Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

frenki85 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 16080

Na megjártam Honda szervizt és azt a visszajelzést kaptam hogy a kupplung még nem cserés. Ezért valószínűleg beszerzem a kupplung szettet és megvárom a 120 ezret, amit váltóolajjal együtt cserélek majd. Hogy milyen gyártmányú (Aisin, Luk vagy esetleg gyári) még nem döntöttem el.
A szelephézag állításra is ennél a km állásnál kaptam javaslatot (16,5e). Azért gondolom hogy nem ellenőrizték, mert annak lenne nyoma a szerviztörténetben, könyvelés nélkül és ingyen németben nem csinálnak semmit. (A néninek a mentségére legyen mondva, hogy Svábföldről származott. :))) Szerintem sem kritikus dolog ez, de ha fogyasztásban 0,1-0,2 l/100 km-t javul a fogyasztás, és dinamikában egy jobb gázreakciót eredményez, akkor már meg is érte. ;)
Kupplungcsere helyett inkább egy teljes futóműfelújítást vennék előre. A hátsók kopognak, az első gátlókból meg folyik az olaj, fel van pattanva a porvédő sapkájuk. Itt is tanakodok még hogy milyet tegyek bele és azon is hogy csak a gátlókat és a stabilizátor elemeket, vagy a rugókat is cseréljem-e. Ezekben szívesen veszem tapasztalataitokat.
Állítólag kicsit meg van ültetve a kocsi, ez nem tudom szerepet játszott-e a futómű elhasználódásában, de ezt is szeretném gyári értékre állíttatni, ahogy minden más futóműbeállítást is. Gondolom a hazai utak miatt a hosszú élettartamhoz ez is a javallott.

Előzmény: András82 (16036)
wastegate Creative Commons License 2017.11.22 0 0 16079

Nem kell ennyire belebuzulni a szűrőválasztásba ... válassz egyet a kínálatból és csavard fel.

 

 

w

 

 

Előzmény: András82 (16077)
Chaosmönger Creative Commons License 2017.11.22 0 0 16078

Az enyém nem mattult, ugyanúgy néz ki mint új korában. Mondjuk garázsban aludt végig.

Előzmény: Törölt nick (16066)
András82 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 16077
izsakig Creative Commons License 2017.11.22 0 0 16076

Az A1 motorkód elvileg az EU-n kívüli modellekben volt, eddigi olvasmányaim alapján!

 

Én Filtron szűrőt használok mindenből, igaz Civic-be most volt csak az első saját cserém. De előtte a Swiften is ezt használtam.

Előzmény: András82 (16075)
András82 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 16075

Úgy látom a motorkód után érdemes menni, mert A1-re más cikkszámokat hoz.

Mahle-Knecht olajszűrőből jó minőségű?

Vagy japó márkát inkább (Nipparts, Jakoparts, Japanparts)?

András82 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 16074

Jövő hónapban olajcsere.

Milyen márkájú szűrőket ajánlanátok?

 

Előző Off autómban a Hengst jött be, árban, minőségben.

De ez az első japán autóm, nem vagyok benne járatos, mit szeretnek...

 

R18A2 Sedan 2007

 

Egyébként a legtöbb alkatrész kereső R18A1 motorkódot hoz a Sedanra.

Az A2-t csak az 5D-nál ismerik.

Előzmény: wastegate (16070)
ball69 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 16073

Megpróbálom még egyszer....

 

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni,van egy autóvillamossági problémával kapcsolatos kérdésem amivel tavaly télen találkoztam először...egész nyáron nem volt probléma,de most ismét jelentkezett a hiba

2007.es ufo civic.ről van szó1.8as benzines motorral,de ennek nincs jelentősége szerintem

Sajnálattal tapasztaltam h a szenzoros ablaktörlő lapátjaim öntudatra ébredtek...:) bárhogy indítom el 7et töröl és random szerűen megáll valahol,sokszor nem végállásba hanem a szélvédő közepén,van olyan verzió is h folyamatosan megy és nem tudod a sebességét se szabályozni...Találkozott már valaki hasonló problémával,mik a tapasztalatok,tudtok segíteni valami hasznos infóval?

 

Köszönöm előre is a válaszokat

carlos sastre Creative Commons License 2017.11.21 0 0 16072

Hello! A cd-játszó (6-os cd-tár) a napokban egyszer csak beszart, kiírta, hogy "mechanical error", nem is adta ki a lemezeket... Autóztam egész nap, próbálgattam, nem működött, aztán amikor este hazaértem, egyszer csak megjavult. Van valakinek tapasztalata-ötlete, mi üthetett belé? (2009, 1.6-os sedan, bár szerintem ez mindegy) Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 16071

Köszönöm szépen!

Előzmény: wastegate (16069)
wastegate Creative Commons License 2017.11.20 0 0 16070

Nem ördögtől való mutatvány sem a motorolaj betöltés sem pedig a fagyálló "csere" ... 

Olaj feltölt maxra.

Fagyi beletölt amennyi kijön belőle.

