Az a helyzet hogy volt már rossz tapasztalatom az olajnyomással.twinspark motor villogott villogott széttárt kezek...motor kuka lett.
nem szeretnék így járni ezért szeretnék utána járni.3db olanyomás jeladó lett cserélve mert 2 folyt.0,8-0.9
alapjáraton a nyomás.de nem mindíg csinálja,főleg belváros araszolás.Az is idegesít hogy miért 100-105 fok körül kezd beindulni a ventillátor computer rádug,és lehet kapcsolgatni mind a 2 fokozatot(jeladó itt is cserélve)
A mai olajnyomás érzékelők nagyon gyatrák !! Nekem tavaly tavasszal el kezdett csöpögni az olaj a gombánál , -semmi gond irány szerelő, csere 1000 Ft-os tétel ! A csere után egy darabig folyamatosan világított lámpa azután enyhén villódzott , gondoltam nem jó a gomba kicseréltettem egy másikra az üzletben azután egy harmadikra és kiderült hogy annak ellenére , hogy mindegyiknek ugyanaz volt a jelzése mint az eredetinek, mind rosszul működött , nekem már lassan egy éve így műxik és semmi gond . Az olaj nyomás egyébként rendben :)
99' 1.6 benzin.Hónapok óta alapjárati olajnyomás lámpa villogással küszködök.
Cserélve lettek a következők
olaj,szűrő,olajpumpa. semmi változás.
termosztát,vízpumpa. semmi változás.
vízhőműszer utólagos beépítése mert ugyan semmi hibát nem mutat a computer mintha összefüggne az olajnyomás villogás és a melegedés között.műszeren 100c fok felett kapcsol be a ventillátor.
Ha valaki tud segíteni kérem jelezze,mert már meghülyülök
Nem ismerem a Multipla minden részletét de általában ezekben a benzinesekben nincs nyomásérzékelő. Szokott lenni egy szelep a nyomó ágon, ahol a szervíz rácsatlakozik és ellenőrizni tud, de az autó nem csekkolja magát. Ezekben mechanikus nyomásszabályzó van, a pumpa meg úgy van méretezve, hogy akkor is eleget szállítson ha padlógáz van, ergo a nyomás mindig rendelkezésre áll, plána kis terhelésnél.
Az üzeneted akkor is az, hogy tankolj, és szerintem ez nem hibaüzenet. Bár egy kiolvasás nem árthat.
Reggel séta közben megálltam egy régebbi változatú, taxiként használt Multi mellett, kíváncsiságból benéztem, milyen lehet a beltere, ha már egyszer taxi...
hát... kicsit elkenődtem, mert... mintha új lett volna.
Értem, hogy munkaeszköz, ebből él, meg minden, de akkor is... ej, no :)
Tegnap megjött az olaszbontóból egy garnitúra fekete belső kilincspanel. Nem bírtuk nézni a mállott szürkét. Autentikus lesz az egész, a szürke nyitókkal, gombokkal, szerelékekkel, csavarfedelekkel. Asszony azt mondta, legalább egyedi lesz. :-)
A benzinesbe nem tudom hol van, ha hibát meg tudod nézni, akkor az üzemanyagnyomást is.
A benzinesbe nem tudom milyen az AC, a dízelbe meg lehet pucolni szinte mindent. Az AC úszóérzékelőt (üzemanyag mennyiség érzékelő) is. Az is lehet, hogy elkoszolódott nem bírja tolni a naftát, vagy a dugulás miatt csak szakaszosan, ezért visít, hogy tankolj.
A kuplungbovdenen van egy tartó fül, ez "húzza" tartja el a váltómechanika útjából. Ha nincs ez a fül rögzítve, csak lifeg a bowdenen, akkor a bowden a mechanika útjába van. Váltasz egyesbe a mechanika rudazat elmozdulna balra, de ott a bowden.
Egyébiránt mintha a gépjármű indulás előtti műszaki ellenőrzése (fék, világító berendezés, rendszám kerekek állapota) kötelező lenne! (különösen a napi első indulásra).
A bowden is egy hulladék. Az első 20-30 váltástól összenyomorodik a gumi benne. Mikor kirúgja magát, akkor tökéletes, ha összepréselődik, akkor nem emel ki.
Mikor az újat beteszik, akkor még nincs összepréselve rendesen. Kell neki egy kis használat és utánállítás.
Új Multiplás vagyok,1 hónapja használom,a kilincs végein levő gumi "nyúlvány" kapható valahol,vagy csak kilincsel együtt lehet venni. Teljesen szétmállott.