Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

P.stephenson Creative Commons License 2008.05.26 0 0 563
Előzmény: engé68 (562)
engé68 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 562
Egy kis fejtörő, én nem boldogulok vele. Az Octavia az még rendben van, CE 06-96, viszont a jobb oldalán álló FA 82-58-as furgon számomra ismeretlen, valamint a baloldalán lévő CA 57-34-es is. A kép minőségét nézzétek el, digitgéppel fotóztam ki könyvből, + le is kellett butítsam a zindex szintjére :(Budapest
elmentve azért ki lehet nagyítani használható méretre
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 0 561
Hoppá, de fürge volt ez a ZUK, előbb elment, mint szerettem volna. De küldöm utána a többieket is:-)

FK 56-01 UAZ a Repülőgépes Növényvédelmi Szolgálat autója 1981-ben a Zalaszentgróti Állami Gazdaságban












SH 02-91 Robur Keszthelyen a hetvenes évek végén












FM 26-10 Rába 22.230 mezőgazdasági kivitel, az Enyingi Állami Gazdaságban a hetvenes évek végén
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 1 560
Majd ha régi csehszlovák rendszámokat is elkezdesz gyűjteni, akkor lesz pár T-613-as képem is, de addig is pár hazai:

FJ 51-17 ZUK Keszthelyen a hetvenes évek végén












Előzmény: motorkami (559)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 559
Nekem is ilyesmi rémlik.
Előzmény: haflinger (558)
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 0 558
Úgy emlékszem 630 ezer körül volt az ára a Merkur listájában, amikor a Zsiguli 80 ezer, a Polski Fiat 98-110 ezer és a Renault 16-os 145 ezer Ft volt.
Előzmény: motorkami (555)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 557
No igen, értem én, minden út Rómába vezet:) Meg hát miről is beszélünk, hiszen taxis volt, muszály volt a hosszabb utat választania :) És méghozzá olyan amatőr módon akarta becsapni az utasait, hogy még az öreg néniknek is feltűnt, mikor kóválygott a Vígszínháznál :)
Előzmény: qualitaet (554)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 556
Értem, te a fehér házra gondoltál, én meg kissé mélyebbre mentem :)
Arra emlékszem, a Maróti KISZ KB első titkár korában Mercivel villantott. Dehogy milyennel, arra nem emlékszem. Az biztos, hogy fekete volt, de ez nem meglepő.
Előzmény: qualitaet (549)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 555
A guruk szerint a Tatra-613 volt az egyetlen autó, amire nem kellett várni. Bementél a szalonba és megvetted. A Tatra topicban utána lehetne nézni, mi volt az ára.
Előzmény: engé68 (552)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 554
Nekem meg egy AY-os kép ugrik be folyton ,ha a témában tördelem a fejem.

