Sajnos hajnalban berókáztak a troliba, és mivel vasárnap nappal nincsen takarító, így a kocsi a telepen maradt aznapra... minek is az oda :S (bele se merek gondolni, milyen bukéja lehetett estére a trolinak...)
Szegedet? Bosszantó volt, hogy vasárnap hiába vártuk az 505-öst, nem jött, helyette csuklós Skoda közlekedett:( Viszont láttunk ZIU-t, ami a csatolt képen is szerepel:)
Paraméterkönyv szerint 89-es troli fog járni. Bár amennyit annak lehet hinni :)
Viszont van benne egy érdekes dolog: A 73-ast meg a 79-est szólónak írja, viszont az összesítő táblázatban csak akkor jönnek ki a megadott járműszámok, ha az előbbi járatok csuklósak.
Már megint ez a ZIU ellenesség:-S Ha egyszer el is kell majd búcsúzni tőlük, nekem biztos nehezemre fog esni és nem fogom elfelejteni őket. A mai nap is jól telt a 927-es társaságában. Nem kapott komputervírust és nem feneklett meg a "felújított" pesti utakon. Vezetőülés is jó magasra beállítható, így kényelmesen lehetett dolgozni.
Valahogy mindig sejtettem, hogy a BKV-nál csordogál a pénz erre is, meg arra is, de ami most a hírekből kiderül, hogy a BKV-s felügyelőbizottsági tagok a csatornázási műveknél, meg a MÁV-nál is benn vannak, szóval dől a lé, meg magukat végkielégítik olyan összeggel, ami az külföldön is jelentős, az botrány!
Az, hogy Budapest úgy amblokk járműállománya siralmas helyzetben van, az nem újsonság számomra, de hogy 3,3 milliárd megy végkielégülni egyes agyonkényeztetett és semmi érdemi munkát nem végző emberkéknek az döbbenetes. Hozzáteszem nálunk Szegeden szépen fejlődnek a dolgok idén már 14 alacsonypadlós járművünk lesz a 34 troliból és egyre szaporodnak. Az SZKT éves költségvetése 3 milliárd forint parkolási pénzzel és repülőtérrel együtt.
Minden évben nyereséges a cég!
Ennyi pénzből, amit ott sajna Pesten elbarmolnak a fejesek, annyiból legalább 50 csuklós autóbuszt vagy trolit vehettek volna. Gondolom minden, ami a médiában lement, a jéghegy csúcsa, hisz emlékezzünk arra hírre amikor a letartóztatott kerületi polgármester fizetést kap még fél évig, mert nem tűnik fel senkinek... hogy egy másik cégnél felügyeleti bizottsági tag. Röhej és szégyen.
Nagyon remélem hogy kaptok egy rendes új BKV vezetést és vezért, aki elől nem lehet eltitkolni a dolgokat, és nem hogy nem érzi magát felelősnek a saját háza táján történt dolgoknak, hanem komolyan veszi, magába néz, levonja a következtetéseket és végre a fejlesztések irányába indítja el azt a vállalatot, ami ha most kezd jelentősen fejleszteni, akkor is évtizedekbe fog telni, hogy minden korszerűbb legyen. Az idő pedig jelenleg a BKV ellen dolgozik, ha nem szedi össze magát.
Remélem hogy hamarosan elfelejthetitek a 30 éves Ziu vagy régebbi járműveket! Én bizakodó vagyok.
Erre nincs szó. Egy évi közel félmiliárd euróból gazdálkodó cég és annak tulajdonosának erkölcsi felelőssége is, hogy budapest polgárait a ziu szarokon szállítja 2009-ben.
:O Nebassz... Milyen típus(ok)ban gondolkodnak? Gondolom, hogy Skodában, de remélem nem Citelisben...Csak szólót, vagy csuklóst is kívánnak bérbe venni?
ez így nagyon szép elképzelés, mi több papíron alkalmazható is. de a karbantartás hiányának köszönhetően előfordulhat olyan kocsi is ami talán nem is képes akkumlátoros üzemre. az meg szívás lenne ha bepusztulna valamelyik a Körúton
Viszont szerintem pótlás nélkül is megoldható a dolog, mert kb. 6-8 busz kell a 83-asra (javítsatok ki ha tévedek), ennyi Solarist meg össze lehet kaparni. Önjáróban meg csak a Csarnok tértől a Kálvin térig kell menni.
Sziasztok. Jól értelmezem, hogy 31-ig csak a 83T jár Kálvin-Orczy között, és az is csak csúcsidőben? A BKV honlapján ez látszik. Szeptembertől hogy fog járni? Amúgy visszaolvastam, de egyértelmű információt nem találtam.