Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.zsolti Creative Commons License 2018.08.21 0 0 373944

Ok 

En a haz lyukadasra gondoltam azt oldottuk meg igy

Ha a membran lyukas akkar csere az egesz

Előzmény: csabais (373936)
zoy01 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 373943

Üdv mindenkinek,szeretnèk tanácsot kèrni. Akkumulátor csere történt (mind2) egy w 211 mercin , de továbbra is jelzi az aksi hibát ,töltès jó! Mit kène mèg ellenőrizni? Vagy törölni kène a hibát? Máskor csere után,autómatikusan megszűnt,de most nem  Tipp?

kkornel.dax Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373942

Sziasztok!

A w210 e320 T csomagtartoban jobb hatso kerek mogott elvagott kabelek, gondolom a cd tar eltavolitasara utalnak?

Hatso ajto hangszorok nem szolnak. Lehet osszefugges a cd tarral?

 

Udv 

KK

kkornel.dax Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373941

Koszi. Neha nem art olvasni :-)

Előzmény: csabais (373938)
csabais Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373940
Előzmény: kkornel.dax (373939)
kkornel.dax Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373939

Udv!

Melyik oldal?

Ez 404-es hibas: https://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp

 

Koszi

KK

 

Előzmény: csabais (373938)
csabais Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373938

Működik.

 

Nem lehetséges. A sima gátló hosszabb.

Előzmény: kkornel.dax (373937)
kkornel.dax Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373937

Sziasztok!

 

1. Az orosz oldal működik még, mert nekem valami hibát ad a link?

2. w210 '2000-es E320CDI kombi hátsó futómű átépítés hagyományosra szintszabályzósról létezik? Drága mutatvány?

 

 

üdv,

KK

csabais Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373936

De a membrán az benn van egy zárt helyen.

Előzmény: t.zsolti (373935)
t.zsolti Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373935

Nem tenyérnyi lyuk esetén

Előzmény: csabais (373929)
t.zsolti Creative Commons License 2018.08.20 0 0 373934

Savmentes sziloplaszt, 

 

 

Előzmény: csabais (373929)
Ákos70 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 373933

Nemrég találtam, bevezetékeltem eszerint a 3 vezetékes kínai OBD adapteremet, faszán működik  Delphi/Autocom olvasóval. 210-esen a motoron kívül lát egy csomó dolgot, váltó, légzsák, BAS, klíma. Hátha valaki hasznát veszi.

38 pin TCS cdp plus cabling 2.pdf

Visatone Creative Commons License 2018.08.18 0 0 373932

Köszi az infót!

Előzmény: barbon1 (373930)
barbon1 Creative Commons License 2018.08.18 0 0 373931

Erre én is kíváncsi lennék

Előzmény: csabais (373929)
barbon1 Creative Commons License 2018.08.18 0 0 373930

Szerintem nem,ugyanis egy 2001 gyártású diesel autónál igazán nem sok mindent tudnak az olcsó cukkok mutatni.Sőt még a későbbieknél sem

Előzmény: Visatone (373924)
csabais Creative Commons License 2018.08.18 0 0 373929

Azt hogyan?

 

Előzmény: t.zsolti (373926)
hohnerbass Creative Commons License 2018.08.17 0 0 373928

Értem. Az egész szervódob helyett van cseredarab, nem ragasztgatnám amíg nem muszáj.

Előzmény: t.zsolti (373926)
barbon1 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 373927

Nem

Előzmény: ngyu (373920)
t.zsolti Creative Commons License 2018.08.17 0 0 373926

Ha kicsi pontszeru akkor beragasztod

Előzmény: hohnerbass (373925)
hohnerbass Creative Commons License 2018.08.17 0 0 373925

Üdv Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni, hogy w124 200d fékrásegítő vákuumdobot hogy lehet a legkissebb energiabefektetéssel kicserélni. Sajnos az enyém szuszog ha erőteljesebben fékezek. Cseredarab van, csak nem bontanám meg jobban mint amennyire nagyon muszáj. Előre is köszönöm!

