Annyiban sántít mindkettőnk hasonlata, hogy tankolni sokszor tankol az ember... én viszont csak egyetlen UL biztosítást kötöttem életemben - nem kevés lakás-+szabadfelhasználású hitelhez csatolva. 20 évre/ UNIQA: ez idáig rendben is volna. Viszont közben a BRNT szanaszét robbant - és a bennfenntesek nálam is jobban tudják, hogy miért és milyen körülmények között... Azóta a kutya hozzám nem szólt, hogy "tessék mondani, hogy szolgál a kedves egészsége befektetése?" Pedig az ígéret az volt, hogy ezt kezelik, tutujgatják, odafigyelnek, rakosgatják, stb. Én általában a V.I.P ügyfél mivoltomat és egyéb parasztvakításokat csak addig látom, amíg alá nem írom, hogy tejelek.
OVB iroda meg sokáig itt volt tőlünk 100, vagy inkább 50 méterre (megyeszékhelyen). Tejfelesszájú öltönyös figurákon kívül nem láttam ott mást. Ezen kívül 2x is beinvitált - innen-onnan - ismerős kölyök (volt akinek az apja kért, hogy hallgassam meg a srácot). (19-20 évesek)... és nekikezdtek a mantrának: Kedves Tíbor(fiktív név)... és mondja: fontos Önnek a gyermekei jövője?/meg hogy rajzoljuk le a jövedelmemet meg az életpályámat... Na kb. én idáig hagytam... Utána "atyailag" elbeszélgettem velük, hogy én ebből az utcából már megjöttem. Nem volt ott jelen semmiféle mentor, meg idősebb kolléga, csak a 19 éves "élettapasztalat".
Értem a hasonlatot. De azért más kutakon tankolsz még, ugye?
Remélem te is érted az enyémet. :)
"Amennyi iroda, annyi OVB". Az egyik OVB-s egy Agip, a másik egy Esso, én meg egy Shell vagyok. A közös annyi bennünk, hogy a MOL-tól veszzük a benzint. És nem a "benzinnel" van a baj, hanem az eladás módjával, az üzemanyag bemutatásával és a ksizolgálással. És ugyanettől tud jó lenni egyes helyeken. :)
Viszont hagy meséljek egy személyes példát: Az "osztrák benzinkút" elég gyakran útba esett nekem. Relatíve sokat tankoltam ott, annak ellenére, hogy közeli rokonom volt a vegyész szakértője annak az ügynek, amikor egy nem kis cég teljes homlokrakodó-munkagép állománya (asszem kb. tucatnyi vadiúj Volvo) ment tönkre az üzemanyaguktól. A szakértői vélemény szerint gyakorlatilag suspenzio volt a dízel üa. (szilárd részecskék elegyedve, de nem oldódva a folyadékban) :-(
Na szóval még mindig nem ment el tőlük a kedvem, amikor is történt az, hogy náluk tankoltam és egyszer csak azt látom, hogy az automata pisztoly nem kattant ki a tele-tanknál, hanem ömlött a benya (vagy diesel o.) a földre, szorgalmasan... Mire észrevettem, ablakmosásból odarohantam, elég sok elfolyt. Egyértelműen a pisztoly műszaki hibája: ki kellett volna kapcsolnia. Természetesen se egy "elnézést", se valamiféle kompenzáció, se egy törlőrongy kölcsönbe ... talán még azt is mondták, hogy "igen ez előfordul". Megjegyzem augusztusban lesz 3 éves a jelenlegi autóm: 140.000 km van benne: tehát megyek és tankolok is rendesen (kivétel nélkül saját magam). SOHA sehol máshol nem fordult ilyen elő. Na azóta (kb. 10 éve nem tankoltam az OMV-nél és soha többé nem is fogok.) Tudom, nem halnak bele,... de van más. ((+ most itt kaptak egy kis "reklámot" is a fórumon)) Nem lebecsülendő a vevő-elégedettség fogalma.
Sajnos nem tudom folytatni ezt a csodálatos beszélgetést, viszont ha bármi kérdése vagy mondani valója van, minden hónap második hetének Pénteki napján meg talál engem Budapesten, Váci u. 19 szám alatt, itt található a központi irodánk a Fundamenta Lakáskassza ZRT.-nek. Jöjjön el bátran, az ügyfélszolgálaton csak annyit mondjon hogy JOKE, meg beszélünk egy kötetlen beszélgetést, és egy kávé mellet normális felnőtt ember módján tudunk beszélgetni.
