Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

malkolm1981 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 8491

2011-ben 92.000 Ft-ot fizettem az első és a hátsó fék tárcsákért és betétekért összesen. Szintén Brembo és Ferrodo párosítás. 12.000 Ft munkadíjat kértek el, Nyíregyházán csak 1 szerelő vállalta, neki is 6 órába tellett, pedig jó szaki, neves rallycsapat Lancer-ét szereli. 

 

Lehet hülyeségnek gondolják sokan amit írok, pedig előttem csinálta, alkatrész ügyben sok autóalkatrészkereskedőt kérdeztem és 92e Ft volt a legolcsóbb. 

 

Amúgy szuper a fék, jobb mint újkorában!

Előzmény: gyurcsikr C4 (8477)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.27 0 0 8490

max a csomagtérban van még egy...

Előzmény: Ku.Peti (8489)
Ku.Peti Creative Commons License 2012.07.27 0 0 8489

Sziasztok!

 

 

Kérdés, csak egy szivargyujtó van a kocsiban? Vettem egy GPS-t és eléggé ki kell nyujtanom a vezetéket, hogy a sebváltóhoz betudjam dugni.

 

????!

 

 

 

elder.reg Creative Commons License 2012.07.25 0 0 8487

Igaz, lehet, hogy ellenörizni fogom, nedves e az ajtóban a szigetelés egy esös hét után, ill még sztem a bitumenes szigetelö anyagos is megoldás, úgy tudom az is jó és abból is van mérsékeltebb árban

Előzmény: Zolysys (8481)
pacsepa Creative Commons License 2012.07.25 0 0 8486

Teljesen egyetértek. Polifoam lemez sokkal jobb szerintem, ebből mindenféle vastagság kapható és töredék az ára. A másik citroenemben én ezt hazsnáltam különféle szigetelésekre, és most is készülök hasonló akcióra, mert egy rágcsáló beköltözött az alsó motorvédő burkolat szigetelésébe. A rohadék belerágott a szervó flexibilis vezetékébe is. Szerény vígasz, hogy ezzel maga alá csinált, mert a szivárgó szervóolaj kiűzte... :-(

A gyári szigetelés cafatokban lóg, azt letépem és a polifoam-ot a helyére ragasztom.

Előzmény: Zolysys (8481)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8485

Legalább megmarad a lé :D:D:D:D

Előzmény: gabor01 (8484)
gabor01 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8484

Ha nem mondod meg mit vegyek, a végén nem veszek semmit, meglátod !

:-)

Előzmény: Zolysys (8483)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8483

mondottam az vala én illentet?:D:D:D:D

Előzmény: gabor01 (8482)
gabor01 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8482

Akkor maradjak a lemeznél, mi? :-)

Előzmény: Zolysys (8479)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8481

ezzel az anyaggal csak az a baj hogy nedvsízvó . Így pl az ajtókba bekerülő esetleges eső nem fog eltávozni az ajtó alján kialakított réseken.. így előbb el is kezdhet korrodálni..

Előzmény: elder.reg (8480)
elder.reg Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8480

A napokban leszigeteltem a kocsiban a csomagtartót, a pótkerékdobot, a hátsó kerékdobokat, a 4 ajtót és a motorháztetöt. Szörnyen zajosnak találtam az autót és az ajtóknak is lemez hangjuk volt, pl. amikor becsuktam az ajtókat. Valójában nem akartam túl sok pénzt rákölteni, úgyhogy "OVF filcesített préselt textil lap" -ot vettem (egyik oldal öntapadós ragasztós, sztem kb ilyet használnak alapból, vagyis még ilyet sem). Szóval vettem 4,5 m2 -t 10.300 Ft-ért (szállitással együtt) és kb 2 óra munkával beraktam, ami nem egy agysebészet. Érezhetöen, hallhatóan halkult az autó. Tudom, hogy vannak hiper-szuper, csilli-villi, szigetelö anyagok, de annak az ára ennek a többszöröse. Na csak azért irtam ezt le, hogy ha valaki hangosnak találja a kocsiját, akkor kb 10.000 Ft-ból és 2 óra munkával sokat javithat ezen.

Zolysys Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8479

az összes könnyűfém felni nehezebb mint a lemez :D

Előzmény: gabor01 (8478)
gabor01 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8478

Idén is itt lesz a tél. Vennem kell majd téli gumit és felnit.

Felmerült bennem, hogy inkább alufelnit vennék és azt a nyárihoz használnám.

Van ennek az esztétikán kívül értelme? 15"-ös felniről lévén szó, van olyan alufelni, ami könnyebb, mint a gyári lemezfelni?

Van valakinek infója, mennyi is a tényleges súlya az egyes felniknek?

 

Köszönöm

gyurcsikr C4 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 8477

Most cseréltem elől mind a két tárcsát betétekkel és 28500ft-ot fizettem. A tárcsák Brembo-k, a betétek pedig Ferodo-k, szerintem ettől jobb nem kell!!! A munkadíjat megspóroltam, kicseréltem magamnak :)

Aki ilyen nagy összeget mondott neked az le akart rántani.

Remélem segítettem! :)

Előzmény: Ku.Peti (8469)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.15 0 0 8476

Elsőként: Ha leállítod is visszaindítod eleve leállt addig a keringés és attól is mutathat magasabb hőfokot...

Ha termod reossz lenne akkor vagy állandóan hideg lenne a motor - mondjuk inkább tél - vagy forrna a vized. Azt meg előbb fogja neked csipogással és kiírt hibaüzenettel jelezni a gép mint gondolnád :)

Előzmény: kisgumikacsa (8473)
Flacika Creative Commons License 2012.07.15 0 0 8475

Nekem olyan volt a Xsarában, ami nem szétpattan, hanem csak megszakad. Muszáj volt cserélni.

