Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1553
Köszönöm, hogy megnézeted!
Elfelejtettem, az előző képek 1967-as Nők lapjából vannak
Előzmény: motorkami (1550)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1552
A 196, CG 81-24, CB 42-71, CI 34-22, FC 56-54
FAV 20 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1551
CY 31-19  Wartburg (kocka)
motorkami Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1550
Még egyik sem futott be, de ami késik...
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1549)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1549
Egy kis kedvesség a saját hobbim háza tájáról :)
Esetleg nem tudja valaki eredetileg milyen autóké volt a rendszám!
TL-54-01 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1548
A kockák CO-val kezdődtek 66 szeptemberében, tehát a tiéd vagy CO-s vagy már CP-s attól függően, hogy mikor helyezték forgalomba. Azt meg már csak az Isten tudja.
Előzmény: BXS-451 (1536)
504LACI Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1547

A BMW valóban csak vásárlás szempontjából '72-es, a rendszáma korábbi.

A CB-98-63 Zastava 600 ez lemaradt.

UN-00-34 Trabant 600 Universal

Igen a Chevrolet valóban Merkur használtautó volt, azt hiszem valami egyházi autó volt előtte, de lehet keverem a Diplomattal.

Előzmény: motorkami (1545)
gumidani Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1546

Netán ilyen?

Hudson Pacemaker 4A

Előzmény: poén (1516)
motorkami Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1545
Köszönöm!

Néhány kérdést, ha megengedsz:

A BMW vétele volt 72-ben, nem a rendszámot kapta akkor, ugye?
CB-98-63-hoz milyen autó tartozik?
UN-00-34 600-as vagy 601-es Trabant?
Chevrolet gondolom a Merkúr használtautó telepről, tehát leselejtezett állami autó volt?

Előzmény: 504LACI (1544)
504LACI Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1544

Na kérem, ígértem még régebben, hogy egy téli estén belekotrok a családi almáriumba. A rendszámokat időrendbe tettem, az autók nem így követték egymást. Egy részt előástam, itt az eredmény:

 

LG-14-47 Tatran S125

NB-57-62 Jawa 350 vázsz:18-8382 mot.sz:18-8382 vétel: 1968.04.06

NB-90-41 BMW R51/2 +Steib oldalkocsi vázsz: 517824 mot.sz: 517824 vétel: 1972.06.29 eladás 1973.01.06

CA-59-70 átrendszámozva IE-31-83-ra 1970.12.29-én VW T1 busz

CB-98-63 (ezzel Olaszországi körút 1964-ben)

CE-08-63 VW 1200 Karmann Ghia alv.sz: 1870671 mot.sz: 2272396

CH-26-77 Wartburg 311

CI-20-99 Škoda 1201 (eladva Mátraverebélyre)

CI-99-27 Volkswagen 1200 (piros)

CR-04-99 Opel Rekord C 1700

CU-74-79 Wartburg 353

IC-36-51 Peugeot 304 alv.sz: 304A013072846

IK-92-25 Zsiguli 1200

IK-41-45 NSU 1200C

IL-76-35 Renault 16 TL

IR-34-69 Audi Super 90

UE-01-33 Opel Diplomat

UN-00-34 Trabant 600 Universal

 

frsz. nélkül Chevrolet Chevelle Malibu Merkurtól véve 1973.02.09. forg.helyezés nélkül eladva 1974.01.12

 

 

motorkami Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1543
Sajnálom, de nincs ebből az időszakból olyan adatom, ami dátumot tartalmaz. Azt tudom, hogy a CP-s sorozat ment. Pl. a saját Trabantunk 1967.03.31-én kapta a CP-56-67 rendszámot.
Előzmény: BXS-451 (1536)
BXS-451 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1542
Tippje sincs senkinek?!
Előzmény: BXS-451 (1536)
504LACI Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1541
CN-11-17 Steyr-Puch 700C
Előzmény: motorkami (1514)
BDC_Robi Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1540
Nem vitatom, igazad van.
Csak mint érdekesség szeretném bebizonyítani hogy az élelmes szaki az elvesztett 6-os helyett G-t ütött be mert az nagyon hasonlít rá. :)))
Előzmény: twiaj (1537)
504LACI Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1539

KS-09-55 Steyr-Puch 500D

CS-12-98 Steyr-Puch 500D

CT-62-37 1968.08.10 átrendszámozva 1991.09.25 BSR-028 Steyr-Puch 500D

Itt érdekesség, hogy a gyári Lieferschein 1968.07.26-i dátummal kelt Graz-ban. Ugyanezen napon Rábafüzesnél belépett a gépkocsi az országba és a Vámnyugta szerint 29-ére rendelték bemutatásra. A Vámhivatal bélyegzője 1968.08.07-i keltezésű. Azaz a vámkezelés és a forgalomba helyezés között 3 nap!!! telt el, a szállítástól két hét...

