Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zorro146 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42027

Hali!

Az a helyzet hogy volt már rossz tapasztalatom az olajnyomással.twinspark motor villogott villogott széttárt kezek...motor kuka lett.

nem szeretnék így járni ezért szeretnék utána járni.3db olanyomás jeladó lett cserélve mert 2 folyt.0,8-0.9

alapjáraton a nyomás.de nem mindíg csinálja,főleg belváros araszolás.Az is idegesít hogy miért 100-105 fok körül kezd beindulni a ventillátor computer rádug,és lehet kapcsolgatni mind a 2 fokozatot(jeladó itt is cserélve)

vzoltaan Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42026

Ma sajnos zárlatos lett a cng mágnesszelep (megolvadt a bele) ezért csak benzinen megy.

Valakinek van esetleg eladó vagy tud bontottról?

SŰRGŐS!

 

bombahoppa Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42025

Alul is olyan rozsdás, mint a téli gumik felnijei?

Előzmény: kovácsdezső (42023)
babarucu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42024

A hahun az első hirdetés új arcú bordó... igaz, hogy koromfogós és 1,2milla de fórumos leinformálható

Előzmény: kovácsdezső (42023)
kovácsdezső Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42023
kovácsdezső Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42022

Szia

Más egyébként rendben volt az autóval?

Mentetek vele?

Gondolkodom, hogy megnézzem-e?

Ezek szerint nem érdemes?

Előzmény: elbueno (41988)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42021

Engem azért aggasztana, mi van ha egyszer tényleg nincs olajnyomás...

Előzmény: Törölt nick (42020)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42020

Hali

 

Ne törődj vele !!

A mai olajnyomás érzékelők nagyon gyatrák !! Nekem tavaly tavasszal el kezdett csöpögni az olaj a gombánál , -semmi gond  irány szerelő, csere 1000 Ft-os tétel ! A csere után egy darabig folyamatosan világított  lámpa azután enyhén villódzott , gondoltam nem jó a gomba kicseréltettem egy másikra az üzletben azután egy harmadikra és kiderült hogy annak ellenére , hogy mindegyiknek ugyanaz volt a jelzése mint az eredetinek, mind rosszul működött , nekem már lassan egy éve így műxik és semmi gond . Az olaj nyomás egyébként rendben :)

 

Multifan/Sana

Előzmény: zorro146 (42019)
zorro146 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42019

Szép napot mindenkinek!

99' 1.6 benzin.Hónapok óta alapjárati olajnyomás lámpa villogással küszködök.

Cserélve lettek a következők

olaj,szűrő,olajpumpa. semmi változás.

termosztát,vízpumpa. semmi változás.

vízhőműszer utólagos beépítése mert ugyan semmi hibát nem mutat a computer mintha összefüggne az olajnyomás villogás és a melegedés között.műszeren 100c fok felett kapcsol be a ventillátor.

Ha valaki tud segíteni kérem jelezze,mert már meghülyülök

rnagy8 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42018

Nem ismerem a Multipla minden részletét de általában ezekben a benzinesekben nincs nyomásérzékelő. Szokott lenni egy szelep a nyomó ágon, ahol a szervíz rácsatlakozik és ellenőrizni tud, de az autó nem csekkolja magát. Ezekben mechanikus nyomásszabályzó van, a pumpa meg úgy van méretezve, hogy akkor is eleget szállítson ha padlógáz van, ergo a nyomás mindig rendelkezésre áll, plána kis terhelésnél. 

Az üzeneted akkor is az, hogy tankolj, és szerintem ez nem hibaüzenet. Bár egy kiolvasás nem árthat.

Próbáltál azóta tankolni?

Előzmény: emeletesauto (42012)
Bodrobert Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42017

Küldtem.

Előzmény: bombahoppa (42016)
bombahoppa Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42016

Dobnál a részletekről egy e-mailt az a.nagy.bela@gmail.com-ra?

 

Ár/Fénykép/Beszállító kontaktja érdekelne.

 

Köszönöm!

Előzmény: Bodrobert (42014)
Jam Clerk Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42015

Reggel séta közben megálltam egy régebbi változatú, taxiként használt Multi mellett, kíváncsiságból benéztem, milyen lehet a beltere, ha már egyszer taxi...

 

hát... kicsit elkenődtem, mert... mintha új lett volna.

