Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tarjáni Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1792

Most jut eszembe: volt olyan is, hogy a középső kettő nem égett.

Akksisaru-levétel oldotta meg, véletlenül.

Előzmény: PITTA (1777)
byo Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1791
Szerintem ha olyan profi lenne már ez a teknika és most muszály benyával indulnia akkor miért nem áll le benyával alapból mikor leállitjuk. Szerintem ha benyával állítom le a verdát és áll mondjuk 1 hétig (vagy akár 1-2 napig vagy akár 10-12 óráig :D), az egészségesebb neki mint lpgvel leállitva. (ugygondolom égéstermék maradványa az lpgnek hoszabb állás esetén nem olyan barátságos a motorra nézve)
Előzmény: dokeee (1786)
Tarjáni Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1790

Nekem detto ugyanilyen van benne.

Kiürülés:

4ég - 3 ég - 1ég (kettő sosem) - 1piros ég - újra 1 zöld ég és így is fogy ki.

Rákérdeztem, azt mondták "nem egy pontos műszer".

Nem érdemes foglalkozni vele. Néhány tankolás után "+- 10-15 km-erre be lehet lőni, mikor fogy ki, így a napi számláló sokkal pontosabb "töltöttség-jelző".

Én már nem is nézem a ledeket. ha tudtam volan nem adtam volna érte +5Eft felárat....

Előzmény: PITTA (1777)
Tarjáni Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1789

Azt nem tudom, de a Klunpterol konkrétan azért zárta be a gázkútját mert nem engedték az árversenyt.

Magán kutaknak is le kell szerződniük a 4-5 nagy egyikéhez.

A debreceni milyen kút, honnan szerzi a naftát?

Előzmény: silver25 (1776)
akej Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1788
már azt gondolom, a ledes dolgot Te is tudtad
"ha halgattam volna, bölcsebb maradtam volna"
Előzmény: akej (1787)
akej Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1787
>Ja nekem 4 zöld led van nincs piros :-)

Lesz ott egy ötödik piros led is, ami a zöld ledek elalvása után gyulladna ki, ha rendben a szintjelző.

Az úszóm a tankban egyszer nekem is felakadt, szóval nem árt ellenőrizni a gázzal megtett kilómétereket, amikor a benzin fogytán van! Kínos egy nagy hatótávú, kettős üzemű autóval üzemanyag nélkül maradni.
Előzmény: PITTA (1784)
dokeee Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1786
Mentem lassan 100e km-t másfél év alatt, soha semmi gondom nem volt vele, jól fogyaszt, hozzá sem nyúltam semmihez, mi a túrónak szórakozzak a vészindító programmal, nem fog földhözvágni félévente egy tank benzin. Valamiért csak kitalálták ezt a benzinnel indítást, gondolom több idejük/pénzük van a fejlesztőknek ezt kitökölni mint a fórumozó kollégáknak.
Előzmény: PITTA (1783)
akej Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1785
Kösz a gyertyás tippeket, szerzek gázhoz valót.
Előzmény: byo (1773)
PITTA Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1784
Ja nekem 4 zöld led van nincs piros :-)
Előzmény: dokeee (1779)
PITTA Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1783
Köszi mindenkinek a segítséget...Akkó valszeg service lesz... hamár úgyis viszem majd szűrőcserére...

Apropó! Reduktorból nincs elektromos fűtésű? Kérdezem ezt mindazért, hogy ne benzinnel induljon... Visszaolvasva láttam, hogy valakinek elárulják majd, hogy miért nem jó gázzal indulni. Kiderült már?

