Én is anno sokmindenkit kérdeztem, akkor 80/20 arányban azt mondták támasszam meg. Egyébként így utólag, ha már meg kell támasztani így is, úgy is lehet, akkor sima herektektát raknék. Viszont sűrűn kösd meg max 50cm, mert különben hullámos lesz.
Ez egy E gerendás födém ugye? Mik azok a gerendázat tengelyére merőlegesen futó vasak a béléstestek közt? meg hol marad a felbeton? Lehet én néztem be valamit,be vagyok gyogyszerezve mert betegeskedem,ha vmit elnéztem akkor elnézést:)
Heratekta koszorúelemet meg kell támasztani, vagy vagy csak egy kis malterral leragasztom a felső téglasorra a taplát, és a másik oldalról kell csak zsalu? Nem törik el, nem hajlik meg?
Ezért érdeklődtem a műanyagbevonatos lambériáról, vagy nevezhetjük akár falburkoló panelnek is. Mert igazából nem tudom, hogy mi ez az anyag. A hagyományos lambéria (ha ugyanarra gondolunk) nem annyira vészes. Nekem is az van a szarufák látszó részén, igaz nem a nútos lapja látszik, mert az a cserepek felé néz.
Szóval dobozolt ereszaljat akarok belőle csinálni.
Nem is akartalak. :) A teraszom teteje abból lesz, egyik ismerőnél láttam, nála az egész kecó plafonja az, nagyon babán néz ki. A lambéria elég prosztó, minden házon az van.
Betoncserepet folyamatos élű betonvágó koronggal is jól lehet vágni vagy csak a szegmentált élűvel (230-as) ? Utóbbival jól vitte de most csak folyamatos élűt tudnék kölcsönönkérni.
ja annyi hogy a 150-es suzuki swifttel (régi tip) hoztuk haza, simán befért (a dobozon túl összerakva is befér) mert a lábait maga alá tudja hajtani két csavar kicsavarása után.
a teljes kör fogójú bricostore-os terméknél meg a visszarántó rugó sz*r, túl gyenge, forgás közben néha fogni kell nehogy felforduljon a tartály mert kiugrik a tartóvájatból.
Viszont mindent kibírt, én maxira elégedett vagyok vele (igaz nekem 150-es van), de 10m3 kézi betonozás, és ezen tanultam meg betonozni (első alkalommal kb 3/4-ig teleraktam meg ilyenek - lehet röhögni).
Csak arra figyelj,h ne azt a konstrukciot vedd amelyiknek ilyen simson kormányszerű kiőntő karja van mert rendszeresen eltörik az a kis pöcök amit be kell akasztani.
Hamarosan építkezni fogok, és betonkeverőt kéne vennem. A sávalapot és az aljzatbetont mixer hozza, a tégla ragasztóval lesz falazva, a koszorú is mixer. Vmi olcsót, de jót akarok. A brico-ban van most 190les 60 000ért.Fém fogaskoszorú, meg kúpfogaskerék. Az is szempont, h egy ember tudja cipelni, mert nincs hova bezárni az építkezésen, szóval nem akarok 160 kilos dögöt emelgetni. Az öreg szockós gépekből elegem van, már nagyon sokkal találkoztam, ami vagy rázott, vagy mindig szerelni kellett, és qurva nehéz volt. Mi a tapasztalatotok?
Az L alakú résznél a saroktól indulva mindenképp kell dilettálni. Ha valahol reped, ott biztosan. (hogy pontosan hány méterenként kell dilettálni, azt nem tudom, mert nem ezzel foglalkoztam, kb. 5 métert mondanék.) A padlófűtésnél is figyelj a dilettációkra. Leterítik a vasbeton hálót, a diletciónál átvágva! Lefektetik a fűtéscsövet (tipikusan Alupex), a diletációnál 30-40cm-en (tehát két oldalt 15-20cm minimum) gégecső van ráhúzva, hogy tudjon később mozogni. Ne spórold ki az osztószekrényt, ami elég drága. Érdemes lehet rögtön a falak mellé tenni a diletációt ahol lehet így a burkolatod egybefüggő lehet, a fal mellett úgyis van valamilyen takaró megoldás (lábazat, parketta szegély) Amennyiben járólap kerül rá (és kénytelen vagy a szoba közepén is dilettálni) akkor már most érdemes méreteket nézni, és elkészíteni egy kiosztási tervet, hogy ne a lap közepén fusson a diletáció (elég csúnya ha végig kell vágni a lapokat, egy fokkal esztétikusabb ha a fugában fut). A gipszkarton fal nem szokott megrepedni, ugyanis szerkezetéből adódóan elég sok mozgást képes felvenni.