Tudom-tudom, de azért 2-3 hetente 2-3 perced csak van egy fotóra. :-)
Foagdjunk, hogy egy szombat esti bulin 100 is készül a csajokról csúcsos-pólóban. :-) (Meg anélkül...) Úgyis olyan nagyon szorgalmaztad a Derbis összetartást, vagy mi... :-)
A fesz- szab jó volt ,kiderült azért merült le mindíg az akku és nem volt töltés , mert az akkuba vezető egyik kábel hozzászorult a fémvázhoz ami leszívta a akkut .
A karbim tök más , a csavarok se így álnak
Az egyik oldalon csak 1 csavarvan , az alapjár beállító
Persze, megy a gép, csak mindig tartogat meglepetéseket. :-) Neked mi a helyzet a fesz-szabályzóval? Sikerült venni újat? Milyen hibát mutatott a régi? Nekem most ingadozik a fesz, és túl magas. Valszeg ilyen is volt, csak most mértem meg. Tudnál képet küldeni a tiedről? Nekem a tartályok alatt van, de azért látható valamennyire. Ne szedd szét emiatt, csak amennyire hozzáférsz.
Nekem ilyen:
A karbiról azért lenne jó kép (bár úgy emlékszem, neked nem ilyen van), mert az egyik csavar kiesett belőle, és egy kép alapján talán pótolható v. legyártható lenne. Az alsó csavar hiányzik.
Nem nekem volt Neosom! Az Fcs és MBK a motor-robogó topikból.
Nekem tuningolt aprilia SR-em volt.
A neos levegős minarelli fekvős, sok tuning van hozzá!
Ezek kellenek: 70-es henger, 19, vagy 21-es karbi, nyitott cső, karbonmembrán házzal együtt, variátor, sportlégszűrő és szépen begörgőzni az egészet! Esetleg sportkuplung.