Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 528
Nézd el nekem, vidéki vagyok :)
De egyszer egy hónapig voltam sashegyi is.
Előzmény: qualitaet (527)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.24 0 0 527

Bocsánat ,  de SZABADSÁG-HEGY (ma már SVÁBHEGY) és SAS-HEGY . Természetesen nem kérem ki magamnak, csak olyan tévedés, mintha pl. a fradistát leújpestiznék vagy viszont. Nem akarok senkit sem megbántani aki rózsadombi, de errefelé inkább régi, évtizedekkel korábban ideszületett családok laktak túlnyomórészt .   Míg ''odaát hemzsegtek (nek) a ''jobb'' autómárkákat anno és most lejárató ,viselkedni nem tudó, felkapaszkodott újgazdag tahók, pártfunkcionáriusok. Mifelénk kommunistából is csak rendesebbje lakott (lásd: LOSONCZI PÁL.) . Természetesen ezt csak precíz fasziként, tájékoztatásképp írom az akkori viszonyokat illetően.  A ''normális '' rózsadombiaktól meg ezúton kérek elnézést. Én meg amúgysem lakom már arrafelé. Ha külföldi munkám befejeződik ,BALATON-FELVIDÉK könyékére fogok költözni a pesti őrület helyett. Ha jövőre gyakran láttok arrafelé egy hibátlan 450 SEL 6.9-et ,az bizvást én leszek...

Előzmény: motorkami (526)
motorkami Creative Commons License 2008.05.24 0 0 526
Mi köszönjük neked, hogy színesítetted a topicot, örülnék azért, ha még eszedbe jutna néhány rendszám és főleg sztori. Az a világ, amiben te felnőttél sokunknak talán misztikus, de mindenképpen elérhetetlen volt akkor is, most is. Így nyertünk egy kis bepillantást. Talán indítani kellene egy olyant is, hogy "Rózsadombi (autós) sztorik" :)
Előzmény: qualitaet (525)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.24 0 0 525

folyt.

 

KO-07-36        83.07.     AUDI  80  DIESEL     Kávébarna.

 

KP-40-08        83.09.     LADA  1500 S      Halványsárga.

 

KP-80-78        83.09      MERCEDES  190   Szilvakék.

 

 

KV-00-01    84.03.  AUDI 100 CC TURBO DIESEL  Arany -met. Az általam látott első magyar ''szivar AUDI ''

 

GB-51-42    84.08.  LADA 1500 L  Korall-piros.  Az első 2107-es amit láttam.

 

GD-52-36    85.03. MERCEDES 230 E  Sötétkék.     AZ ELSŐ MAGYAR W 124-es 

 

'91.-től  BTS-922.

 

GN-14-??    85.11.  MERCEDES 190 E  2.3-16  Grafit-met. Az első ilyen amit láttam.

 

DE-26-95    86.10.   AUDI 80  1.8  Sötétkék. Az első ''szappan -AUDI'' idehaza.

 

DZ-50-16    MERCEDES 500 SE  Pezsgő-met. Tábla :87.12. Autó :1984. 

 

'92-től  BWN-928? 

 

FF-76-26    89.06.  MERCEDES  260 SE  Grafit-met. '92-től BHW-701?

(A 01-es végződés tutti.)

 

 

Mint tudjuk, örökkös happy-end kízárólag a pornófilmekben van. Ilymódon én is kissé szomorkásan gondolván az elszállt szép gyerekkorra , zárom soraimat ,mert kifogytam a topicba vágó emlékekből. Köszönöm MOTORKAMI-nak a kíváló ötletet!

 

qualitaet Creative Commons License 2008.05.24 0 0 524
FOLYT.

KE-03-77 82.11 MECEDES 190 E Ezüst-met Az ELSŐ itthoni W 201-es.



KG-81-44 83.02. MERCEDES 500 SE Ezüst-met.

Az általam látott ,de többek szerint is ,az ELSŐ W126-os, privát, magyar táblával.

