Állítólag már ő sem a régi, a valamikori használható kategóriából visszaesett.
Ahogy olvasgatom az Auarita LVLP MP-500-ról jókat írnak. Ő már azért jóval drágább, de megéri.... Ezt már nem adom kölcsön. Egyenlőre itt tartok a keresgetésben.
Eredeti dugattyúm nem volt ebből a méretből, nem tudtam összehasonlítani a méreteket. Szereztem fát és tesztelgettem. Nagy fordulaton és terhelésen is jól megy, gyakorlatilag semmi vibráció nincs. Kompressziómérőm nincs, de érzésre Husqvarna viszonylatban jónak mondható. A berántón ugyan nem tartja meg magát, de ez nem is jellemző a típusra.
A lökete ugyanannyi, de ha a hengertalp ha 1 mm-el magasságban ide-vagy oda eltér, már lehet ilyen. A dugóban a csapszegfurat a két típusban ugyanolyan helyzetben van-e a dugattyú tetőhőz és a szoknya aljához, a dugók ugyanolyan magasak-e?
Előtte meg szokták mérni.
Most az lenne a lényeg, hogy nagy fordulaton se érjen bele a sonkába a dugó, mert akkor ledarálja, meg a kompressziótér megfelelő nagyságú-e.
Ha olyan 11 bar körüli a kompresszió, akkor jó. :)
Üdv!Találkoztam ilyen utángyártott dugóval de nálam az égéstér volt kicsi, de ettől átforgott.Azóta ha veszek dugattyú t aval kezdem hogy egy sík felülettöl megmérem mind a kétő dugatyú csapszeg helyzetét.
A minap belefutottam egy érdekes, de bosszantó dologba. Régóta őrizgetek egy 353-as hengert, és nemrég elszántam magam, hogy szerzek hozzá egy dugót is és az egyik 346-os gépre felteszem. Összerakás után viszont nem fordult át a főtengely, mert a dugó alja elakadt vagy a sonkában, vagy a blokkban, de csak akkor, ha a henger a helyén volt. Henger nélkül simán ment, de a henger meghatározta a dugó állásának szögét és úgy már elakadt.
Jobb ötletem nem volt, lecsiszoltam 0,7mm-t az aljából egy kemény, sima lapra fektetett csiszolóvásznon, majd így összerakva már jó lett. Az imént tesztelgettem, de működésében semmi rendkívülit nem tapasztaltam, könnyen indul, gázra jól reagál. Fában nem tudtam kipróbálni, azt még szereznem kell. Igazából nem tudom, hogy a Meteornál cseszték el, vagy csak szimplán én vagyok hülye az egészhez. Valakinek ötlete?
A felömlő áramlásán rontottak, így "rosszabb" lett a motor öblítése, kevesebb benzin-levegő keverék pedig teljesítmény csökkenést okoz. Egy pici kompresszió viszony változtatással meg csökkentettek a nyomatékon is. És lőn 2 típus egy gyártósoron. :)
Annak idején Fefe fórumtárs dobta fel, és akkor én utánanéztem. Nagyon sok külföldi fórumon a felömlő fedelet csiszolták és kompótot növeltek, mert ennyi a különbség.