2010-es 2,3-as Ducatónk 1800-as fordulatnál menet közben minden sebességnél leáll. Újraindítás után motor lámpa világít, de finom használat mellett kb 20 perc autózás után eltűnik, de ha az 1800-as fordulatot elérjük, újra leáll, majd újra világít a motor lámpa. 91 és 92, alacsony és magas üzemanyagnyomás hibát ír a gép egyszerre. Ha valaki tud segíteni, szívesen várom a hozzászólásokat.
Az airbag defekt az lehet h azé van mert lehet h volt ülés csere és a biztonsági őv csati szét lett húzva. elvileg computerre ha rá van dugva akkor meglehet oldani
Villog a km óra számláló sokan azt mondják h olyankor vissza lett tekerve a km óra és azé villog
Olyan kérdésem lenne hogy van e valakink tapasztalat, angol jobb kormányos autó balosításában? Esetleg tudnátok szakamebert javasolni aki ilyet vállal?
Egy 2009es 2.3Mjet ducato-rol lenne szó ami egy lakóautó.
Egyedül Németországban kötelező a szintetikus olaj valós meghatározása(Rengeteg gyártó ezt sem teszi meg!)Szintetikus olaj a Group IV-V osztály,az itthon árult olajak nagy része nem teljes szintetikus,a valóságban ásványi olajnak minősülnek.https://www.castrol.com/de_de/germany/car-engine-oil/motorenol-nach-typ.html
https://extranetpli-eu.pli-petronas.com/dsp/lube-recommender/report_est.asp?id_mezzo=1587&id_livello=1&id_lingua=2&scat_from_tbl_est=A Total prémium olaja a QUARTZ 9000 ENERGY 0W30,és az INEO FIRTS 0W30,kizárólag ezek a PAO alapú,prémium adalékolású olajok.A 2.3-as és 3.0-ás motor szerkezetileg megegyezik.A Citroen-Peugeot ajánlásnak megfelelnek,de a Fiat nem ad normát a franciáknak,a franciák sem a Fiatnak.Az eredeti 2.3-as és 3.0-ás olajak az IVECO ajánlás szerint 5w30(jelenleg 0w30 Pao alapú!,csakúgy,mint a Fiatnál!)Gyakorlatilag a következő osztályok vannak:C1,C2,C3,A3-B4,A5-B5.Az összes gyári jóváhagyás ezen kategóriák valamelyikébe tartozik,amiért a gyártóknak licenszdíjat kell fizetni,ezért a TELJESEN megfelelő olaj nem mindig kap licensz jóváhagyást.Itt a logika és a tények számítanak,valamint az olaj nyelvének az ismerete!Az indexes olajtopik egyenlő a NULLÁVAL,kizárólag üzleti jellegű,az olajdokit már nem minősítem,a totalcaros cikkekkel egyetemben!A TBN vizsgálatok rendre elmaradnak,pedig azok jelzik az olaj élettartamának a végét:TBN 30%.Olajcsere a gyárilag megadott TBN érték 50%-nál KELL!
Sziasztok ! TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 0W30 olajat ajanlota a Kraftos forumtars , de nem talalom rajta a fiat minösiteset . En maradtam le valamiröl vagy valami valtozott a gyari ajanlasban .Nekem lakoautoba kellene tehat eleg nagy terhelessel utazunk . A motor 2011 eu4 ,2.3 mjet ,130le , reszecskeszurö nelküli 50ezer km van a motorban . Kerlek erösitsetek meg a total 0w30-as olajban hogy mehete e bele es miert ? Vagy valami mas 0w 30 ast . Mi nem hasznaljuk telen az autot Valaszokat köszönöm!
Sziasztok! 3.0 DPF-es Ducato, sokszor magas az alapjárati fordulatszám (1100/perc) mintha regenerálna, de akár több száz km-en keresztül. Továbbá többször beindítás után rögtön leáll, de többszöri próbálkozásra azért beindul. Hibakódot nem ír, ezért a szervizben nem tudnak mit mondani.
Valakinek volt esetleg ilyen vagy hasonló problémája? Köszönettel!
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=145617634&t=9161073 Az információt innen kaptam,köszönöm!Váltóolajat cseréltek,meg ami lényeges!!:Levegős lett a kuplung rendszer,a légtelenítés után tökéletes a váltó működése,illetve a kuplungé is.Hasonló gondom volt,de nem tudom segítség nélkül tökéletesen légteleníteni a rendszert,illetve a fékolajat lecserélni.Valószínűleg kuplungot sem kell cserélni.A kuplungban levő fékolaj,illetve a friss: