Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Janeszbratyesz Creative Commons License 2011.06.28 0 0 1374

Sziasztok!

 

Érdeklödnék hogy egy110D vitoba mennyi olaj szükséges?

Ha van valakinek alkatrésze 96os 110D hez kérem irjon köszönöm!

110CDI Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1373

Hali,

 

Köszönöm, én is valami üzemanyagellátási problémára gondoltam.....

Előrébb vagyunk a probléma gyökerének kutatásában, ha még annyi infóm van, hogy ezt mindnen eddigi esetben gyorsításkor jelentkezett? Talán még azt is megkockáztatom (bár ezt próbáltam és nem volt egyértelmű) hogy az intenzív gyorsításkor jelentkezik a hiba. A normál gyorsításko eddig még nem találkoztam, igaz prógálgattam az intenzívet is, de akkor nem tudtam produkálni a hibát.....

Segítségeket köszönöm.

Előzmény: vitodoktor (1372)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.26 0 0 1372

Hali:)

 

Az EDC(vagyis az elekronic diesel control)azért villan fel,vagy épp világit,mert az üzemanyag ellátásban valami híba van!

lehet az egy porlasztó,nyomásszabályzó szelep,vagy épp nem megfelelő üzemanyag ellátás(valahol levegőt szív stb)lehet hogy gépre rakva nem is ír híbát,mert ha pl nem kap elegendő üzemanygot,akkor azt nem hozza híbának!csakka akkor ír híbát,ha valamelyik alkatrész,vagy szenzor híbás! elég sok minden befoyásolya ezt a rendszer!nem lehet igí pontosan megírni a pontos híbát:) 20/5698532

Előzmény: 110CDI (1370)
Vitusz112 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 1371

Sziasztok!

 

Évek óta tartó kanosszajárás,hozzánemértő vítószakértők és vítóhozzánemértő dízelspecialisták után találtam egy embert aki tényleg ért a vítókhoz!!!!!! A fórumon VÍTÓDOKTOR néven fut. Gyakorlatilag ráköltöttem az autóra mégegyszer az árát és még mindíg szar volt. Vítódoktor azonnal tudta, mi a baja az autónak! Nagyon egyszerű volt a baj. Eltömődött a katalizátor. Az autó sűrűn letiltott és 10-12 litert zabált. Többek között a pappasnál is jártam ezzel a hibával vele, meg még egy pár /számszerint 3/ mercedesre szakosodott jóhírű szakszervízben,meg 2 márkafüggetlen dízelspecialistánál. Kicserélték a fél autót és a kocsi ugyanolyan szar maradt. Vítódoki meghallgatta a kocsit, ment vele egy kört és mondta ,h mi baja!És láss csodát tényleg az volt a baja! Kicseréltük  a katalizátort és a kocsi jobb lett mint új korában. A kicserélt alkatrészek mindeggyike fölösleges költség volt. Megtartottam minden régi alkatrészt,mind jó volt.

 

Sajnos közben kiderült, hogy ismét hengerfejes lett a gép. A hűtőkörbe nyomta a kompressziót és gyorsan fogyott  a hűtővíz. Az utolsó útján Bp-Kolozsvár odavissza úton 6liter hűtővíz elfogyott. Már harmadjára nem hiszem,hogy javítható lenne egy hengerfej,így megkérdeztem Vítódokit,tud e egy jó darabot. Vítódoki épp angliába készült alkatrészutánpótlást beszerezni. Megeggyeztünk,h hoz nekem egy jó motort. Nem lenne sokkal drágább mint egy hengerfej+gépmunka+tömítéskészlet. Hozott is és szépen beépítette. Az autó megy mint az álom. 8-9 litert eszik és el sem hiszem, hogy végre jó!

 

Úgyhogy aki úgy érzi már eleget szívatták hozzánemértők és már megunta, hát annak ajánlom VÍTÓDOKIT!

 

Adam

110CDI Creative Commons License 2011.06.25 0 0 1370

Sziasztok,

 

110CDI-nél néhány napja menet közben felvillan az EDC felirat, motor leáll.

Gyújtás le, vissza, kicsit forgatva indít, menet tovább.

volt hogy 10km-en 2* is megcsinálta, van hogy napokon keresztül semmi nyoma.

