Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
Az 1952, 1953, 1959, 1960, 1965 évfolyamokat biztos kimazsoláztuk.
Nem baj, ha valami duplán jön. A táblázatomba igyekszem sorba bevinni és van egy makróm, amit lefuttatva előjön, ami kétszer került bele. Így elkerülöm az ismétlést.
Kaptam egy tejesláda régi Autó-Motort.Gondolom már sokan tettek be ezekből is rendszámokat.Érdemes vele foglalkozni??Nem nézem át az összes hozzászólást,hogy szerepelt-e már.Mi van ha már szerepelt és beteszem? ugye semmi?
Továbbra sem tudjuk, miért nincs rajta díszléc, de ha a fényezés gyári, akkor valóban 407-es és neked lesz igazad. Azóta megnéztem a filmben is, sajnos csak szemből látszik.
A 402-n nem volt oldalt díszléc. A 407-es kétféle hűtőmaszkkal készült és oldalt díszléc volt rajta. Az első változatnak ugyanolyan hűtőrácsa volt, mint a 402-nek, majd a későbbi változat hűtőmaszkja lett olyan, mint amit bemutattál. További eltérés volt a két 407-es változat között a 3, illetve 4 fokozatú sebességváltó. A 3 fokozatú váltó karja egyenes volt, a 4 fokozatúé pedig enyhe s alakban hajlított.
Nem hiszek mindent 407-nek csak tudom, hogy melyik az. Nem internetről, hanem személyes élményből.
Nem tudom, látszik-e, de amit én tettem fel, az szemből van fotózva. Amit te szúrtál be, az meg hátulról. Így nem könnyű összehasonlítani őket. EZ a 407-es. Ha valaki esetleg még mindig 407-est hisz, ajánlom figyelmébe: www.moszkvicsklub.fpn.hu Típusok menüpont
No arra várhatsz, amíg e-mail-en szóba állnak veled... :-))) Mondom, Hatósági Igazolást kell kérned az autóról. Díjköteles szolgáltatás és indokolnod kell, mire kell. Pl. régesrég vetted az autót de papírok elvesztek az előző tulajnál. Most lett kész, szeretnéd forgalomba helyezni. Kutya kötelessége kiállítani az okmányirodának, nem tagadhatják meg. Azt hiszem valami 3-4000 ezer forint között van, de nem akarok hülyeséget írni. Nincs meg azonnal, de akkor sem hajthatnak el, hogy ők ilyet nem adnak.
azért kérdem mert tavaj probáltam a piros spartakkal jutni valamire de 2 x is leráztak . itt kanizsán meg minimum 1 hét mire következö idöpontot adnak. hivatalbol nem kérik le az adatot , a kekkh meg nem válaszol az imailjaimra vakon meg felmeni pestre hülyeség. ezért áll a pirosom majd valami lessz .
Még egy dolog eszembe jutott, azt a járművet amivel három évig semmi sem történt a nyilvántartás szerint, fiktív kivonják a forgalomból. Mert ugye az nem képzelhető el a mai világban, hogy három évig se tulajdonosváltás, se műszaki vizsga, se bünti. De ezek simán visszahelyezhetők egy műszakival.
Csak egyszer kell bemenni, regisztrálni. Utána szabad a vásár bizonyos havi kötött mennyiséggel. Sokat ezekből nem fogsz megtudni. Ha pontosat akarsz akkor kiadja az okmányiroda de fizetős. Hatósági Bizonyítvány a neve.
Az én nyilvántartásomban szerepel, mert voltál kedves megadni. Az "állami"-hoz viszont nem férek hozzá. A legnagyobb hülyeségnek tartom, ahhoz, hogy áttudjak menni az "ügyfélkapun", személyesen be kellene "fáradnom" az okmányirodába. Hát nem... Tapasztalatom szerint, az szerepel a számítógépes okmányirodai nyilvántartásban, amivel valami történt a gépre vitel óta. De rendszám alapján a kartonos nyilvántartásban kereshető, csak az adatokat nem (mind) fogják az orrodra kötni a személyiségi adatok védelme érdekében. Én pl. az ügyintéző jóvoltából kezembe vehettem a motorom kartonját, de lemásolni annak tartalmát már nem engedte. Sem géppel, sem kézzel.
Megjegyezném, több osztrák ill. német járműokmány van a birtokomban, amiből a jármű összes adata, összes előző tulajdonosa megtudható. Csak példának itt megnézheted egy Steyr-FIAT 600 teljes ausztriai élettörténetét.