 

w

Előzmény: morbidic (16068)
wastegate Creative Commons License 2017.11.20 0 0 16069

Az iDSI motor láncos ...

 

w

Előzmény: Törölt nick (16067)
morbidic Creative Commons License 2017.11.20 0 0 16068

 1, beöntöttem 3,7 litert, vártam pár percet, járattam szintén pár percet, majd vagy 5-10 perc után néztem meg azóta még nem jutottam el odáig, hogy hidegen ránézzek.

 

2, amiben eddig cseréltem, pl. Swift, ott annyit írta a gépkönyv, hogy csak a hűtőből engedjem le. és gí is kb annyi ment bele, mint amennyit írt a könyv,

Előzmény: LionTR (16058)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 16067

Az 1.4-es benzinesek vezérmű szíjasak vagy láncosak??? Már mindkettőt olvastam...

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 16066

Köszönöm szépen! Olvastam még az első plexi bemattulásról, meg tudod erősíteni?

 

 

Előzmény: Chaosmönger (16059)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 16065

Szia.

 

Nekem is ezt csinálta  az önindító , reggeli első indításnál  kerrrrregés mikor indítom aztán napközben már nem csinálja!

 

A gyári önindítót felújítottam Ferr-vilnél azóta jó!

 

Ha érdekel és nem akarsz várni a felújításra 1 hetet a régi önindítóm megvan, 10 ezerét eladó.

 

 

(Bontóba vettem másikat és az ujitották  fel )  

Előzmény: ball69 (16061)
ball69 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16064

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni,van egy autóvillamossági problémával kapcsolatos kérdésem amivel tavaly télen találkoztam először...egész nyáron nem volt probléma,de most ismét jelentkezett a probléma

2007.es ufo civic.ről van szó1.8as benzines motorral

Sajnálattal tapasztaltam h a szenzoros ablaktörlő lapátjaim öntudatra ébredtek...:) bárhogy indítom el 7et töröl és random szerűen megáll valahol,sokszor nem végállásba hanem a szélvédő közepén,vagy van olyan verzió is h folyamatosan megy és nem tudod a sebességét se szabályozni...Találkozott már valaki hasonló problémával,mik a tapasztalatok,tudtok segíteni valami hasznos infóval?

 

Köszönöm előre is a válaszokat

BarBarBar2 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16063

Hajrá ;) 

Előzmény: CJKrisz (16062)
CJKrisz Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16062

Szia!

Szuper, köszi az infót és a beszerzési forrást is! A Hondánál az új relére 20eFt-ot mondtak. Mondom nincs az az isten, hogy én egy reléért ennyit adjak, főleg úgy, hogy nem vagyok 100%-ig biztos abban, hogy azzal van baj.

A szegedi Kovács autó honlapján találtam pár napja az utángyártottat jóval barátibb áron. Eltettem a közvetlen linket, hogy majd most a hétvégén megrendelem. Ma kattintok a linkre, nincs ilyen termék. :) Gondolom valaki lecsapott az utolsó darabra és nincs nekik több raktáron. Google a barátom, az első 5 oldal minden találatát végignéztem, sehol nincs 7. generációs Civichez index relé. Holnap felhívom az általad adott helyet. Köszi még egyszer!

Előzmény: BarBarBar2 (16060)
ball69 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16061

Sziasztok

 

2007 Civic 1.8 benzines vezérlésénél van valakinek tapasztalata egy olyan kérdésben h a vezérlést mikor kell cserélni?Elvileg,láncos a vezérlés az 1.8as motornál és kb.400e.km megy el,de az normális lehet 245.000.km hideg motornál a nap első indításánál fémes hangot hallok indításnál???

 

Köszönöm válaszotokat,mik a tapasztalatok?

 

üdv Gabesz

 

BarBarBar2 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16060

Szia,
Pont egy éve nálam is pont ez a hiba jött elő, szintén Honda Civic 7gen 2005-ös autón. Relét kellett cserélnem.

Innen vettem , működik: Hondás Garázs a Csepeli Honda Bontó
( 1214 Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 185-187. )
index relé 1 db. 5.000-Ft.
Hali

Előzmény: CJKrisz (16056)
Chaosmönger Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16059

Én a következőkre emlékszem a 2006-osomban:

-kicserélték a komplett kéziféket - mondjuk nekem semmi bajom nem volt vele előtte sem

-kicserélték a szélvédő körüli gumiszigetelést, állítólag bizonyos esetekben sérthette a fényezést

- a 3. volt az egyetlen igaznán hasznos nekem, a tanksapkát ha nyitottuk, akkor kioldott a zár, de mivel semmi nem késztette nyílásra a tanksapkát, mozdulatlan maradt. így a kallantyú visszaengedésével zárva maradt. Ezt előttem csinálta meg egy szaki, egy db csavarral egy kis fém lemezt rögzített a beömlőnyíláshoz, ami csukott állapotban nekifeszül a tanksapkának, így a kar meghúzásakor az szépen kivágódik. Ez a high-tech megoldás azóta is tökéletesen működik.

 

Nekem szerintem más nem volt.