Ahogy Ön is írja, és jól érezhető, olyan jellegű előfeltevései vannak, amiben hajthatatlan. Kérdésem: ha Ön a saját véleményét fogadja csak el tényként, minek beszélünk akkor ezekről egyáltalán?
Ha szeretne kicsit panaszkodni, már megtette. Azonban az nagyon nem fair, ha kérdéseket vet fel, de a racionális és megalapozott válaszok valójában nem is érdeklik. Ez esetben puffogjon még egy kicsit, ha ez elengedhetetlen, aztán javaslom, lépjünk tovább.
Örülök hogy önnek ilyen tapasztalatai vannak, és ilyen módon tanítja be az új munkatársait. Sajnos nálunk Bács-Kiskun megyébe teljes mértékben az ellenkezőjét tapasztalják az ügyfelek, és én is ezt látom. Mindent meg lehet magyarázni, mint ahogy azt ön is próbálja, de sajnos nekünk más tapasztalatink vannak. 54 évesen 14 év pénzügyi tapasztalattal, 140 fős csapatot vezetve, engem soha nem fognak meg győzni, ugyan is hajdanán 14 évvel ezelőtt én is az OVB-nél kezdtem, csak az ügyfelek sorozatos panaszai miatt abba hagytam, az már csak hab a tortán hogy egy milliós jutalék vissza írás miatt küszködtem utána, és ahogy ezt mai környezetemben látom, nem változott.
A 3-as pont arról szólt, hogy az a helyzet, hogy amennyi iroda vagy igazgatóság, annyi OVB. Sok dolog (back office, termékpaletta, informatikai rendszer, elemzőfüzet) ugyan egységes, az ügyféltalálkozók forgatókönyve, a munkatárs beintegrálás, az oktatások, a telefonálási módszerek és parktikák, de még az iroda "légköre" is rendkívül nagy szórást mutat. Ugyan ez igaz az ügyfélközpontúságra vagy a sokrétű megoldások, az igazi allfinanz tevékenység nyújtására: van ahol maximálisan megvalósul (és egy korábban OVB szkeptikus ember is jó szájízzel távozik) és vannak helyek (hál Istennek, szerintem ebből van kevesebb) ahol ez kevésbé valósul meg.
Hogy a példára reagáljak: attól, hogy az egyik Shell kúton csalnak számlálóval, vagy hogy az egyik CBA-ban undok a hentes, esetleg álott volt a tej, az nem jelenti azt, hogy az egész láncolat egy szar. És végképp nem jelenti azt, hogy az összes élelmiszerbolt és benzinkút csaló, és inkább gyalogoljunk éhesen, ugye?
Ez így már egy kicsit jobban, hangzik... Maradjunk annyiban: remélem, hogy ez így megy (habár vannak ellenkező irányú tapasztalataim).
A "Minden tanácsadócégnél ...vannak gerinctelen férgek, akik átverik az ügyfelet,..." mondatot nem én találtam ki.
És akkor még nem is beszéltünk azokról az esetekről, amikor magát az üzletkötőt is átejti a saját cége. Mostanában két ilyennel is "találkoztam".
BudaCash-es területi vezető(vagy miaszösz) az egész családja + legjobb haverjai pénzét betette a "biztosba". Nem volt boldog a napi 120 telefonhívástól ... A másik BRNT-es történet, de azt egyelőre hagyjuk...
Ha pedig a gerinc hiányáról van szó, és a károkozás szándékos, szerintem tök mindegy hogy frissen érettségizett vagy aggastyán az illető. Itt is, mint bárhol, ahol emberek dolgoznak, az emberi jellemnek nagy szerepe van. Ezt nehéz, majdnem hogy lehetetlen az elején kiszúrni és kiszűrni.
Senki nem mondta, hogy tolerálhato vagy tolerálandó. Azt írtam, hogy sajnos a legtöbb cégnél vannak. Aztán kiderül, és kirúgják őket. Vagy felmondanak a sok visszaírás miatt.