Előzmény: Maccabee (8474)
Maccabee Creative Commons License 2012.07.15 0 0 8474

Szia!

 

Ez az előtét ellenállás házában van, az ellenállások közvetlen közelében ( gondolom ha túlmelegedik akkor direkt ennek kell szétpattania egy előfeszített láb alkalmazásával) és csak szétpattant, összefogtam és a saját ónjával, vagy cinével újra összeforrasztottam. Semmi nem kellet hozzá csak egy forrasztópáka.

 

Üdv

Előzmény: Flacika (8455)
kisgumikacsa Creative Commons License 2012.07.14 0 0 8473

Szia,Zolysys!

 

Én még mindig a termosztát- dilemmával kapcsolatban írok.

 

Már többször azt vettem észre, hogy ha két jelzés van a kijelzőn, de már kb. üzemi hőfokot kellene mutatnia és ekkor leállítom a motort- akár 2 másodpercre is- majd újra indítom, akkor azonnal megjelenik a harmadik vonalka is.

Elképzelhető, hogy esetleg nem a termosztát a hibás hanem valami " agyi" problémája van?

Továbbá azt szeretném kérdezni, hogy a termosztátházon észrevettem egy potméter- szerű gombocskát. Annak van valami funkciója? 

 

Sajnos a hibajelenség teljesen véletlenszerű, bár az elmúlt napok kissé melegebb hőmérsékletében nem érzékeltem!

 

Választ várva maradok tisztelettel! 

elder.reg Creative Commons License 2012.07.13 0 0 8472

Van 1 pár külsö türköm ha valakinek kell ingyen odaadom (nem füthetö)

elder.reg Creative Commons License 2012.07.13 0 0 8471

De itt én még mindig hangsúlyozom, hogy úgy adja ki a hangot, hogy nem fékezik az ember. Szóval normál menetben azaz ott, akkor nem "dolgozik" a fék.

...és egy jó hir nekem, pont tegnap jött elö....megint ez a jelenség nekem is :-)

Előzmény: Ku.Peti (8470)
Ku.Peti Creative Commons License 2012.07.12 0 0 8470

Igen erre én is gondoltam már. Egy nagyon picit rozsdás a tárcsa lehet, hogy kellene neki egy tisztitás vagy egy komplett csere.

Előzmény: Törölt nick (8466)
Ku.Peti Creative Commons License 2012.07.12 0 0 8469

A fékezés történetet majd kiprobálom mindenesetre rendkivül idegesítő hangja van. Az egyik érdekes dolog benne, hogy rendszertelen valamikor 2 órán keresztül semmi valamikor meg rögtön mikor elindulok. Megfogom nézetni szerelővel mindenesetre amikor fékbetét csere volt a srác aztmondta, hogy a tárcsában benne van még bő 30 e km... Am a féktárcsa külső pereme kicsit rozsdás... lehet kéne neki egy tisztitás... vagy egy komplett csere ami úgy hallottam nem olcsó. Nekem aztmondták az egyik ilyen alkatrészkereskedésbe, hogy a C4 nek a tárcsafékei db-ként 70e forint. Ez igaz lehet?

Előzmény: elder.reg (8465)
elder.reg Creative Commons License 2012.07.11 0 0 8468

Nem Ku.Peti helyett akarok válaszolni, csak a saját nevemben, nálam ez e a fémes hang úgy jön elö, hogy nem nyomom a féket szóval a rozsdás felület nem lehet, hiszen nem érintkezik (elvileg).

Előzmény: Törölt nick (8466)
gyula c4 Creative Commons License 2012.07.11 0 0 8467

helló van valakinek bentin gázos c4 -ese?

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.11 0 0 8466

Nem simán rozsdás volt a féktárcsa? Annak tud ilyen hangja lenni, ha mondjuk este megmosod a kocsit és reggelre vékony réteg rozsda lesz a tárcsán.

Előzmény: Ku.Peti (8464)
elder.reg Creative Commons License 2012.07.11 0 0 8465

Na erre kiváncsi leszek...

merthogy ez idöszakosan nálam is van már egy ideje és igen, nálam is volt fékbetét csere. Olyan ötleteket kaptam, hogy a fékbetét kopásjelzöje adja ki a hangot (de ez megdölt, mert volt csere), beragadt egy pici kavics.... de ez sem gyözött meg... Amúgy egy intenziv fékezés "elmúlasztja" a jelenséget, pláne ha az ABS is müködésbe lép :-)

Előzmény: Ku.Peti (8464)
Ku.Peti Creative Commons License 2012.07.11 0 0 8464

Sziasztok!

 

Nekem egy olyan probléma jött fel a napokban, hogy a hátsó kereknél indulásnál karistoló fémes hangot hallat a kocsi. Lent voltunk balatonon 1 hete és egy kicsi emelkedön álltam és azóta időnként ( nem rendszeresen) ilyen fémes hangot ad ki a kocsi szerintem fék lehet... 2 hónapja volt új betét csere és leszabályozták a tárcsát és fogalmam sincs, hogy mi lehet a probléma. A fék nem fog be és semmiféle változást nem tapasztaltam a hang kivételével. Mintha két fém összeérne...

 

Szerintetek?

Zolysys Creative Commons License 2012.07.10 0 0 8463

olyat veszek amilyen kell :) :P

Ólommenteshez csak ólommentest :)

Előzmény: Flacika (8462)
Flacika Creative Commons License 2012.07.10 0 0 8462

Így nem ér! :) Vagy Te otthon kutyulod a forrasztóónt, attól függően, hogy mire fogod használni? :)

Előzmény: Zolysys (8459)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.10 0 0 8461

Mert nem kérdeztél :D:D:D

Előzmény: <Euro> (8460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!