Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
Légyszi nézd meg a CFC-202, ENE-896, BLJ-664, CUM-301, FAX-797, FAG-613, CFX-560, BDC-440 rendszámokat! Ez csupa többé-kevésbé régi autó, amiket régebben gyakran láttam, érdekel, hogy forgalomban vannak-e még.
A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI Rendszám: ci64-97 Gyártmány: LADA Típus: 2101 /ZSIGULI 1200 CM3/ Szín: VILÁGOSKÉK A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
nem tudom, hogy lesz-e még ilyen. ha lesz is, nagyon kell figyelni, én is véletlenül tévedtem oda a neten és ott láttam, hogy nyílt nap a Közlekedési Múzeum raktárában. apropo, nyílt nap: voltam 2 hete a Kelenföldi (Fürst) garázs nyílt napján is, először láttam élőben a felújított 180-as Ikarust, hát elég szomorú, hogy ilyen ragasztott kamu rendszám van rajta. Vajon azon a szóló 556-oson is ilyen a GC-s rendszám?
Szerintem máshol van a megoldás és mindenkinek igaza lesz a végén, mégpedig olyan módon, hogy a Polskik állami/szövetkezeti rendszámmal kerültek forgalomba helyezésre, és csak a későbbiek folyamán kaptal magánrendszámot. JumboJet kollégának ebben a hozzászólásában egyébként nem csak a ZO-sra illik ez ezen gondolkodásmód menetén, ugyanilyen "probléma" áll fenn az UP-s(1973-as autó, 1975-ös frszú), a GK-s(1977 -- 1985?) valamint az UF-es(1972 -- 1974) Poláknál is. Mondjuk ez az én véleményem, majd JumboJet megerősít(vagy cáfol) :)