A fiatalokról: senki nem tud öregként születni. Senki nem tud tapasztalként ELKEZDENI dolgozni egy új területen. Ez pardoxon. Minden munkatárs MNB vizsgát tesz, ami törvényileg elegendő. Természetesen VALÓJÁBAN ez kevés, pont a gyakorlat és a terméksiemret hiánya miatt. És itt jön a lényeg: PONT EZÉRT AZ ELSŐ 6 HÓNAPBAN EGYETLEN ÚJ MUNKATÁRS SEM TANÁCSADHAT EGYEDÜL. Igényfelmérést készíthet, de a szakmai dolgok (termékválasztás, bemutatás, portfólió összerakása) a VEZETŐ FELADATA. 6 hónap alatt heti 3x2 órás oktatások és 6 hónapnyi rutin és megfigyelés alatt mindent meg lehet tanulni, ami egy lakossági ügyfél átlagos kiszolgálásához elegendő. Nálam ez így működik, akiket ismerek, szintén. Így kivédehető az, amit leírtok.
Hogyne érteném... Érintett vagyok benne (ügyfélként). Ezért is dugtam ide az orrom...
Sajnos egyelőre még nem tudtam eldönteni, hogy milyen rigójancsit ettem. Kicsit fura az íze, de reméljük, hogy a SZAKÁCS /CUKRÁSZ készítette és nem valami gerinctelen féreg. Azon vagyok, hogy rájöjjek, de nem egyszerű.
Ja... részemről elnézést a csendőr-pertuért... szerintem nyugodtan tegeződhetünk, de ahogy Ön gondolja ;-)
Tudod, hogy Veled értek egyet... Az ilyen nincs ! az egy népnyelvi fordulat arra, hogy = ez elfogadhatatlan. (Persze hogy van (a jelenség) sajnos, de nem lenne szabad.)
Mondjon bárki, csak még egy szolgáltatást, ahol ez ilyen "bocsánatos bűnként", elnézendő dologként kerülhet szóba.
Ha még csak arról lenne szó, hogy vannak még kezdő, ügyetlenebb tanácsadók, akik - minden megtanult szakmai fortély ellenére - néha nem jó üzletbe viszik bele az ügyfelet (de közben a legjobbat akarják)... Az O.K. lenne. Sebészből is van kezdő, buszvezetőből is, fodrászból is. Olyan viszont NINCS (és ez esetben tényleg nincs!), hogy a sebész azt ígéri, hogy kiveszi a vakbeledet, közben meg eladja az egyik vesédet: minek az neked, elég egy is... különben is jó pénzt kap érte a feketepiacon ...
Mint ahogy LTamas89 is írta idézem: "vannak gerinctelen férgek, akik átverik az ügyfelet, és vannak megbízható, tanult, korrekt TANÁCSADÓK" Erre fektettem a hangsúlyt, mert sajnos a pályafutásom alatt nagyon sok ilyen fiatal emberrel találkoztam, akinek a hobbija a csütörtöktől vasárnapig alkohol mámorban és drog hatása alatt alpári viselkedést tanúsítanak az Pénzügyi Tanácsadóhoz méltóan. Én erre szerettem volna felhívni a figyelmet hogy az ilyenektől óvakodni.
1), 2) pontot nagyjából aláírom (sőt remélem, hogy így van)
A 3)-hoz:
Én meg nyitok egy éttermet, ahol bizonyos napokon a gerinctelen féreg szakács kicsit belekakil a csokikrémbe, amitől a vendégeknek hasmenése lesz, de más napokon Isten-bizony ott lesz a SZAKÁCS (így , nagybetűvel)... Meg azután lesz egy benzinkutam is, ahol kevésbé szerencsés napokon a személyzet vízzel keveri majd az üzemanyagot és mindenkinek tönkremegy a sokmilliós verdája, de semmi gond, mert vannak azért nagybetűs BENZINKUTASOK is.
Lófaxt !
Ha már annyira penge a pénzügyek területén egy ügyfél, hogy a gerinctelen tanácsadókat ki tudja szúrni, akkor felesleges is hozzájuk fordulnia. Ha meg nem (és így könnyű megvezetni), akkor csak a szerencsén múlik, hogy kakis rigójancsit eszik/ manipulált üzemanyagot tankol, vagy korrekt szolgáltatást kap...
Emberismeret ? Ugyan már ! A legszimpatikusabb, legmosolygósabb, legsármosabb, legjobb dumájú stb. tanácsadó is lehet gerinctelen féreg,... sőt !