Ötletek?

Esetleg hasonló vagy ilyen "élmény"?

 

köszi,

webinas Creative Commons License 2011.06.25 0 0 1369

Örülök, hogy megoldódott.

Előzmény: I.AM.LEGEND (1368)
I.AM.LEGEND Creative Commons License 2011.06.25 0 0 1368

Köszi a választ, igazad volt.

Nem tudtuk, hogy a kesztyűtartó alatt is van biztositék:D

 

Előzmény: webinas (1367)
webinas Creative Commons License 2011.06.24 0 0 1367

Kiverte.

Max. nem ott, ahol kerested.

Nekem 110CDi van, és elég töketlen helyekre tettek biztosíték táblákat.

Máig sem értem, hogy miért nem lehet egy helyen csoportosítani a biztosítékokat.

 

Béztosítéktáblák a 110nél:

 

- Kormányoszlop

- Vezetőülés alatt

- kesztyűtartó mögött

 

Ha biztosra akarsz menni, akkor nem minden esetben elegendő szemrevételezéssel meggyőződni arról, hogy szakadt e a biztosíték.

Én már szoptam ez miatt. A biztos, az az Ohm mérő, vagy szakadás vizsgáló.

 

Előzmény: krisz2121 (1366)
krisz2121 Creative Commons License 2011.06.23 0 0 1366

Sziasztok szeretném segitségteket kéni van nekem egy mercedes vito 112-es cdi tipusu gépjármüvem és a középsö világitás a toloajtoval szembe égőt akartam cserélniés véletlen szikrázot a vezeték és azota nincs a vezetékbe áram és biztositékot pedig nem vert ki kérem segitsetek mi lehet a probléma oka!! előre is köszönöm 

LeLe 112CDI Creative Commons License 2011.06.22 0 0 1365

Köszönöm a választ. Akkor a ventillátorral kapcsolatban ráállok a termofejre. :) A fordulatszámmérő nem olyan fontos.

 

Előzmény: vitodoktor (1364)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.22 0 0 1364

Üdv! azért müködik csak a 4 állásban,mert az direktben kapcsol! a többi azért nem megy,mert a termó fej tönkre ment!egy igazi autó villamossági tudja az micsoda és,hogy hol kell keresni:)a másik problémadra,azt tudom javasolni,hogy nem biztos,hogy a jeladó rossz,ehet más is!gpre kell rakni ami kiolvassa!ott már lehet a főtengely jeladó,vagy épp az óraegység a híbás,!:)

Előzmény: LeLe 112CDI (1363)
LeLe 112CDI Creative Commons License 2011.06.21 0 0 1363

Üdv! 

Két hete vagyok egy 112 CDI tulajdonosa, 99-es évjárat. Van pár apró probléma ebben szeretném a segítségeteket kérni. Az egyik az, hogy a fűtés ventillátor aminek 4 állása van, csak a 4. állásban működik. Találkozott e már valaki ilyennel és ha igen, akkor van e valami egyszerű és lehetőleg olcsó megoldás amivel meg lehet oldani? A másik a fordulatszámmérő, csak néha működik, akkor amikor esik vissza a fordulat. Láttam lehetne venni új jeladót, de egy vagyonért. Előre is köszönöm a segítséget. 

vitodoktor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1362

Igen az szokott lenni,hogy a nagynyomású ereszti a gázolajat,és az folyik rá a hosszbordás szíjra és egy idő után a szíj megdagad és elszakad egy gyorsításnál:) a szívattyú javítható ugy 60 vagy 70 ezer nemis tudom!de lehet,hogy joval több!nekem is van szívattyú ami nem folyik 50 ezerért!:)

Előzmény: RÉMES (1361)
RÉMES Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1361

Köszi!

 

Hát, Castrol Magnatech 10W40 van benn3, 10000km-t mentem vele, 3 hónapja.   

 

De közben ma (még nem is mondtam) elfosta magát a nagynyomású szivattyú, a felső tömítés mellett nyomja a gázolajat, ha jár a motor. Persze jó könnyű helyen van! :-)

Az olajos laposszíj miatt nincs szervom, és töltésem se nagyon. (ezt amúgy is cserélni akartam)

 

A múlt héten bezúztam a hátsó szélvédőt egy ággal. (ezt viszont nem)

 

De azért szép nap volt, láttam turbékoló galambokat, és szagoltam tömény hársfaillatot, miközben a mentést vártam az út szélén. :-)) 

 

De akkor is szeretem ezt a jószágot.

