Hali! Nekem a legutóbbi tali előtt kezdett villogni. A tapasztalatok alapján valóban a hőmérséklet emelkedéssel van összefüggésben. Ha a mutató eléri a 105 fokot rögtön villogni kezd. Jellemzően nyáron, araszolásnál, máskor nem. Megmértük alapjáraton az olajnyomást, mikor már kapcsolt a venti akkor is stabil 08-09. Olajgombát és persze olajat is cseréltünk (gyári Selenia), akkor is villog. A vicc az, hogy vásárlás után 2 évig nem csinálta bármilyen meleg volt. Onnan kezdte, hogy a műszer beszerelésekor nem gyári hűtőfolyadék került vissza, de ezt nemsokára orvosolom, majd megírom, hogy van-e változás. Átmosatom a rendszert is meg kap egy új hűtőt. Egyébként semmi baj, megy mint az álom, csak tényleg idegesítő egy picit.
Évek óta tetszik ez az auto.. és most hogy a feleségemnek kell venni egy másik autót talán eljött a pillanat hogy vegyen a család egyet.. Mivel Ő nem megy sok km-t egy évben , először azt kérdeznem hogy érdemes a drágább diesel vagy a benzines is elég.. (a benizenesek olcsóbbak és kevésbéis félek tőlük) valamint esetleg tudnátok valamilyen oldalt ahol utanna lehet nézni a típusnak..? a népitéletet egy - két tesztet elolvastam már.. Mire érdemes fogyelni mik a buktatók.. tudom álltalános kérdések de hátha..
Nem próbáltuk ki, mert az árral kapcsolatban teljesen rugalmatlan volt az eladó, értsd: nem engedett egy garast sem az árból. Alaposan átnéztesm. A fényezés gyárinak tünt, az illesztési hézagok rendben voltak. A motor rozsdás-amilyennek lennie kell, olajfolyást nem láttam. Az első üléseken új huzat. Ezt gondolom a kereskedő rakta bele. Valószínű azért, mert elöl az ülések gyári huzataigencsak viseltes volt. Nem hinném, hogy a feltüntetett 167.000 km valós lenne. A hátsó futómű totál rozsda. Arra a kérdésemre, hogy valahol alá lehet-e nézni a kocsinak azt válaszolta, hogy nem. Egyébként elsőre indult amotor. Ja, és az papíroszásra fixen 300 e kér. Utánanéztem, 200 e-ből meglenne. Mivel kissé zöldfülü vagyok a témában, ezért nem mondom, hogy nézd vagy ne nézd meg. De ezeket tapasztaltam.
Mikor induljon a hűto ventillator?szerintem az ok.nekem a motoromon 108foknal kapcsol be. olajnyomas alapjaraton 0,8-0,9 szerintem teljesen ok. 1000fordulatonkent kell neki kb 0,7barral tobbnek lenni.
richie02 nek ugyan ez a villogás baja volt, meg valaki más is írta, hogy nyáron villog. De nem emléxem neki megoldódott-e. Keress rá a hozzászólásaira. Dátum szerint az előző találkozó előtt küzdött vele.
bombahoppának igaza lehet, emlékszel még a kék donor alvázára, hogy milyen rozsdás volt? annak a téli szettjét felnistül vettem meg, amiről a rozsdát nem tudtam leszedni kb így nézett ki ahogy most is, pedig minden nyáron nekiesek a rozsdának