Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2451
Cati!
Szerintem 1 jó autóvillanyász orvosolja a kontakthibákat és/vagy relé/kapcsoló cseréket...
Előzmény: Caitlin (2450)
Caitlin Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2450
ha csak ez lenne....
1. most ha leallok es kb 1/2-1 perc utan ujra be szeretnem inditani [ki kell nyitni a garazsajtot] akkor mindics a kov procedurat vegig kell jatszani: leallit,kiszall - vissza razogatas a kormanynu elott terdmagassagban, betesz elfordit - gyujtas nuku - ujra ki, razogatas, ujra be - hurra! van gyujtas.
2. veszvillogo es kozpontizar/riaszto egyutt visit mint allat. magyarul ha leallok vhol akkor nem tudok veszvillogni vagy bezarni a kocseszt. szoval ezek nem annyira veszesen nagy dolgok, csak idegesitenek...
Előzmény: eddieDSM (2447)
MacPhisto Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2449
Gondolod hogy nem ez volt az első dolgom? Nem jött be :-(
Előzmény: Gorcsev (2425)
Caitlin Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2448
mittudomenmicsoda = immobiliser
Előzmény: Eclipseboy_ (2445)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2447
Illetve 16K-körül indulnak szerelve az ugrókódosak, de a komolyabbak 30K-nál kezdődnek.
Viszont ha csak a motortér-érzékelőddel van gond, akkor kár lenne lecserélni az egészet.
Mondom, beállítás kérdése.
Előzmény: Eclipseboy_ (2445)
Caitlin Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2446
jelenleg egy muanyag lapocskat kell huzkodnom a terdem magassagaban a kormanymu elott, hogy kikapcsoljon a mittudomenmicsoda es kajon gyujtast. ha ujabbat szereltetek bele ez ugye kiiktathato es nem kell majd lengetni?
Előzmény: Eclipseboy_ (2445)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2445
A riasztó árak beszereléssel együtt 30k-tól indulnak.
Előzmény: Caitlin (2444)
Caitlin Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2444
nekem gyari riaszto van benne, de lassan csere lesz, mert mar unom.... mennyit kostal manapsag egy normal riaszto? eletbe nem vettem meg, mindig volt a kocsiban nelkulem is :) ja tenyleg: ami viszont nincs gyarilag benne: csomagtarto-erzekelo. :(
Előzmény: eddieDSM (2430)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2443
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2442
..jaja, pontosan! A mágnesszelep ebben a tekintetben u.olyan mint a relay. Egy kaput nyit-zár.
Nem tudom, hogy szokták ezt megoldani, de biztosan van más módszer, mint ez a mechanikus...
Előzmény: Eclipseboy_ (2440)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2441
..akkor 1409kg
Előzmény: Eclipseboy_ (2438)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2440
eddie!

Ha van nekem egy ON/OFF jellegű szolenoidom, akkor azt potméterrel nem tudom szabályozni, hogy mennyire nyisson, ugye? Alaphelyzetben zár, ha emelem a feszültséget, akkor nem szép lassan nyit, hanem ha a feszültség elér egy szintet akkor hirtelen nyit?

Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2439
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2438
Na pontosan utánnanéztrm, 3108lbs az AWD modell. Az európai 2888lbs a forgalmi szerint.
Előzmény: eddieDSM (2437)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2437
..szóval 1309kg?
Ahhoz képest, hogy az 1.8 FWD 1090kg, nem sok.
Előzmény: Eclipseboy_ (2436)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2436
2888lbs azt hiszem.
Előzmény: eddieDSM (2435)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2435
Köffi! Ez vajon a saját tömeg lesz? (ürse autó)
És mennyi ez a GSX-nél?
Előzmény: Eclipseboy_ (2434)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2434
0.4536kg, vagyis ezek szerint a Galant 1495kg.
Előzmény: eddieDSM (2433)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2433
Eboy!
..kibogarásztam, a 92 GVR-4 tömege 3295lbs, mennyi kg=1lb (font)?
Előzmény: Eclipseboy_ (2432)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2432
Hát én olyan helyet még nem találtam, ahol etz össze lenne gyűjtve.
Előzmény: eddieDSM (2431)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2431
Eboy!
Hol lehet pontos és részletes adatokat találni a Mitsukhoz?
DSM-ek, Galantok, 3Si-k, EVO-k minden adata érdekelne, beleértve méreteket, tömeget, stb...
Pl. a DSM brossúrákban nem minden van benne (saját ill. össztömeg, stb...)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2430
Cati!
A motortér érzékelő nem riasztófüggő. Egyedül a kapcsolón (érzékelő) és a motorháztető beállításán múlik ay dolog. Egyébként a DSMekben gyárilag nincs motorház-érzékelő, mind utólag került bele. A Galantokban ez gyári?

ABS-Relay: ha sima 2-áramkörös, akkor abból egy marék van a kocsiban, bontóban kapsz. (bár az nem 50K újonnan, ez tuti). Érintkezés: Gyárilag bekenik valami zsírszerű anyaggal a csatlakozókat, relék lábát stb. Ha ez megvan, akkor nem oxidálódik. A smirglit nem ajánlom, inkább le kell pattintani a rákövesedett oxidt, utána kontakt-sray (extra esetben van 3 féle, rájuk van írva, hogy milyen sorrendben kell őket használni, ebből 2 is elég. Egyik alkoholos, fémtisztára mossa a felületet, a másik olajos, és védőréteget hagy a fémen qxid ellen. Motortérben jobb a gyári "zsír". Akkusarunál ipari vazelint használnak u.erre.)

