is azok közé tartoztam , akik évekig azt hangoztatták többek közt itt azindex fórumán , hogy három Sport került ujonnan az országba , de ma már tudom , hogy ez nem igaz . Itt van egy kép , ' 57 - es , vagy ' 58 AM - ből szkennelve , aminek a jobb szélén ott van három , a negyediknek csak az orra látszik . Ez a kép itthon készült , az átadótelepen :

 

 

 

 

1

 

Tavaly szeptemberben pont esküvői üzemmódban voltam a Feliciával , mikor egy öregúr odajött hozzám beszélgetni , mint kiderült neki is volt ilyen autója annak idején többek közt . Na de mikor rákérdeztem , milyen volt a többi , akkor derült ki , hogy neki is volt Sportja ujonnan !!! Azt mesélte , hogy nyolc , vagy tíz darab jött be az országba akkor , amiből a Rajz - Kazal - Bárdy trión kivül a " pór nép " is vásárolhatott ....

Előzmény: motorkami (458)
soveny Creative Commons License 2008.05.15 0 0 462
motorkami: Köszönöm a kimerítő választ. :) A "HA" véleményed szerint mindeképp oldalkocsis motorokat jelölt? Oldalas nyomát nem látom rajta (abból indulok ki, hogy volt külön IZS-49K, erősített vázzal, az volt az oldalkocsis változat), sehol rögzítőpont... (Vagy csak nagyon ügyesek voltak a szakik?! :D)
Előzmény: motorkami (461)
motorkami Creative Commons License 2008.05.15 0 0 461
Lehetett. Megvették a motort, levizsgáztatták szólóban (XF), majd tudtak venni oldalkocsit és átrendszámozták (HA). Aztán 58-ban megkapta az NB-s rendszámot.
Szerintem az 56-58 közötti időszakban hasonló kavarás volt a rendszámoknál, mint 1989-90 körül. Mindkét esetben esetlegesek voltak a döntések olyan kevésbé fontos ügyekben, mint a rendszámozás.
Így a HK nem feltétlenül honvédségi, pl. HA-val - sövénytől tudjuk - van állami Pobeda. Az XF viszont biztos szóló nagy motor, XG-s, XM-es, XN-es Pannónia van a nyilvántartásomban.
Előzmény: soveny (460)
soveny Creative Commons License 2008.05.15 0 0 460
motorkami: A választ köszönöm, de végülis kicsit több csiszolás után kiderült, hogy amit a sok festék miatt H-nak néztem, az a valóságban N. Így tehát van rajta NB-15-18, HK-278, ill. XF-070. Szóval a HK az stimmel (szóló volt a gép), csak épp' a régebbi rendszámon van, s ki tudja, milyen logikával adták ki a '48-as rendszámokat. :) Az NB-s pedig úgy látom a leírások alapján, szokványos, "polgári", izé, "munkás" motor-rendszám volt (illetve NA-t írtak, de gondolom, ahol volt NA, ott volt NB is). :D Az XF-es nekem mindenképp furcsa, illetve az is, hogy '57-es a motor, de két fajta 2betű, 3számos sor is van rajta...
Előzmény: motorkami (451)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.14 0 0 459
A következő felsorolás nem a táblák kora,hanem eseményi időrend szerinti.
Bizonyos adatok esetében,felmerülhet a " Na, ez a neten is rajta van" című
böffenet, de jócskán akad ami sehol sem. BKV-buzi ismerősöm (nem keverendő össze a bkv-s buzival!!!) sokat csodálkozott, hogy van amit ő sem tud ezek közül , pedig A-Z-ig véginyalt mindent a témában.Üzembe helyezések,meg egy-két évjárattól függő kivitel,-ilyesmi az igen. De bizonyos részletek, személyek,pl melyik AUTÓ (korabeli BKV-s slogan) mikor, és melyík vonalon szúrta pontosan,biztos, hogy nem. Ezeket csak az tudhatja ott volt,látta átélte.
A renDszámohoz nem írok pontos dátumot, mert ez mgnézhető máshol is, meg nem is tudom mind pontosan.



Egy két öreg buszos róka (ha még nem vitte sírba őket az idegbaj ) biztos lerakná a haját, hogy egy 5-10 éves pöcs így emékezett rájuk. Amelyikük meg a túlvilági utasok orra előtt csukja be a ráncajtót, azoknak meg béke poraira!

