Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

embecska Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1684

ez az ablak 58-tól 64-ig ilyen

előtte volt az ovál és mégazelőtt az osztott.

Előzmény: FAV 20 (1680)
pontiac Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1683
Ezt a karosszériát a Volkswagen 1957-től gyártotta. A kép a korabeli autómotorból lett beszkennelve. Teljesen korrekt. Az osztott az osztott ablakot 53-ban váltotta az ennél kisebb úgynevezett "oval" 57 -ben jött a képem látható típus nagyobb első és hátsóablakkal valamint új műszerfallal.
Előzmény: FAV 20 (1680)
embecska Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1682

 

62-ben semmiféle ablak nem változott

Előzmény: FAV 20 (1680)
motorkami Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1681
Pali, a 65-ös és a 77-es Autó-Motort már feldolgoztuk.
Előzmény: negyesi_pal (1678)
FAV 20 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1680
Ennek a bogárnak nagy a hátsó ablaka! Ennek osztotnak kéne lennie. 1962.től van ilyen ablak.  A rendszám lehet,hogy nem is az övé. Vagy a szerkeztő változtatta meg!
Előzmény: Nézelödő (1673)
motorkami Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1679
Még annyit, hogy a rendszám valószínűleg be van ütve a bal B-oszlopba. Ha volt 2B3SZ rendszám, az is.
Előzmény: Nézelödő (1673)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1678
Nem kapkodom, így is egy csomó gyanús esetet átugrok.

Autó Motor 1960
CR 699: Wartburg 313-1, Kazal László
FA 50-15: Framo
CA 24-06: Skoda 445
AB 18-62: Skoda, Országos Munkaügyi Intézet
AB 74-41: Skoda Tudor
JA 07-24: Moszkvics taxi. Sofőrjei: Bíró Pál és László Árpád
CA 06-34: Wartburg kabrio
CB 14-29: Skoda 445
CB 47-79: Moszkvics
CB 50-54: Wartburg
CA 59-33: Skoda 445 vagy Octavia
CB 48-58: Wartburg
CB 81-14: Szabadi Kálmán, Festival nevű Isetta-motoros kisautója (Autó Motor 1960/14, júl 15)
Előzmény: Nézelödő (1673)
motorkami Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1677
58 előtt gépjármű igazolólap volt, nem volt forgalmi engedély.
Előzmény: Nézelödő (1673)
motorkami Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1676
CD 885-nél Skoda Colonial-ra tippelek.
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1674)
yenoee Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1675
Az ott ugye AZ, ugye? :)
Előzmény: Nézelödő (1673)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1674
Na még egy pár innen-onnan
CD 885 autó ?, DD 337 fotó 1954 autó ?, AE 88-54, JC 62-05, RA 14-14, ZL 19-50 ZB 01-54
Nézelödő Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1673

Ej - ej Pali , ne tessék kapkodni , tessék figyelmesen leolvasni a rendszámokat , és megfigyelni a tipust ! :)

 

CA 71 - 75    Skoda 440 !      ' 58 11 06   Tulajdonos Dr Kamarás László veszprémi állatorvos . 

 

1

 Másik ' 59 -es AM - ben is van kép róla :

 

 

2

 

Dr Kamarás László nem sokáig versenyzett ezzel a kocsival , lecserélte egy Octáviára , késöbb , talán ' 60 - ban Senior országos helyezett lett . Majd , ha lapozod tovább a késöbbi AM - ket , megtalálod az egyik hátulján .

Amúgy az autó ' 57 - es , valószinüleg át lett rendszámozva ' 58 - ban , de ez a forgalmiból nem derül ki .  S hogy mindezt honnan ? Dr Kamarás László egy nagyon jó barátom nagybátyának adta el a kocsit anno , s azóta is végig a családon belül cserélt gazdát , hogy aztán a barátomhoz kerülvén várja felújitását :)

 

 

 

 

 