Amikor ez a ''csoda'' a pár utcával arrébb lévő, szazázdforduló-beli villa előtt először leparkolt , szabályos futótűzként terjedt a ''hír ''az autókhoz akár ici-picit is konyító kölykök közt. Engem is telefonon hívott az egyik dadogós barátom:'' Ba' Ba' zeg ,kéépze-ee-e- eld e-el ,a sss -suli mellett ál egy-egy magyaröccázas merci!'' A ''SZINYÓM'' épp téli álmát aludta ,így gyalog rohantam a helyszínre.

A félkerékkel a járdán álló vadonatúj hintó , egész utcát betöltő ezüstös csillogását hihetelenül fokozta az ólmos ,februári ,sűrű hófelhők sugározta szürkés fény.
Biztosan kijelethetem ,hogy én - és ezzel jó pár ismerős így van - soha ,de soha nem ''bünhődtem'' ekkorát magyar rendszámú autótól. Ennek a feltünősége leírhatalan volt 1983-ban (meg még egy pár évig).
Emlékszem, egyszer apukámmal mentünk valahová , és szembe jött a darab . Fater meg is jegyezte : '' Vajon mit szólhattak ehhez a GERGELY UTCÁBAN ?'' (Ott volt anno a 7-es sz. VÁMHIVATAL, amely a gépjármüvek kezelését végezte. Jó néhányszor megfordult ott Ő is, tudta micsoda ''szemét egy hely'')

Amikor néha-néha legurult a hegyről , hangtalanul, de iszonyúan tekintélyt parancsoló, de mégis messziről felismerhető gumi-sustorgás közepette, szó szerint megállt az élet...

Egyetlen motorkerékpár-rendszámos emlék az általam elsőnek látott és ismert

MZ ETZ 250 Ezüst , MT-89-43 -as táblával 1983 júliusából

folyt
Nézelödő Creative Commons License 2008.05.24 0 0 523

Egy újabb adag , de most a barátom gyűjteményéből .

 

KA 98 14  Polski Fiat 126/ p   ' 82 07 09 .

 

IO 67 80 Skoda 110R   ' 72 05 23 .

 

AE 36 95 Warsawa 223  ' 69 12 30 Mezőgazdasági Szakmunkástanuló Iskola , Jászapáti , átrendszámozva ' 73 02 26 : UT 93 05 . Az autó jelen pillanatban felújitásra vár .

 

AD 38 49 Warsawa 203   ' 67 02 20 , MTI  , Átrendszámozva ' 71 08 07 : IK 04 07 .

 

CT 40 20 Opel  Record   ' 68 07 09 .

 

CE 78 36 Skoda Octávia  Super ' 62 01 08 . Ez is meg van ...

 

CI 21 65  Skoda Octávia Super  '63 07 15 Ez is meg van ....

 

TR 97 01  Opel Record Coupé   ' 82 01 11 . Ez is meg van .

 

CH 55 13 Skoda Octávia Super ' 63 .

 

IT 52 00  Skoda 110R  ' 72 11 28 .

 

XS 22 61 Egyedi gyártású utánfutó ' 74 03 19 .

 

ZL 65 23 Skoda S100  ' 77 02 11 . Ez is meg van .

 

CP 99 22 Opel Record  ' 67 06 16 .Ez is meg van .

 

Az érdekesebb darabokról , amik most innen kimaradtak , majd külön HSZ ...

 

qualitaet Creative Commons License 2008.05.24 0 0 522
PONTOSAN!! AZ Apor Vilmos téren , az egykori HULLY-GULLY előtt. Újévkor még ott volt ,de amikor megkezdtem az '' emlékirataim '' írását - direkt elmentem megnézni - már nem. Őszintén remélem , nem a bontóban végezte. Eperré volt mattulva az egykoron tűzpiros lakk. Az erős ,de homogén mattulás viszont azt sejteti ,hogy nem nagyon javítgathatták ,a karosszéria viszonylag ép. A hülye motorizáltság miatt (nem is diesel ,nem is nagy benziner) nyílván nem kapkodtak utánna az évek során ,ez is a relatív megkíméltség mellett szólhat.
Előzmény: antenn (515)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.24 0 0 521
PONTOSAN!! Az Apor Vilmos téren ,az egykori HULLY-GULLY előtt. Újévkor még ott volt ,amikor elkezdtem az ''emlékirataim '' írását - direkt elmentem megnézni - már nem. Remélem nem a bontóba került. Eperré volt mattulva az egykoron tűzpiros lakk.
A homogén, és erős mattság viszont arra utal ,hogy nemigen javítgathatták , úgyhogy a karossszéria viszonylag ép. A hülye motorizáltság (nem is diesel ,nem is nagy benziner) miatt nyilván nem kapkodtak érte ,ami szintén a megkíméltség és a menthetőség mellett szólhat.
Előzmény: antenn (515)
haflinger Creative Commons License 2008.05.24 0 0 520
Tegnap én is lőttem egy különleges Unimogot (valójában mind az :-))
Itt OT, mert nincs rendszáma, de azért egy képet ide is berakok. (A többit majd a Nagyvasakba és Pályafenntartásba.)

