Keresés

Részletes keresés

T. Ádám Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41976

 

T. Ádám Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41975

Sehogy. Már kettő  áll egymás mögött a Szugló utcán. Meg jött vmi forgalmi zavar elhárítós.

Meg egy részeg nő is de az már elindult a Nimród felé:)

Előzmény: 18-09 (41973)
FKU-911 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41974
UNIMOG:))
Előzmény: 18-09 (41973)
18-09 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41973
Ehhh.... ellen irányú kocsi hogy kanyarodik be?:O
Előzmény: T. Ádám (41972)
T. Ádám Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41972

77-esen pótlás várható.

 

Nem baleset csak megállt. Se előre se hátra.

bicska2 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41971
Csak nem némi iróniát "hallok"?
Ez az egyetlen szerencse, hogy kizárólag a ZIUk rohadnak le. Semmi más típusra ez nem jellemző...
Előzmény: IK60T (41967)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41970
:)
Előzmény: nemeza (41949)
[sziamiaú] Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41969
Nem, azt várta, hogy megjöjjön a kávé, és továbbinduljunk a városba az előtte és mögötte álló többi típussal egyetemben :) szóval tosze-találkozós kép.
Előzmény: IK60T (41967)
kawirzbácsi Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41968

A postagalambra, aki hozzád repült.

:-)

 

üdv kawirz

Előzmény: IK60T (41967)
IK60T Creative Commons License 2009.09.07 0 0 41967

Csak nem a Gelkát várta?

A "hibátlan" Ziu?

Előzmény: [sziamiaú] (41966)
[sziamiaú] Creative Commons License 2009.09.05 0 0 41966
927 sziesztázik a Ligetben
Előzmény: [sziamiaú] (41965)
[sziamiaú] Creative Commons License 2009.09.05 0 0 41965
Köszönöm, de nem kell intézkedni, előbb-utóbb biztos megkapom :)
Gazdijának meg ezt találtam saját képeim közt:
Előzmény: IK60T (41952)
IK60T Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41964

holvan az mán!

azóta a 953 és a963 as i selejtezve lett, pedig a 963-as jó masina volt csaka véghalálán túl sokat verte e mgépházat néha csak úgy.

Előzmény: mesi. (41963)
mesi. Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41963
megjöttek* , csak nehezemre esik a helyes gépelés....
Előzmény: mesi. (41962)
mesi. Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41962
919 az azthiszem, 916tal együtt volt 70-es, majd amikor megjöttem a 412-esek, átzsuppolták a 78asra, idővel 916ot kihajitották mert túl szellőzős lett, 919 meg maradt.
Előzmény: IK60T (41960)
trolista Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41961
Ja, 960 is visszatért. "Hurrá!"
Előzmény: privateer (41959)
IK60T Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41960
A 919-es elég rég 78-as kocsi. Max vendégeskedik 1-2 vonalon.
Előzmény: privateer (41959)
privateer Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41959
nocsak, 960-as visszatért a 78-asra? Jó sokat pihent. Nomeg a 919-es is átment megint a 70-esről?
trolista Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41958
tenkjú veri a macskát!
Előzmény: IK60T (41957)
IK60T Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41957

innen az érdekes hang.

 

Előzmény: IK60T (41956)
IK60T Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41956

idézet a Trolibusz.Budapest.Hu -ról

 

Az utolsó, ZIU-9V típusú kocsi: a 972-es

Az utolsó, 1982-es gyártású széria leszállítása után még egy trolibuszt vett a BKV, amely végül 972-es pályaszámot kapott 1984-ben. Ez a trolibusz azonban különbözött a többitől, a villamos berendezése jelentősen eltért a ZIU-9B típustól. A kocsiba erősebb, 150 kW-os motort szereltek. Részben azért is vásárolta a BKV ezt a kocsit, mert a tervezett hegyvidéki trolivonalakra nagyobb teljesítményű kocsikat kívántak beszerezni és kipróbálni. A ZIU-9-esek hátránya, hogy külön motort kell működtetni a légsűrítőnek, a kormányszervónak és a generátornak. A ZIU-9V konstrukciójában a hajtómotorról kívánták mindezeket működtetni áttételezéssel. A hegyvidéki működéshez módosították a villamosfékkapcsolást is: a ZIU-k eredeti kétfokozatú villamosféke helyett a szervókontrollerrel valósítottak meg ellenállásokat kapcsoló, nagyobb teljesítményű villamosfékezést. A későbbi évek során ilyen berendezést kapott a 199-es kísérleti csuklós trolibusz, illetve Szegeden a 9-139-esen is kipróbálták. Mindenhol kedvezőtlen tapasztalatokról számoltak be: a kocsi többször is blokkolásig fékezett üzemzavar miatt.

A módosított berendezés próbáinak elhúzódása miatt a trolibuszt a BKV kb. egy éven keresztül nem vette állományba, míg végül 1984-re állították forgalomba. Egyes források szerint már ekkor, mások szerint pár évvel később kicserélték a főáramkörű berendezését és motorját a többi ZIU-9-essel azonosra. Jelenleg már semmi sem látszik a kocsi furcsa előéletén.

Előzmény: trolista (41954)
IK60T Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41955

Akkor most se hagyd ki, megfogod bánni.

Mint már gondolom láttad a vodeot így tudod, hogy meglepi lessz.

Előzmény: mesi. (41923)
trolista Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41954
Jó kis GVM-es hangjával együtt jó kocsi biza.
Előzmény: IK60T (41953)
IK60T Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41953
A 972 még mindig a legjobbak közé tartozik.
Előzmény: mesi. (41943)
IK60T Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41952

Gyáva népnek nincs hazája!

Hajrá!

Ha gondolod legközelebb a 70-esre kikéretem csak, hogy élvezd a "Ziu-zást".

Előzmény: [sziamiaú] (41951)
[sziamiaú] Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41951
Sajnos a Te kocsidat még nem volt lehetőségem kipróbálni, de ami késik, nem múlik....
Előzmény: TRA 395 (41941)
nemeza Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41949
tallózás, feltölt (jobbra) aztán a mehet. Ha 800x600-asra lekicsinyíted, mondjuk IrfanView-val, akkor tuti fel tudod tölteni ;)
Előzmény: Törölt nick (41948)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41948
Na jó,ettöl a képtől most megmenekültetek. :(
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41947
Talán most...
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 41946
Ja és NESZTEK!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!