6-7 évig mindennapi használatban volt. Voltam vele Lengyelországban, Ausztriában, mindenfelé. Aztán kapott egy tetőcserét, hogy eltűnjön egy utólag belevágott tetőablak és egy fényezést kívül, belül, alul felül. Csak ennyire lett szétbontva. Utána már jobban vigyáztam rá. :-)
Mikor elköltöztünk Magyarországról, eladtam egy másik gyüjtőnek, akinél tudtam, hogy jó kezekbe kerül. Ha minden igaz még mindig megvan neki és sok még hiányzó részletet pótolt is rajta, többször küldött képeket is. Szóval vigyáz rá. :-)
A hűtőmaszkon lévő eredeti Turbo feliratról másolták a sárvédőre valót, szépen sikerült. A ma már szinte pótolhatatlan Inca alufelnikre korhű, 175/70 R15-ös Vredestein Sprint Classic gumikat szereltek
Durva... még csak hasonlót sem láttam, egy 900 turbo coupe van itthon, 2milla.
Egyáltalán létezik ezekből automata ? Illetve ez már megint az a kategória amit inkább simogatva tárol az ember, nem használati eszköz... Vagy csak én gondolom így.
Na meg az elektronika is csak olyan volt benne, ami valahol világított.
A turbót membrán szabályozta, a műszerfal tetején a gyári turbónyomásmérőbe vákumcső jött, a K-Jetronic lapját rugó ellenében szívta a motor. Papíron 145 lóerő, 235 Nm volt, de ezek még másmilyen lovak voltak.
Igazából az OG 9-3 meg a 9-5 aminek már a formavilága is örömet okozna számomra... de nem férek el rendesen bennük. :( Pedig ezt nagyon elképzeltem. . .
A 9-5-nél lehet megszoknám idővel a helyzetet, nem tudom...
Mindent a helyén kell kezelni, nekem sokszor csalt mosolyt az arcomra - autópályán. Pont úgy mint a mocik, volt sok, egyikben ezt szerettem, másikban mást :)
Beszéltem a tulajjal, de végül nem néztem meg. Bár tény, hogy tetszik, nem biztos, hogy megfelelő autó lett volna kiránduláshoz meg stb.. Bár ezeket nem tudom megindokolni, csak nem látom magam előtt ahogy beülök hétévégén, és elindulok vele örömautózni. De tudom, meg kellett volna nézni :(
egyébként, így a sokadik Saab megtekintése után két opció felelt meg az igényeknek, igaz a második kicsit kompromisszumos.
Az SS amiből hiányoznak a lóerők, és a 9-5 ami nagyon szűk elől, füstöl a motorja, de nagyon tetszik. Nem is tudom melyik lenne kevesebb szívás, de valamelyiket meg kell vegyem. :D
hát igen, vannak érdekes dolgok... viszont automata. Bár ha az OG coupe-ban nem fértem el, akkor lehet ebben sem fogok. Pont ez a formavilág tetszik pedig jobban...
Ja, és ezt is szakértök javították: az elsö ködlámpa kapcsolója nem a helyén van. Ez valamiféle gátlás lehet néhányakban: az enyémben a helyén volt, de a zöld csatlakozó a fekete kapcsolóra, a fekete pedig a zöldre volt dugva. Aztán csodálkoztak, hogy nem müködött rendesen.