Keresés

Részletes keresés

kioritzecho Creative Commons License 2016.02.04 0 0 444

HAMAROSAN!!! ;) :P

''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 443

íA gyakorlatban az újabb gépeknél a legfinomabb légszűrő a nyerő, de tényleg jók.

Előzmény: instruments (442)
instruments Creative Commons License 2016.02.04 0 0 442

Tudom lerágott csont, de többször is nézhető! :-)

''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 441

"Szereztem fát és tesztelgettem. Nagy fordulaton és terhelésen is jól megy, gyakorlatilag semmi vibráció nincs."

 

 

Milyen legyen egy Husqvarna?   Csak jó lehet! :)

Előzmény: 372ikszpé (440)
372ikszpé Creative Commons License 2016.02.04 0 0 440

Köszi az infókat.

Eredeti dugattyúm nem volt ebből a méretből, nem tudtam összehasonlítani a méreteket. Szereztem fát és tesztelgettem. Nagy fordulaton és terhelésen is jól megy, gyakorlatilag semmi vibráció nincs. Kompressziómérőm nincs, de érzésre Husqvarna viszonylatban jónak mondható. A berántón ugyan nem tartja meg magát, de ez nem is jellemző a típusra.

 

Előzmény: ''csiga (439)
''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 439

http://www.husqvarna.com/ddoc/HUSO/HUSO2005_HUhu/HUSO2005_HUhu__1150153-58.pdf

 

 

Műszaki adatok

                                                          346XP                                                       353

 

Motor

Hengerırtartalom, cm3                            45,0                                                          51,7

Hengerátmérő mm                                 42,0                                                          45,0

Löket, mm                                            32,5                                                          32,5

Fordulatszám alapjáraton, ford/perc          2700                                                          2700

Teljesítmény, kW/ford/perc                      2,5/9600                                                   2,4/9000

 

 

A lökete ugyanannyi, de ha a  hengertalp ha 1 mm-el magasságban ide-vagy oda eltér, már lehet ilyen. A  dugóban a csapszegfurat a két típusban ugyanolyan helyzetben van-e a dugattyú tetőhőz és a szoknya aljához, a dugók ugyanolyan magasak-e?

 

Előtte meg szokták mérni.

 

Most az lenne a lényeg, hogy nagy fordulaton se érjen bele a sonkába a dugó, mert akkor ledarálja, meg a kompressziótér megfelelő nagyságú-e.

 

Ha olyan 11 bar körüli a kompresszió, akkor jó. :)

Előzmény: 372ikszpé (437)
jon32 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 438

Üdv!Találkoztam ilyen utángyártott dugóval de nálam az égéstér volt kicsi, de ettől átforgott.Azóta ha veszek dugattyú t aval kezdem hogy egy sík felülettöl megmérem mind a kétő dugatyú csapszeg helyzetét.

Előzmény: 372ikszpé (437)
372ikszpé Creative Commons License 2016.02.04 0 0 437

Sziasztok!

A minap belefutottam egy érdekes, de bosszantó dologba. Régóta őrizgetek egy 353-as hengert, és nemrég elszántam magam, hogy szerzek hozzá egy dugót is és az egyik 346-os gépre felteszem. Összerakás után viszont nem fordult át a főtengely, mert a dugó alja elakadt vagy a sonkában, vagy a blokkban, de csak akkor, ha a henger a helyén volt. Henger nélkül simán ment, de a henger meghatározta a dugó állásának szögét és úgy már elakadt.

Jobb ötletem nem volt, lecsiszoltam 0,7mm-t az aljából egy kemény, sima lapra fektetett csiszolóvásznon, majd így összerakva már jó lett. Az imént tesztelgettem, de működésében semmi rendkívülit nem tapasztaltam, könnyen indul, gázra jól reagál. Fában nem tudtam kipróbálni, azt még szereznem kell.  Igazából nem tudom, hogy a Meteornál cseszték el, vagy csak szimplán én vagyok hülye az egészhez. Valakinek ötlete?

''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 436

Az X-torq henger oldalán ott a fedél

 

 

 

 

    

Előzmény: ''csiga (435)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 435

Ez a nem X-torq-os, a 365 Special.

Előzmény: Deskó74 (431)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.03 0 0 434

...

 

Előzmény: kioritzecho (433)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.03 0 0 433

Előzmény: kioritzecho (432)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.03 0 0 432

;)

 

Előzmény: ''csiga (430)
Deskó74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 431

Előzmény: ''csiga (429)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 430

Itt a negyedik részt el tetszett felejteni!

 

Várjuk! :)

 

 

Előzmény: kioritzecho (308)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 429

    

 

 

    

Előzmény: ''csiga (428)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 428

Így van.

 

A felömlő áramlásán rontottak, így "rosszabb" lett a motor öblítése, kevesebb benzin-levegő keverék pedig teljesítmény csökkenést okoz. Egy pici kompresszió viszony változtatással meg csökkentettek a nyomatékon is. És lőn 2 típus egy gyártósoron. :)

 

 

Előzmény: pintérjani (427)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.03 0 0 427

Értem.Akkor végül is egy erősebb motorhoz tervezett mechanikus szerkezethez fojtották le a motort a 365 esetében.

Előzmény: ''csiga (424)
Deskó74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 426

Itt van.

