Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1671
Autóklub Autós Évkönyv 1988
SO-16-19/ 14,17,22/ AZ 15-93, AZ 90-23, CP 15-06, PC 95-59, PE 54-34, ZD 00-45, ZK 67-95
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1670
Autó Motor, 1959:
AC 15-86: Moszkvics 407
AB 58-53: Moszkvics 407
CA 21-30: Skoda 445
FA 15-04: Framo teherautó, EMAG tulajdonában
AB 69-02: Moszkvics. Kabos László színművész H 80-093 külföldi rendszámú Simca Arondéját ittasan vezetve törte össze
CA 58-62: Volkswagen bogár
CA 71-79: Skoda 445
CA 12-25: Opel (talán P4)
CA 55-44: Wartburg, Kozma Ferenc
CA 45-21: angol „muzeális” Daimler. Dr Komlósy Vilmos ügyész tulajdonában
CA 57-05: Renault Juvaquatre
BA 39-52: Warszawa M20
CA 44-04: Citroen Traction Avant
CA 55-45: Wartburg
CA 02-41: Fiat Topolino, Tenczel István
JA 00-59: Wartburg taxi
YA 51-89: Csepel D700
CB 37-88: Morris Minor
AB 71-53: Moszkvics 407
motorkami Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1669
Na, ezért az örömért jött létre ez a topic :)
Előzmény: Mihál (1667)
faros1 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1668
Ha már CG..    Családunk első autója . CG 17-50
Mihál Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1667
Fantasztikus!
CG-24-23 a mienk volt! Trabant-600 Limuzin, vajszínű, oldalt szürke sávval.
1964, Budapest.
(Lehet, hogy ez is az volt?)

Akkor írok még 2-t:
IK-29-10: Zsiguli, homokszínű. Budapest, 1971.
(az első Zsigulik IH-val kezdődtek)

TS-51-81: Lada 1200, krémszínű. Budapest, 1981. (1993-tól COH-374)
Előzmény: D 20 (1662)
motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1666
Igen, PA-PM 1978
Előzmény: twiaj (1665)
twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1665
Családi fotó: nagynéném és Trabantja, a fotó kb. 1984-85, a Trabi a rsz. alapján 1978?

motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1664
Megnéztem, nincs ilyen a táblázatomban.
Előzmény: D 20 (1662)
Mwin Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1663
CX 80-40, Zastava 750-es, fehér,1968, első tulajdonos BP.
UT 34-06 Dacia 1300, delfinkék, 1975, Szeged
KY 69-26 Dacia 1310, korallpiros,1983 Szeged
D 20 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1662
Ide még nem raktam fel:


Sajna nem tudom min lehetett.
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1661
Átböngésztem Autó Motor 1958-as évfolyamát
1958: CO 745: Fiat 1500. Tulaj: Zentai József
CD-732: Opel P4
CH-432: Austin
HE 859: GAZ 67
DD-384: Skoda
CP-682: Moszkvics
CR-661: Wartburg
CN 273: Wartburg
OG 441: Danuvia 125, Szakács István, Bp
GN 319 és GN 329: Faros Ikarus
AT 171: Wartburg
YN 038: Csepel teherautó
SX 333: Csepel teherautó, Fősped tulajdonában költöztetésre
CN 793: AWZ P70. Tulaj: Dr Gyúró András
CN 278: Wartburg, Dr Bóna Zoltán, Kiskunlacháza
CL 656: Renault Juvaquatre. Nagy Károly
AL 361: Opel Rekord
CM 194: Wartburg

1958. szept 15-i számban (17. szám) írnak A rendszámtábla és forgalmi engedély cseréjéről

motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1660
Elnézést, néhány jelentős kommenteden valamilyen oknál fogva átsiklottam.

Új Top10

VAZ 342
Wartburg 263
Pannonia 237
Skoda 202
Trabant 160
Barkas 120
BMW 101
UAZ 99
Fiat 87
Moszkvics 81

GLÁSZLÓ 513
engé68 264
qualitaet 145
TL-54-01 107
Nézelödő 107
Kassai László 85
haflinger 84
Autó-Motor 1977 75
totalcar rendszámkereső 72
Csatos Racing 60

3sz 228
HR 101
RA 98
HP 77
HG 61
HA 60
CE 51
CM 50
CA 48
HB 44

Előzmény: Nézelödő (1648)
faros1 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1659
Így van. Csodálkoztam én is rajt.Nálunk már talán 1992-ben le cserélték a rendszámokat a buszokon.
Ikarus 266-osunk rendszámai voltak: GF 38-29 BZ 62-00 BRS 521 .
Előzmény: qualitaet (1653)
twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1658

Igazatok lehet.

 

Aztán rájöttem, hogy a táblákat sem feltétlenül kellett a '90-es évek elején legyártatniuk, lévén I és O végűek a BP kombónál már nem voltak sorozatban, tehát azt később is kérhették egyediként...

Előzmény: Törölt nick (1651)
dutrancs Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1657

Egy fekete-vajszínű MZ-150-es 1968-ból :EX-49-85

Egy zöld                   MZ-125-ös 1979?     :MJ-27-69.Mindkettő megvan még,persze üzemen kívül.

twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1656

VA-93-42

 

forrás: Autó Motor 1965

qualitaet Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1655
Ni-ni! Most látom csak,hogy jubilálok! :)
Előzmény: motorkami (1646)
dutrancs Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1654
AD o3-44  Szürke púpos Warsawa Mg.-i Szakmunkástanuló Iskola Fülöpszállás 68-69-es évek.
qualitaet Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1653
99-ben még ezer százaklék, hogy régi táblával cirkuláltak a BKV-buszok. Kristálytisztán emlékszem.
Előzmény: twiaj (1644)
qualitaet Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1652

Félreéertések elkerülése végett én az SZGK-kra kiadott GC-ről beszéltem.