Szép az élet rutyutyu.

 

Esetleg nincs jóárasított szivattyúd, ha nem javítható a cucc?

Előzmény: vitodoktor (1360)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1360

Lehet az olaj is a gondja!Én csakis gyári merci shell olajat ,vagy castrolt javasolok,mert ezek a motorok ezzel müködnek tökéletesen!és ebből is a 10W40!volt már rá példa,hogy más olajjal világitott az olaj lámpa,de ahogy lecseréltem a z olajat utánna teljesen megszünt! de lehet az elektronika is szar,de azt a kiolvasó kíirja,ha nem jó:)

Előzmény: RÉMES (1359)
RÉMES Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1359

 

 

Köszi!

Akkor elképzelhető, hogy azért világít az olajoskannám pirosan, mert szar az olaj?

A motor nem csörög, szépen jár, a szint is ok, és leállítás után szépen csurog vissza a karterba.  

Előzmény: vitodoktor (1357)
ekikukac Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1358

Sziasztok!

V280-as viton a vízhőfok mérőm néha nem mér rendesen, vagyis mostanában inkább nem mutat. Merre keressem a bajt?

vitodoktor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1357

Hali!

 

Az olajnyomás jeladóját sehol,mert ezeken a motorokon nincs(sajnos)Ezeken csak olajszintjelző van ami a karterbe van bele fogatva 3 csavarral!ez figyeli,hogy az olaj szint megfelelő-e,és esetekben az olaj minőségét is!Ha sok van benne akko ,,HI,, ikon jelenik meg a kijelzőn,ha meg kevés van benne akkor,,Lo,,!

de nem mikndegyik múszerfal egység képes erre(a felszereltségtől függ)

20/5698532

Előzmény: RÉMES (1356)
RÉMES Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1356

Sziasztok!

 

Merre találom a 112-es motoron az olajnyomás jeladóját?

 

Illetve az a fekete 3 külső torx-csavaros felfogatású, műanyag ketyere az mire szolgál az olajkarter alján? Rendesen be van ágyazva, 3 vezetékes csatlakozó meg rá.

 

Köszi!

 

niko.g Creative Commons License 2011.06.10 0 0 1355

Hello Doki !

 

Küldtem mélt'...

 

üdv. niko

Előzmény: vitodoktor (1351)
webinas Creative Commons License 2011.06.04 0 0 1354

Szia!

Nekem 4x volt olyan problémám, hogy nem ment a turbó, és 3000 nél letiltott.

3x csőlecsúszás (legutóbbi most húsvétkor, lentebb írtam róla) egyszer pedig - a legelső - egy vezérlő szelep ment tönkre.

Nem tudom már a nevét, de kettő tök egyforma van belőle a Vitóba.

Akkor ideiglenesen megcserélték a kettőt amíg nem vettem újat. Addig is tudtam használni.

Akkor 22.000.- volt az ára. Összesen 30E HUF-ba van a négyszeri javítás.

Igazán nem sok.

 

Ma leszaladtam Tatabányára Bp-ről.

Kicsit húztam a seggem, mert már nem bízom ebben a Vitóban.

Várom, hogy mikor mi megy tönkre benne...

Pedig, ahogy olvasom itt a hozzászólásokat, sok bajom nem volt vele, de külföldre biztosan nem indulok el.

Ahhoz bizonyítania kell még :-)

Előzmény: Pista 112cdi (1353)
Pista 112cdi Creative Commons License 2011.06.04 0 0 1353

Köszönöm a segítséget de ezt a csőleszúszós problémát ki tudom zárni mert nem állandó a probléma ,például most már 2 napja semmi baja.

Meg a csöveket át is nézettem már rajta úgyhogy nekem valami más okozza.

Előzmény: 110CDI (1352)
110CDI Creative Commons License 2011.06.03 0 0 1352

Szia,

 

Ezt a problémát én is olvastam már többször itt a fórumon. Szinte minden esetben egy bizonyos (nem vagyok szakember) cső lecsúszása okozta a problémát...

