Én se emlékszem rá, hogy ilyen hangja lett volna, ezért is írtam hogy kezd fura hangja lenni függetlenül attól, hogy már rég ilyen. 204-es most melyik csopiba tartozik, mert nagyon régóta elkerült a 82-esről és azóta elvétve láttam pár vonalon?
Nekem is tetszik a hangjuk:) De emlékeim szerint 237 mikor kijött pár hétig még nem volt ilyen hangja,aztán lett csak.De lehet,hogy rosszul emlékszem:)
Hát az már van egy ideje:) De ugyanúgy a 257-nek és ahogy említetted a 258-nak is. Amúgy biztos lemaradtam valamiről,de a 214 FOK-GYEM-el jött vissza,nem?Úgy tudtam csak a 227,234-ből szerelték ki.
210,212,215... 258-as B hídjával sürgősen kéne valamit csinálni, 237-esnek is kezd fura hangja lenni de am. nagyon szép. 214,227,234 mind szépen felújított de a fok-gyem helye még ott van a plafonban, olyan nehéz lenne azt megcsinálni? Most hirtelen ennyi jutott eszembe. :)
1. A leírtak alapján a leselejtezett trolibusz a BKV-nak nem hiányzik tekintettel arra, hogy jelképes összegért adták át. 2. Az iskolának sem hiányzik - trolibusz minőségében - hiszen takarmánytárolónak használják, oktatási eszköz helyett. 3. Valószínűleg a trolibusznak sem a BKV, sem az iskola nem hiányzik, egyik sem becsülte meg kellőképpen a 30 éves robotolását. 4. A trolibusznak valószínűleg Ön hiányzik, és viszont.
Ha Úgy gondolja, az orosz gyártmányok iránti nosztalgia vezérli, kérem jusson eszébe kacskaringós történelmünk néhány nem mindenki számára kívánatos állomása is...
Ha azonban van értelme megmenteni, jelképes összegért megvásárolná, van anyagi ereje a felújításra, és társadalmi fogadóképesség a kiállítására, kérem értesítsen!
(Csak kérdezem: - Ön szerint van-e értelme disznók elé gyöngyöt szórni?)
Holnaptól egy kisebb telephelyi felsővezeték-építési móka lesz a szegedi trolitelepen.
A 8-as trolipótló vonal - mely a telepen végállomásozik - új hurokfordulójába is felkerül a madzag. Emiatt folyó hó 13-23. között a telepi ki- és beállás az I. porta felől (Csáky u.) lesz, a telephelyen körbemenni trolival nem lesz lehetséges, a szektorok és a mosó között valamennyi kocsi vontatót fog tolni. A 8-as buszok közlekedése ettől függetlenül nem változik, annyi lesz a különbség, hogy a hurokforduló helyett ideiglenesen a töltőállomáson fordulnak vissza a telepen belül.
Emiatt a Rókusi körút-Csáky u. sarkán lévő segédvezeték nélküli, kiékelt váltó előérintkezőt kapott, sajnos közvetlen állítású lett (olyan "szegedi típusú" közvetlen állítású).
Nemcsak belvárosi, hanem a nagyobb forgalmú hegyi járatok (pl. 8,53,90-es család, 112, 139 stb.) is növeszthetnének csápokat - kiegészítve Kőbánya két nagy forgalmú járatával (85, 95).