A kulcs szó az 50%. Éppen itt próbálok embert keresni aki tud segíteni. Lehet igazad van mert a hibaolvasó csak annyit írt ki hogy vészüzembe helyezés mert az elvártnál egy picit MAGASABB értéket adott le a kocsi azaz a gyári érték alacsonyabb mint amit leadott a turbonyomás. Nagyon szeretném megjavítani a kocsit, de valóban elkerülném azt hogy a turbo felujítás után is előjönne a hiba mondjuk Horvátországban a 40C melegben. Azért érdekelne a másik 50% is hogy mire készüljek fel anyagilag. Köszönöm!
Köszönöm a tanácsokat. A problémát hogyan tudhatnám meg hogy ne keljen találgatni hanem valaki tutira megmondja hogy "igen, ez a baja"...tudtok ajánlani egy szervizt ahol nagy eséllyel meg is tudják mondani a hibát és javítani?
hiba kódot nem dobott ki amikor vészmódba kapcsolt és a motor lámpa sem égett, szóval semmi. a legrosszabb az egészben hogy ezt 2 alkalommal csinálta, ma pl. oda vissza letekertem vele 300 km-t és nem jött ki a hiba!! kicsit bosszantó hogy így nem mernél elindulni egy hosszabb útra, hosszabb utakra a párom kocsiját kell elkérnem.
Előre is köszönöm az információt ha van valakinek javaslata, ötlete!!
Csak egy ötlet , de a hátsó biztositektáblában van olyan szál ami gyujtásra kap csak áramot. Igaz nem ideàlis mert nem a hifivel együtt lehet ki-be kapcsolni, de legalább nem megy állandóan
Nagyon köszönöm a tanácsokat, utána olvasok, elemezgetem a lehetőségeket.
Arra sajnos még nem kaptam választ, hogy erősítő beépítése esetén honnan veszitek a remote jelet, ami készenlétből gyakorlatilag bekapcsolja az eszközt. Hálás lennék egy ilyen konkrét infoért.
Sziasztok,Most vettem egy 2003-as E60-at a kocsi külsőleg belsoleg tipp Topp, bár ez az első automata és Diesel BMW-m.
Kérdésem az lenne, h inditasnal az önindító nagyon kerreg de minden inditasnal. Az ok h lehet felújítátani kéne vagy újat venni bele, de most olvastam h lehet ez a hang a porlasztó hibája miatt is ami miatt aggódok az autó jól megy csak inditasnal van ez a hang. Ha esetleg valaki tudna tanácsot adni megkoszonnem.
Megmondani nem tudom mi okozza a leírt hiba jelenséget. Viszont ajánlani tudom itt a fórumon is megtalálható szakembereket. Hidd el hosszú távon sokkal olcsóbbak, mint a nem csak ezzel a márkával foglalkozó ( márkafüggetlen ) szervizek. Teljesség igénye nélkül, pl. Steeef, Maszi.
ha nem szaporodik az olajad és csak regeneralaskor van kis teljesítményvesztésed,ne aggódj rajta,az jó úgy ahogy van a morgó hangjával olyankor....menj vele,toljad neki,tipushibáikon túl,korrek gyári a szervizeléssel nincs ezekkel baj.
A segítségeteket szeretném kérni, az alábbi hibával kapcsolatban:
BMW 525d (E61) Automata 2005, fél éve van meg a kocsi, nagyon meg is vagyok vele elégedve, szedi a lábát is ha kell, bár szépen szoktam vele járni, nem hajtottam egyik kocsimat sem.
autópályán normális tempónál olyan 120-130 km nél, egyszerűen egyik pillanatról a másikra legyengült az autó, mint ha elszállt volna belőle az erő. a fordulatszám felment rendesen ahogy szokott, csak éppen erő nem volt benne, gyorsulni sem gyorsult, egyszerűen csak ment mint ha valami szerviz állapotba került volna, kb. mint ha nem járt volna 3 henger. A motor egyenletesen járt, csak erő nélkül. kiálltam egy parkolóba, leállítottam és újraindítás után vissza ált normál állapotába. elindultam vele tovább, gondoltam csak valami pillanatnyi elmezavar lehetett....újabb 200 km megtette után, ismét legyengült, lelassítottam vele 90 km-re, ismét le kellett állnom. felhívtam egy szervizt, akik azt mondták hogy valószínűleg részecskeszűrő a probléma. El is vittem az Éles & Makai Kft. hez a XVIII. kerületben, kitisztították a részecskeszűrőt 60.000 Ft-ért, az iDrive ot is lenullázták, nyugtáztam hogy ez volt akkor a probléma. (Tudni kell hogy a részecskeszűrő tisztítása előtt, meleg motornál az alapjárat időnként ingadozott) ez a tisztítás után megszűnt, illetve vagy csak nagyon ritkán jön ki. Sajnos egy újabb autópályás utazásom alatt a fent említett hiba ismét kijött., megint kiment az autóból az erő egyik pillanatról a másikra és egy újraindítás után helyreállt. azóta nem is merek vele hosszabb utakat bevállalni, csak városban járok vele. Városban nem jön ki a probléma csak akkor ha egyenletes fordulatszámon megyek vele pl. autópályán. felhívtam egy turbófeltöltők felújítására szakosodott szervizt ahol azt mondták hogy „lehet” hogy ez a baja. de ha a turbó lenne a probléma, akkor újraindítás után is gyenge maradna, nem? egy márka független szervizben rátettek műszert és semmit nem olvasott ki, ami összefüggne ezzel a hibajelenséggel. A legnagyobb hibája a kocsinak hogy senki nem tudja hogy mi a hibája. Egy ismerősöm kipróbálta az autót aki felhasználói szinten ismeri ezt a típust és szerinte jobban kellene gyorsulnia normál állapotában is, nekem nem tűnik lomhának, sőt! de már lehet csak bemesélem magamnak hogy tényleg mint ha régebben jobban ment volna.
