Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
1979 és 81 körül volt meg. 81-ben totálkáros lett, miután Mihályitól nem messze (Győr-S M megye) kiugrott elé egy őz és hogy ne legyen ütközés apu félrerántotta a kormányt, a kocsi pedig lehajtott az útról és az eleje összetört és utána ment a bontóba.
Vannak róla fényképek, összetört korában is, csak sajnos dia mindegyik, de lehet, hogy beszkennelem.
Alpinafan: tudják :-))) A 4 hengeres motorja egy bogárban fut jelen pillanatban. Az eredeti osztrák forgalmijában is az van. Azt viszont tényleg kevesen tudják hogy az eredeti szine nem vipergrün volt hanem piros talán indish(?) rot.
Ezentúl ígérem ,nem vitázom semmilyen kérdéssel ,mert nagyon másképp emlékszünk. De azt még fontos ,hogy a GN-14-77 rendszám valóban a hegyen járt.
Csak éppen egy szürkemetál Mazda 626-os coupé-n díszelgett ! Tulajdonosa egy vendéglátós vállalkozó - akit személyesen is jól ismertem - Fonyódon üzemeltetett egy nagy diszkót, ismerté pedig az 1986-ban tragikusan elhunyt helybéli szépségkirálynő "palija"-ként vált.
A vele való ismeretségre való tekintettel nem akartam írni az autójáról, de ezután muszáj volt.
Ja a Wartburg-tető meg egy jópofa logikai következtetés annak tükrében, hogy más KGST- autón nem volt schiebedach. Nem vagyok szakember, de gyerek fejjel is szemetszúrt volna a Zsiguliéhoz képest igencsak homorú Wartburg- tető az ezeröcsin.
Én úgy tudtam 350-es,tipusfeliratra nem emlékszem, köszönöm a kiigazítást. Légyszi zavard az egykori gazdát még egyszer. Nyilván emlékszik arra is ,hogy mindig háttal álltak be a kétállásos garázsba, amely fölött volt egy villa is. Az viszont tényleg a szabad ég alatt volt ,ezt nem vitatom.
Arról meg végképp kizárt, hogy ne tudjon, hogy motorháztetején volt egy nagyon csúnya, jókora horpadás, ami egy rádobott tárgy következtében keletkezhetett, kizárt ,hogy ezt elfelejtették. Az "idilli" időszakot meg szintén homlokegyenest másképp látja az összes BMW és Merci tulaj akiknek szinte kivétel nélkül lelopták a jelvényét ,csillagját, feliratait, stb. Rajongók ezt nyílván könnyebben elfelejtik, mint azok akiknek súlyos ezreket kellett költeni ezek pótlására. A TH-s 350-es tulaja (a fia is haverom volt , csak magánemberekről nem kívántam pletykálni )valóban a DZ-sre cserélt. A paramétereket ugyanúgy fenntartom. Másképp emlékezni egy dolog. Úgyhogy én nem vitatkoznék. Morózus meg egy kicsit sem vagyok .:)
UC 57-74 apu utolsó 100-as skodáján volt semmi infó nincs róla papirja tanyán van majd megkeresük. A képen látható kék skoda S100 régi rendszámát lekérdezem.
A jármű 280 SLC volt, típusfelirattal. Mindig ugyanott parkolt, a járdára felállva (a szabad ég alatt!!!) Érdekes módon senkinek sem jutott eszébe kárt tenni benne. Se kulccsal végighúzni az oldalát, se csavarhúzóval lefeszegetni az emblémát vagy a típusjelzést, se lelopni a dísztárcsáit. Na igen, azok a 70-es évek. Ma már egy ilyen autót sajnos nem lehetne az utcán hagyni. "
Az első tulajdonos fiával az imént beszéltem telefonon , téged erősit meg , 280 SLC volt .
Néhány kiegészítés illetve kiigazítás morózus topiktársunk további listáihoz, csak a rend kedvéért:
UZ-60-32 ZSIGULI 1500 FEKETE ... valamilyen tetőt rávághattak.
Egy Wartburg 353W De Luxe tetejének felhasználásával hozták össze a tolótetőt (micsoda értékeket mutatna a rétegvastagság-mérő).
ZO-15-64 MERCEDES 350 SLC
A jármű 280 SLC volt, típusfelirattal. Mindig ugyanott parkolt, a járdára felállva (a szabad ég alatt!!!) Érdekes módon senkinek sem jutott eszébe kárt tenni benne. Se kulccsal végighúzni az oldalát, se csavarhúzóval lefeszegetni az emblémát vagy a típusjelzést, se lelopni a dísztárcsáit. Na igen, azok a 70-es évek. Ma már egy ilyen autót sajnos nem lehetne az utcán hagyni.
GN-14-77MERCEDES 190 E 2.3-16
DZ-50-16 MERCEDES 500 SE Pezsgő-met. Tábla :87.12. Autó :1984.
A jármű egészen biztosan grafit-metál volt és telioldalas. Egy közismert vállalkozó (egyebek mellett alvázvédelemmel kereste kenyerét) cserélte le erre a kocsira a TH-s 350 SEL-t.
Motorkami: ma érkezett meg a nyilvántartóból a levél, valóban oldalkocsis volt a gép (május közepi téma, Izs-49), 1960 novemberében kapta az NB-s rendszámot. (Első forgalomba helyezés ekkori, de gondolom az új rendszám miatt...)
Most örülök, hogy nyilvántartásban van a gép. Tovább nem tudom, mi lesz. :)