Pitta
Előzmény: dokeee (1779)
dokeee Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1782
Elvileg én is, csak akkor van gond a dologgal, ha más is vezeti a készüléket.
Előzmény: silver25 (1780)
silver25 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1781
Előzmény: golfdva (1770)
silver25 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1780

Ezt én ledek nélkül is meg tudom csinálni ;)

 

 

Előzmény: dokeee (1779)
dokeee Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1779
Vidd el egy gázszervizbe, nekem is ilyen cuccom van és tökéletes. 70 km- első led, 150 km 2., 230km 3., 300-nál piros, utána még 100 km.
Előzmény: PITTA (1777)
silver25 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1778

Nekem az az ötletem volt, hogy nem rakattam fel töltötség jelzőt.:)

 

Ugyanis megnéztem hány km-t tudok menni egy tank gázzal.

Mindig lenullázom a km-számlálót, tankoláskor.Szinte hajszálra ugyanannyit eszik a verda mert nem használom extrém körülmények között.így tudom mikor fogy ki.

 

Előtte tankolok.:) HA van időm akkor közbe is szoktam és nem várom meg míg kifogy.

 

A ledes szintjelzők amúgy is pontatlanok.;)

 

Análl még talán az én módszerem is pontosabb :)

 

ÜDv

Előzmény: PITTA (1777)
PITTA Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1777
Üdv!

Én kb másfél hónapja vettem egy Fabia Kombit 1.4 16V 100Le benzin/gáz üzemű vasat.
Landi Renzo Omegas rendszerrel, pótkeréktartállyal.
Nekem 7.5-öt eszik gázból, úgy hogy egy darabig automatikusan benzinnel megy aztán átvált gázra. (tartósan nem mentem még benzinnel abból nem tudom mennyit enne)
Fél perc ha már meleg a motor, egyébként meg amint megindul a vízhőfokmérőm felfelé (kb 1 Km). Ja! Többségében BP-n járok, de nem állok a dugóban sokat...

Van egy olyan nyűgöm, hogy a tartály töltöttséget nem mutatja rendesen. Csak telit mutat, majd ha kiürül akkor mutatja hogy üres és pittyeg, hogy átállt benzinre. Semmi átmenet... Van erre valakinek valami ötlete?
Kijelző

Előre is köszi,
Pitta
silver25 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1776

HA árverseny kizárt akkor a debreceni gázkút hogy tudja 148ért adni?

 

Ez a drága kutakhoz képest 30 ,de a közepesekhez képest is 20ft.

Előzmény: Tarjáni (1771)
silver25 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1775
Nyilván a benzinen nagyobb árrést tudnak a kutasok tartani. (ez csak tipp)
Előzmény: Tarjáni (1772)
silver25 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1774

Sztem felejtős sokkal hosszabb időre az út, mert hitvány minőségű.

 

Szerbiától egyáltalán nem kell parázni.Macedonoknál inkább de az meg rövid. (Ott nem kell megállni :) )

 

Előzmény: golfdva (1770)
byo Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1773
Tuti a gyertya lex a ludas (Ha van belevaló Gázos BRISK akkor azzal megpróbálnám esetleg BERU), nekem is volt ilyen, 1x vettem gyári gm gyertyát az autómba (opel), és alacsony fordulaton + + állt.
Előzmény: akej (1767)
Tarjáni Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1772

Az, hogy az élet miért tervezhetetlen, azt értem.

De a gázzal mi fene a baj??

Még környezetvédő is lehetne....

(60 ezres megtérülésnél nem szerelne fel a fél ország nem okozna adóbevétel-kiesést vagy ilyesmi)

Előzmény: silver25 (1758)
Tarjáni Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1771

Gázszűrő-árakhoz nem értek, nem vetem még sose.

Gázkutat lehet nyitni, de 4-5 nagy cég kezében a piac, árverseny kizárva.

3-400 ezret én nem költenék gázüzemre (nekem a 190ezer sem akar megtérülni - mondjuk így, hogy 2 hete benzinnel járok nem is fog)

Előzmény: golfdva (1756)
golfdva Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1770

Románián és Bulgárián keresztül ment már valaki?Nekem tetszene,mert nekem a szerbekhez nem életbiztositás bemenni:(((!Gondolom Romániában gondolom van gázkút,de Bulgáriával mi lehet?