Szóval ez a mondat, hogy "Minden tanácsadócégnél (OVB, MPK, Bnet, illetve Quantis és Consequit) vannak gerinctelen férgek, akik átverik az ügyfelet, és vannak megbízható, tanult, korrekt TANÁCSADÓK." semmilyen más szolgáltatásnál nem tolerálhatóak (a patyolattól, a plasztikai sebészetig)... Miért kéne, hogy elfogadjuk ott, ahol sokszor egy élet megtakarításaival foglalkoznak ???
Mint ahogy mondtam is, nincs baj az OVB-vel, se az UNIQÁ-val, vannak jó termékei is. Tisztelem, becsülöm a pénzügyi tanácsadókat. És azt is mondtam, hogy bizonyára ti tapasztalt jól képzett szak emberek vagytok, és bizonyára az ügyfélnek jó konstrukciót tudtok mutatni. Én konkrétan a "frissen érettségizett, hozzá nem értő fiatalokat foglalkoztat, akik a gyors meggazdagodás lehetősége miatt állnak munkába, és szaktudásuk hiánya miatt gyakran káros javaslatot tesznek az ügyfélnek" fektettem a hangsúlyt, mivel az én károsult ügyfeleim, félre lettek tájékoztatva, nem valós információkat adott át neki az a bizonyos "közvetítő". Nem akartam kötözködni, és sem "trollkodni" ahogy a ti szakmai nyelveteken hívjátok.
1. Olyan nincs, hogy az UL "rossz" vagy "jó". Vannak piszkosul drága, sz*r alapokkal rendelkező módozatok, és vannak korrekt költségszerkezetű, jó alapkínálattal rendelkezők is. Elhiszem, hogy ebből kevesebb van, de van. És köthető. És köti az OVB is. És az MPK is. És köti sokmindenki más is. Pont.
2. A jó módzatok is akkor jók, ha megfelelő időtávú cél társul hozzá. Ez 15, de inkább 20 év a legtöbb esetben. Egy jól megválasztott UL, jó költségszerkezettel, bónuszokkal, és jól menedzselt portfólióval a legjobb döntés lehet. De nem minden célra, és nem mindenkinek, vili?
3. Olyan, hogy az "OVB (vagy helyettesítsd be bármelyik nagy közvetítőcéget...) szar szemét átverés", olyan sincs, kedves gyerekek. Minden tanácsadócégnél (OVB, MPK, Bnet, illetve Quantis és Consequit) vannak gerinctelen férgek, akik átverik az ügyfelet, és vannak megbízható, tanult, korrekt TANÁCSADÓK.
Bár a hozzászólásaid java elég sok valós elemet tartalmaz, ez a mondat: "És lám ezeket a üzletkötő nem mondta el hogy mekkora a kockázat, fordultunk is a PSZÁF hatósághoz feljelentést tenni, mára elvették a Pénzügyi hatósági engedélyét." eléggé hiteltelenné teszi az egészet. Ugyanis: kinek a hatósági engedélyét vették el? A közvetítőét? Azért, mert nem mondott el valamit szóban, amit az ügyfél írásban megkapott és még alá is írta, hogy megkapta? Kétlem. A közvetítő cégét (OVB)? Erről elég nagy sajtóvisszhang lett volna, plusz az MNB-PSZÁF honlapján fent lenne (ahogy nincs).
Apropó, mielőtt kapnám az okosabbnál okosabb emberek hozzászólásait, számtalan OVB közvetítő által UNIQA biztosítónál kötött életbiztosítással egybekötött megtakarítás van a kezemben. Számtalan ügyfél megkeresett panasszal hogy a alig kapott vissza pénzt, csak épp hogy a töredékét. Fel olvastattam az ügyfél tájékoztatót, amiben kerek perec leírja hogy a szerződő vállalja az árfolyam kockázatot, jelenlegi piaci árfolyamtól függ a pénzének az értéke, ugyan is kötvénybe teszik a pénzt, és nincs rá garancia, igazából vagy nyersz vagy nem, mivel a jó isten sem tudja hogy a tőzsde index felfelé vagy lefelé indul, ezt csak tippelgetni lehet. Ha tudnák az emberek, nagyon sokan gyorsan meggazdagodnának...És lám ezeket a üzletkötő nem mondta el hogy mekkora a kockázat, fordultunk is a PSZÁF hatósághoz feljelentést tenni, mára elvették a Pénzügyi hatósági engedélyét.
Ennyi személyes tapasztalat, az OVB-nél dolgozó Fiatal, un korrekt üzletkötőkről.