Ha találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel vagy van ötlete hogy mi baja lehet, megköszönök minden segítséget.
sízsák helyére MDF be bevágva egy 30 as mély, szabad levegősen tökéletes egy digi, fázis állítható erősítővel , minden BMW-t így csináltunk annak idején , a BMW nagyon "rossz" akusztikájú kocsi nehéz ládával jó mélyet csinálni hogy pont ott szóljon ahol ülsz meg sok helyet is foglalna. sajnos nehéz már jó neodium mágnese 30 as mélyet venni ,
Mivel digitális az egész cumó, nulla a zaj és nulla a torzítás. Az iPhone-ra tömörítés nélküli ALAC (Apple Lossless Audio) formátumban másolom a zenéket, így minden igényt kielégít. Tényleg nagyon szépen szól!
Én azt tudom leírni, hogy nekem mi lett módosítva:
Beépíttettem egy Dension GW500S eszközt, ami az iPhone-ról (Lighting kábelen) átvett zenét, digitálisan átadja az autó optikai hálózatára és ezáltal az iDrive rendszerről is kezelhető. Beépíttettem egy JBL MS-8 Digital Processor -t amely a gyári rendszer magas szintű hangszóró kimeneteit újra kódolja és megfelelő módon csatornákra bontja.
A gyári hangszórókat kicseréltettem egy "Gladen ONE 201 BMW EXTREME Speakers Upgrade kit" csomagra.
Álom szépen szól, de a basszust még így is keveslem! Kell beépíttetnem valami mélynyomót pluszban, a JBL maradék két kimenetére, de nem tudom erre feláldozni a csomagtartót, így láda kizárva.
Vannak elég jó slim subwoofer hangszórók - ilyesmiből kellene kihozni valamit!
Ha nem akarsz hangnyomás versenyt nyerni, akkor először cseréld ki az első hátsó hangszórókat 2 utasra és a mélyek helyett is van (neten találsz) a gyári helyre beillő de nagyobb méretű cucc. Ezt gyorsan és viszonylag olcsón max 100-150ezerből megúszod. Ha ez nem elég akkor kezdj jobban elmerülni a témában. Bőven a hangszóró a bottleneck a gyári rendszerben.
hasonló "radio" zenékre sztem maximalisan jo az e 60 alap hangredszere is,méllyekben meg kimondottan.Mondom ezt úgy,h igen komoly remdszerem van itthon (lakásban)és a fülem is eléggé "érzékeny" rá 😊
(állítsd a magasat és a mélyet max alá egy rovátkával és annak gyönyörűen kell szólni ha nincs más baja)
Mindenfélét, Dido-től Prodigy-ig, Depeche Mode-tól house-ig. Szeretem ha van mély. Ahogy írtam, van egy ládám is, ami egy Pioneer bass reflex, ezt tervezem használni.
Én nem hallottam Logic 7-et, de nekem biztosan nem az van (ezért is szeretnék fejleszteni). Egyet értek azzal, hogy általában a gyári rendszerek plusz ára nincs arányban a beépített komponensekkel, elért minőséggel, de ezt így nem lehet vizsgálni egy autógyártónál, másképpen működik az árképzés (fejlesztés, folyamatok gyártástech...)
Ezen az oldalon szerintem jól leírták, hogy miről is van szó. Nekem eddig ez volt a legszimpatikusabb megközelítés. Két gond van (:-) ): Amerikában van a cég és 2000 USD-nél kezdődik az alap installáció.
A témában csak annyi a véleményem, lehet botfülű vagyok, de nem érzem illetve hallom azt a millió Ft-os különbséget az E60 Logic7 Prof. Hifi és az F10 Bang@Olufsen közt van. Mert persze nem rossz az utóbbi, csupán az ár érték arányra célzok. Szóval szerintem ha Logic7-ed van (elég kellemesen szól az) akkor felesleges ba**tatni a dolgokat. Pénzkidobás.
(Korábbi autóimban saját magam építettem a hifiket, bár azokban nem voltak fedélzeti (integrált) rendszerek. Általában fej+4 csat. erősítő+szigetelt ajtóban 16-os komponens szett + láda a csomagtartóban, kábelezést, stb...)
Egy E61-esem van (2008 520d Touring), amiben prof navi és "hifi" van, 6 hangszóróval (2 első ajtó, 2 ülés alatt, 2 hátul a tetőben). Nem olyan (nagyon) rossz, de miután minőségi elemekből építesz hifit, hááát, visszalépés. Erősítőm (HXA-45), ládám van, de meg szeretném tartani a gyári rendszer integrált részét (azaz fejet nem cserélnék). Mivel sokféle infót találtam a neten, úgy gondoltam inkább kísérletezni fogok, mert a számomra is ideális megoldás olyan mélységű belenyúlást jelenteni, amit a "végére" hagynék.
Az első kérdés, hogy az erősítő bekötéséhez, honnan tudnék "remote" jelet szerezni? (12V 400-600 mA, és akkor "magas" ha szól a rendszer)
Továbbá azt is jó lenne tudnom, hogy hogyan is épül fel ez a 6 hangszórós rendszer? (találtam infókat a BM54-es (Becker) erősítőről, de ez lehet az én autómban is? Hol van? Hogyan lehet hozzáférni?)