Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 847
Nem ezt hanem a 66-ost cseréltem el.
Előzmény: Törölt nick (846)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.07 0 0 846
ezt a rozsdást adtad el?
Előzmény: BXS-450 (843)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.07 0 0 845
Ha adtok tippeket ,milyen kiadványt kell keresni (az "AUTÓ-MOTORON"-kívül, azt én is tudom természetesen) közlekedési témában enyhe túlzással "bármit" meg tudok nézetni. Kérem a tippeket ,és hétfőn már nézik is.
Előzmény: haflinger (841)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.07 0 0 844
Ugye? Jóó van nem én vagyok irigy. Nem mertem elsőre ekkorát herótozni , de szerintem telibe is van fényezve. Ráadásul szemét módon. Tiszta hullám az oldala, az ajtók árnyékban a küszöbön egy közepes vizisikló is minden további nélkül elhűsölhetne a jobb oldalon, olyan csálén áll minden. A homlokfal is lehet ,hogy cserés mert ha jól emlékszem ZB-ig (75 vége) még a sűrűbb rácsozatú , magamban csak "lábtörlő-elejű"-nek becézett homlokfal volt. Most nincs itt az úság , de mintha a géptetőn lévő szellőzők sem lettek volna fehérek, amely ugyebár szintén első szériás jellegzetesség. Végül a szín is túl élénk árnyalat,még erre sem figyeltek, ilyen is csak '79-körül jött. Addig a khaki-foszöld volt. Aztán lehet ,hogy csak a nap süt tulságosan.
MIcsoda egy rohadék vagyok ,remélem a tulaj nem olvassa...

Haflinger scwager!
Nagyon pontosan vélekedsz a " szemétbe dobási szokásokat illetően".
Szomorú ,de igazad van. Ellenben az is szomorú szerintem ,amit az ostoba újságíró firkantott szegény "PUFFOGÓÍ" ( így becéztem kicsi koromban az előttünk vánszorgó ,füstölgő FAROSOKAT) képe alá. Pontosan ez az álmodern komcsi mentalitás vezetett a majdnem teljes kipusztuláshoz.
Előzmény: engé68 (836)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 843
Egy jó kis "Akkor és Most" hála Haflinger-nek!:
Herr Krönert Creative Commons License 2008.06.07 0 0 842
Hihi :)
A Nógrád Volán múzeumi IK55 -öse (foto nincs, sajna) pedig valaha a GC-56-13 -as rendszámot viselte.:)
Előzmény: haflinger (840)
haflinger Creative Commons License 2008.06.07 0 0 841
Máris volt értelme a régi újságok között kotorásznom :-) Folytatom is, hátha más is talál ismerős gépeket. Továbbra is Volán, 1972.

AE 62-54 Skoda















AO 59-27 Volga












AO 82-78 Volga











BD 38-49(?) Polski Fiat








CY 18-53 Trabant












CS 51-24 Moszkvics 408
Előzmény: BXS-450 (838)
haflinger Creative Commons License 2008.06.07 0 0 840
Akkor legyen még mindig busz.
GC 65-13 IK-255
Dr. Ábrahám Kálmán (közlekedési miniszter is volt) Utak c. 1976-ban megjelent könyvéből

Előzmény: Herr Krönert (839)
Herr Krönert Creative Commons License 2008.06.07 0 0 839
Akkor legyen innen is busz:)
BU-04-70 a Batthyány téren, 80-as években
Előzmény: haflinger (837)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 838
Hát Istenem beszarok! a harmadik képen látható 630-as az enyém volt!Örök hálám Haflinger!.Amúgy jó képek.A második képen látható ik 66 azért sem lehetne az enyém mert az 1971-es volt de amúgy vicces az alata lévő szöveg.
Előzmény: haflinger (837)
haflinger Creative Commons License 2008.06.07 0 1 837
Sajnos még mezőgazdaságilag is elég gyengécske a gyűjteményem, kb. 5-600 saját képem van csak a 70-80-as évekből. Biztos, hogy sokan vannak, akik ennél lényegesen többel rendelkeznek, csak ők nincsenek itt a fórumon. Mennyi kincs lehet a szekrényekben, padlásokon, amit az utódok lehet hogy egy laza mozdulattal fognak majd kihajítani :-(

De ha már a régi folyóiratok böngészésére adtam a fejem, akkor már repróztam is párat. Igaz, hogy a GC-39-35 rendszámú Ikarus nincs köztük, de azért talán ezek is tetszenek :-)
(a képek a Volán c. újság 1972-es számaiból valók)

