Most találtam rá erre az oldalra és egy tanácsot szertnék kérni. Szert tettem egy félig szétszedett 6LE Briggs Intek függőleges tengelyü motorra. A kérdésem az lenne, hogy esetlegesen valéki meg tudja e mondani, hogy a szabályzó rugók melyik hova van beakasztva. Pontosabban annak a rugónak nem találom a helyét amelyik a fojtószelepet húzzná vissza alapba. Ha netán egy fotó is lenne annak örülnék.
Szia! Csereberéltem egy ilyen vízszintes tengelyűt,rajta egy gyári kihajtás! Valami féle lassító áttétel lehet-elvileg. Vagy hómarón,vagy kapagépen lehetett. Ha kell,készítek fotókat..:)!
A kérdés egyszerű de én meg kezdő vagyok a kertművelésben minimum milyen erős motr kell hogy szántani tudjak kapálógéppel. Van egy 3.75 spint Briggssem de az gyenge gondolom a hajtőművön van felező. Még egy hol tudok olyan erős motort beszerezni.
Bocsi de nem igazán értem, hogy mi is kellene neked. Nem tudom, hogy vízszintes tengelyű motornak hol van a kuplungja!? Nekem ami volt az a vízszintes főtengely végén lévő ékszíjtárcsával hajtotta meg a lánchajtóművet. De magán a motoron csak a behúzó rész felőli oldalon van egy lendkerék a gyújtómágnessel. A kuplung az magán a hajtóművön volt egy ékszíjtárcsafeszítő és egy dörzskerékfeszítő képében. Van itthon 3Le-s Briggs vízszintes tengelyű motorhoz való alkatrészeim, köztük a motorra való lendkerék is.
Egyébként az Agroforgban nagyon sok mindent be lehet szerezni, csak egy kicsit borsos áron. De legalább van szinte minden. Ha tudok segíteni, akkor jelezd.
Nekem ilyen bajom sose volt velük, pedig sokfajta Briggsem volt, van. Engem egyedül a "hullámzo" járása idegesit ahhoz nem tudok hozzászokni pedig már 35 éve nyomom velük. A Honda és a honda koppintások sokkal finomabban járnak ! Sött csendesebbek is de én akkor is a Briggset szeretem.