Keresés

Részletes keresés

''csiga Creative Commons License 2016.02.05 0 0 451

Husqvarnás jó reggelt! :)

 

 

 

''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 450

melóhelyen vagyok! :(

 

Majd reggel  tudom csak megnézni.

Előzmény: kioritzecho (449)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.04 0 0 449

Írtam mailt! ;)

Előzmény: ''csiga (445)
''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 448

Fényező pisztolyokat nézegetem, nem túl drága kategóriában

 

Volt nekem, amíg kölcsön nem adtam... :(   Ma voltam visszakérni, már nincs is meg!! 

 

Szóval, ha van valakinek jó ötlete ne tartsa magába!

 

Első körben ezt nézegettem:

 


http://www.wellerszerszam.hu/erba_profi_nagyteljesitmeny_369_szoropisztoly_hvlp_20180/

 

 

Állítólag már ő sem a régi, a valamikori használható kategóriából visszaesett.

 

Ahogy olvasgatom az Auarita LVLP MP-500-ról jókat írnak.  Ő már azért jóval drágább, de megéri....  Ezt már nem adom kölcsön. Egyenlőre itt tartok a keresgetésben.

kioritzecho Creative Commons License 2016.02.04 0 0 447

;)

Előzmény: kioritzecho (446)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.04 0 0 446

Előzmény: kioritzecho (434)
''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 445

Mennyire hamar? 

 

Merthogy érdekelne! :)

Előzmény: kioritzecho (444)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.04 0 0 444

HAMAROSAN!!! ;) :P

''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 443

íA gyakorlatban az újabb gépeknél a legfinomabb légszűrő a nyerő, de tényleg jók.

Előzmény: instruments (442)
instruments Creative Commons License 2016.02.04 0 0 442

Tudom lerágott csont, de többször is nézhető! :-)

''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 441

"Szereztem fát és tesztelgettem. Nagy fordulaton és terhelésen is jól megy, gyakorlatilag semmi vibráció nincs."

 

 

Milyen legyen egy Husqvarna?   Csak jó lehet! :)

Előzmény: 372ikszpé (440)
372ikszpé Creative Commons License 2016.02.04 0 0 440

Köszi az infókat.

Eredeti dugattyúm nem volt ebből a méretből, nem tudtam összehasonlítani a méreteket. Szereztem fát és tesztelgettem. Nagy fordulaton és terhelésen is jól megy, gyakorlatilag semmi vibráció nincs. Kompressziómérőm nincs, de érzésre Husqvarna viszonylatban jónak mondható. A berántón ugyan nem tartja meg magát, de ez nem is jellemző a típusra.

 

Előzmény: ''csiga (439)
''csiga Creative Commons License 2016.02.04 0 0 439

http://www.husqvarna.com/ddoc/HUSO/HUSO2005_HUhu/HUSO2005_HUhu__1150153-58.pdf

 

 

Műszaki adatok

                                                          346XP                                                       353

 

Motor

Hengerırtartalom, cm3                            45,0                                                          51,7

Hengerátmérő mm                                 42,0                                                          45,0

Löket, mm                                            32,5                                                          32,5

Fordulatszám alapjáraton, ford/perc          2700                                                          2700

Teljesítmény, kW/ford/perc                      2,5/9600                                                   2,4/9000

 

 

A lökete ugyanannyi, de ha a  hengertalp ha 1 mm-el magasságban ide-vagy oda eltér, már lehet ilyen. A  dugóban a csapszegfurat a két típusban ugyanolyan helyzetben van-e a dugattyú tetőhőz és a szoknya aljához, a dugók ugyanolyan magasak-e?

 

Előtte meg szokták mérni.

 

Most az lenne a lényeg, hogy nagy fordulaton se érjen bele a sonkába a dugó, mert akkor ledarálja, meg a kompressziótér megfelelő nagyságú-e.

 

Ha olyan 11 bar körüli a kompresszió, akkor jó. :)

Előzmény: 372ikszpé (437)
jon32 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 438

Üdv!Találkoztam ilyen utángyártott dugóval de nálam az égéstér volt kicsi, de ettől átforgott.Azóta ha veszek dugattyú t aval kezdem hogy egy sík felülettöl megmérem mind a kétő dugatyú csapszeg helyzetét.

Előzmény: 372ikszpé (437)
372ikszpé Creative Commons License 2016.02.04 0 0 437

Sziasztok!

A minap belefutottam egy érdekes, de bosszantó dologba. Régóta őrizgetek egy 353-as hengert, és nemrég elszántam magam, hogy szerzek hozzá egy dugót is és az egyik 346-os gépre felteszem. Összerakás után viszont nem fordult át a főtengely, mert a dugó alja elakadt vagy a sonkában, vagy a blokkban, de csak akkor, ha a henger a helyén volt. Henger nélkül simán ment, de a henger meghatározta a dugó állásának szögét és úgy már elakadt.

Jobb ötletem nem volt, lecsiszoltam 0,7mm-t az aljából egy kemény, sima lapra fektetett csiszolóvásznon, majd így összerakva már jó lett. Az imént tesztelgettem, de működésében semmi rendkívülit nem tapasztaltam, könnyen indul, gázra jól reagál. Fában nem tudtam kipróbálni, azt még szereznem kell.  Igazából nem tudom, hogy a Meteornál cseszték el, vagy csak szimplán én vagyok hülye az egészhez. Valakinek ötlete?

''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 436

Az X-torq henger oldalán ott a fedél

 

 

 

 

    

Előzmény: ''csiga (435)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 435

Ez a nem X-torq-os, a 365 Special.

Előzmény: Deskó74 (431)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.03 0 0 434

...

 

Előzmény: kioritzecho (433)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.03 0 0 433

Előzmény: kioritzecho (432)
kioritzecho Creative Commons License 2016.02.03 0 0 432

;)

 

Előzmény: ''csiga (430)
Deskó74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 431

Előzmény: ''csiga (429)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 430

Itt a negyedik részt el tetszett felejteni!

 

Várjuk! :)

 

 

Előzmény: kioritzecho (308)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 429

    

 

 

    

Előzmény: ''csiga (428)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 428

Így van.

 

A felömlő áramlásán rontottak, így "rosszabb" lett a motor öblítése, kevesebb benzin-levegő keverék pedig teljesítmény csökkenést okoz. Egy pici kompresszió viszony változtatással meg csökkentettek a nyomatékon is. És lőn 2 típus egy gyártósoron. :)

 

 

Előzmény: pintérjani (427)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.03 0 0 427

Értem.Akkor végül is egy erősebb motorhoz tervezett mechanikus szerkezethez fojtották le a motort a 365 esetében.

Előzmény: ''csiga (424)
Deskó74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 426

Itt van.

 

Előzmény: pintérjani (423)
Deskó74 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 425

Lehet privátba tettem, mindjárt átteszem nyilvánosba.

Előzmény: pintérjani (423)
''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 424

Annak idején Fefe fórumtárs dobta fel, és akkor én utánanéztem. Nagyon sok külföldi fórumon a felömlő fedelet csiszolták és kompótot növeltek, mert ennyi a különbség.

Előzmény: pintérjani (421)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.03 0 0 423

Deskó!Nem találom azt a videódat, amiben összehasonlítod vágás közben az RSC-t és talán az LGX-et.Törölted vagy valahol meg lehet nézni?

''csiga Creative Commons License 2016.02.03 0 0 422

Az Oleoról nem tudom hol vannak a képeim.  Megkeresem, vagy pótolom!

 

Ezeket találtam:

 

 

      

Előzmény: instruments (416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!