Előzmény: Caitlin (2429)
Caitlin Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2429
ha gyari riaszto van benne szamits annak apro meghibasodasaira tapasztalataim szerint. en mar vagy tizedszer szereltetem az olyan aprosagokat, mint: mindig eg a kinyitott ajtot jelzo lampa - motorteri erzekelo kampec. meg hasonlok. nem nagyok/dragak, csak zavarok. :( egyebkent popec a galant! 10 eves koraig nem volt vele komoly gond :))
Előzmény: GLSi (2427)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2428
GLSi!

Nekem is jobban tetszik a négyajtós. Ha teheted inkább a kétliteres modellt vegyed. Ha rendesen szervizelték az autót akkor túl sok hibája nem lehet, minden elektromos kütyüt próbálj ki, alaposan ellenőrizd a váltót, néz meg nem folyik-e az olaj valahol, stb. Ha rozsda van a kocsin, akkoör az sérült volt. Fogyasztás és a szervizigény ügyben nem tudok nyilatkozni.
A motorszámból szerintem nem derül ki az évjárat, elméletileg az alvázszám tizedik karaktere adja meg az évjáratot.
L-1990
M-1991
N-1992
P-1993
R-1994
S-1995
T-1996
V-1997
W-1998
X-1999

Előzmény: GLSi (2427)
GLSi Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2427
Sziasztok!

Most írok ebbe a topicba először, ennek oka, hogy ha minden jól megy a közeljövőben egy boldog Galant tulajdonos leszek! Nagyon tetszik a kocsi és rengeteg jó véleményt hallottam már róla, de nagy szükségem lenne a Ti tanácsaitokra is!
Amire gondoltam: '95 vagy '96-os évjárat, 1.8-as, vagy 2.0-es motorral, benzines, 4 ajtós (jobban tetszik, mint az 5 ajtós :-) )
Érdekelne, hogy a motorszámból és az alvázszámból hogyan lehet megtudni az évjáratot, illetve minden tanácsot szívesen fogadok a vásárlással kapcsolatban! Pl.: milyen hibák szoktak előjönni egy ilyen idős kocsinál, mennyi az átlagos fogyasztás, mennyire szervízigényes, van-e hozzá bontott alkatrész...stb.
Előre is nagyon köszönöm segítségeteket, még most ismerkedem ezzel a típussal, de úgy néz ki, hogy egyre lelkesebb leszek! :-)

Eclipseboy_ Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2426
Az utóbbi 24 órában megszaporodtak a mitusbishis élményeim.

1. Tegnap késő délután a Váci úton, a Lehel térnél láttam egy új Coltot, valaki beleszállt hátulról és totálkárosra törte a hátulját. :-((

2. Ma reggel a garázsba menet láttam egy Mitsubishi daruskocsit, vagy vadi új volt, vagy most jött az autókozmetikából, mert még az alján, vagy a kerekein sem volt egy porszem sem.

3. Tegnap este elmentünk kocsikázni ki Visegrádra meg vissza. Hazafelé a Szentendrei úton iszonyat forgalom volt, én szép nyugisan mntem, amikor egy autó bezuhant mögém, majd az első adandó alkalommal elhúzott mellettem. Természetesen egy Mitsubishi volt, méghozzá egy fehér Lancer 1.8GTI. Gyorsan utánnaeredtem és beálltam én is a seggébe, kicsit odaléptem a gázra, hogy megmutattam neki mit tud a kocsim, de az övé is nagyon jól ment. :-))

Ui: Gondolkozom azon, hogy építek egy belülről állítható elektromos nyomásszabályzót. Nincs valakinek tippje, honnan lehetne olyan kis szelepet kapni, amit egy potméterrel lehet szabályozni?

Gorcsev Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2425
"a kis relét kell mindig kihúzni-betenni"
No, ha csak ilyen gondja van, akkor imho nem árt visszatevés előtt befújni a foglalatba vmi jobbfajta kontaktsprével + finom smirglivel megkezelni a relé lábait, és nem csak 1 hónapig lesz jó...
Előzmény: MacPhisto (2424)
MacPhisto Creative Commons License 2001.08.31 0 0 2424
Szia. Ugyanilyen Galantom van, és ugyanez a hiba volt az ABS-szel. Azt a kis relét kell mindig kihúzni-betenni (leveszed az ABS doboztetejét, és ott az a fekete kocka alakú izé), és megszűnik a zümmögés, valamint elalszik a lámpa. A relé újonnan 50e Ft, próbálkozz bontókban, nem jósolok nagy sikert...én amíg nem találtam (Svájcban) addig ha gond volt, relé be-relé ki és mentem tovább, igaz havonta max. egyszer jött elő.

Ja e.vissz.pill. Svájcból 12e Ft ehhez a Galanthoz, most kaptam :D örül a fejem rendesen :DDD

Előzmény: paircraft (2399)
Fabrik Creative Commons License 2001.08.30 0 0 2423
Eclipseboy_!

Egyszerűen copyzzatok be 10-20 hozzászólást, meg a pontos URL-t. Aki Mitsun, Mitsuban gondolkodik és van Net elérése, úgyis benéz :-)))))

Előzmény: Eclipseboy_ (2410)
eddieDSM Creative Commons License 2001.08.30 0 0 2422
..meg disznófüllel meg csirkelábbal ;-)

Eboy!
Szerintem megemlíthetik a cikk végén hogy egyes tipusoknak saját topicja is fut, pl. a DSM-nek és az EVO-knak.

Előzmény: Gorcsev (2421)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!