Üdv mindenkinek.Lassan itt a tél és szeretnék árakról érdeklődni. téli gumi: 205/50R17 vagy 225/45R17 kellene hozzá valami alu is mert nem megy fel kisebb a kocsira. BMW E92 5x120 ET37 körül
Tanksapkában vagy a B oszlop alján szoktott lenni a matrica. Úgy emlékszek a tanksapkában lesz. 2.0 és 2.3 közt adja meg a gyár (remélem jól emlékszek, 1 éve adtuk el, szintén 2006-os póló, a legújabb kivitelű...) B oszlop és az ajtó alsó sarkánál lévő pontban van a legtöbb autónál feltüntetve, de nekem úgy rémlik, hogy a tanksapkában volt. Ha esetleg nem kapnál választ, fújasd 2.1 BAR-ra, ez a gyári érték.
Az ET jelentése a felni középvonala és a felvekvési felület közötti távolság. Nagyobb ET beljebb viszi a felnit a kocsihoz, Magyarán beleérhet a fékbe, vagy másba...
Ha a gyári felni ET 34, akkor a másik felni, ami ET 38 az beljebb vagy kiljebb lesz, mint a gyári felni?
Illetve a gyári ET-hez képest mennyit lehet eltérni? Egy másik váltás lemezfelnigarnitúrát hajtok a bontókban és nemszívesen hoznél el olyan ET számost, ami rövidúton kárt okoz a futóműben.
Ja igen, a felni szélessége maradna az eredeti szélesség!
Vectrára keresek acélfelnit 6X15,5X110X65, ET49 méretben, jó állapotú használt is tökéletesen megfelel!
Ill. 195/60R15H-s méretben téligumit, főleg autópályázom, hegyekbe nem járok vele, tehát elsősorban téli száraz és nedves, latyakos utakon megy az autó.
1.4-es 80 lovas Renault 19-re szeretnék 175/70R13-as jó ár/érték arányú nyári gumit venni (nem a legalját). Sajnos a jelenlegi nem túl jó a jelenlegi nyálkás utakra és gyakran megyek autópályán is. Olyan érdekel, ami jelenleg is elérhető a raktárban. (Esetleg szó lehet még 185/60R14-ről felnistől) A válaszokat előre is köszönöm.
csak ez már nagyon kifutó széria...mi lesz az esetleges pótlással? :( mennyire kopik gyorsan? sp9000-rel vannak tapasztalataim hosszútávúak...ahhoz képest?