Amúgy meg a CSERHALMI a lehető legjobb úton menekült operatív szempontból.
Alagút u. balos megint felfelé a szerpentinen ,még egy bal végig Vár alatt a Bécsi kapuig,bal ismét, jobb le a Hattyún , jobbos az egyirányú (mit számít az már a korábbiakhoz képest)Iskola u.-n oszt' készen is van!
Előzmény: engé68 (551)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 553
Egy IV-s 603-asra emlékszem,itt mocorgott budán, 86-88 körül.
Pesti TATRA-fanek kell, hogy emlékezzenek arra a 613-asra, amelyik szintén ebben az időszakban,mindig az Irányi utcában ,a Verespálné és a Váci utca közti szakaszon parkolt. A Gelato-ba menet rengetegszer parkoltam mögé ,elé. TR-es lehetett.
Előzmény: keepitretro (550)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 552
Az sem túl gyakori dolog, Kálmánnak most nyálaztam át 10 évfolyam Autó-Motort, hát mondjuk fénykép még csak-csak van róluk, de magyar rendszám még egyiken sincsen, csak bemutatják őket. Erzsébeten a Kossuth Lajos utcában állt egy a nyolcvanas évek első felében, méghozzá T valami rendszámmal, olyan volt, mint egy csoda, vadonatújonnan Tatra 613 magánautó... szerintem sokkal több nem is lehetett magánkézben
Előzmény: keepitretro (550)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 551
Azaz, szerintem is elég szigorú autók, kiváltképpen a sötétkék vagy a fekete. A saját hazájában is elég rossz híre volt, kiváltképpen a Moro affér után, amelyben mind a két típus főszerepet töltött be. Mondjuk én szinte kizárólag magántulajdonúakra emlékszem, abból is leginkább az utolsó szériás műanyagosakra, TJ, TK, TS betűkkel, de a számok teljes összevisszaságban vannak a fejemben, hiába, régen volt már, és nekem sajna nincs olyan királyságos memóriám, mint Neked. Egyetlen nem magán autóra emlékszem, az pedig AH-s volt
Előzmény: qualitaet (546)
keepitretro Creative Commons License 2008.05.25 0 0 550
TATRA 613?
Előzmény: qualitaet (549)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 549
Köszönöm szépen de én a pártvezetés alatt a budapestiekre, a felső pártvezetésre értettem. A pozsonyi úti PÁRTGARÁZSBAN a Mercin kívül, egy darab más nyugati gyátmányhoz semmilyen szervízháttér évtizedek óta nem volt. 1989 végétől fél évig jártam oda a 126-oshoz alkatrészért ,akkor mondta ezt egy ottani régi fószer.
Előzmény: haflinger (548)
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 0 548
Megelőztél, éppen most akartam írni :-) A rendszámára ugyan nem emlékszem, de a gyönyörű fekete autóra igen.
Előzmény: motorkami (547)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 547
Cáfolnom kell. A Zala megyei Pártbizottság első titkára szolgálati autója sokáig 130-as FIAT volt.
Előzmény: qualitaet (546)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 546
Borzasztó haloványan, államiakra emlékszem. Úgy tudom nem az apparátus , hanem inkább vállalatvezetők kaptak ilyet (esetleg a III/III-sok az agilitás miatt).
A vállalati kocsik AE-AG rendszámot kaphattak (az AF kihagyásával,az mindig politikai szerveké volt) a 132-esek korában ,de ezt csak feltételezem. Az állammal vegyes tulajdonú,vagy tisztán nyugati cégek képviseletei pedig AY-t ,ez biztos.

Minap olvastam valahol egy 130-as tulaj szánalmas nyilatkozatát ,hogy az ő kocsija is a KÁDÁR-flottába tartozott. Ez a meskete is gazdagítja az egetverő baromságok - a témában egyébként sem szegény - tárházát. A pártvezetés a szovjet gyátmányokon kívül kb. '65-86-ig már kizárólag MERCEDEST szerzett be ,a még szolgálatban lévő amerikai típusokat folyamatosan selejtezték.Vonatkozott ez a külhoni diplomáciai testületre is.

Egyébként 130-ast és a 132-est én is karmoltam capo-s kiállása miatt.
Előzmény: engé68 (538)
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 1 545
SG 18-37 IFA W50LA/K és E-512 kombájn 1980 körül a nagykapornaki TSZ-ben











SF 94-58 IFA W50LA/Z Kertitox Góliát permetező felépítménnyel a 70-es évek végén az Agromasexpo kiállításon











SE 87-67 IFA W50LA/K és BH 025M kotrógép a 70-es évek végén
keepitretro Creative Commons License 2008.05.25 0 0 544
ZJ 02-75 Skoda S100 fehér, 1976 május
p21-feri-tb Creative Commons License 2008.05.25 0 0 543

Szépnapot.

 

MH-76-43  MZ Ts 125 de luxe élénkpiros.Gyát év: 1977 Forg. hely: 1977 05 31

Átrendszámozva 1991 06 22  UEC-534-re

 

BJ-04-43  MZ Ts 250 középzöld. Gyárt év:1983 Forg.hely 1988 07 28

Átrendszámozva 1991 11 27  UFS-703-ra   és mégegyszer 

Átrendszámozva 1994 07 11  UPW-811-re

engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 542
jutnak
Előzmény: engé68 (541)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 541
FIAT 132-esek nem jut eszedbe véletlenül?
Előzmény: qualitaet (540)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 540
Meg a lengyel csaj... ,semmi nyolcvanas évek eleji ''gáz szerkó''. Ma is megállná a helyét, tökre vinném...

Jut eszembe!