Előzmény: antenn (519)
antenn Creative Commons License 2008.05.24 0 0 519
Én tegnap láttam pont egy ugyanilyen Unimogot.
Előzmény: haflinger (516)
TL-54-01 Creative Commons License 2008.05.24 0 0 518
A rendszámára nem emlékszek...
Előzmény: TL-54-01 (517)
TL-54-01 Creative Commons License 2008.05.24 0 0 517
Nem hiszitek el, de máma Unimoggal álmodtam...
Előzmény: haflinger (516)
haflinger Creative Commons License 2008.05.24 0 0 516
FH 81-65 Unimog










FP 79-52 Unimog












SG 00-79 Multicar















FN 11-86 Multicar, 1979 Budapest (BNV)
antenn Creative Commons License 2008.05.23 0 0 515

TU-60-31 81.12. MERCEDES 200 Piros '92-től CET-???

 

A XII. ker.-ben sokáig pusztulva állt egy CET-093 piros 200-as Merci (pár hónapja nincs ott), nem lehet az?

Előzmény: qualitaet (513)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.23 0 0 514
Húú,micsoda érték...!
Előzmény: Törölt nick (503)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.23 0 0 513
FOLYT.

TK-66-95 81.04. LADA 1500 Sötétkék.
TM-51-00 81.05. LADA 1600 Tűzpiros.
TR-44-79 81.08. LADA 1600 Fűzöld.
TR-80-26 81.09. LADA 1600 Sötétkék.

TS-93-63 MERCEDES 280 S Tábla:81.10. Auto: 75.10.-től állami, fekete ,'81-től középzöld -met.

A '70- évek végétől és a '80-as években gyakori volt ,hogy az államtól frissen leadott Mercedeseket valamilyen "polgáribb" színre fényezték át. A kor divatjának megfelelően ,általában sötét vagy világoskék ,illetve zöld vagy arany-metál színeket kaptak.
Ezeket a munkálatokat szinte kivétel nélkül A SHELL-INTERAG bojtár utcai BMW-szervízében végezték el ,értelemszerűen gyári BMW festék felhasználásával.

TU-60-31 81.12. MERCEDES 200 Piros '92-től CET-???

TV-14-77 82.01. LADA 1500 S Homokszínű Az első, ''ezerötess'' amit láttam.
TY-65-80 82.04. LADA 1300 S Okkersárga Az első ''KOCKALADA'' amit láttam.

Szintén TY-os volt az első ''ÚJ DÁLIA '' , amit magyar táblával láttam.
1981 őszén már láttam egyet Romániában. Esküszöm ,a csávó kb. olyan nagy pofával tekerte a kormányt parkolás közben ,mint a mai futballklub-tulajdonos honfitársa a bűnronda ,ízléstelen MAYBACH-jában. Erre színtisztán emlékszem ,mert jót röhögtünk...

KA-93-72 82.05. LADA 1500 S Sötétkék.

KC-39-72 MERCEDES 200 D Tábla :82.08. Autó :1980. Fehér '91-től CDY-179.

folyt.
Előzmény: trilex (512)
trilex Creative Commons License 2008.05.21 0 0 512
off: ezt remekül megfogalmaztad, én is hasonlóakat éreztem, amikor bekunyeráltam magam az álomautómba, egy W111-es tolótetős Heckflosse-Mercibe... gyönyörű volt!
Előzmény: qualitaet (508)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.21 0 0 511
ELírtam ,'' ALL AMERICAN GIRLS '' a Merci zene.

