Keresés

Részletes keresés

.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.08 0 0 6427
Na az angolváltó (mégha fél is) tipikusan az a beruházás, ami itt nem éri meg.
Előzmény: Peti817172M (6422)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.08 0 0 6426
Ez, meg a másik verzióhoz beruházás kell, elég jelentős összeg a probléma nagyságához viszonyítva.

Egyébként azért sem jó ott várni az időt a Bgynél, mert azért előfordul kocsicsere, amikor útban lenne az ott várakozó 118.
Előzmény: Peti817172M (6423)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.08 0 0 6425
Ott egyértelmű volt a helyzet, mert biztosítva volt az egyvágányú közlekedés a jelzőbottal. Nagyon ne folyunk bele. Én amikor hallottam a sztorit a 3-as egyvágányozásáról meg a kifogásokról. Hajszálaim száma jelentősen csökkent, önkezűség által:-) Én egyébként nem támogatom azt a verziót, amit írtál, túl sűrűn vannak ott 56osok, elég agresszívnak kell lenni már így is, ha meg akarsz próbálni időben elindulni, és még a mögötted jövő 56ost sem akarod feltartani. Még a szembejövőt is figyelni, az asszem gázos lenne. A leghelyesebb a végállomás Hűvösvölgybe helyezése lenne... Sok problémától mentesülnénk.
Előzmény: Peti817172M (6421)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6424
vagyis mi lenne, ha a János kórházi hurokban fordulnának vissza?

Akkor augusztusig nem lenne 118-as villamos :))
Előzmény: korpi41 (6418)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6423
Vagy megfordítani a visszafogót, és akkor csak a kocsiszín felé vezető vágányon van helytelen vágányozás, amin viszont elenyésző a forgalom.
Előzmény: Peti817172M (6422)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6422
Vagy a két belső vágány kereszteződésénél egy félangol váltót betenni, így a járdasziget mellől rögtön a helyes vágányra tud ráhaladni.
Előzmény: .Wala-kee. (6417)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6421
Érdekes, bezzeg a 41-esen meg az 56-oson engedtek több megálló hosszú egyvágányozást :)
Előzmény: korpi41 (6418)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6420
2005. november 22-én már biztos bent volt, 2005. október 7-én még biztos kint. Az ilyen jellegű változások általában elsejékhez köthetők, ezért gyanítom, hogy 2005. november 1.
Előzmény: mk4047 (6419)
mk4047 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6419
Egyébként mikor került át a kocsiszínbe a visszafogás? Mert 2005 nyarán még emlékeim szerint kint volt, azután döbbentem rá vmikor kb. egy éve, hogy bemennek a 118-assal.
Előzmény: korpi41 (6418)
korpi41 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6418
Korábban aegy 3-as vágányzár alkalmával sem engedtek, egy kb ekkora távon az egyvágányozást, pedig ott csak egy hosszú kihúzós fordításról lett volna szó. Mint ahogy Te is fokozatosan jöttél egyre lejjebb a problémával (mármint fizikálisan a térben a kocsiszíntől Budagyöngyéig) inkább tovább kellene görgetni a kérdést, vagyis mi lenne, ha a János kórházi hurokban fordulnának vissza?