(Te nyilván busz-szakértőként rögtön tudod.)

Előzmény: Mihál (1625)
twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1650

PRÓBA 10-09

 

szkennelés egy 1965-ös Autó-Motorból

 

motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1649
Azzal, hogy az elírásokat javítottam (Nézelödő-Nézelődő) feltornásztam 56-ra. Keresem tovább a hibá(ka)t.
Előzmény: Nézelödő (1648)
Nézelödő Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1648

Már most nem mintha valamit is számitana , de ez a 49 a nevem mellett kevésnek tünik . Én most összeszámoltam a hozzászólásaimban a rendszámokat , hát 100 felett van .

Előzmény: motorkami (1646)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1647
AB 07-91: Skoda 445
AP 199: Skoda 1100, '30-as évek vége
AT 954: Skoda 1100, '30-as évek vége
CU 305: Skoda 445,
CB 17-43: Skoda Felicia
CE 18-82: Skoda Octavia
JA 123:Skoda Tudor taxi '50-es évek eleje
OR 020: Skoda Rapid '30-as évek
CI 42-47: Skoda Octavia
FK845: Skoda teherautó, '50-es évek eleje
motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1646
Abból az alkalomból, hogy átléptük a 3000-t egy kis statisztika:

Gyártmány szerint:

VAZ 340
Wartburg 263
Pannonia 235
Trabant 159
Škoda 159
Barkas 120
BMW 100
UAZ 99
Fiat 85
Moszkvics 81
Opel 81
Mercedes 81
GAZ 69
Csepel 55
Avia 54
Polski-Fiat 48
VW 45
ZIL 43
Csepel tgk 42
Peugeot 38

Adatközlő szerint:

GLÁSZLÓ 513
engé68 264
qualitaet 145
TL-54-01 107
Kassai László 85
haflinger 84
Autó-Motor 1977 75
totalcar rendszámkereső 72
Csatos Racing 60
trilex 56
Postamúzeum 50
Nézelődő 49
p21-feri-tb 42
negyesi pal 41
motorkami 39
Magyar Rendőr 36
Bélamajor 28
Autó-Motor 1965 27
Lemezárugyár Játékai 24
504LACI 22

Rendszám szerint:

3sz 228
HR 101
RA 98
HP 77
HG 61
HA 60
CM 50
CA 44
HB 44
CE 41
CH 39
RB 37
CB 34
CL 33
CN 31
CI 29
CO 27
CP 26
P- 23
CF 22
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1645
Autótípusok, 1958
CH 056: Chevrolet Fleetmaster, 1947
CB 789 (remélem jól olvastam): Fiat 500 C, 1951
AK 452: Humer Super Snipe, 1949
CA 15-23: Skoda 445, 1958
CZ 630: Volga M21D, 1958
twiaj Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1644

Szerintem igencsak tévedtek a BKV-val kapcsolatban.

 

Az autóbuszok átrendszámozásának határideje a korábbi "rendszámos rendelet" szerint 1993. december 31-e volt. (személygépkocsiknál volt 1995. dec. 31). S nekem is úgy rémlik, hogy ezeket a BPI, BPO "egyedileg kiválasztott" táblákat már akkoriban legyártatták!

 

Nem hiszem, hogy 2000-ig elhúzódott volna a csere...

Előzmény: Mihál (1624)
negyesi_pal Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1643
AA 720: A jelenleg a Közlekedési Múzeumban őrzött Opel-Darracq rendszáma 1935-ben
BE 496: Szebb napokat is látott Steyr a '30-as években
CD 623: Ford Taunus, kb 1941
AK 473: Steyr, '30-as évek vége
AL 276: Adler Trumpf Junior, kb 1940

X 0023: Rába trambusz, kb 1947
X 0104: "Az első busz, amely az újjáépített Margit hídon kelt át" Egy MÁVAG N26 busz 1948-ban
E 0777: Steyr 220, 1947

HF 109: Rába Botond, 1948
CC368: Tatra 57, 1949
JA 219: Renault taxi, 1951
JA 792: Skoda Tudor taxi, '50-es évek eleje
SC524: Csepel 350
CP 820: Jawa Minor, kb 1951
CB 176: Citroen 2CV, kb 1958

11-910: Oldalkocsis katonai Méray motorkerékpár, '20-as évek vége

NB 58-07: Gerber László házi készítésú autócskája. 1959-1960
CS 12-36: Citroen Traction Avant, '60-as évek
CA 07-46: Eredetileg Citroen Traction Avant, György Balázs átépítette...
CA 61-10: Skoda Octavia, '60-as évek
CE 62-14: Szintén
CE 99-48: Citroen ID19, '50-es évek vége - kábé
IC 37-29: Renault 16, '60-as évek vége


És tudtam, hogy azt a népstadionos képet már láttam valahol! Az eredetije a Magyar Nemzeti Múzeum Történeti Fényképtárában van. E gyűjtemény egyelőre elzárkózott attól, hogy az interneten bármilyen formában megjelenjen.
motorkami Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1642
Nem tartozik szorosan a témához, de a hatvanas évek megismeréséhez igen: Katt ide
poén Creative Commons License 2009.01.10 0 0 1641
Köszönöm! Mikori hozzászólásokban volt erről szó? Kivel érdemes erről szót váltanom?
Előzmény: Mihál (1635)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!