Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

motorkami Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1986
Szerintem az IFA W50L előtt csak Garantot meg Roburt importáltunk az NDK-ból. Viszont bármilyen gyártmányú ez a teherautó, úgy nézem Csepel fülke van rajt. A Molotov teherautók fülkéjét is szokták Csepelre cserélni, persze ezzel nem arra gondolok, hogy Molotov volna, inkább arra akarok utalni, hogy más típusnál is lehetett ilyen.
Előzmény: Herr Krönert (1984)
Herr Krönert Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1985
jaj, nem tudom miért nem megy.
Itt a link: http://farm1.static.flickr.com/189/488657627_9ee60ec172.jpg?v=0
Előzmény: Herr Krönert (1984)
Herr Krönert Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1984
A középső kép nem inkább <a href="http://farm1.static.flickr.com/189/488657627_9ee60ec172.jpg?v=0" target="_blank">IFA G5?</a>
Előzmény: 208D (1983)
208D Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1983

B300 3 tengelyes benzines Csepel. ( Also kép )

Lánctalpas Csepel 800 ( Felső kép )

Középső kép nem Csepel.

Előzmény: motorkami (1982)
motorkami Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1982
Legyen
Előzmény: Mihál (1981)
Mihál Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1981
Csepel 300-ra emlékszem, de hogy D300 - ez számomra új.
350-esből is voltak benzinesek is.
Előzmény: motorkami (1975)
Mihál Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1980
Ez a középső másképp néz ki, mint az (általam ismert ) Csepelek, inkább Kraz-nak tűnik.
Előzmény: FAV 20 (1974)
p21-feri-tb Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1978

Na jól benéztem-(((

FORD Sierra COSHWORTH

Bocs!

Előzmény: p21-feri-tb (1977)
p21-feri-tb Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1977
Ford Escort
Előzmény: motorkami (1971)
dutrancs Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1976
IN - 06-69 piros Skoda S-100-as.
motorkami Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1975
Igen, a csotrogányt az ismertem, de a D300-ra nem emlékez(het)tem. Közben utánaolvastam, gyártottak 750 db-ot, valószínű mind a honvédségnek, de mire én katona lettem (1975) ilyenek már nem voltak.
A cégemnél meg volt mindenféle terepjáró, de Csepelt a csekély teherbírása miatt nem használtunk. Bodega volt üzemenként 1-2, meg platós 1-1.
Előzmény: FAV 20 (1974)
FAV 20 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1974
Még lánctalpas is volt!
Előzmény: motorkami (1973)
motorkami Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1973
Mondjuk Csepelből nem vagyok annyira büfé, melyik is az?
Előzmény: FAV 20 (1972)
FAV 20 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1972
Sokat gyártottak belőle!
Előzmény: motorkami (1969)
motorkami Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1971
Mi ez, Feri?
Előzmény: p21-feri-tb (1940)
vadász2 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1970
TA-49-59 Trabant 601 fehér
motorkami Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1969
A Csepelnek hátul egy tengelye volt. Talán csak prototípusban létezett kéttengelyes.
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1964)
vadász2 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1968
Akkor ide már linkelem magát a filmet is. Érdemes végig nézni. (vonatkozó rész 1:30-tól)
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1964)
vadász2 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1967
AG-75-20 Volga 2410 fekete
szergely22 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1966

Régi Wareszunk:

 

Aztán szintén fehér Waresz :PB 61-59

Fehér kombi trabi: PB 34-44

Sárga Waresz: KR 61-54

és van egy képem egy zöld platós Aro -ról: SO 70-47

FAV 20 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1965
Köszönöm ez jó kis oldal volt!
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1963)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1964
HE-333 Csepel!?, FJ 59-83, GJ-72-24, JA 04-28, GJ-72-24 Aro !?

Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1963
Itt egy Pécsi buszos képgaléria, egy pár kép már került fel szerintem innen.
Pécsi buszok
Előzmény: FAV 20 (1961)
cmexpress Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1962
Azért a forrást is nevezd meg légyszi!
(Nem a gigatorrentre gondoltam)
Előzmény: engé68 (1955)
FAV 20 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1961
Nagyon szépen köszönöm! Ha van még fotód és rendszámod nagyon várom. írkálom be a könyvembe, szépen gyűlik. Pécsi  ik 630 rendszámok nincsenek?
Előzmény: engé68 (1960)
engé68 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1960
Sajnos olyat nem találtam, illetve az első kép ilyen, csak nem sok látszik belőle :(
Viszont itt a G 0010 és a G 0011 továbbá GA 55-60
Előzmény: Mihál (1959)
Mihál Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1959
Jó ez a sok régi busz...
Olyan képed nincs-e, amin 1958 előtti hátsó buszrendszám látszik?
(Ezügyben honlapomon adathiányban szenvedek.)
Előzmény: engé68 (1955)
Mihál Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1958
Ez egy izgalmas rendszám. A "G" és utána a (betűszélességnyi) vonás az 1933-45 közötti 2betű+3számos rendszer táblájára vall, a képen a 4 számjegyet 3 helyére zsúfolták be. (Talán 1-es rendszámot akartak, és 001 már volt, ezért 0001-et csináltak?)
A tábla határozottan különbözik az 1946-48 közti 1betű+4számos rendszer táblájától, mert ott nem volt kötőjel, a betű és a szám közt bőségesen volt hely (és a számok közt is - hosszabb volt a tábla).
Előzmény: Lemezárugyár Játékai (1952)
Mihál Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1957
GA-26-25 a pécsi közl. váll. Ik 60-asa, 25-85 ugyanott Ik30.
Előzmény: engé68 (1932)
Mihál Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1956
Az első Ik 30 (közületi), a második Ik 602 (Mávaut, Pécs - ez a 60-as távolsági változata)
Előzmény: engé68 (1931)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!