Visatone Creative Commons License 2018.08.17 0 0 373924

2001. decemberi gyártású A170 CDI-hez (w168) érdemes "kézi" diagot venni? Ha igen, akkor melyiket? 

joey89 Creative Commons License 2018.08.16 0 0 373923

Üdv

 

Érdeklődnék hogy van e valakinek valami tippje melyik szenzor jeladó lehet az okozó.

Nos kezdet alapjárat ingadozás utánna ez elmult mert cseréltünk üzemanyag szűrőt.

Ma viszont kicsit megforszíroztam 1-2 megindulás után alapjárat környékén hallottam egy ilyen "bekopogás"

szerü hangott gondoltam megyek még egy kört vele következő sarkon kifordultam normál kigyorsitás közben EPC hiba megállt gyujtás le--> vissza az autó beindul megy tovább.

Magasnyomású szabályzó szelepre utalt a diagnosztika. ezt hogyan tudom kiszűrni?

Az ötleteket köszönöm előre is.

 

 

 

 

csabais Creative Commons License 2018.08.16 0 0 373922

Csavarok is vannak?

 

Engem lehet érdekelne.

 

Előzmény: kékled (373921)
kékled Creative Commons License 2018.08.16 0 0 373921

Sziasztok. 

Eladó egy alufelni garnitúra. 

5x112, 8jx18, ET 41

Szép állapot, hibátlan futás, javítva sosem voltak. 

W222 gyéri, cikkszámos felnije. 

Ár: 139e ft

ngyu Creative Commons License 2018.08.15 0 0 373920

Nincs nálam a diagom, mert nem otthon vagyok.

Másképpen nem lehet kitörölni?

Előzmény: barbon1 (373919)
barbon1 Creative Commons License 2018.08.15 0 0 373919

Diaggal töröld ki a nyomáskapcsoló hibát

Előzmény: ngyu (373918)
ngyu Creative Commons License 2018.08.15 0 0 373918

Kérnék SOS segytséget.

2003-as w211 E270 CDI-ben ma cseréltünk új vízpumpát és klímakompresszort. Miután kicseréltük, elvittük feltöltetni a klímát, és miután feltöltötték, nem indul el a klíma ha bekapcsolom. Viilog és visszaáll az eredeti állapotába utána.

Aki tudja mit kellene tenni, kérem sürgősen jelezzen.

előre is köszönöm.

Totyasrác Creative Commons License 2018.08.15 0 0 373917

Nekem is így indult, hogy csak egy kis ez meg az, csinosítgatás... Aztán hengerek nem mentek, trafócsere átmenetileg oldotta meg, végül az ECU is elszállt. Szóval én megelőzném a bajt, más igazából nem is szívatott meg.

Nekem Rátz Gergely csinálta a kábelköteg javításá Csepelen, maximálisan elégedett voltam.

Előzmény: john wick (373916)
john wick Creative Commons License 2018.08.15 0 0 373916

Köszönöm! :)

Amúgy nem vitatkozni szeretnék a kábelen, biztosan érdemes kicserélni, meg persze az esetleges zárlat, vagy más hiba tönkre teheti az ECU-t. Belátom mérnökként, hogy nyilván van értelme. 

Nem véletlenek a leírások, meg értem, hogy javasolt. Meg is fogom csináltatni, amint találok rá valakit. Elsőnek az első és hátsó lököst kell megcsináltatnom, mert azért nem érezte annyira az előző gazda, az ütközők repedtek, töröttek. Maga a lökös test ép elől-hátul, de ezek javítandók, vagy cserélendők.

Na meg az automatában cseréltetek olajat, szűrőt. A tulaj elmondása szerint nem cserélt olajat a váltóban, míg nála volt, (7 év) azelőtt a sógora cserélt. 

Egyebekben mindene működik, remek a klíma, fel volt újítva, nemrég volt motorolaj csere, pollenszűrőt is cserélt. Kaptam hozzá pár tartalék alkatrészt,  sok minden gyári, még az ablaktörlő lapát is.

Előzmény: Totyasrác (373915)
Totyasrác Creative Commons License 2018.08.14 0 0 373915

Az 4 sebességes volt :)

HEF-520 volt azt hiszem a rendszáma, volt azóta pár másik, csak 95%-ra mondom tutira :)

Előzmény: john wick (373914)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!