Az újévi ''WARTUNG'' meg nagyon yampi...
Előzmény: engé68 (509)
engé68 Creative Commons License 2008.05.21 0 0 510
néhány rendszám, ami a Ladákról ugrott be:

PG 12-24 Lada 1500 piros
PG 25-35 Lada 1600 s.kék
PJ 36-50 Lada 1600 piros, méghozzá kívűl-belűl :)
PL 22-22 Lada 1600 mint fentebb
engé68 Creative Commons License 2008.05.21 0 0 509
WartburgWartburg
qualitaet Creative Commons License 2008.05.21 0 0 508
FOLYT.

ZR-es táblával láttam az első ,105/120-as '' ÚJ SKOCI ''-t.A számokra ,meg a motorvariánsra sajnos nem emlékszem, de a színére és az alkalomra igen. Drapp ,és a Balatonon '77.aug.
Jó pár bámészkodó vette körül ezt is.

ZT-64-16 PORSCHE 911 TARGA Tábla.:77.09. Autó :1975. Citromsárga,enyhe zöld bouquet-val.
(Dedicated respectfully to Mr. '' KEEP IT RETRO'')

ZT-65-07 77.09. MERCEDES 450SE Szürke-met. (Az első ilyen motorú amit láttam.)
ZX-70-98 78.02. MERCEDES 350 SEL Arany-met.

ZY-74-55 78.03. LADA 1500 Fehér.

Sajnos nem szép, de ''rendszámos'' történet ez is.

A fenti gk. '83 szept.-ben ,magántaxiként ,hátul egy hölgy utassal ,a piros lámpánál várakozott a sorban ,amikor a balról merőleges, a hegyről hosszan lefelé vezető utcából ,az építési törmelékkel dugig rakott YG-95-93 rsz. - fékhibája miatt lefelé száguldó – KAMAZ elsodorta.
Az ütközés erejéről annyit ,hogy a billencs még kb.30 méterre berongyolt a kertbe a fák közé ,maga alatt az összetiport kocsival. A nő állítólag túlélte ,szegény sofőrt , ha esetleg lopott kocsival ,és okmányok nélkül lett volna ,szerintem sosem azonosítják. A bejavítás máig látszik a kerítésen. (Mártonhegyi-Németvölgyi ker.)
Ilyen csúnyát jó darabig nem láttam.Azért is írtam le mert ez még sokáig emlékeztetett arra , hogy az autóban még álló helyzetben is meg lehet halni.

PG-14-74 78.09. LADA 1600 Tűzpiros. ( Az első ''egyhatos ,amit én láttam.)
PG-35-62 78.09. LADA 1600 Sötétkék.
PG-35-63 78.10. LADA 1600 Sötétkék.
PH-75-28 78.10 LADA 1600 Foszöld.
PI-25-82 78.11 LADA 1600 Citromsárga.

PR-00-99 79.07 MERCEDES 280 SE Világoszöld-met.
TD-51-75 80.08 LADA 1500 Fehér.

TH-83-23 MERCEDES 350 SEL Tábla:80.12. Autó:76.12. Fekete.

Ehhez is tartozik némi érdekesség...

Balatonfüreden van egy ''békebeli'' cukrászda ,hangulatos kerthelyiséggel,udvarias kiszolgálással , és nem utolsósorban kiváló termékekkel. Ide hordtam mindig az unokahúgomat ,és a velünk nyaraló
kis osztálytársnőjét. Amíg a kicsik a hatemeletes kelyhet próbálták magukba tuszkolni ,gondoltam dohányzok egyet. Igen ám ,.de a kocsit a kocsit egy szikár ,50-es pali vizsgálgatta ( 2001 kora nyarán az S8 még viszonylag jó kocsinak számított.) Az ember valahogy olyan fajtának látszott,aki mindig csak a '' mennyit fogyaszt'' című tételt húzza ki ,és nem is nagyon kíván ''továbbtanulni''.
(A legborzalmasabb a ''mennyi a vége?'' ! Erre jelzőt sem találok.)
Félreértés ne essék nagyon jól esik és megtisztelő ,ha a járműveimről érdeklődnek , értelmes vagy műszaki kérdésekre mindig szívesen válaszolok. De miért kell az embert rögtön és elsőre -
ünneprontóan - kedvencének a rossz oldaláról faggatni? Olyan ez ,mintha tolod a pici babát ,és nem azzal nyitnának ,fiú ,lány, hány hónap ,hanem hogy büdös-e a pelenka ,és mennyire ,amikor befosik. Ugyanúgy a gyerek velejárója ez ,mint a teljesítménynek (akkortájt főleg.)a fogyasztás.