GC-47-55 1972 DEC. IKARUS 260. (Nagyobb mellényű BMW-s kollégák ,jó ha tudják

hogy ezekben már volt EH-steuerung , nem vártak '83-ig!. A müncheniek mögött loholókról nem is szólva.)

Tehát az első élmény kb 1973 tavasz. 2-ES BUSZ. (Biztos, mert utánna hónapokra elutaztunk és arra tisztán emlékszem.) Panoráma busz. Így hívta ezeket mindenki. 3 és fél évesen a rendszámot értelemszerűen nem jegyeztem meg, de a csíkos 180-astól lazán meg tudtam különböztetni. Később már a rendszámokat is vágtam ,több is futott ,újabbak is,de ez kilógott a sorból, látszott rajta,hogy a múmiák királya ( a 180-as ülések, csak egy pár darabon (se előtte-se utánna) alkalmazott hülye formájú doboz,amiben az ajtózáró mechanika van . (fasz tudja, szaknyelven hogy hívák.)
Egész életében ( kb '80-ig) mifelénk nyomta.

GC-49-45. '75 nyarán el-el engedtek mára testvéremmel biciklizni. A végállomás

körül tébláboltunk egyfolytában. Ekkor haverkodtunk össze a KÖMÉNYI PISTÁVAL.
( Micsoda név! Tiszta BARÁTOK KÖZT! Pedig így volt...))
Szóval Pityu egy jópofa, az utasokkal mindig hülyülő ,fiatal,szőke ,alpesi péklegényre emlékeztető madár volt, mellesleg a fenti kocsi egyik sofőrje.
A 2Y - on ami ' 77-ig a 102-es elődje.

GC-49-46. 2y.

Az időpont hasonló egy,ha jól emlékszem VINCE nevü srác ült a volánnál.
Ő az az akkor futó "Egy óra múlva itt vagyok"-c. baromság, még kreténebb főhősét alakító HARSÁNYI GÁBORRA emlékeztetett, de nagyon.
Arra is emlékszem, hogy a bátyám egy Zoli nevű haverjának a nővérével kavart. Gyakran csőröztek a leoltott lámpjú buszban. Ez egyébként kedvelt ,és gyakori szokása volt a 2-ES SZOCIALISTA BRIGÁD ifjabb
dolgozóinak.Néha picit messzebb is mentek... Emlékszem, pár évvel később, ha ezeket láttam, egy csomószor nagy lett a kukim....

Ha nem arról szólna ez az oldal amiről szól, akkor nyilván nem is említeném ,hogy ez lány később jól menő butikosként az egyik, korábban már felsorolt KO-s 323i tulaja volt.


GC-50-95

Szintén '75-ben volt ez az egyik kedvencem, mert ennek a vezetője azon kevesek közé tartozott,aki megengedte,hogy GÁGYÉval felszálljunk.
Aki sík területen lakik nyílván nem tudja, mi ez.
A GÁGYÉ egy fából tákolt , golyóscsapágyokon guruló , négy kerekű tákolmány. Hegyről lefelé, jó minőségű járdán kiváló játékszer. Minősége ,kivitele, igen eltérő. Erősen függ a gyermek apja vagy gondviselője kézügyességétől.
Szintén 2-ESEN járt a GC-50-96 tól 99-ig. kB '80-IG a hegyen.


GC-51-00 Szintén hegyi busz, de nyomta még a 21. 90, "D" és "J" vonalakon is, paralell. Érdekessége,hogy az első nagyablakos. '75-ÖS emlék ez is.



GA-81-91 IKARUS 180.


Kb '69-es lehetett. Azért kedveltem ,mert a legutolsó 180-asok egyike volt mifelénk.
Sofőrje egy GYURI nevü, nyúlszájú ficere volt. Egyszer a Mamámmal mentünk valahová ,amikor indulás előtt , a Végállón ,Gyurkánk panaszkodott az egyik kollégának,hogy nem működik az ablak-spritzni. Én -- mint általában -- megint beleütöttem az orrom a mások dolgába, és megkérdeztem: "Akkor mivel fogod mosni az ablakot? " "PÖCSÖMMEL !" hangzott a lakonikus válasz.
Nyilván nem sejtette ,hogy kivételesen szülői felügyelettel utazom.
Volt is jókorabalhé otthon, hogy micsoda "tahingerekkel" barátkozik a gyerek,
Milyen szép idők. Ez számított tahóságnak.