Ma ugyenez mennyi idő alatt menne?

motorkami Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1538
Dehogy off!
Előzmény: negyesi_pal (1535)
twiaj Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1537
De a rendszám biztosan BR 618, hiszen akkoriban 2 betű 3 szám rsz.-ok voltak kizárólag. Légy figyelemmel az R és a 6(G?) közötti távolságra / szóközre is.
Előzmény: BDC_Robi (1530)
BXS-451 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1536
Üdv mindenkinek!
Van egy Wartburgom aminek semmilyen papírja nincs.Alvázszám alapján megnézettem egy ismerősősömmel a központi nyilvántartóban de semmi nincs róla:rendszám,első tulaj stb.
Ezt csupán azért nem értem mert 90es vizsgamatrica van az ablakban ami 100% hogy eredeti.Ha már az eredeti rendszáma nem lesz mag az autónak arra kérném a kedves kollégákat hogy írjanak be pár 1967es Wartburg rendszámot.1966.Decemberi az autó és 1967 január február táján került be az országba.
A CO-00-76 milyen autó rendszáma volt?
Előre is köszönöm!
Üdv!
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1535
Az Építészeti Múzeum gyűjteményében található olyan '50-es vagy '60-as években budapesti utcán készült felvétel, amelyen Hudson látható. Bocs, nincs rá engedély, hogy a netre feltöltsük

1960-ban 15 darab "Hudson LT" szerepelt a gépjárműnyilvántartásban, ebből 5 volt állami használatban. 6 db Hudson Custom - mind magánhasználatban. 2 db Hudson Traveller ebből 1 magánhasználatban. 1 db Hudson 171-172 - állami használatban és 1 Hudson Commodore magánhasználatban.

Ugyanekkor 21 db ZISZ 110-t tartottak nyilván - mindegyiket állami használatban

Bocs ha félig off
Előzmény: poén (1516)
208D Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1534
CM 02-09 Warsawa
Előzmény: motorkami (1514)
poén Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1533
Köszönöm!
Előzmény: gumidani (1532)
gumidani Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1532
Milyen autó van a képen? topik 14086-tól
gumidani Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1531
Előzmény: poén (1517)
BDC_Robi Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1530
Pedig az 100% hogy G betű! Ha megnézed a bekarikázott részen látszik hogy nem kerek hanem szögletes a vonala, a 6-os pedig ott kerek. Élőben jobban látszik. Majd megpróbálok jobb képet csinálni róla nagyobb felbontásban és felrakom valahova.67
Előzmény: motorkami (1529)
motorkami Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1529
Talán csak kopott volt a beütő.
Előzmény: BDC_Robi (1528)
BDC_Robi Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1528
Azt sejtettem hogy 6-os és nem G. Gondolom elveszett a 6-os és helyette beütöttek egy betűt ami hasonlít rá.
Előzmény: motorkami (1527)
motorkami Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1527
Érdekes, hogy BR-es rendszámot egy Morgan személyautó is kapott.
Különben a BR-G18, az BR-618 lesz.
Előzmény: BDC_Robi (1526)
BDC_Robi Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1526
Szia Kálmán!

Itt egy pár új rendszám a gyűjteménybe:
Csepel 125/T ID 727 majd KA 14-92-t kapta 1958. október 22-én
Pannónia T5 1966/01 NC 43-09 1966. május 12-én kapta, jelenleg UGC 539
D-Csepel 1956/5 BR G18 majd KS 58-10
És itt egy kép a D-Csepel rendszámbeütéséről:1
motorkami Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1525
Igen, elértettem, nem néztem poén mire kommentel.
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1521)
poén Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1524
Igen, a Zisz-emblémát én is kiszúrtam, meg az egész autó kiállása emlékeztet a 101-es típusra, de a részletek mást mutatnak. Voltak változtatások a 101-es típus modellciklusa alatt, de sem a korai kivitelek, sem a 101A modellek nem feleltethetőek meg egészen a lenti autónak. Vagy nem is tudom...
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1520)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!