A BÁCS FERINEK egy fehér 1500 s-e volt '84 nyarán. Párszor láttam az orbán-téri közértben. Sajna a tábla nem ugik be, talán KJ-s?
Az viszont hundert prozent , hogy a tv-bemondó KERTÉSZ ZSUZSÁVAL volt. (gyengébbek kedvéért :molett, hemüveges hölgy , ő mondja alá a DALLAS-stáblistát)
Előzmény: engé68 (539)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 539
az is ide tartozik, hogy a Cserhalmi a menekülés izgalmában eltévesztette az utat, az Alagútnál rossz felé kanyarodott :))
Előzmény: qualitaet (536)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 538
Isolabella? :)
Előzmény: qualitaet (536)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 537
Ha pesten vizsgátatta a ''MOZAMBIK''-ban ,(KPM mozaik utcai állomás) és ott is váltott ki forgalmit, rendszámot ,akkor 100% ,hogy EJ-s volt a tábla.
(Meglehetősen autentikus , az adott helyen és időben, a szóban forgó szervnél akkoriban vezető beosztást betöltő,a témát érző egyént hívtam föl ügyedben.)
Előzmény: ó-vodás5407070 (530)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 536
Halkan még megjegyzem , hogy a Vércse sztríten álldogált a már taglalt ZL-06-21-es BUICK RIVIERA. Más.
Amint látom van itt még rajtam kívül egypár DÖGKESELYŰ-fan ,így hát virtuális papírra vetem még azt is ,hogy azt a jelenetet, amikor a CSERHALMI átugrik a tacskóval a kerítésen ,azt pár száz méterrel fejjebb , a Sasfiók u. sarkán, a Lejtő út 20. sz. ház kertjében vették föl. A kecó ,ahol az UDVAROSnak megadja ami jár , és ahonnan elköti a zsírmalac ''egyhármas''-át , a Batthyány-tér sarkán lévő áruház parkolójára merőleges terecskén van.
Szerintem meg a legkevésbé sem OFF- dolog leírni az idevágó storykat.
Az egész rendszámosdi egy nagy nosztalgia ,emlékek idézése nélkül lófaszt sem ér.
Ha nem így lenne , az tartana fejben betűket, számokat akinek két anyja van...
Előzmény: motorkami (534)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 535
1,

Nincs mit ''elnéznem ,tisztelt MOTORKAMI ÚR ,ha másért nem mert jövőre remélhetőleg én is ''vidéki'' leszek.

2,
Anyuci életére : nem vagyok Kálmán ,és csak a suli vót sashegyi ,én svábhegyi.
Több barkochba nincs, jövőre úgyis ''lebukom '' az OT-s S-Klasséval a Dunántúl festői tájain.

3,

Kicsit komlyabb : Elkövettem egy szarvashibát a BKV-rovatban . Rendre 180-ast íram 556-helyett .Előbbi a csuklós utóbbi a ''rövid'' IKARUS-verzió. Az emlékeimben szereplő jármű természetesen 556-os.
Előzmény: motorkami (528)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 534
Dehogy, Sashegyen laktam :)

Ha nem nagyon off, hadd sztorizzak én is.

Akkoriban az iparpolitikában olyan szelek fújtak, hogy telepítsünk ipart vidékre, hogy tehermentesítsük a székesfővárost. Én éppen akkoriban érettségiztem (1972) és nem vettek fel a Miskolcra, a Műszaki egyetemre. Apám akkor választás elé állított vagy elmegyek az NDK-ba dolgozni (valamicskét beszéltem németül) vagy elmegyek ipari tanulónak. Bár engem az elektronika érdekelt, annyi hátszelem nem volt, hogy rádió-tv műszerész legyen belőlem, csak a mechanikai műszerész osztályba jutottam be, ami azzal kezdődött, hogy fél évig kalapácsot reszeltünk. Ezt az osztályt azért indították, mert a MOM gyárat épített Zalaegerszegen. A második évben aztán azért már túljutottunk a kalapácsgyártáson, váltásban felküldtek bennünket az anyagyárba, mindenki egy-egy hónapot töltött ott el. Én pl. tolltartófedelet illesztettem egy etyeki órásmester segédjeként, ugyanis a gyári zsargon tolltartónak nevezte a lyukszalagolvasót, aminek akkoriban indult agyártása. Albérletben pedig a Sashegyen, talán a Vércse-közben laktam.
Néhány évvel korábban voltam két hetet egy távoli nagynéninél a Köröndön (akkor még Kodály élt), akkor becsavarogtam a belvárost gyalog. A momos tapasztalatcsere alkalmából a tanulóbérletnek köszönhetően nagy kirándulásokat tehettem villamossal, az Ecseritől Óbudáig bejártam az egész várost. Emlékszem még, a Nagykőrösin volt egy nagy telep, tele eladó Csajkával, talán 10000 forintért vesztegették őket, de nem igen volt rá kereslet. Jártam a Röppentyű utcában is, ott voltak szép autók, hihetetlen árakon.
Előzmény: keepitretro (529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!