GC-71-47, GC-97-19, GC 97-20

Ezek '77 körül járkáltak a távolabbi környéken.

Már bocsánat az ott lakóktól, de láttam a a garázsmeneti táblájukon , hogy ezek valami kelet-pesti garázsba valósiak ,ezért hihetetlenül ellenszenvesek voltak.
Ezért jegyeztem meg őket. (csírázó lokálpatriotizmus ,vagy kisköcsög futballhuligán-fióka? Döntse el mindenki maga.)

GE -00-22

Vegytiszta emlék, első napok. Vadiúj ,minden ülésen nylon még. 1977 legeleje.



GE-00-88

1-évesen, '78 tavaszán került a hegyre. Ez SZÉP,INNEN CONTINUED...








Előzmény: keepitretro (453)
motorkami Creative Commons License 2008.05.14 0 0 458
Tudtommal Rajz Jánosé volt a harmadik.
Előzmény: Törölt nick (457)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.14 0 0 457

most is ki van állítva egy 313 ott.

de ez nem a művész úr kocsija volt, ex DDR-s  emigránsok hagyták hátra röviddel a a rencerváltás előtt.Szélvédője  S100- ra hajaz.

Kazal  Laci bá'nak is ilyen rongytetős kocsija volt egyébként.

Előzmény: bzolee601 (456)
bzolee601 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 456
Bárdi György Wartburgja egy kisebb számú old timer kiállításon látható volt a Duna Plaza-ban egy pár évvel ezelőtt (talán jópár évvel ezelőtt) még akkor is makulátlan állapotban volt, remélem azóta is óvják valahol!
motorkami Creative Commons License 2008.05.14 0 0 455
(Szín)házilag :)
Előzmény: PAS-001 (454)
PAS-001 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 454

Ez a CR-es rendszám csak nem házilag készült???

Előzmény: Unser Wartburg aus Eisenach (450)
keepitretro Creative Commons License 2008.05.14 0 0 453
......én meg ledöntök egy GYOMARICUM-ot :-)))
Előzmény: qualitaet (452)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.14 0 0 452
Ezek a járművek (és tábláik) feltételezem , már nyilván jóval szélesebb körnek idéznek majd fel ilyen-olyan emlékeket. A mindennapi élet megkerülhetetlen részeiként, mindenki ismerte őket. Az, hogy a buszvezetői szakma ,azon alkalmakkor, amikor az 5-10 év körüli gyermekeket a majdani pályaválasztás (minduntalan terítékre kerülő, és rendkívül idegesíő gyakorisággal ismételt !!) kérdéskörével fárasztották ,szinte mindig (except csajok) a fenti hívatás vitte a prímet, már régi közhely. A nagy gép izgalmas irányítása mellett volt még néhány szempont...

Egy sötét, hideg, januári hétfő reggelen ,szeintem semmivel sem volt undorítóbb érzése egy kisiskolásnak kora reggel kilépni a házból, a jéghideg szabadság-hegyi szélviharba ,mint bármelyik keményen dolgozó fizikai munkásnak, valamely lepukkant gyárba igyekezvén. Emlékszem, a mindig oly játékos és vad német juhászom is általában ezekben a percekben fordult a másik oldalára ,toronymagasról leszarva ami a kertben történik. ( Ezzel is erősítve az amúgy is sziklaszárd álláspontomat, hogy nagyságrendekkel jobb dolga van nálam!!!)

Ebben a szörnyű hangulatban , UV-sárga irigységgel tapadtunk az osztálytársammal a korai 260-as IKARUS vezetőfülkéjének üvegére.
(Odabent a min 22 fokos kellemes meleg ,a rengeteg műszer gyönyörű ( még BMW-s szemmel is!) sötétzöld fénye, a temérdek visszajelző színkavalkádja , a befőttesgumival rögzíthető "LAPOS ZSEBTELEP"-ekkel megtuningolt SOKOL rádióból hangosan szólo BONEY M- számok,olyan hangulatot teremtettek amit jó pár szórakozóhely megirigyelne. Mindez a BEAG- hangszórók gerjedésénenek, a fordulatszámmal egyenesen emelkedő, halk vinnyogásával füszerezve. ) Néztük az utat , élvezve ,ahogy a hatalmas szélvédők előtt kavarogó, a ködlámpák által megvilágított szakadó hóesés olyan, mint valami bolygóközi utazás.