GA 66-15











GA 77-98












GC 25-23
Előzmény: qualitaet (835)
engé68 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 836
Éppen jókor érkeztél a ma esti feladványhoz!
CH 59-52, JA 28-54 Ugyanabban a filmben szerepel mindkettő.
A zöld ezeröcsi nekem is elég betegesnek tűnt, ennél SOKKAL különbek vannak akár napi használatban, itt egyedül az évjárat lehet érdekes, de mint köztudott a kor nem érdem, hanem állapot. :-)
Előzmény: qualitaet (835)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.07 0 0 835
Nézőpont kérdése. Akkor "mezőgazdaságilag" páratlan :) A metszetet is Köszönöm Szépen! N G 68 papának meg az italo-t!
Csak annyit szerettem volna a VETERÁN kapcsán , hogy ha az ott szereplő zöld ezeröcsinek , ilyen pontosan tudják az előéletét ,forg. hely .pontos napját , mi a francért nem lehetett odaírni az eredeti rendszámot. (szerintem UY)

Kétstégkívül megkímélt darab ,de messze nem olyan originál.
Nem vagyok profi "ladás" ez köztudott , de ennek az autónak szinte semmije nem áll rendesen.Hiányosak a díszlécek ,a többi meg úgy hullámzik ,mint az ökörhugyozás.
Az géptető úgy áll ,mintha frizbiként hajította volna föl a helyére a lakatos a műhely kerítésén át... Nem is sorolom tovább. Mit össze hülyítik az embert már ebben az újságban is. A Poroló viszont hibátlan.
Előzmény: haflinger (828)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 834
De kár!biztos hogy valamelyik pont GC-39-35 ilyen az én szerencsém!
Előzmény: haflinger (832)
motorkami Creative Commons License 2008.06.07 0 0 833
Ha már a zalai buszoknál tartunk. Igaz ezen nem diáklányok színesítenek :)
Előzmény: haflinger (832)
haflinger Creative Commons License 2008.06.07 0 1 832
Pár régi zalai Ikarus, csak úgy hangulatfestőnek, mivel a rendszámuk nem olvasható.
(Ez a kép nem elsősorban miattuk készült, hanem az osztálytársaim megörökítése céljából :-)

Előzmény: motorkami (825)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 831
Ez egy kései darab a te képeden egy korai látható ezt a tipust 1958-1966-között gyártották.
Előzmény: BXS-450 (829)
engé68 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 830
Fájó szívvel mondom, de szerintem biztosan nem ilyen, a DKW-t ismerem, ennek sokkal kisebb hátsó lámpája van és az ablakai is szűkebbek
Előzmény: BXS-450 (829)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 829
Engé! itt a bizonyíték:
haflinger Creative Commons License 2008.06.07 0 0 828
Sajnos korántsem páratlan a gyűjteményem, ezért valahogy a Cyklon kompresszor is kimaradt belőle :-( Ha pár napra felköltöznék a padlásra, valahol a régi újságokban azért biztos találnék valamit, de így első nekifutásra csak ezt találtam a Mélyépítőipari gépek c. könyvben.

Előzmény: qualitaet (724)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 827
Helyes a megérzésed ott volt egy darabig.
Előzmény: motorkami (825)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 826
Igen!!!!!
Előzmény: engé68 (824)
motorkami Creative Commons License 2008.06.07 0 0 825
Ilyen hatvanhatost mintha a zalaszentgróti Volán-telepen láttam volna utoljára.
Előzmény: BXS-450 (823)
engé68 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 824
:))) (tudod, a jutalom 132-es Fiat fotó)
Előzmény: BXS-450 (821)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 823
Volt 630-asom is csak halálra volt rothadva.Mielőtt bárki megkérdezné ne vasba adtam el hanem egy gyűjtőnek.Nahát te miket éltél meg.
Előzmény: motorkami (818)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 822
4=!
Előzmény: BXS-450 (821)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 821
Vazze4 talált sűlyedt!
Előzmény: engé68 (819)
motorkami Creative Commons License 2008.06.07 0 0 820
Nem volt szándékos, hogy a topik indításával érzelmi viharokat váltsak ki író- és olvasó társaimból, ilyenre nem gondolhattam. De igazából örülök neki.
Előzmény: qualitaet (796)
engé68 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 819
Ez valami NDK balhé lehet... Polizeiruf 110? :)))
Előzmény: BXS-450 (816)
motorkami Creative Commons License 2008.06.07 0 0 818
Sajnálom, én sem tudok segíteni. Pedig valószínű anno ültem is rajt, 6 évig buszoztam Zalaegerszegre.
Süldő gimnazista korunkban egyszer heteken keresztül azt játszottuk, hogy hányan férünk el a 630-as hátsó ötös ülésén. Aztán amikor ez kényelmetlenné vált, jött a kiszorítósdi, öten ültek rajt, bevágódott a hatodik, a másik öt meg próbálta kiszorítani. Egy alkalommal a sarokban ülő betámasztott a sarokablaknak és mivel a másik oldalról jött az ellenerő, menetközben az íves üvegdarab eltávozott a helyéről. Persze a buszsofőr tudta kik voltak a tettesek, hisz mindennap ott ültünk hátul, be is vasalt tőlünk 67 forintot a károkozásért. Aztán ezt a 630-as Ikaruszt váltotta le egy ilyen Bözsi, ami egy klasszissal finomabb gép volt.
Előzmény: BXS-450 (806)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!