Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9024
Kértem váltózárat a kocsiba, MUL-T-LOCK, amikor a múltkor néztem alig volt egy picivel drágább a Renaultnál kérve, mint a hivatalos forgalmazónál szerelve.
Most meg a honlapjukon látom hogy akcióznak, 15.000 HUF-al olcsóbb szereléssel mindennel együtt.
Nah, most már mindegy...
v__tibor Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9023

Hát én sem értem, mert a színen kívül minden egyezett (akkor még) a két autón. De az enyémbe van kisebb adat írva ...

 

Sőt tovább mennék: mindenféle Thalia leírásban akkor 1000 kg feletti önsúly volt írva, a forgalmiban meg 940 kg van, nem forszíroztam, mert ez alapján fizetem a súlyadót ... :-).

Előzmény: Biovadász (9021)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9022

Az átvétel előtt kértem felszerelni (belealkudva a vételárba, listaár azt hiszem 40 eFt volt akkor két éve), mert itt - gondolom Nálatok is - műszaki vizsga kell rá. Az előző OFF Skoda Fav.-ra ON a soros műszaki előtt feltettem, és azzal együtt vizsgázott, akkor bejegyezték a forgalmiba az odaillő adatokat. Máskor is fel lehet szerelni, csak használatához le kell vizsgáztatni újra a kocsit (tudtommal).

Előzmény: iMre (9018)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9021
Ezek szerint van 850 és 1150 kilós vonóhorog ugyanazon a tipuson? Nem értem...
Gondolom függ a kocsi tömegétől, erejétől, meg fingomnincsmijétől... :)
Előzmény: v__tibor (9019)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9020
Valaki hozzáértő elmesélhetné ezt a vonohorog dolgot. :)
Előzmény: v__tibor (9019)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9019

Várjál csak ...

Most néztük meg ALIZÉ kollegámét (egy hét különbséggel vettünk át anno, csak a szín más). Neki rendre: 510 kg, 1150 kg, 410 mm. Érdekesek ezek a forgalmik :-((((

Előzmény: Biovadász (9017)
iMre Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9018

Ha mar vontatohorogrol esett szo: mennyibe kerul ? Utolag szerelik fel vagy gyarilag ?

Előzmény: v__tibor (9016)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9017
Após vw polojában 3 adat szerepel ha jól emlékszem 500, 800 és 1000 kilóval. (pontosan nem emléxem de az 1000 az biztos)
A középső adat volt a ráfutófékes, viszont akkor az 1000-ről nem tudom hogy mi, de a polo se egy kamion. :)
Előzmény: v__tibor (9016)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9016
Személykocsi utáni fékes utánfutó csak olyan lehet ...
Előzmény: Biovadász (9015)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9015
A 850 gondolom a ráfutófékes lehet
Előzmény: v__tibor (9013)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9014
köszi szépen
Előzmény: v__tibor (9013)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9013

510 kg a "0"-hoz (gondolom a fék nélküli vontatható súly)

850 kg az "1"-hez (gondolom a fékkel ellátott vontatható súly)

Vm 410 mm kg "2"-hez (gondolom a vonófej magasság)

Előzmény: Biovadász (9012)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9012
Valaki akinek van vonóhorga, beírná ide a forgalmiból a vontatási adatokat?
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9011
Beveszi, mert az egyes már szinkronizálva van, de azért szerintem nem szerencsés ennyire megerőszakolni a szinkrongyűrűt. Főleg ha ilyenkor néha recseg is, akkor nem thalianak való. :)
Előzmény: boszi70 (9010)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9010
Még mielőtt nagyon sajnálnád, azért nem mindig kínzom. Egyébként, ha még mozog hátra, és 1-be rakom igenis beveszi simán, szerintem ez a normális. Vagy csak szerencsém szokott lenni?
Előzmény: Biovadász (9009)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9009
Jajj, szegény kocsi, miért kínzod? :)
A váltók nem szeretik, ha haladási iránnyal ellentétes fokozatba teszik.
Előzmény: boszi70 (9007)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9008

Csak az üveg mögül láttam. Kb. 10 percig volt a számítógépen, aztán a szerelő hoztott kis zacskóban valamit (a relét, mint kiderült), majd félretolták a verdát ... Később kérdem, mi a helyzet, válasz: a programozást 60 fok C alatt lehet csak megtenni, így hűlnie kell. De mivel nem hagyta magát a verda, ez elmaradt. Az árát nem kérdeztem ...