Na, meg ugye a fahrert aki utánozhatatlan lazasággal intett a szembejövő spannoknak , királyi keggyel várta meg a busz után loholó embereket (jó csajok esetén elébük is gurult!)
Vagy a sportkormány (he-he!!)közepében tárolt "ROMÁNC" cigiből rágyújtott egy szálra. Ha meg nem staubolt ,csak nekiállt majszolni a az alufóliában lapuló szendvicset.

Ezek láttán az hiszem, cseppet sem meglepő hogy álalános, és egyhangú volt a nézet , hogy ennél jobb munkakörülmények , és ezeknél rajabb csávók az egész földerekségen nem léteznek!!

NA, ÉN IS ELL KELL,HOGY SZÍVJAK EGY BLÁZT...
Előzmény: motorkami (442)
motorkami Creative Commons License 2008.05.14 0 0 451
Én úgy tudom a szóló motorok HK, az oldalkocsisok pedig HN rendszámot kaptak. Érdekel a 2 betű 3 számos rendszám is.

Próbálkozni lehet a honvédségnél kérdés, hogy vannak-e még adataik. Mindenképpen kíváncsi vagyok az eredményre.
Előzmény: soveny (449)
Unser Wartburg aus Eisenach Creative Commons License 2008.05.14 0 0 450
Elképesztő, mikre nem emlékszel...

Bárdy Györgynek egyébként - kicsivel korábban - volt egy Wartburg 313-asa is CR-831-es rendszámmal...
Sorminta a balatonszárszói Véndiófa Étterem előtt: egy Wartburg (CG-43-25), egy Moszkvics (olvashatatlan, talán német rendszám?), egy Škoda (CF-70-69), egy Wartburg (CM-51-28) egy Moszkvics (szintén olvashatatlan).
Előzmény: qualitaet (430)
soveny Creative Commons License 2008.05.14 0 0 449
Üdvözletem!
Az '57-es Izs 49-esembe váznyakjába a következő rendszám van ütve: HB-15-18.
Azt olvastam, a HB honvédségi személyautóknak volt lefoglalva, motoroknak pedig HN volt a két betű. Van két darab 2betű-3számos karaktersor is ugyanott, gondolom ez még az '59 előtti szériából lehetnek (bár kettő? hmm)

Elképzelhető tehát, hogy (ennek ellenére) honvédségi tulajdonban volt a gép? Esetleg náluk érdemes lehet bepróbálkozni adatgyűjtés okán?

Köszönöm, várom a válaszokat!
Benedek
qualitaet Creative Commons License 2008.05.13 0 0 448
DC-91-56 318i 86.09. Piros '92-től DBM?
DE-96-64 323i Sötézöld-met. Tábla :86.12. autó: 83.08 Használtan jött.
DI-90-10 320i 87.02. Szürkéskék-met.

DI-90-54 730i 87.02. Szürkéskék-met. A LEGELSŐ E32 7-ES M.O.-n '91-től BVX?
DJ-99-40 323i Tábla 87.05, autó:84-85-körüli, haszn.import, avgy áttáblázott.
DK-96-37 520i 87.06. Bordó-met, Valószínűleg az utolsó új .f.h E28 itthon.
DK-96.54 325iX 87.06. Szürkésezüst-met. Az első 4X4.
DM-92-73 730i 87.07. Szürkéskék-met.
DN-99-00 735i 87.08 Fekete-met. FULL-FULL.
DZ-54-05 325iX 87.12. Fekete-met.

DY-97-95 525i 88.01. Sötétkék-met. FULL. AZ ELSŐ E34 M.O.-n
DY-97-99 535i 88.01. Szürke-met. FULL, bőr nélkül
TT-35-35 M3 88.07. Fekete-met. FULL, AZ ELSŐ M3 M.O.-n
EE-24-07 735i 88.09. Szürke-met, FULL .
NI-70-96 323i Tábla:89.01,autó 83-84

JG-01-33 730i 89.03. Pezsgő-met.'92-től CVE-520 .19 ÉVE UGYANAZ A HÖLGY VEZETI!!A hölgy kissé öregszik,a kocsi nem.HIBÁTLAN,GYÁRI, 100% ORIGINÁL!!!