Le kell,hogy szögezzem, én messze nem vagyok egy krőzus, de számtalanszor megfigyeltem , hogy az igazán tehetős emberek a legeslegnagyobb szarrágó pitlákok a világon. Az efféle ,végletekig kapzsi g...k ,a drága ,nagy és új autót szemrebbenés nélkül kifizetik ,de még manapság , a ''power dieselek'' korában is hátravágott hüvelykújjal a lapockájuk hegyét ,vagy a mellszőrzetükön ''körforgalom'' táblát utánozva történő vakarózás közepette ,keseregve siránkoznak :
''Sooóók , bázz 'eg!'' Nem egyet ,de nem is kettőt ösmerek.

Ettől való félelmemben gondoltam , teszek egy kört ,míg továbbáll. Jobbra nézve hevesen kalapálni kezdett a szívem. Egy hibátlan,P-(próba)-rendszámos , fekete 116-os Merci parkolt egy picit lejjebb ,én persze azonmód odareppentem. Azonnal világossá vált a kivitelből (350 SEL,kék cirmos-velúr, DEF-REF-klima ,el.ablakok,hátsó fejtámla ,stb),na meg a szélvédő sarkában virító '83-as és '86-os KPM-matricákból ,hogy nem egy '' rencerváltásutánbehozottsvájcihulladék''-kal hozott a össze a sors.

'' Tetszik? ''...szólalt meg mögöttem egy eldohányzott hang.

''Áá , nem ,dehogy !! Hülyéje...''-gondoltam magamban,amikor megfordultam.
Hát ki áll mögöttem?? Az ürge ,aki az imént még az S8-at stírölte! Kiderült ,ő a tulaj.
Mondanom sem kell ,hogy egy szempillantás alatt a világ egyik legszimpatikusabb emberévé lépett elő a percekkel korábban még rettegett polgár. Kinyitotta ,megmutatta ,beültem. (MULTIORGAZMUS) Makulátlan beltér, sehol egy idegen csavar, édeskés múmia-velúrszag ,eredeti fa , ''vastagság'' mindenütt. Alig tudtam türtőztetni magam (vadidegen ember előtt elég ciki pityeregni) a tag előtt ,de amikor valahogy megszólalt a magnó is , ( SISTER SLEDGE :''WE ARE AMERICAN GIRLS'') az addig , a túlnyomással hősiesen dacoló könnycsatornáim szelepei végképp feladták a küzdelmet.

Ö nemrégiben jutott hozzá , az előéletről meg csak annyit tudott ,hogy az állami szolgálat leteltét követően egy pesti vállalkozó használta ,óvva-védve hosszú esztendőkön át ,onnan meg
egy-két vidéki és pesti gazdán és a véletlenen keresztül a kezébe. Nagyon ráillettek ezek a TH-sra, ezért mondtam ,ha ugyanarról az autóról beszélünk ,lehet ,tudom a régi rendszámát .Ennek igencsak megörült ,és közölte , hogy a jelenlegi tábla CBH ,csak ideiglenesen vonatta ki a forgalomból ,ezért szúrja P-vel. Elszaladt az idő az izgalmas csevegésben , sötétedett. ''Hátakkorviszlátnemgodoltavolnakicsiavilágremélemhogytalálkozunkgrtulálokazsekutya''-szerű , kölcsönös nyalást követően elköszöntünk.
Ő üzembe helyezte aV8-at , - a végigfutó választókartól a tolatólámpa egy pillanatra felvillan, segg leül – majd méltóságteljesen elgurult.
Én meg úgy integettem utána ,mintha valakim a Don-kanyarba indulna.