 

Értem, hogy munkaeszköz, ebből él, meg minden, de akkor is... ej, no :)

 

Előzmény: Bodrobert (42014)
Bodrobert Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42014

Tegnap megjött az olaszbontóból egy garnitúra fekete belső kilincspanel. Nem bírtuk nézni a mállott szürkét. Autentikus lesz az egész, a szürke nyitókkal, gombokkal, szerelékekkel, csavarfedelekkel. Asszony azt mondta, legalább egyedi lesz. :-)

babarucu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 42013

A benzinesbe nem tudom hol van, ha hibát meg tudod nézni, akkor az üzemanyagnyomást is.

A benzinesbe nem tudom milyen az AC, a dízelbe meg lehet pucolni szinte mindent. Az AC úszóérzékelőt (üzemanyag mennyiség érzékelő) is. Az is lehet, hogy elkoszolódott nem bírja tolni a naftát, vagy a dugulás miatt csak szakaszosan, ezért visít, hogy tankolj.

Előzmény: emeletesauto (42012)
emeletesauto Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42012

A nyomást , hogy tudom ellenőrízni?Padlógázra is jól reagál.A nyomásérzékelő hol van?

Előzmény: babarucu (42008)
emeletesauto Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42011

Félig van a tank.

Előzmény: rnagy8 (42009)
rnagy8 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42010

Nekem emellett ilyenkor a sárga lámpa is világít a szintjelző mellett.

Előzmény: emeletesauto (42006)
rnagy8 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42009

Tankolj!

Nekem kb 120 km-rel a vége előtt kezdi ezt irogatni.

Előzmény: emeletesauto (42006)
babarucu Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42008

üzemanyagnyomás rendbe?   lehet ac vagy egy nyomásérzékelő gomba

Előzmény: emeletesauto (42006)
babarucu Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42007

A kuplungbovdenen van egy tartó fül, ez "húzza" tartja el a váltómechanika útjából. Ha nincs ez a fül rögzítve, csak lifeg a bowdenen, akkor a bowden a mechanika útjába van. Váltasz egyesbe a mechanika rudazat elmozdulna balra, de ott a bowden.

Előzmény: omniahd (42003)
emeletesauto Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42006

Sziasztok!

Minden indításnál a következőt irja a kijelző:FUEL REQUIRED . Viszont nincs hibakód.Járt már így valaki?

M.Sanyi Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42005

Az értő olvasás neked sem az erősséged.

Nem baj, majd kitapasztalod akkor magad, vagy megszokod.

Előzmény: omniahd (42003)
vzoltaan Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42004

Egyébiránt mintha a gépjármű indulás előtti műszaki ellenőrzése (fék, világító berendezés, rendszám kerekek állapota) kötelező lenne! (különösen a napi első indulásra).

Amúgy sajnálatos eset!

 

Előzmény: szg75 (41989)
omniahd Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42003

Tehát lényegében után kell állítani és remek lesz? Holnap viszem is vissza....majd referálok....

M.Sanyi Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42002

A bowden is egy hulladék. Az első 20-30 váltástól összenyomorodik a gumi benne. Mikor kirúgja magát, akkor tökéletes, ha összepréselődik, akkor nem emel ki.

Mikor az újat beteszik, akkor még nincs összepréselve rendesen. Kell neki egy kis használat és utánállítás.

Előzmény: multidroid (42001)
multidroid Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42001

Az enyémnél csak rákellet állítani mert nem is emelt ki rendesen, és épp hogy felengedtem a kuplungot már gurult is az autó.

Előzmény: M.Sanyi (41996)
Hermann74 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 42000

Nézd meg a thefiltershop.com-on ami a Bárdinál 9eft,az ott 6eft.

Előzmény: Lloyds (41951)
M.Sanyi Creative Commons License 2015.02.12 0 0 41999

Az semmi !  Asszony múltkor vezette és tetszik neki, hogy be tudja nyomni a kupplungot és váltani is tud. :)

Lehet, hogy veszek még kettőt, hármat és akkor aktuálisan kettő talán működőképes lehet. Biztonság kedvéért a suzukit megtartom.  :)

Előzmény: Vilmos a gázos (41997)
Hermann74 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 41998

Sziasztok,

Új Multiplás vagyok,1 hónapja használom,a kilincs végein levő gumi "nyúlvány" kapható valahol,vagy csak kilincsel együtt lehet venni. Teljesen szétmállott.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!