JI-69-09 M-535i Tábla :89.05, autó kb '85-ös.Fekete-met BJW-frsz. Nemrég láttam.
EC-88-83 89.08. 735i Fehér.
EH-81-01 89.09. 735 i Fekete-met. '90-től AYP-666.
EJ-84-38 732i Arany-met. Tábla:89.11. autó:kb 81-82.
YJ-55-48 90.07. 635 CSi Bronz-met. Kb '83-as, Korábban AL-36-26,'89-elejétől,

CK-54-00 745i Világoskék-met, 1981 nyarán láttam először,Szigligeten. ( Órákig nézegettem, közelről,majdnem új volt... ( Egy szó szerint gyönyörű, szőkésbarna, kora 30-as, csaj ment el vele. Utánna is sokszor láttam még 1-2 évig, de már pesten. Érdekes ,hogy mindig egyes -egyedü motorozott.) Azt hittem beszarok!!!
CC-12-01 '88. nyártól,750iL E 32 Fekete.

CC-34-76 735i grafit- met ' 89-nyár körüli tábla,kocsi kb. '80-as. '90szept. Z-73-96.


FOLYT: BKV,MERCEDES, LADA, EGYÉB.



Előzmény: engé68 (445)
engé68 Creative Commons License 2008.05.13 0 0 447
végignézzem Neked a filmet? :)
Előzmény: motorkami (446)
motorkami Creative Commons License 2008.05.13 0 0 446
Köszönöm, ez még nem volt meg.
Előzmény: engé68 (445)
engé68 Creative Commons License 2008.05.13 0 0 445
Szia!

Hát, ha nem is T87, de gondolom T600 is jöhet: CE 54-57, fekete. ezért a rendszámért kerestem elő egy ezer éves videókazettáról az "Autó" című '73-as magyar filmet, elég jól keni neki egy öreg francia kaszkadőr, viszonylag hosszan szerepel a filmben az autó, bár mondjuk bármilyen hosszan szerepelne, akkor is kevés lenne:)
Előzmény: keepitretro (441)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.13 0 0 444

Azt még kifelejettem, hogy minden régi táblás jármű (legalábbis számomra) ,a gyerekkor, a fiatalság,egy fontos része. 40-felé közeledvén ezek egyre távolodnak,felerősítve azt a tényt higy az élet kibaszott rövid,élvezni köll!

Emiatt is gyakran mondogatom magamban a következő versikém :

Egyszer Te is megöregSZEL ,
Bajban leSZEL ,
majd a sex-SZEL ,
Mehetsz te is VELOREX-SZEL , (nem baj,bírom)
gyorsan kell egy 450 SZEL !!! (kízárólag 6.9 ,cirmos velúrral!!!)



Az idiotizmusnak ettől kezdve vége!!!

BMW Folyt.
Előzmény: motorkami (442)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.13 0 0 443
THX , igyekszem! Megtisztelő ,amit írsz, de egy kicsit pontosítsunk :

Jó pár éve, (min 7-8) egyáltalán nem vagyok már BMW-mániás, (az 535 d -men meg már mi a ló f...t szeressek a régijeimhez képest ?! A kerregést ? , A teherautószagot ? A bőrülésnek álcázott linóleumot , vagy a nyomvályúkon életveszélyesen sétáló defekktűrő kerekeket ? Vagy az örökös rettegést , hogy beszarik a motor a forszírozott fajlagos teljesítmény miatt,?) pusztán bivalyerős (ez kurvajó) , jó fogyasztású ,kíváló ergononómiájú és biztonságú ,közlekedési eszköz, amely elviszi a családom A-ból B- be, osz't dá 'szvidánnyijá!! Szerelmesnek lenni ebbe már nem lehet!! Alig vált ki több érzelmet ,mint a jó házimozi ,a HI-FI, frigó ,vagy bármilyen tartós fogyasztási cikk ,ami jól teszi a dolgát . A többi (mai) prémiummárkáról még lesújtóbb a véleményem. A luxusautó-gyártás minőségi értelemben gyakorlatilag megszűnt. ( Aki most lehülyéz, caplasson el néhány szalonba, taperoljon végig egy LS 600-ast meg egy Avensisst . Egy S- Klasse-t meg egy C-t , vagy egy A8 -A3 duót. ) Kivétel nélkü a kissebb jobb. Ebben, a ma már csak méreteiben létező kategóriában szinte egy filérrel sem használnak drágább anyagokat ,mint az alsóbb szegmensben,vagy még lejjebb.