Előzmény: silver25 (1763)
dokeee Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1769
Elvileg a szekvenciális nem durroghat, bár épp most beszéltem egy haverral, neki elbaszták a beszerelést, túl hosszú volt két hengerhez a cső a mágnesszeleptől a szívócsőig, neki is durrogott, sokat fogyasztott és szarul ment.
Előzmény: akej (1765)
silver25 Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1768

Más hőérték, és más gyertya hézag!!!!

 

EZ TUTI!

 

A benzin viszonylag jol megy a gázra "kalibrált" gyertyával, viszont fordítva nem igazán ;)

 

Sok sikert.

Előzmény: akej (1767)
akej Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1767
Természetesen ők a benzinhez való gyári előírású gyertyát rakhatták csak bele. Megnéztem valami táblázatban, hogy ehhez a gyujtótrafóhoz jó egy bizonyos platina gyertya is (motorcraft) amin 1.1 mm a hézag. Ez csak azért jó hír mert talán izmos a trafó.

Illetve olvastam, hogy a gáz égésekor magasabb a hőmérséklet.
Ahhoz akkor magasabb hőértékű gyertya kell? - Utána kellene néznem mi is az a hőérték... az nem valami hőelvezetési tényező? (lehet hogy pont alacsonyabb érték kell!)
Előzmény: silver25 (1766)
silver25 Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1766

NEm lehet hogy nem jó hőértékű gyertyát dobtak bele a szervízben?

 

A gázhoz más gyertya kell mint a benyához. (tudtommal)

 

NEkem legalábbis tuti.

 

ÜDv

Előzmény: akej (1765)
akej Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1765
Sziasztok!

Októberben vettem Kecskemétről egy szekvenciális Zavolival ellátott 4 éves Focust. Itt Miskolcon kicserélték a membránt, kitisztították a gázrendszert, és azt mondták minden OK. A gondom az, hogy alacsony fordulaton (2000) nagy gáznál egy-egy pillanatra kihagy a vonóerő, és mintha durranna is. Felmerül, hogy nem rendes a szikra, de a márkaszervíz szerint a gyujtás ezen vagy megy, vagy nem megy. Olyan nincs, hogy egy szikra kimarad. Ráadásul szerinetük benzinnel is kihagyna. Ez nem így van, de nem vitatkozom.

A MOL honlapján olvasható hogy az LPG használatával valami lerakódás keletkezik a szívószelepen, amit egy Ladás fórum is megerősített. A gázbeépítők is nagyon féltenek mindenkit a szívócsőbe történő visszarobbanástól.

Ami érdekel: elképzelhető-e egy hengerenkénti gázrendszernél (Alisei Zavoli), hogy a szívószelepre történő lerakódás miatt a szelep rosszul zár, és robbanási nyomáson "kiereszt" a szívócsőbe. Kinek milyen tapasztalata van ezzel a lerakódással.

Érdekes hogy benzinnel minden rendben, magas fordulaton padlógázzal vagy alacsony fordulaton félgázzal kifogástalan, és az alapjárata is gyönyörű. Új gyertyák vannak benne (nagyszervíz) a márkaszervízből (buta olcsó motorcraft).
dokeee Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1764
Persze, ezt a linket ismerem, de bízom benne hogy nem teljeskörű a lista :)
Előzmény: silver25 (1763)
silver25 Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1763

görög országig rengeteg.de szó szerint,majdnem minden kútnál van.

 

annyi hogy a szerb határ előtt érdemes annyit gáznak lenni hogy 100km-t kibírjon mert odáig ha jól rémlik nem nagyon van.

 

 

A görög kutakat meg itt meg tudod nézni.

 

http://www.gas-tankstellen.info/menu.php?language=en_US

Előzmény: dokeee (1762)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!