Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1513
CN 11-55, CP 12-23, CP 22-33
motorkami Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1512
Az a Chrysler Imperial C40 tényleg elnöki autó lehetett, 1945-47 között gyártottak belőle 166 darabot.
Előzmény: negyesi_pal (1509)
gumidani Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1511
BX 237 Opel Blitz autóbusz, tulajdonos: BART
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1510
Bocs, kicsit korán van még. Szóval budapesti buszok. A budapesti buszok rendszámait az 1930-as, 1934-es és 1937-es rendszám kötetek tartalmazzák. Látom az oldaladon, hogy ebből elég sok megvan, de talán érdemes egy ellenőrzést végrehajtani.

Ha gondolod emailben szívesen megírom e kötetek lelőhelyét, raktári számát az egyes könyvtárakban.
Előzmény: negyesi_pal (1508)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1509
Na, találtam egy érdekességet
Kimutatás a Köztársaság Elnöke Elnöki Hivatal állományába tartozó gépkocsikról. 1948. december 14

Rendszám, gyártmány, tipus, hengerűrtartalom, hengerszám, motor gyári szám, alváz gyári száma

A-1: Chrysler Imperial C40, 5192, 8, C.40-1515, J.810.493
A-2: Buick Super, 3850, 8, 4B-572BB5, 46-4569
AF-400: ZIS 110. 6000, 8, 711, 477
B-1: Hudson 173-174, 4128, 8, 4845241, 4845241
B-2: Hudson 947, 4128, 8, 17464598, 17464598
B-3: Skoda Popular, 1101, 4, 106062, 106062
B-4: Hudson 173-174, 4128, 8, 4841082, 4841082
B-5: Hudson 172/6, 3472, 6, 17287435, 17287435
B-6: Vauxhall 14, 1781, 6, 47039, 44990
B-7: Hudson 172/6: 3472, 6, 17288027, 17288027
FA-171: Kanadai Chevrolet, 3550, 6, PR. 3953096, 384433042 (ez egy 3tonnás teherautó volt)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1508
Az 1925-ös listában nincs busz, az 1934-es és 1937-es listában szerepelnek teherautók és buszok is.


Ami még érdekes lehet az egy 1945-ös kimutatás a németek és oroszok által elhurcolt járművekről


Például:
Rába Super autóbusz. Benzinüzem, 8 drb gummi. PK 048 rendszámú. Áramvonalas, sötét crémszínű. Tulajdonos: XY, Tolna. 1943. május elején bevonult. Majd eltűnt.

Mávag-Mercedes autóbusz, 22 személyes, 7 drb gummi, benzinüzemű. PK 032. Crémszínű. 1944. december 5-én orosz katonaság elvitte. 1945. elején a cecei vasutállomáson, mint elhagyott roncs volt található.

A Győri Általános Közelekedési Vállalat sajnos csak annyit árult el, hogy birtokukban volt RI 007, RI 013, RI 014, RI 015, RI 008, RI 020, RI 022, RI 025, RI 026, RI 027, MO 25 rendszámú autóbuszok amelyek 1942-1945 között vonultak be.

Az Autótaxi 2 db Opel Blitz autóbusza (BX 222, BX 242) tűnt el

stb stb.

A satöbbi alatt nyugatra hurcolt MÁVAUT gépkocsik jegyzéke is szerepel s azt gondolom ez mindenkit érdekelhet, hiszen rendszám, gyártmány, alvázszám, motorszám, gyártási év is szerepl. Csak fénymásolat és A3-as.