 

Előzmény: pintérjani (423)
Deskó74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 425

Lehet privátba tettem, mindjárt átteszem nyilvánosba.

Előzmény: pintérjani (423)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 424

Annak idején Fefe fórumtárs dobta fel, és akkor én utánanéztem. Nagyon sok külföldi fórumon a felömlő fedelet csiszolták és kompótot növeltek, mert ennyi a különbség.

Előzmény: pintérjani (421)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.03 0 0 423

Deskó!Nem találom azt a videódat, amiben összehasonlítod vágás közben az RSC-t és talán az LGX-et.Törölted vagy valahol meg lehet nézni?

''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 422

Az Oleoról nem tudom hol vannak a képeim.  Megkeresem, vagy pótolom!

 

Ezeket találtam:

 

 

      

Előzmény: instruments (416)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.03 0 0 421

Na szóval, vettem a fáradtságot és utánanéztem ennek a dolognak.Cikkszám szerint teljesen ugyanaz a két gép főtengelye, dugattyúja, gyújtása, karburátora.Ami eltér cikkszám szerint az a henger.Azt nem tudtam kinyomozni, hogy csak a kis fedél miatt más a cikkszám, vagy esetleg a 372 henger felömlőinek a kialakítása is más-e...

Előzmény: pintérjani (418)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 420

Aha!

 

Köszi!

 

Kiori is olcsó térkó homokkal nyomja, ezek szerint nem véletlenül.

 

Gyakorlatilag  a homok nekem elég is lenne. Leginkább takarításra használnám, bár ez a gyöngy is jó dolog lehet! :)

 

 

Einhell Air Tech Euro 220-1 kompresszorom van. A kérdés még az lenne majd, hogy ahhoz a kompresszorhoz 

 

http://www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/825000-849999/825882-an-01-ml-KOMPRESSOR_EURO_8_24_de_en_fr_nl_cs_sl.pdf

 

 

 

Ő

 

http://www.szerszamkell.hu/powerplus_powair0014_homokfuvo_pisztoly_7736?utm_source=argep&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link

 

 

 

Vagy Ő

 

http://www.lincos.co.hu/mobil-homokszoro/kulteri-homokfuvo-ln-sfsb-50l

Előzmény: instruments (416)
Deskó74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 419

Persze,sokkal nagyobb részben gép függő a csillapítás és azért nem úgy kell elképzelni az LGX-et,hogy

pattog és kirázza a lelket a kezelőből.

Én speciel az égvilágon semmi különbséget nem vettem észre az LGX-en a csillapítás, visszarúgás tekintetében

az LPX-hez viszonyítva. 

De valóban úgy véleményezi a szakma,hogy az LPX-nél a visszarúgás csökkentő hatás némileg nagyobb mértékű,mint az LGX-nél. Viszont ez az extra biztonság a vágásteljesítmény rovására megy,evégett nagyobb 

teljesítményű az LGX. Ezt én is tapasztaltam.

De ez a "biztonság" is érdekes,mert mindkét típus sárga biztonsági színjelzésű,tehát elméletileg egy

kategória. 

 

De mint írtam is más országban, több LGX-et adnak el,mint LPX-et hivatásos körökben.

Csak idehaza nem ismert az LGX.

 

 

 

 

 

Előzmény: kavicsos64 (415)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.03 0 0 418

365-ből 372

A két gép esetében azt tudom, hogy a henger oldalán lévő kis fedelet kell átmunkálni, hogy  372 legyen, viszont azt nem tudom, hogy a karbi és a gyújtás is megegyezik-e?A henger és a dugattyú kialakítása is ugyanaz?Főtengely?

kioritzecho Creative Commons License 2016.02.03 0 0 417

FŰRÉSZ MÁNIA BEMUTATJA: A 288XP KALANDJAI 9. 
Felkerül pár gumi alkatrész,a gyújtás,és egyebek... :P

instruments Creative Commons License 2016.02.03 0 0 416

Gyönyörű gép ez az Oleo! Tényleg sok a hasonlóság a Tanakával.

 

A testvérem fakitermeléssel foglalkozik, Ő Stihl 066-al dolgozik. Nekem az túl durva gép. Néha elkéri a kicsim aprítani, meg itthon amit kell ezzel csinálok. Az a jó az egészben, hogy nem azért vágok fát mert fáznánk, hanem mert élvezem! :-D

 

Szemcseszórás

 

Azt tanácsolta, hogy az első tisztító szórást érdemes homokkal végezni. Szinte mindegy milyennel, ami a legolcsóbb. Ez lehozza az olajsarat, kokszot, bármit. Az olajtól, zsírtól egyébként is eldobós a homok, tapadni fog. Ő ez után üveggyönggyel alakítja a felületet véglegesre, ezzel nagyon szép, szinte gyári felületet kap.

A gyöngyöt relatíve kis nyomással kell szórni, mert könnyű és így hatékony, plusz nem törik össze.

Előzmény: ''csiga (356)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.02.03 -1 0 415

Ha jó a gép nem annyira zavaró a rázás az első telet 550XP nyomtuk baj nélkül ,a tavalyi telet meg 350 esel és mindkét könyököm golf könyök lett, a vége felé már majdnem bőgtem úgy fájt a könyököm ! Még jó hogy most nem járok sehová igy talán megúszom a műtétet !

Előzmény: Deskó74 (414)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!