Előzmény: Törölt nick (16057)
LionTR Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16058

1. Mennyit vartal jaratas utan? Ha nem eleget, akkor nem folyt meg le az osszes olaj. Amugy sem kell maxon lennie, csak a ket jelzes kozott.

 

2. Akkor az eddigi autoidban nem cserelted le teljesen a hutofolyadekot, csak egy reszet. Nem mind van a hutoben, a motorban is sok van. Nem is lehet teljesen tokeletesen leereszteni mindet, de ha a motoron is van kulon leereszto, az csak jo, mert tobbet le lehet engedni.

Előzmény: morbidic (16052)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16057

Sziasztok Ufósok! :)

 

A 2006 körüli kocsikban mik voltak konkrétan a kötelező visszahívások okai, mire kell figyelni ráncfelvarrás előtti ufó vásárlásánál? Azok az EURO IV motorok a magyar forgalmiban hányas besorolást kaptak?

CJKrisz Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16056

Szia!


Köszi szépen! Bízom benne, hogy csak a relé a hibás. Azért tettem fel itt is a kérdést, mert voltam bent a héten a helyi Hondánál és a relére olyan árat mondtak, hogy körülnéztem, hol a kandi kamera. :)

Előzmény: Törölt nick (16055)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.19 0 0 16055

Szia.

 

Szerintem tegyél bele új relét a leírásod  alapján az a hiba.

A relénél keresendő ahiba  a vagy panel rossz 

Előzmény: CJKrisz (16054)
CJKrisz Creative Commons License 2017.11.18 0 0 16054

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni egy autóvillamossági problémával kapcsolatban. Bár az én Hondám 7. generációs 2005-ös, a probléma feltárásában ez nem hiszem, hogy lényeges. A hibajelenség kb. egy hete kezdődött és a következőről van szó: irányjelzésnél az esetek 80%-ában 3-4 villanás után az indexelés abbamarad. Mindkét irányban fennáll a jelenség, sőt a vészvillogó is ezt csinálja (emiatt a bajuszkapcsoló hibáját én ki is zárnám). Érdekes adalék, hogy álló motornál, csak gyújtáson előfordul, hogy sem a vészvillogó, sem az index nem működik (esetleg egyet villan), viszont ha beindítom a motort, akkor az előbb említett 3-4 villanásos jelenség tapasztalható. A kormány alatti boxból a biztosíték -és relépanelt kivettem, az index biztosítékot és a relét kiszedtem a panelből, megnéztem őket, a csatlakozóikat megcsiszoltam, hátha kontakthiba. A relé műanyag fedelét is lepattintottam, kivettem a belsejét, de semmi rendelleneset nem láttam, nem volt benne égésnyom, vagy laza forrasztások a NYÁK panelen. Visszaszerelés után a hiba megmaradt. Azonban ha a relét megpöccintem, vagy megkocogtatom, akkor ideiglenesen észhez tér a dolog, olyannyira, hogy simán csak gyújtáson is működik az index, vagy a vészvillogó, de néhány másodperc után ismét megáll. Pöccintés a relén, és újból működik. Ez alapján nekem nagyon úgy tűnik, hogy a relé lesz a beteg, talán kontakthibája van belül. A furcsaság az, hogy jelen állapotban mi a fenétől nem működik sem az index, sem a vészvillogó akkor, ha nem jár a motor, csupán gyújtás van? Akkut megnéztem, multiméterrel megmértem, teljesen jó, és a generátor is tölt rendesen. Relécsere?

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.18 0 0 16053

Szia.

Én 4 et   beleöntöm azt jó napot.  Maxon van!

 

Fagyállóból  nekem is gyári került bele az elő van keverve, nem kell kevergetni, aztán  fogy belőle  azzal után töltesz!

   

Előzmény: morbidic (16052)
morbidic Creative Commons License 2017.11.17 0 0 16052

Sziasztok!

2 témában kérdeznék. 1,8 benzines Civic.

 

Lecseréltük valamelyik nap a motorolajat. kiöntöttem egy edénybe 3 deci olajat, majd a maradék 3,7-et a motorba! megjárattam, majd megnéztem az olajszintet. Meglepődésemre a nívó kb 80% olajat mutatott. Ez így normális? Vagy már a 4 liter olaj sem 4 liter.. :(

Ki hogy oldja meg, hogy a szűrő levételekor nem folyjon a műanyag alsó borításra az olaj? elég elcseszett helyen van.

 

Másik téma, hogy majd lecserélnénk (lehet még az idén) a fagyállót is. Szervizkönyv szerint ki kell csavarni a motorból is egy leeresztőcsavart! Ezt valóban meg kell tenni, mások is ki szokták? Azért fura, mert ami autónkon eddig cseréltem, azon nem kellett, elég volt a hűtőből leengedni.

Feltölteni milyen fagyállóval? tudom, hogy a gyárit ajánlják mindenhol, de mi van, ha nem gyárit teszek bele? milyen legyen, mire kell figyelni?

András82 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 16051

Majd rákérdezek a helyi márkaszervizben, mit mondanak rá.

Előzmény: wastegate (16038)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!