Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

qualitaet Creative Commons License 2008.07.02 0 0 1220
Bocs.
qualitaet Creative Commons License 2008.07.02 0 0 1219





















.
qualitaet Creative Commons License 2008.07.02 0 0 1218
Kioktatás helyett egy kis verseny...




















...
qualitaet Creative Commons License 2008.07.02 0 0 1217
Valóban pontatlan voltam, de azt hittem magától értetődő, ha egy majdnem új autó gyönyörű.

A pontosítást köszönöm, de ha a beszúrt hiretés publikálása (az értékéből persze szintén semmit nem von le) előtt történik , kicsit izgalmasabb lett volna.

A környéken valóban sokat majmoltuk egymást. Mindenki igyekezett a divatban meg kinézetben lehagyni a másikat , voltunk egy páran. De a beszédstílust is majmoltuk egymástól mint pl. a hozzászóló is 504 Lacitól ,nickcsere ide vagy oda.


A hozzászólás fogalmazása meg a 732 i-t illető kissé lekezelő,irónikus megfogalmazása erősen hasonlít az övére...


Tévedés elképzelhető, de hogy nekem mit kell tudnom ez kissé rébuszos.






Előzmény: AlpinaFan (1215)
Nézelödő Creative Commons License 2008.07.02 0 0 1216

Második adag :

19. Személyautó: Skoda 1000MB Évjárat:1966, Első rendszám: CO-55-91, Forgalombahelyezés: 1966.december.7. , 2.tulaj, Nagyon korrodált állapot.
20.Személyautó:Skoda 1000MB  Évjárat: 1968, Rendszám: GL-07-91, Valamikor már át rendszámozták. 3. tulaj, Korodált állapot.
21. Motorkerékpár: CZ-175 Évjárat:1968., Elsőrendszám: EY-55-31, Forgalombahelyezés:1969. április.26., Átrendszámozva: 1988.november 3.: BJ-42-79, 2.tulaj, Jó állapot.
22.Motorkerékpár:Jáwa 250 Évjárat: 1970, Első rendszám: OE-35-83, Forgalombahelyzés: 1970.június 2., 3. tulaj, Jó állapot.
23. Személyautó: Fiat 850. Évjárat: 1970, Elsőrendszám: CY-92-73, Forgalomba helyezés: 1970.március 26. 5.tulaj. Korrodált állapot.
24. Személyautó: Skoda S100 Évjárat: 1972., Elsőrendszám: IO-23-77, Forgalombahelyezés: 1972.április 17., 1.tulaj, Jó állapot, felújítás alatt.
25.Személyautó: Skoda S110R Coupe Évjárat:1972, Elsőrendszám: IO-30-50, 3.tulaj, Az autó már nem létetik.
26. Személyautó:Skoda S110R Coupe Évjárat: 1972, Elsőrendszám: IP-33-26, Forgalomba helyezés: 1972.június 21., 5.tulaj, Az autó nagyon jó állapotú. 
27.Személyautó: Skoda S110R Coupe Évjárat: 1973. , Elsőrendszám: UF-84-37, Az autó már nem létezik.
28. Személyautó:Skoda S110R Cuope Évjárat: 1974., Elsőrendszám: UG-55-39, Forgalomba helyezés: 1974.február 22., 6. tulaj, Hiányos roncs állapot.
29.Személyautó: Skoda S110R Coupe Évjárat: 1974., Elsőrendszám: UO-10-40, Frgalomba helyezés: 1974.október 28., 7.tulaj, Az autó felújítva.
30. Személyautó: Polski Fiat 126P  Évjárat: 1979., Első rendszám: PM-82-98, Forgalomba helyezés: 1979.szeptember 6., 8.tulaj. Az autó már nem létezik. 
31.Sátras utánfutó:
Skif M1 Évjárat: 1982., Első rendszám: NO-86-09, Forgalomba helyezés: 1982.augusztus 17., 1 tulaj, Kitűnő állapotú.

Előzmény: Nézelödő (1203)
AlpinaFan Creative Commons License 2008.07.02 0 0 1215
Sziasztok,

nézzétek el nekem, hogy bepofátlankodom hozzátok, különösen azért, mert részben – de csak részben – offolni fogok.

504Laci,

kérlek fogadd sztoikus nyugalommal, hogy nem a jól megszokott nickemen írok.
Valamelyest felkeltette az érdeklődésemet az a bizonyos telefonhívás, ezért néztem be hozzátok, ha kissé megkésve is.
Ha az újdonsült írtárs csak listákat tett volna be ide egyetlen szónyi körítés nélkül, akkor négy tippem is lett volna, de a hozzászólások stílusa ugyancsak árulkodó.
Mindössze két ember beszélt annak idején efféle szófordulatokkal a hegyen, mindketten sokat tanultak a másiktól.
Azt csak mellékesen említem, hogy már a legelső hozzászólásában annyi IRL adatot adott meg magáról, hogy akár a személyi azonosítóját is feltehette volna ide a lakcímkártyájával egyetemben.
No sebaj, az a lényeg, hogy a hozzászólások – szerzőjük személyétől függetlenül – rendkívül értékesek, még ha helyenként picit pontatlanok is:

KO - 03 - 02 735i 82.05 Szürkészöld-met.