A Magyarországon 1993 óta működő német OVB és a 2002-ben alapított MPK egyaránt azallfinanz pénzügyi rendszerre épül. Ennek lényege, hogy az ügyfél általános pénzügyi helyzetét méri fel, és a pénzpiac egészét áttekintve próbálja megkeresni a legelőnyösebb ajánlatot. A cégek multi-level marketing (MLM) vállalkozási formában foglalkoztatják munkatársaikat, akik alvállalkozókként szerződnek a vállalattal, fix fizetést nem kapnak, csupán a megkötött üzletek után részesülnek jutalékban. Az MLM másik sajátossága, hogy hierarchikusan felépülő rendszerében a lebonyolított pénzügyi tranzakciók és a beszervezett munkatársak meghatározott száma után lehet feljebb lépni, egy bizonyos szint elérése után pedig a vállalkozó már passzív jövedelemre is szert tehet, az általa hozott munkaerő üzletei után is kaphat jutalékot.
Az MLM cégek toborzási stratégiája általában manipulatív elemeket is tartalmaz, ami - bár eltérő mértékben - az OVB-re és az MPK-ra is igaz. A beszervezés a legtöbb esetben ismerősi körben, személyes találkozókon történik, de az interneten is található néhány, alvállalkozó által feladott álláshirdetés. Ezek szinte minden esetben hallgatnak a jutalékos fizetési rendszerről, ahogy arról is, hogy az ügyfeleket az új munkatársnak kell majd felhajtania. Az OVB kecskeméti irodájának hirdetése havi 80-120 ezer forintos fizetést említ, egy budapesti ajánlatukban pedig többek között a "Gazdag akar lenni?" kérdés megválaszolásával dönthetünk arról, alkalmasak vagyunk-e a pénzügyi tanácsadói pályára. Forrásaink szerint az alvállalkozók töredéke jut el a versenyképes jövedelmet garantáló szintre, sőt az indulási és működési költségek miatt sokan negatív mérleggel jönnek ki a kalandból.
Azt mondjam, amit mondanak magukról, vagy amit valójában csinálnak? - Az OVB-nél dolgozó forrásunk a cég tevékenységét firtató kérdésünkre. - Elvben az összes pénzügyi megoldással foglalkoznak, de tulajdonképpen életbiztosítás eladásáról szól az egész, az éri meg az ügynököknek." A cégben a fiókvezetői pozícióig jutott forrásunk szerint ezzel önmagában nem is lenne baj, de az OVB frissen érettségizett, hozzá nem értő fiatalokat foglalkoztat, akik a gyors meggazdagodás lehetősége miatt állnak munkába, és szaktudásuk hiánya miatt gyakran káros javaslatot tesznek az ügyfélnek.
És ezzel van itt a legnagyobb probléma kedves LTamás89, mivel ön lehet hogy egy nagyon tapasztalt, és korrekt üzletkötő, és pénzügyi tanácsadó, de köztudott, és a környezetem is igazolja, hogy a legtöbb OVB-nél dolgozó friss munkatárs, fiatal úriember akik a gyors meg gazdagodás varázs miatt mit sem foglalkozik az ügyféllel, csak saját érdekeit nézi, és igen eladja nekik (idézem szavaid) "piszkosul drága, sz*r alapokkal rendelkező módozatok".
A Magyarországon 1993 óta működő német OVB és a 2002-ben alapított MPK egyaránt azallfinanz pénzügyi rendszerre épül. Ennek lényege, hogy az ügyfél általános pénzügyi helyzetét méri fel, és a pénzpiac egészét áttekintve próbálja megkeresni a legelőnyösebb ajánlatot. A cégek multi-level marketing (MLM) vállalkozási formában foglalkoztatják munkatársaikat, akik alvállalkozókként szerződnek a vállalattal, fix fizetést nem kapnak, csupán a megkötött üzletek után részesülnek jutalékban. Az MLM másik sajátossága, hogy hierarchikusan felépülő rendszerében a lebonyolított pénzügyi tranzakciók és a beszervezett munkatársak meghatározott száma után lehet feljebb lépni, egy bizonyos szint elérése után pedig a vállalkozó már passzív jövedelemre is szert tehet, az általa hozott munkaerő üzletei után is kaphat jutalékot.