3
Előzmény: negyesi_pal (1670)
motorkami Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1672
Köszönöm mindkettőtöknek.
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1671)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1671
Autóklub Autós Évkönyv 1988
SO-16-19/ 14,17,22/ AZ 15-93, AZ 90-23, CP 15-06, PC 95-59, PE 54-34, ZD 00-45, ZK 67-95
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1670
Autó Motor, 1959:
AC 15-86: Moszkvics 407
AB 58-53: Moszkvics 407
CA 21-30: Skoda 445
FA 15-04: Framo teherautó, EMAG tulajdonában
AB 69-02: Moszkvics. Kabos László színművész H 80-093 külföldi rendszámú Simca Arondéját ittasan vezetve törte össze
CA 58-62: Volkswagen bogár
CA 71-79: Skoda 445
CA 12-25: Opel (talán P4)
CA 55-44: Wartburg, Kozma Ferenc
CA 45-21: angol „muzeális” Daimler. Dr Komlósy Vilmos ügyész tulajdonában
CA 57-05: Renault Juvaquatre
BA 39-52: Warszawa M20
CA 44-04: Citroen Traction Avant
CA 55-45: Wartburg
CA 02-41: Fiat Topolino, Tenczel István
JA 00-59: Wartburg taxi
YA 51-89: Csepel D700
CB 37-88: Morris Minor
AB 71-53: Moszkvics 407
motorkami Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1669
Na, ezért az örömért jött létre ez a topic :)
Előzmény: Mihál (1667)
faros1 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1668
Ha már CG..    Családunk első autója . CG 17-50
Mihál Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1667
Fantasztikus!
CG-24-23 a mienk volt! Trabant-600 Limuzin, vajszínű, oldalt szürke sávval.
1964, Budapest.
(Lehet, hogy ez is az volt?)

Akkor írok még 2-t:
IK-29-10: Zsiguli, homokszínű. Budapest, 1971.
(az első Zsigulik IH-val kezdődtek)

TS-51-81: Lada 1200, krémszínű. Budapest, 1981. (1993-tól COH-374)
Előzmény: D 20 (1662)
motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1666
Igen, PA-PM 1978
Előzmény: twiaj (1665)
twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1665
Családi fotó: nagynéném és Trabantja, a fotó kb. 1984-85, a Trabi a rsz. alapján 1978?

motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1664
Megnéztem, nincs ilyen a táblázatomban.
Előzmény: D 20 (1662)
Mwin Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1663
CX 80-40, Zastava 750-es, fehér,1968, első tulajdonos BP.
UT 34-06 Dacia 1300, delfinkék, 1975, Szeged
KY 69-26 Dacia 1310, korallpiros,1983 Szeged
D 20 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1662
Ide még nem raktam fel:


Sajna nem tudom min lehetett.
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1661
Átböngésztem Autó Motor 1958-as évfolyamát
1958: CO 745: Fiat 1500. Tulaj: Zentai József
CD-732: Opel P4
CH-432: Austin
HE 859: GAZ 67
DD-384: Skoda
CP-682: Moszkvics
CR-661: Wartburg
CN 273: Wartburg
OG 441: Danuvia 125, Szakács István, Bp
GN 319 és GN 329: Faros Ikarus
AT 171: Wartburg
YN 038: Csepel teherautó
SX 333: Csepel teherautó, Fősped tulajdonában költöztetésre
CN 793: AWZ P70. Tulaj: Dr Gyúró András
CN 278: Wartburg, Dr Bóna Zoltán, Kiskunlacháza
CL 656: Renault Juvaquatre. Nagy Károly
AL 361: Opel Rekord
CM 194: Wartburg

1958. szept 15-i számban (17. szám) írnak A rendszámtábla és forgalmi engedély cseréjéről

motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1660
Elnézést, néhány jelentős kommenteden valamilyen oknál fogva átsiklottam.

Új Top10

VAZ 342
Wartburg 263
Pannonia 237
Skoda 202
Trabant 160
Barkas 120
BMW 101
UAZ 99
Fiat 87
Moszkvics 81

GLÁSZLÓ 513
engé68 264
qualitaet 145
TL-54-01 107
Nézelödő 107
Kassai László 85
haflinger 84
Autó-Motor 1977 75
totalcar rendszámkereső 72
Csatos Racing 60

3sz 228
HR 101
RA 98
HP 77
HG 61
HA 60
CE 51
CM 50
CA 48
HB 44

Előzmény: Nézelödő (1648)
faros1 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1659
Így van. Csodálkoztam én is rajt.Nálunk már talán 1992-ben le cserélték a rendszámokat a buszokon.
Ikarus 266-osunk rendszámai voltak: GF 38-29 BZ 62-00 BRS 521 .
Előzmény: qualitaet (1653)
twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1658

Igazatok lehet.

 

Aztán rájöttem, hogy a táblákat sem feltétlenül kellett a '90-es évek elején legyártatniuk, lévén I és O végűek a BP kombónál már nem voltak sorozatban, tehát azt később is kérhették egyediként...

Előzmény: Törölt nick (1651)
dutrancs Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1657

Egy fekete-vajszínű MZ-150-es 1968-ból :EX-49-85

Egy zöld                   MZ-125-ös 1979?     :MJ-27-69.Mindkettő megvan még,persze üzemen kívül.

twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1656

VA-93-42

 

forrás: Autó Motor 1965

qualitaet Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1655
Ni-ni! Most látom csak,hogy jubilálok! :)
Előzmény: motorkami (1646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!