Egyébként a kapun kívül fordítás ment akkor amikor beindult a 118as. Mivel lejtőben volt a visszafogás, ezért kellett oda egy második ember, aki esetlegesen elguruló szerelvényt megállítja, míg a jv átsétál (ezzel a dologgal bővebben ne foglalkozzunk, mert belátjuk, hogy teljesen felesleges pazarolni rá a karaktereket). Mivel ennek a második embernek nem volt lehetősége nagyon pisi-kaki-cigi-pihire, meg rohangálnia kellett volna át a Budakeszi úton, ezért került be a visszafogás a kocsiszínbe, célszerűen már vízszintes vágányra, az emberünk feladata pedig a szükséges váltók állítása volt.
Előzmény: Peti817172M (6416)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6417
Korántsem hülyeség, ezt már rég meg kellett volna lépni. Kicsit szerencsétlen, hogy gyökös a váltó, és kicsit messze is van, de ha valóban el tudna indulni rögtön a beérkező tuja után, akkor nem baj. Az csak akkor van, ha pepecsel, vagy más okból nem sikerül. Így nem úsznák meg a bizbert. Az egyébként ide fölösleges pénzkidobás volna csak, inkább rá kéne gyúrni a 8-as projectre, amiről sajnos azóta sem hallottam... :oS
Előzmény: Peti817172M (6416)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6416
De már az is fölösleges menetidő és távolság, hogy el kell mennie a kocsiszínig. Sokkal egyszerűbben visszafoghatna, ha az 56-os felszállóhely meletti járdasziget túloldalán áll meg, majd közvetlen a Hüvi felé közlekedő villamos elhaladása után helytelen vágányon megindul, és a visszafogón áttér a másik vágányra. Magyarul: lenne 2.5 perce, hogy elérjen a megállótól a váltóig. Ez bőven elég, és nem zavarja az 56-os villamos vonalát. A visszafogót rugóssá kell alakítani, ha nem az, és akkor váltóállítással se kell bíbelődni.
Előzmény: Peti817172M (6415)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.07 0 0 6415
A 118-asok fordulási idejét (BGY le - BGY fel menetidő) mennyivel csökkentené, ha nem menne be a kocsiszín hátuljába, hanem csak átmegy az úton, és a kapunál visszafog? Azt még nem figyeltem meg, hogy mennyi idő alatt sétálnak ott át a villamos másik végébe, de gondolom ott várakozás nélküli fordulás van.
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.04 0 0 6414

 

                                             Tátra-forduló a Moszkva téren

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.03 0 0 6413

Üdv a topiknak!

Néhány tavalyi képem. Remélem nem baj, hogy ilyen régiek.

mk4047 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 6412
BUÉK T5C5K-topic!! :))
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.12.31 0 0 6411
BÚÉK!
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.12.31 0 0 6410
Boldog Újévet mindenkinek
jazzcool1,2 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 6409
_SDG_ Creative Commons License 2006.12.28 0 0 6408
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.12.25 0 0 6407

Kellemes ünnepeket mindenkinek!

http://www.kawirz.de/BPv9.JPG

 

kawirz

.Wala-kee. Creative Commons License 2006.12.24 0 0 6406
Viszont, mindenkinek! :o)
Előzmény: mk4047 (6405)
mk4047 Creative Commons License 2006.12.24 0 0 6405
4111-4235 újra @18 tegnap este :)
Boldog karácsonyt a kedves T5C5(K)-fanoknak! :)
Előzmény: Gianmarco (6404)
Gianmarco Creative Commons License 2006.12.19 0 0 6404

4111-4274 @ 56 ma este.

VitézyDávid Creative Commons License 2006.12.18 0 0 6403
Nem, 5 és 6 fordítva.
Előzmény: Fzolee (6402)
Fzolee Creative Commons License 2006.12.18 0 0 6402
Az AGY az nem az 5-ös?
0: alapjárat
1: A
2: B
3: C
4: gyors
5: AGY
6: Exp

Legalábbis én így emlékszem.
Előzmény: GABORBP (6388)
**BPO-700** Creative Commons License 2006.12.18 0 0 6401
Gyakran tapasztalom ezt a kijelzést. Meg lehet nézni! Akkor hogy is van ez a DIRezés a 105-ösön?
Előzmény: Peti817172M (6396)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.12.17 0 0 6400
Már, hogy nem szedték még szét őket?
Előzmény: GABORBP (6399)
GABORBP Creative Commons License 2006.12.17 0 0 6399
Jogos. (tudtam, hogy valamit elfelejtek)
Bár lehet, hogy az a gyakorlatban még 964-ként szerepel.
Előzmény: Peti817172M (6398)
Peti817172M Creative Commons License 2006.12.17 0 0 6398
Van 966 (96AGy)
Előzmény: GABORBP (6395)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!