Atyaúristen!!!! Én nem egyedül jöttem!!
Lélekszakadva rohantam a zárófélben lévő cuki teraszára ,a gyerekek :SEHOL ! Én felelőtlen állat , két 11 éves kislányt hagytam magára a rohadt Mercedes miatt. Azt az érzést senkinek sem kívánom... De megérdemeltem!
A szívroham és a stroke elegyét alkotó állapotom közepette , Marc Dutreux bűnlajstromát vettem sorba , a leghatékonyabb öngyilkossági módozatokkal egyetemben , amikor a jól megszokott idétlen civakodást hallottam a háttérben. A két kis hülye ott ücsörgött a fűben a kocsim mellett , mintha mi sem történt volna.
A fentieket legfőképp azért osztom meg , mert egy-két éve egy tévéműsorban , (MAGELLÁN ,úgy tudom ,én nem láttam ,de egy haverom igen.) és jó néhány bulvár napilapban pózolt BENKŐ DÁNIEL ,elmebajos LANTMŰVÉSZ ,( aki többek közt arról is hírhedt ,hogy egy szál faszban pengette hangszerét, élő adásban) mindeközben többször azt kamuzva , hogy nála van KÁDÁR JÁNOS 450 (??!)-es MERCEDESE.

Egészen biztosak lehetünk abban hogy a hibbant muzsikus HAZUDIK!

1, Sem a Minisztertanács ,de még a Politikai Bizottság sem használt 350-esnél nagyobb motorú W116-ost.
2,Az ő táblája is valami CBH. Bocs...

FOLYT.
Előzmény: Unser Wartburg aus Eisenach (504)
p21-feri-tb Creative Commons License 2008.05.21 0 0 507
engé68 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 506
netes kép, hogy honnan, az már a feledés homályába vész...
ha írsz egy mailt, átküldöm a címedre szívesen az eredetijét
Előzmény: Unser Wartburg aus Eisenach (504)
TL-54-01 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 505
A Moszkvicsos nekem is megvan.
Előzmény: Unser Wartburg aus Eisenach (504)
Unser Wartburg aus Eisenach Creative Commons License 2008.05.20 0 0 504
Ez honnan van? Nincs meg nagyobban?
Előzmény: engé68 (489)
engé68 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 502
BalatonberényBalatonföldvárBalatonföldvárBalatonlelleSiófok
SZEGECS Creative Commons License 2008.05.19 0 0 501
Ilyenek jöhetnek még, a felső kettő akkora szoc, főleg a Night Club a Warnyúval....
Mentem is le mindet :D
Előzmény: engé68 (500)
engé68 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 500
na, még :)SiófokSiófokBalatonboglárBalatonboglárBalatonföldvárBalatonszárszó
qualitaet Creative Commons License 2008.05.19 0 0 499
Rendes vagy, köszönöm! Pedig valami ilyesmi,tutti. Ki.....ttil irritál,hogy nem jut eszembe ,új korától ismertem látásból ,később meg vagy 500-szor elgrultam mellette.
Sajnos az új táblákhoz való viszonyom ismert , meg aztán nem is volt egy izgalmas darab. Ennyit az ANP-ról, vár a munka...
Előzmény: antenn (498)
antenn Creative Commons License 2008.05.18 0 0 498

Sajnos havonta csak 15 lehetőség van, és most már csak 3 maradt. De azért nézek még néhányat.

 

Ez nem:

 

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI

Rendszám: ANP-428

Gyártmány: LADA

Típus: 2103 /ZSIGULI 1500 CM3/

Szín: BANÁNZÖLD

A jármű körözés alatt áll?: NEM

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.

Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

 

Ez se:

 

 GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI

Rendszám: ANP-481

Gyártmány: SKODA

Típus: 120 L

Szín: SZÜRKÉSZÖLD

A jármű körözés alatt áll?: NEM

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.

Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

És ez se az:

 

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI

Rendszám: ANP-418

Gyártmány: WARTBURG

Típus: 1.3 TOURIST

Szín: TÖRTFEHÉR

A jármű körözés alatt áll?: NEM

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.

Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

 

Én majd júniusban folytatom, addig legfeljebb más nézi meg. Abban tudok segíteni, hogy biztos nem AIP-482, mert azt sok éve láttam egyetlenegyszer, és valamiért megmaradt bennem. Az egy Dacia.

Előzmény: qualitaet (481)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!