A Budapestvidéki Autóbusz Közlekedési Rt nyugatra hurcolt gépjárműveinél rendszám, Alvázszám és gyártmány szerepel

A külföldre hurcolt postajárműveknél gyártmány, típus, rendszám

Vidéki fuvarozók által használt autóbuszok is érdekelnek?
Előzmény: Mihál (1507)
Mihál Creative Commons License 2009.01.07 0 0 1507
Érdeklődöm, hogy az 1925. és 1948. éviből kiderül-e, melyik a buszrendszám? Ez részleteiben is érdekelne.
A budapesti helyi közforgalmú buszrendszámokat már összegyűjtöttem (lásd www.mihal.extra.hu), gondolom, a tiedben másmilyen buszok is vannak és kiegészítheti ismereteimet.
Előzmény: negyesi_pal (1504)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.07 0 0 1506
A szkennerem A4-es, s van itt A3-as lap is bőven. Amit tudok megteszem, de pici türelmet kérek.
Előzmény: motorkami (1505)
motorkami Creative Commons License 2009.01.07 0 0 1505
Köszönöm Pál. Ha nem vagyok túl pofátlan, a fénymásolat helyett szívesebben venném az elektronikus formát.
Előzmény: negyesi_pal (1504)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.07 0 0 1504
Szervusz,
Az 1908-as országos és az 1925-ös bpi rendszámgyűjteményt szívesen lefénymásolom. Ezekkel együtt a '40-es évek végi összeállításokat is. Ja és vannak honvédségi rendszám-gyűjtemények is :) Való igaz, nincs forgalomba-helyezési dátum, de talán így is érnek valamit.

Az 1930-as az egy kétkötetes könyv a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Budapest Gyűjteményében található meg. Az 1934-es és az 1937 meg az Országos Széchenyi Könyvtárban - ezek is önálló kötetek.
Előzmény: motorkami (1502)
Münci Creative Commons License 2009.01.07 0 0 1503
Möszjők!

IC 91-76 Skoda S-100 Kiálló kilincses. Üzembehelyezés ~1971, Tatabányai lakos. Színe bordó

ZR 85-31 Zsiguli 1200 kombi Üzembehelyezés ~ 1978, Tatabányai lakos. Színe piros.

Van még egy CF-es Moszkvics, de annak már nem emlékszem fejből a rendszámára, meg kell néznem a fotókat.

Tisztelettel, Münci
motorkami Creative Commons License 2009.01.07 0 0 1502
Szia Pál,

elméletileg az összes, de a forrásaink szűkösebbek annál, amit te írtál.

A legrégibb nálam 1901-ből a posta Csonka-féle triciklije. A többi háború előtti is többnyire a Postaműzeum honlapjáról van. Aztán a Veterán Autó és Motorból néhány Bp kezdetű.
A másik forrás a már a blogomban is említett az olajipar szállítását feldolgozó könyv.
A nagyobbik baj az, hogy ezekhez a rendszámokhoz ritkán kapcsolódik (forgalomba helyezési) dátum.

A te adataidhoz hogyan lehet hozzáférni és milyen adatokat tartalmaz?
Előzmény: negyesi_pal (1501)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.07 0 0 1501
1990. előtt, de mikortól? Nekem van budapesti rendszámgyűjteményem 1925-ből, országoshoz hozzá lehet férni 1930, 1934 és 1937. évekből
Sőt, ha jobban belegondolunk már 1908-ból is lehet összeszedni egy listát :)

Azután 1948-1949. tájáról is van egy betű négy számos kimutatás néhány

Ez is beletartozik a gyűjtési körbe?
gumidani Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1500

FD 29-99 - Ikarus 630, mozgólaboratórium, a KPM Vasúti és Közúti Alkalmasságvizsgáló Intézet tulajdona volt. Korábban UA-s rendszáma volt. Kb. 1974-75-ben selejtezték.

 

 

UA 27-26

Előzmény: gumidani (1365)
qualitaet Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1499
Sorry, a Volvo 345GL nem GLE.
Előzmény: qualitaet (1498)
qualitaet Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1498

Köszönöm,viszont!