Helyesen gyönyörű világoszöld-metál, méghozzá zöld rongybetéttel.
Minden egyes tanítási napon megelőzte a 112-es buszt, amivel a gimibe igyekeztem.

EJ - 84 - 38 732i Arany-met.

Helyesen 728i, de ezt a komment szerzőjénél senki sem tudja jobban.

És hogy teljesen ontopik is legyek, íme néhány BMW az akkori szűkebb környezetemből:

IK - 05 - 10 BMW 2000 bordó 1970

ZK - 62 - 26 BMW E12 518 világoskék-metál 1977

PN - 99 - 03 BMW E21 320/6 ezüst-metál 1979

GK - 74 - 47 BMW E30 318i 4 ajtós bordó 1985
Előzmény: 504LACI (439)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.07.01 0 0 1214
Nálad vagy ama bizonyos helyen bontódik?
Előzmény: Törölt nick (1211)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2008.07.01 0 0 1213
de majd kiderül, pénteken elmegyek a fényképezővel a jelenlegi tulajhoz, úgy is régen beszélétem vele.
Előzmény: DJ FER (T1_63) (1212)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2008.07.01 0 0 1212
Elárulok valamit, láttam már a motort. És T5 ;-)
Esetleg a legfiatalabb? általad begyűjtött száma?
Ugyanígy a legöregebbé is ?
Előzmény: motorkami (1191)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.01 0 0 1211

CA-00-15   -> PZ-87-61 -> CTD-659  Adler Junior

CB-67-98   -> ZG-71-46 -> DVB-739 FIAT Topolino

FG-07-17   -> SN-80-17    Csepel 450.05  billencs, jövőhéten lesz feldarabolva... 

motorkami Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1210
Nekünk 78-ban tartott előadást a Nagy Richárd, valóban Mercivel jött. Jó fej volt. Ő mondta, hogy 68-ban mentünk mi, az oroszok, a lengyelek, az NDK-sok, a románok meg nem találták a bocskort. Így aztán a bolgárokat repülőre kellett ültetni.
Előzmény: Herr Krönert (1206)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1209
Bizony , a 400-valahányas hozzászólásnál már mondottam volt.
1980 végétől csak miniszternek, vagy onnan felfelé járt Mercedes vagy bármilyen nyugati verda. Az a pletyka járta ,hogy "zúgolódtak a melósok".

Szerintem meg csak elfogyott a lé :)))
Előzmény: Herr Krönert (1206)
Herr Krönert Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1208
Már régebben írni akartam, csak nem voltam benne biztos, hogy ...03 vagy ...23 a rendszám vége.
Gondoltam, gyorsan megnézem az idevonatkozó epizódot -de sajnos a VHS minősége annyira megromlott, hogy a "hangyafocin" kívül mást nem láttam, és a hang is gyász.
Szóval, a kazetták már csak papírnehezéknek jók.:(
Előzmény: vadász2 (1207)
vadász2 Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1207
Azaz! ;-)
Előzmény: Herr Krönert (1204)
Herr Krönert Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1206
Ezekből a 130-as Fiatokból anno a Magyar Televízió is kapott 5 vagy 6 darabot, elnökhelyettesi illetve reprezentációs célokra, AG -s vagy AH -s rendszámot viseltek.

Nagy Richárd akkori tévéelnök viszont az AG-64-22 rendszámú, ha jók az emlékeim, sötétkék Mercedesben feszített.
A Fiatokat és a Mercedest valami "felsőbb" utasításra úgy a 80-as évek elején 1600-as Ladákra illetve Volgákra cserélték.
Előzmény: Nézelödő (1102)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1205
A pirosat én is láttam egyszer élőben, amikor a zuglói gyűjtőé volt.
Előzmény: engé68 (1193)
Herr Krönert Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1204
Nem.:)
Hanem a Skoda MTS, ami felrobban.:)
Előzmény: Sanyi-ka (1180)
Nézelödő Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1203

Egy vidéki barátom gyűjteményéböl az első adag :

 