A jellegzetes bőrkabát- szag , a vastag velúszőnyeg , puha anyagok a könnyfakasztó motorhang csak szép emlék... Az igazi rendes ajtócsapódás pedig örökre az 1959-98 közt gyártott Mercedesek,és az 1972-95 között gyátott BMW-k örökös és leutánozhatatlan privilégiuma marad.

A memóriám tényleg jó, bár lehet, hogy ez csak az akkori időkre érvényes.Az elmúlt évek beli rendszámaimat pl, alig tudnám felsorolni... Na, de ennyit rólam, és nem többet. (Természetesen ,ha valaki mindenáron öntömjénező szarra vágyik, annak bármikor a rendelkezésére áll az elmeháborodott gy.f. blogja !)

Aki ide látogat ,az a táblákra és azok körülményeire KÍVÁNCSI ,úgyhogy a továbbiakban én ehhez taranám magam.

MOTOKAMI szerénykedéséhez pedig annyit fűznék hozzá, hogy én rendkívüli érdeklődéssel olvasok a akár a helyi TSZ dömperéről, a megyei tanácselnök Moszkítójárol ,a Pártbizottság Vologyájáról , vagy Béci bácsi ZÁPOR JOSKÁJÁRÓL!
Hogy a Balaton parti szürke, tartalmukat a lacikonyha asztalaitól 20-30-centire elfolyató PRAGA-szippantókat ne is említsem!
( A FAROSRÓL nem szólok,mert csak elfog a düh ,hogy egy olyan köcsög országban élek,ami európa egykoron majdnem legnagyobb autóbusz-gyártójaként , egyszámjegyű állományt tud felmutatni.)


Előzmény: 504LACI (439)
motorkami Creative Commons License 2008.05.13 0 0 442
AB-22-88 Tatra Dinamic VAM 2006/01
Előzmény: keepitretro (441)
keepitretro Creative Commons License 2008.05.12 0 0 441
motorkami: tatra 87 (itthon dynamic) rendszámot nem tudsz?
Előzmény: motorkami (440)
motorkami Creative Commons License 2008.05.12 0 0 440
Hát igen, qualitaet izgalmassá tette ezt a topicot.
Én legfeljebb a Nagylengyeli Kőolajtermelő Vállalat rendszámait jegyezhettem fel, civil ruhás rendőrrel is csak akkor találkoztam, amikor Fock elvtárs látogatást tett fatornyos falucskámban. Igaz akkor volt itt is Csajka, Volga, Pobeda, Chevrolet meg Mercedes elég, viszont a titkos állomány étkezési szokásait kifürkészni ez az egy alkalom kevés volt.
Jó lenne, ha valaki a hatvanas évekből is így vágná a rendszámokat.
Előzmény: 504LACI (439)
504LACI Creative Commons License 2008.05.12 0 0 439

Ha nem tudnám biztosan, hogy nem az vagy akinek hiszlek, kapásból azt mondanám, hogy mi elég jól ismerjük egymást :-) Elég sok mindenben hasonlítasz egy szintén nagyon precíz és BMW mániás jóbarátra, még az egykori lakhely és munkakör is stimmel.

De most így este fél tízkor felhívtam a barátomat, aki nem Te vagy, és azt mondta nem az Ő fejéből és tollából származnak a írások.

Gratulálok, nagyon élvezetes és precíz! Egész mást terveztem ma estére, de leragadtam az leírásaidnál, nagyon komoly memóriád és stílusod van. Köszönöm az esti élményt és ne hagyd abba!

Előzmény: qualitaet (438)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.12 0 0 438
  Be kell,hogy fejezzem,mára. Egész életemben nem írtam ennyit.  Kommentet meg még soha semmilyet. (a Malév 240 kapcsán egy kevéske érintettség kapcsán majdnem..) De minekután van még egy-két story, ígérem,hogy végigcsinálom. Én sem akarom,hogy elfelejtődjenek az emlékek. Ennél a pötyögtetésnél kevés unalmasabb dolog van, de mostmár mindegy...
Előzmény: engé68 (434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!