 

Sosem gondoltam volna,hogy a világ másik felén is gyarapodhat a gyűjtemény!  Pedig így volt.:)

 

Íme az erdmény:

 

TH-85-16  Volvo 345 GLE  1980.12.  Középkék.

 

 

GK-22-49   BMW 320/4  Narancssárga  Tábla:1985.08.  Autó:1975.12.

 

 

Ezzzel meg  az "ismert emberek" rovatom gyarapszik:

 

 

KS-18-23   BMW 320i  Sötékték 1983.12.

 

Kocsis Zoltán  zongoraművész családjáé volt a szóban forgó jármű.

Akkoriban (hogy esetleg mindmáig nincs-e ,arról nem szól a fáma) )a jeles zenésznek nem volt jogosítványa,idős édesapja chauffírozta.

Azt sem tudni,hogy esedleg csak szóbeszéd avagy sem, de állítólag a keze kímélése végett nem vezetett...

 

 

Előzmény: motorkami (1488)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1497
VT70937 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1496
sziasztok! UL 42-58 sárga zsiguli 1981 kötül vette nagyfaterom. AP 10-99 Postás Barkas 1986 körül. üdv, és BUÉK
motorkami Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1495
Az is elképzelhető, nem tudom mi volt pontosan a 2 betű, 3 szám kiosztása.
Az E nagymotor, az N pedig oldalkocsis az ismereteim szerint, mint később. Azt feltételeztem, mikor már fogytán volt a rendszám, B-t is adtak motorra, mert a P eléggé a végén van. Autó meg volt összesen 10000 db akkoriban.
Előzmény: harsanyip (1494)
harsanyip Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1494
A "B"-s rendszámokat nem állami járművek kapták? Mert akkor úgy nézhet ki a helyzet, hogy állami gép volt eredetileg, mikor magán kézbe került, megkapta az E-s rendszámot, és utána már a kolega sorrendje érvényes.
Előzmény: kekszi. (1491)
haflinger Creative Commons License 2009.01.03 -1 0 1493
motorkami Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1492
Szerintem az ES 377 volt az első rendszáma. Amikor oldalkocsit kapott lett az NG 363.
Utána valamiért átrendszámozták BP 188-ra és 1958 után kapta az NB 28 43-at.

Sajnos időpontokra nincs adatom.

Milyen motor?
Előzmény: kekszi. (1491)
kekszi. Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1491

Sziasztok!

 

Szeretném megkérdezni, hogy nem e tud valaki valami történetet a következő rendszámokkal kapcsolatban. Én sajnos nem jutottam velük dűlőre :(

A rendszámok a motoromon találhatóak a vázon vésve.

 

ES 377

NB 28 43

NG 363

BP 188

 

Ha tud valaki segíteni valami hasznos infóval az nagyon jó lenne. :)

 

Üdv mindenkinek!

 

Krisztián

 

 

vadász2 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1490
Boldog újévet!
YF-20-09





















(YF-21-89)
Előzmény: motorkami (1488)
keepitretro Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1489
BUÉK!
Előzmény: motorkami (1488)
motorkami Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1488
Megpróbáltam a blogomban összefoglalni az ez évi "termést".

Ezzel kívánok boldog új évet azoknak, akik írták és olvasták ezt a topicot.
W50LA Z Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1487

B.U.É.K minden kedves topiktársnak! A rendszámok legyenek veletek jövőre is!

 

Üdv,

 

W50LA Z

Előzmény: Mihál (1484)
trilex Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1486
Szóval itt:
http://belsoseg.blog.hu/2008/12/30/egy_elet_skodakkal_vajon_miert

Előzmény: trilex (1485)
trilex Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1485
http://forum.index.hu/EditArticle/setArticle?t=9177480
Előzmény: trilex (1483)
Mihál Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1484
Buszos honlapomon a régi rendszámtáblák méreteit elkezdtem képillusztrációkkal is kiegészíteni -
ezzel kívánok boldog új évet minden kedves topiktársnak!

mihal.extra.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!