 

ui. egyszer már volt már ápgrédje valami miatt még a tényleges gari időszak alatt. Azt hiszem, akkor félmelegen kicsit nehezebben indult - dCi !!!, ez többünknél is volt, progizás után megszűnt. Gondolom mindig a legfrissebb progival jönnek ki a gyárból, ergo a mostaniak miatt nem kell aggódni emiatt ...

Előzmény: boszi70 (9006)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9007
Sőt nekem az is előfordul, hogy hátramenetből - ha még mozog a kocsi- berakom egyesbe, akkor is számolom a fogaskerekeket.
Előzmény: dohonyiz (9005)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9006

Ennek igazán örülök, hogy ilyen olcsón megúsztad! :o)))

A szezviz jött rá a hibára, vagy a számítógép jelezte? Egy ilyen program felülírás mi pénzbe kerüll volna?

Előzmény: v__tibor (9001)
dohonyiz Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9005

Köszi mindkettőtöknek, megnyugodtam, hogy nem én felejtettem el vezetni....:o)

Előzmény: Biovadász (9004)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.15 0 0 9004
Én még nem találkoztam autóval aminél ne így lett volna.
Előzmény: dohonyiz (9000)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9003

Motorbak állítás képei:

http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27660344

 

Relé csere (izzítás hiba) képei:

http://kep.tar.hu/v__tibor/index.phtml?aid=27660345

Törölt nick Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9002
Ha jól tudom, az autók hátramenete nem szinkronizált, ezért nem ritka jelenség, hogy csak másodikra, esetleg ismételt kuplungolással rakható be könyen, illetve reccsenés nélkül. Nekem ez volt a tapasztalatom a swiftjeimmel, Opel Astra G 1,6i, Skoda 120L, ...stb. Szerintem nem hibajelenség a Thaliánál sem.
Előzmény: dohonyiz (9000)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9001

I'm (very) happy ... kopp-kopp-kopp

 

Meglett a bűnös egy kis relé alakjában (majd otthon teszek fel fotót is). Az akkumulátor melletti elburkolt reléhalmazból a két fekete közül a kocsi eleje felöl lévő (valami főrelé vagy mi). Csere INGYEN, lett volna még egy program upgrade is, de a Thalicska nem hagyta magát, mert megfelelő verziójú volt már fent. A szerviz szerint a csere még belefért a garanciába, de ha lett volna progi, az már nem. Ezeket nem igazán tudtam józan paraszti ésszel hova tenni sehogyse, no de nem erőltettem (az egyéves gari 2003 aug-ban lejárt, Pssssszzzt!).

 

mostmár csak járógipsz kell, és irány ...

Előzmény: nz_dlth (8998)
dohonyiz Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9000

Sziasztok!

 

Nektek szokott olyan lenni, hogy nehéz betenni hátramenetbe? Vagy csak én bénázok?

 

Jelenség: Üresben áll a váltó, kuplung padlóig be, "pöcök" felhúz, kar elhúz balra.....és előre csak egy icipicit mozdítható. Visszaengedem üresbe, újra próba, SIKER! Az utóbbi 2 napban elég sokszor volt ez. Vagy csak én vagyok fáradt? :-)

 

Zoli

phari Creative Commons License 2004.07.14 0 0 8999
Köszi! Ha jól értem, akkor nem érhet az öntvény oldalfalához a gumi. Igaz? Harry
Előzmény: v__tibor (8994)
nz_dlth Creative Commons License 2004.07.14 0 0 8998
Lehet mert az enyém is első szériás és csak 1 évig volt garis
Előzmény: v__tibor (8985)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.14 0 0 8997
:(((
Előzmény: v__tibor (8993)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.14 0 0 8996
Igen, csak úgy egy picit "feszülhet", de kétségtelen, mozdítható ...
Előzmény: nagya2 (8995)
nagya2 Creative Commons License 2004.07.14 0 0 8995

Hi Harri,V_Tibi!!!

Nem kell a motort kiemelni anélkül is lehet a bakot mozgatni( igaz kicsit nehezebben,darabossabban).

 

Más:A Katona József utcai bolttal kapcsolatban elég rossz szájízzel távoztam onnan tegnap,telefonon beszéltem az eladóval 2200huf-ért mondta az ELF td 5w-40es olajat,ezzel szemben az  üzletben 10w-40-es semi synt TD 2600ft az 5w40-es full szint 3600ft

a szfvári ósönben 4L 5w-40-es full szint ESSO olaj 9600ft(budaörsön11300ft)

 

Üdv:Nagya

Előzmény: v__tibor (8994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!