Az MLM cégek toborzási stratégiája általában manipulatív elemeket is tartalmaz, ami - bár eltérő mértékben - az OVB-re és az MPK-ra is igaz. A beszervezés a legtöbb esetben ismerősi körben, személyes találkozókon történik, de az interneten is található néhány, alvállalkozó által feladott álláshirdetés. Ezek szinte minden esetben hallgatnak a jutalékos fizetési rendszerről, ahogy arról is, hogy az ügyfeleket az új munkatársnak kell majd felhajtania. Az OVB kecskeméti irodájának hirdetése havi 80-120 ezer forintos fizetést említ, egy budapesti ajánlatukban pedig többek között a "Gazdag akar lenni?" kérdés megválaszolásával dönthetünk arról, alkalmasak vagyunk-e a pénzügyi tanácsadói pályára. Forrásaink szerint az alvállalkozók töredéke jut el a versenyképes jövedelmet garantáló szintre, sőt az indulási és működési költségek miatt sokan negatív mérleggel jönnek ki a kalandból.
Azt mondjam, amit mondanak magukról, vagy amit valójában csinálnak? - Az OVB-nél dolgozó forrásunk a cég tevékenységét firtató kérdésünkre. - Elvben az összes pénzügyi megoldással foglalkoznak, de tulajdonképpen életbiztosítás eladásáról szól az egész, az éri meg az ügynököknek." A cégben a fiókvezetői pozícióig jutott forrásunk szerint ezzel önmagában nem is lenne baj, de az OVB frissen érettségizett, hozzá nem értő fiatalokat foglalkoztat, akik a gyors meggazdagodás lehetősége miatt állnak munkába, és szaktudásuk hiánya miatt gyakran káros javaslatot tesznek az ügyfélnek.
És ezzel van itt a legnagyobb probléma kedves LTamás89, mivel ön lehet hogy egy nagyon tapasztalt, és korrekt üzletkötő, és pénzügyi tanácsadó, de köztudott, és a környezetem is igazolja, hogy a legtöbb OVB-nél dolgozó friss munkatárs, fiatal, gyorsan meg gazdagodó úri ember, aki mit sem foglalkozik az ügyféllel, csak saját érdekeit nézi, és igen eladja nekik (idézem szavaid) "piszkosul drága, sz*r alapokkal rendelkező módozatok".
Kösziiiiiiiii. Ez megint egy rendkívül hiteles komment. Pont olyan mint az előző hat hónapban az a 2 azaz kettő hozzászólásod, amit megeresztettél. :)
Még mindig nem tudom eldönteni, hogy anyu-apu valami brókercégnél dolgozik és emiatt nincs ideje veled foglalkozni, és szimplán ide jársz trollkodni vagy egy kiszámoló.hu-s marketinges vagy a nyolcvankettedik aliassal... :3
Nade, nem is számít ez igazán. :3 Rég volt már, úgyhogy vegyük elő a jó öreg szájbarágót a kedves read-only forumtagoknak is. Szóval:
1. Olyan nincs, hogy az UL "rossz" vagy "jó". Vannak piszkosul drága, sz*r alapokkal rendelkező módozatok, és vannak korrekt költségszerkezetű, jó alapkínálattal rendelkezők is. Elhiszem, hogy ebből kevesebb van, de van. És köthető. És köti az OVB is. És az MPK is. És köti sokmindenki más is. Pont.
2. A jó módzatok is akkor jók, ha megfelelő időtávú cél társul hozzá. Ez 15, de inkább 20 év a legtöbb esetben. Egy jól megválasztott UL, jó költségszerkezettel, bónuszokkal, és jól menedzselt portfólióval a legjobb döntés lehet. De nem minden célra, és nem mindenkinek, vili?
3. Olyan, hogy az "OVB (vagy helyettesítsd be bármelyik nagy közvetítőcéget...) szar szemét átverés", olyan sincs, kedves gyerekek. Minden tanácsadócégnél (OVB, MPK, Bnet, illetve Quantis és Consequit) vannak gerinctelen férgek, akik átverik az ügyfelet, és vannak megbízható, tanult, korrekt TANÁCSADÓK.
Senki se dőljön be annak az ökörségnek, hogy Budapesten elemzi 3 szakember! HAZUGSÁG! Az irodában 3 kolléga aláírja az elemzőfüzetet és már nyomtatjuk is ki az ajánlatot minden nélkül. Most az irodánkba kiadtam, hogy csak megtakarításokat kössünk :) Egyébként elemzőt csak azért töltünk ki, hogy tudjuk mennyi pénze van az ügyfélnek és hogy adjon telefonszámokat...