Vitodik lehet tud tanácsot adni milyen csöveket és hol kell megnézni....

Családban van egy 307-es peugeot is, kb 2 hete annak is ilyen gondja volt.

Egyébként ahogy a vitodoki íjra, így jártunk mi is. Ahol cseréltetünkalapdolgoat (olaj, szűrők, stb), ott sem tudták kiolvasni a hibát, viszont a szakszervízben használt progi 2 perc alatt megadta és 1 perc alatt meg is oldották.....

Előzmény: Pista 112cdi (1348)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1351

Üdv Pisti!ha letílt 3000 -nél akkor mindenképp híba van benne!csak akkor nem gyári mercedes programmal nézték és azért nem írja ki a híbát!ha elhozod hozzám kiolvasom a híbát és ha gondolod,meg is csinálom,hogy müködjön normálisan!és csak azt az alkatrészt kell kifizetned ami nem jó,és nem küldenek mindenféle alkatrészért,hogy ezt vedd meg,azt vedd meg és a probléma még mindig meg van!nekem van mindenből több is,és ezáltan könnyebb a dolgom!20/5698532

Előzmény: Pista 112cdi (1348)
Frinyi Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1350

Gumiudvar,ha nem akarod leszedni a hengerfejet,és pécsi vagy,a Pappasnál ott van hidraulikus présük,amivel kitudják szedni,érdemes lenne bemenned,és az egyik emberkével megegyezni,meló után lehet hogy elmenne hozzád.Egy próbát megér,de van aki megvette a célszerszámot,és megy "házalni",darabját 20 ezerért kiszedi,de sajna a számát most pill nem tudom.

Előzmény: GUMIUDVAR (1345)
Frinyi Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1349

Vitodoktor,köszi szépen.Nem,nem működik tanítás nélkül,a kombiműszer meg a motorvezérlő  nem kommunikálnak vele,de átrakom az elektronikát,és kész.Már csináltam. Az  autó szinte már nem ér semmit,de nem akarják,hogy a lámpa világítson.A star diagnosis a visszaszállító szivattyút írja,de megvezéreltem,működik,úgyhogy a biztosíték jó,esetleg még a kábelköteg,de azt meg rábízom a villamossági kollégámra.Köszi mégegyszer.

Előzmény: vitodoktor (1344)
Pista 112cdi Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1348

Üdv Vitodoktor!

 

Az én problémám az lenne ,hogy 3000 ezer-nél letilt a gép dörmögö hangja van és erőtlen. Kicsit visszaolvasgattam a fórumot és úgy látom nem egyéni a problémám.

Megnézettem már géppel de nem írta ki a konkrétan mivel van a gond. A te programoddal ki tudnád olvasni a pontos okát? Mert nincs kedvem mindenféle alkatrészt megvenni méregdrágán és csak találgatózni.

Egyébként egy 2003-as 112cdi -ről lenne szó. Előre is köszönöm!

Előzmény: vitodoktor (1339)
Zebulonnn Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1347

Most akarok venni egy Vitot és kinéztem egy 98-as 110D-t. Mielőtt elhozom átnézetem szerelővel. Mik azok amikre érdemes odafigyelni és jobban megvizsgáltatni? Mert állítólag most volt nagyszervizen az autó, de meg szeretnék bizonyosodni róla. Pl volt porlasztócsúcs csere állítólag. Ilyesmi dolgokat szeretnék leellenőriztetni, de még ha van olyan, amire érdemes odafigyelni, akkor szivesen várom a tanácsokat. Egy 98-as autónál lehetséges, hog 200.000 km van? Nagyon szép állapotú kivül-belül, de nekem elég kevésnek tűnik. Fogyasztással kapcsolatban tud valaki konkrétat? Gondolom 10 liter alatt fogyasz, én olyan 7-8 literes fogyasztásra tippelek.

vitodoktor Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1346

Elég kár,hogy messze vagytok:(mert különben elmennék és segítenék!de ha telefonon felhívsz,elmondok egy két trükköt amit itt hosszú lenne leírni:)

Előzmény: GUMIUDVAR (1345)
GUMIUDVAR Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1345

Tudom hogy nem egyszerű! :D   Tartozkodási hely Pécs!

Előzmény: vitodoktor (1343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!