Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
A jármű 280 SLC volt, típusfelirattal. Mindig ugyanott parkolt, a járdára felállva (a szabad ég alatt!!!) Érdekes módon senkinek sem jutott eszébe kárt tenni benne. Se kulccsal végighúzni az oldalát, se csavarhúzóval lefeszegetni az emblémát vagy a típusjelzést, se lelopni a dísztárcsáit. Na igen, azok a 70-es évek. Ma már egy ilyen autót sajnos nem lehetne az utcán hagyni. "
Az első tulajdonos fiával az imént beszéltem telefonon , téged erősit meg , 280 SLC volt .
Néhány kiegészítés illetve kiigazítás morózus topiktársunk további listáihoz, csak a rend kedvéért:
UZ-60-32 ZSIGULI 1500 FEKETE ... valamilyen tetőt rávághattak.
Egy Wartburg 353W De Luxe tetejének felhasználásával hozták össze a tolótetőt (micsoda értékeket mutatna a rétegvastagság-mérő).
ZO-15-64 MERCEDES 350 SLC
A jármű 280 SLC volt, típusfelirattal. Mindig ugyanott parkolt, a járdára felállva (a szabad ég alatt!!!) Érdekes módon senkinek sem jutott eszébe kárt tenni benne. Se kulccsal végighúzni az oldalát, se csavarhúzóval lefeszegetni az emblémát vagy a típusjelzést, se lelopni a dísztárcsáit. Na igen, azok a 70-es évek. Ma már egy ilyen autót sajnos nem lehetne az utcán hagyni.
GN-14-77MERCEDES 190 E 2.3-16
DZ-50-16 MERCEDES 500 SE Pezsgő-met. Tábla :87.12. Autó :1984.
A jármű egészen biztosan grafit-metál volt és telioldalas. Egy közismert vállalkozó (egyebek mellett alvázvédelemmel kereste kenyerét) cserélte le erre a kocsira a TH-s 350 SEL-t.
Motorkami: ma érkezett meg a nyilvántartóból a levél, valóban oldalkocsis volt a gép (május közepi téma, Izs-49), 1960 novemberében kapta az NB-s rendszámot. (Első forgalomba helyezés ekkori, de gondolom az új rendszám miatt...)
Most örülök, hogy nyilvántartásban van a gép. Tovább nem tudom, mi lesz. :)
Ööö, izé, miféle hirdetés? Eddig az állami autókat, a csepürágók járműveit illetve a BMW-ket lajstromba vevő kommentjeidet olvastam végig, de ezek között nem találkoztam hirdetéssel.
Az EJ-s 732i-t illetve 728i-t illetően messze nem gondolom, hogy lekezelő lettem volna. Maradjunk annyiban, hogy az volt az első E23, amiben valaha is szerencsém volt utazni ( a második az a bizonyos CC-s, majd Z-s fekete-metál 735i volt, de ez mellékes ). Így talán már érthetőbb, persze tévedés ezen az oldalon is elképzelhető.
CM-74-77 vele nőttem fel, a szomszéd bácsié volt és itt garazsírozott nálunk. Automata szívatós, '66-os autó volt narancs színben. Aztán az öreg elkótyavetyélte, én meg hagytam. Ma már nem tenném...
Üdv itt közöttünk! Nyugodt vagyok, nem vagyok egy kapkodós fajta.
Majdnem meghűlt bennem a vér amikor a ZK-t megláttam. De aztán mégsem. A mienk ZF-62-66 1802 volt. Alufelnikkel, metálkék színben, ültetve és sárvédőszélesítésekkel.