1. Motorkerékpár: Zündapp DB 200, Évjárat: 1939, Elsőrendszáma: EH-984, Rendszámtábla csere: 1959 május 26.  ED-58-83 Állapota: kosárban szétszedve.
2. Motorkerékpár: Csepel 125, Évjárat: 1950, Elsőrendszám: DN-308, Rendszámtábla csere: 1959 KV-03-00. Újabb átrendszámozás 1986 április 28. MV-93-71, 2.tulaj, Jó állapotú. 
3. Motorkerékpár:  BMW R25/3 Évjárat: 1954, Elsőrendszám: EL-80-46, Elveszett forgalmi cserekor(pótlásnál) 1993. június 28. szerepel első forgalomba helyezési dátumként. Szerintem jó- pár évtizeddel hamarabb történt a foralomba helyezés! 2. tulaj, Felújított állapot.
4. Személyautó: Skoda S440 Évjárat 1958., Elsőrendszám: CA-64-48.
5. Személyautó: Skoda S440 Évjárat: 1958. Elsőrendszám: CA-87-53, Az autó már nem létezik.
6. Személyautó: Skoda S445 Évjárat: 1958. Elsőrendszám: CA-79-53, Forgalomba helyezés: 1958.december 30. 6. tulaj. Nagyon jó alap felújításra vár szétszedve.
7. Személyautó:  Skoda S440 Évjárat: 1958. Elsőrendszám: CA-94-80, Forgalomba helyezés: 1960. október 28. Másodlat forgalmiban 3. tulaj, előtte ki tudja hány volt. Felújítás alatt darabokban.
8. Személyautó:  Skoda Felicia Évjárat: 1960.  Valamikor már átrendszámozták. ZU-63-18. 2.tulaj, hiányos,korodált állapot.
9. Személyautó: Skoda Felicia Évjárat : 1961. Elsőrendszám: CE-60-30. Forgalomba helyezés: 1961. szeptember 18. 8. tulaj. Felújított állapot.

10. Személyautó: Skoda Felicia Évjárat: 1961.  Elsőrendszám: CE-66-43. Az autó már nem létezik.
11. Személyautó:  Skoda Felicia Évjárat: 1961.  Elsőrendszám: CE-30-80. Az autó már nem létezik.
12. Személyautó: Skoda Felicia Évjárat: 1961.  Elsőrendszám: CE-30-60. Az autó már nem létezik.
13. Személyautó: Skoda Octavia Super Évjárat: 1961. Első rendszám: CE-56-26. Forgalomba helyezés: 1961.szeptember 4.   4. tulaj . Jó állapotú autó.

14. Személyautó: Skoda Octavia Super Évjárat: 1962. Elsőrendszám: CH-94-80. Forgalomba helyezés: 1963. 3. tulaj az autó már nem létezik.
15. Személyautó: Skoda Octavia Super Évjárat: 1962. Elsőrendszám: CI- 70-92. Forgalomba helyezés: 1963. octóber 28. 2.tulaj, az autó már nem létezik.
16. Személyautó: Skoda Octavia Super Évjárat:1962. Elsőrendszám: CH-43-04. 5.tualj, az autó már nem létezik.
17. Személyautó: Skoda Octavia Super Évjárat: 1962. Elsőrendszám: CF-68-85. Forgalomba helyezés: 1962. szeptember 14. 5. tulaj, az autó már nem létezik.
18. Személyautó: Skoda Octávia Super Évjárat: 1963. Első rendszám: CI-02-08. Forgaloba helyezés: 1963.június 7.  2.tulaj,felújított állapot.


Törölt nick Creative Commons License 2008.06.30 0 0 1202
a Mazi mellett ezt is eladta az öreg?
Előzmény: keepitretro (1201)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1201
6C talán? Sajnos tudtommal elhagyta a kárpátmedencét!
Előzmény: engé68 (1193)
engé68 Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1200
És mi más lehetne az 1200. hozzászólásban, mint egy 1200-as :-)
Ez éppen egy Combi, UL 44-12
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1199
1990-ben  Visegrádon hegynek föl jól előzgette az akkori Dáliákat, Bigulikat...
Előzmény: engé68 (1193)
engé68 Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1198
thx! :-)
és még: ZU 42-39 Lada 1200
Előzmény: Törölt nick (1195)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1197

IC-35-00 FIAT 500

UB-16-55 Opel Manta 1.6

p21-feri-tb Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1196
Ezt a kis Csepelt tegnap fotoztam Vas megyében. KG 391
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1195
6C2300 Superleggera
Előzmény: engé68 (1193)
engé68 Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1194
DK 94-91 Sunbeam Alpine
engé68 Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1193
CR 66-54 Alfa Romeo Giulia 1300
KK 28-80 Alfa Romeo, hát a pontos típust nem tudom, találgatni pedig nem szeretnék, biztos lesz, aki megírja :-)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1192

Amik a szűkebb családban voltak, és még emlékszem rájuk:

 

UY-54-13  sárga Zsiguli 1200

ZR-90-14  narancs Lada 1200

ZO-29-76  szürke Trabant   ( később asszem AJB-978 )

TM-16-41  kék Wartburg Tourist ( később BLY-028 )

motorkami Creative Commons License 2008.06.29 0 0 1191
Szia, itt vagyok, csak kevesebbet írok, de figyelem a Pannónia fórumot is.

A legfiatalabb T5 számát nem tudom, de 1964 júliusban volt a váltás. A váz- és/vagy motorszám első két karaktere megmutatja, hogy T1 vagy T5. A márciusi úgy lett T5, hogy a köztudatban minden fekete Pannónia T5. Sőt a köztudatban más színű nem is volt :)
Előzmény: DJ FER (T1_63) (1190)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!