valszeg arról van szó, amiről pár hete itt: fehérneműt már nem vesznek vissza, próbafülke pedig nincsen, tehát a boltban csak mindenki előtt lehet fölpróbálni, így azt suggalják, várható hasonló látvány :)
(de szerencsére a női fehérnemű gyakoribb a kínálatban, így talán több szép női felsőtestet csodálhatunk meg vásárlás közben)
Azóta más áruházakban is jártam, és a kifutó cd-t és dvd-t egy külön kis "kínálóra" rakták ki, amit úgy egyik sarkával szoktak illeszteni a sorhoz. Kiváló útszűkületnek is, de a bambuló vásárló neki is mehet, vagy meg is ütheti magát:))))
Gondoltam nincs autentikusabb forrás, mint bemenni egy LIDL-be, vásárolni valamit és megkérdezni hány üzlet is van!
-Jó napot!
-Jó napot!
-Szeretném megkérdezni, hogy a "hány üzlet van..." kérdésre mi a jó válasz. A 154 ami az akció elején lévő szám volt, vagy a 155, mivel épült közben még egy üzlet?
- A jó válasz a 156, mivel tegnap is átadtak egyet! ;-)
Az üzletek száma nem kérdéses, mert ott van a honlapjukon. A bibi csupán az, hogy szerdán még N volt, most pedig N+1 van. A szelvényen nincs dátum, tehát számomra nem egyértelmű, hogy a játék kezdetén, vagy a sorsolás idején fennálló üzletszám a helyes megoldás. Mert végülis mindkettő az lenne. Direkt csesztek ki így velünk, vagy megint én vagyok a hülye?
Az aktuális nyereményjátkban az a kérdés, hogy hány Lidl üzlet van Magyarországon.
A játék kezdete óta nyílt egy újabb üzlet, tehát a játék vége előtt 6 nappal ez a szám megváltozott.
Kérdés, hogy melyik szám a megfejtés a Lidl szerint? A játék kezdetekor érvényes üzletszám, vagy az időközben megnyitott új üzlettel bővített szám? A játékszabályzatban nincs utalás erre vonatkozóan.
"holott minél kevesebb a készlet, annál gyorsabb a leltár."
Gondolom nem leltároztál még többtízezer darab és többezer fajta terméket ;) Nem védeni akarom őket, csak megérteni, hogy miért tették. Valószínűleg a raktárbeli készletet valamiért már nem módosíthatták. Hogy miért, az kérdéses, de ezt nyilván nem is szükséges egy vásárló orrára kötni. Egyértelműen a normális kommunikáció hiányzott ebben az esetben. Ha az eladó elnézést kér és megkéri a vevőt, hogy jöjjön vissza egy másik alkalommal, más lett volna a kicsengése a sztorinak.
"Megkérdezte a mellette álló kollégáját, kihozhatja-e?"
"ott az áru és nem vagy alig akarják eladni"
Eladni az áruház (tulajdonosa) akar. Az eladó pedig a munkáját végezni korrektül ;)
a maradékot kint lehetett volna hagyni például az "utolsó darabok jelentős árendedménnyel" c. részben, (aminek csak az első fele igaz)
Igen-igen! Ezt már én is észrevettem az Aldiban. Kiteszik a mindjárt-lejárós kenyerek mellé az olyan (nem default) maradékokat, amik még tkp. nem járnak le - és teljes árat írnak a narancssárga ragacsokra.
Nem hiszem. Épp az az eladó vitte be tegnap a raktárba, akit megkérdeztem. Ha félretette volna valakinek, akkor miért adja oda másnap egy érdeklődőnek?
Szerintem csak rosszul értette a feladatot. Át kellett alakítani a pénztár előtti részt mert megszűnik a cd és a dvd, helyére kerül más, a maradékot kint lehetett volna hagyni például az "utolsó darabok jelentős árendedménnyel" c. részben, (aminek csak az első fele igaz). Az eladó azonban nem talált utasítást arra hogy hová tehetné, mert ugye egy multinál nem rakosgatunk csakúgy ide-oda, így oldotta meg. Olyan alaptézisek dőlnek meg manapság, - és ezt példázza a belinkelt eset is, - hogy: az árut el kell adni!
A történet lényege, hogy a másnapi leltár miatt már nem lehetett elvinni a kiválasztott terméket, holott minél kevesebb a készlet, annál gyorsabb a leltár.
Kicsit hasonlít a mai sztorim erre: egy konkurens láncnál kerestem 10 db-os CD csomagot. A szokott helyén a pénztáraknál nem volt. Kérdezem az egyik eladót, mondja épp tegnap rendezték át a pultot, mert már nem fogják forgalmazni. Két csomag került be a raktárba. Megkérdezte a mellette álló kollégáját, kihozhatja-e?
Elég furcsa ez a mentalitás hogy ott az áru és nem vagy alig akarják eladni...
Ráadásul sokszor ide-oda pakolják a zöldségeket, láttam már uborkás kartonban paradicsomot... No ilyenkor ember legyen a talpán, aki kinyomozza, hogy milyen eredetű a termék. :-s
A zöldség-gyümölcs részlegen is képtelenek feltüntetni a származási helyet. Mindenhol csak a "lásd karton" van kiírva az ár alá. Ha más üzletláncok képesek kiírni az országot, akkor a Lidl miért nem?
Félreértesz.... Nem azt kívánom, hogy magyar termék legyen, hanem azt, hogy transzparens legyen, hogy milyen cég a gyártó.
Tehát ne csak az legyen rajta feltüntetve, hogy "hergestellt für Lidl Stiftung"
A hústermékeknél/felvágottaknál viszonylag egyszerű a helyzet, mert legalább a gyártás helyét lehet látni, az ovális alakú keretben a HU, DE, vagy AT, vagy más jelölésekből. De egyéb termékeknél ez nem kötelező.
Én speciel nem hiszem hogy attól hogy magyar a termék, jobb minőségű. A szlovákokat is ugyanígy cimkézik nekik, látható a szlovák honlapon. Ja és szokták azt is írni hogy német minőség, ami nem feltétlenül jelenti azt hogy a németeknél készült. Amitől szintén nem kell elájulni, mert ugye ott is volt már élelmiszerbotrány.