Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

qualitaet Creative Commons License 2008.06.22 0 0 1133
No,ezek sem YJ-sek.ca 1
qualitaet Creative Commons License 2008.06.22 0 0 1132
Assz'em ezeknél "idősebb" táblák még nem kerültek fel sem taxi ,sem teher ,sem pedig autóbusz kategóriában.mot 1
Előzmény: engé68 (1128)
motorkami Creative Commons License 2008.06.22 0 0 1131
A nagyapám lakott a Kosztolányi-Berzsenyi sarkon, a JuhászGyulában meg ipari tanuló voltam egy évig. A Tamás pedig kollégám volt a fúrásnál.
Előzmény: Dorka 57 (1130)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.06.22 0 0 1130
off
A fia volt a padtársam középiskolában :-D
A pártgarázs mellett laktam egy ideig aztán a garázs elköltözött (Kosztolányi » Juhász Gyula)
on
Előzmény: motorkami (1124)
motorkami Creative Commons License 2008.06.21 0 0 1129
Ilyent még nem láttam, nem tudom.
Előzmény: OCEAN8 (1127)
engé68 Creative Commons License 2008.06.21 0 0 1128
IG 74-76 a tábla rajta
Előzmény: engé68 (1126)
OCEAN8 Creative Commons License 2008.06.21 0 0 1127

Kösz motorkami,egyébként nincsenek rajta számok

de itt a kép(a felsőről van szó)   http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/rendsz_mok.JPG

engé68 Creative Commons License 2008.06.21 0 0 1126
IG 74-76, Wartburg 313 :-)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.21 0 0 1125
Elviekben mindegyiket át tudom nézetni, de ebben a '76-78-as intervallumban kéne ,hogy biztos légy legalább...

Három esztendőt még csak-csak átnyálaznak nekem, de 5 vagy 10 az sok,annyira engem sem szeretnek.

Megpróbálom, az Elfer azért engem is felettébb izgat.
Előzmény: keepitretro (1121)
motorkami Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1124
Én is biztos vagyok bent, hogy a Gyula bácsiénak magyar rendszáma volt.
(Gyula bácsi volt a Zala megyei Pártbizottság első titkára hosszú ideig, derék kazánkovács. Mostanában nem szokás ilyent leírni, de én becsültem, csakúgy, mint a bátyját, aki egy nagyvállalatot vezetett sikerrel.)
Előzmény: Dorka 57 (1120)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1123
Az enyém az évkönyv(1974 kissé hiányos), nem újság, ebben csak a "nagypolák" hirdetés ütős.
The best car in its class. :-D
Előzmény: keepitretro (1121)
motorkami Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1122
Elég zavaros az a cikk.
Előzmény: Dorka 57 (1120)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1121
Valamelyik Automobil Revue-ben benne volt az IV-66-34 rendszámos 911-es valahol a közepén a ha jól emlékszem kettő másik 911-essel. (Talán egy turbo meg egy targa volt) Nem tudod melyik szám lehetett?
Az öreg akitől az autót vettem mutatta! Nagyon sok papírt megkaptam tőle de ezt nem adta oda és én balga nem jegyeztem meg hogy melyik számban volt! 76? 78?

Nincs köztünk valaki aki expert Automobil Revue-ből?
Előzmény: Dorka 57 (1120)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1120
FIAT 130, 165 LE/5600, 25,5 mkp/3400, végseb: 190 km/h (kupé 195 km/h)
Katalógus adat, Automobil Revue 1974.

A zalaira emlékszem, de a cikkben leírtakkal ellentétben magyar rendszáma volt.
Előzmény: qualitaet (1115)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1119
Keepitretro.

Próbálok eszerint is számolni, de hiába szorozgatom a torinóiak által megadott 178 km/h-t, a 230 sehogy sem jön ki . No sebaj, nekiveselkedem még egyszer...
By the way ,bátorkodtam megjegyzni ,hogy az órát most hagyjuk.

Ha már RAPID , beugrott egy GARDE rendszám is,ott lakott az ipse a közelben , a vámnál is együtt várakozott velünk anno a Gergely utcában.

Beige volt az autó és GB-53-14-es táblát kapott 1984 augusztusában. Egy katonatiszt volt az ürge,Frankfurtban volt valami attaché,így vette a kocsit.
Röhögött is apám ,hogy szép kis kém az ilyen, öt perc után fecseg.


Valahogy elfelejtettem a múltkor a sok emlék közepette.
Előzmény: keepitretro (1117)
motorkami Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1118
504Laci nem kötekedős fajta. A BZ rendszám meg valószínű buszé volt. Ha a számokat is elárulod, kitalálhatjuk milyen buszon volt.
Előzmény: OCEAN8 (1116)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1117
qualitaet: a kilóméterórák álltalában 10%-ot csalnak fent lehet hogy többet is. Ha 200-at mondott akkor az legyen alulról 200 mondjuk 192 az a valóságban mondjuk 175.
Ennyit a Skoda Rapidommal is mentem mondjuk az óra szerint volt annyi úgyhogy ez egy kicsit sántít :-))))
Hogy ON legyen Skoda Rapid MM 40-45 (?) az MM az biztos a többi nem de valami 4-es 5-ös kombináció.

Előzmény: qualitaet (1115)
OCEAN8 Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1116

Tisztelt 504LACI ha elolvasod(sa) mégegyszer a kérdésem akkor rá jössz én azt írtam hogy az alsót(a képen az alsót!!)találtam a héten és mint írtam a felsőről(a képen a felsőről!!) kérdeztem már vagy egy hónapja... látom kérdésemre válaszolní nehezebb mint belekötní..Tehát megpróbálom mégegyszer: TALÁLTAM A HÉTEN EGY RENDSZÁMOT OLYASMI FORMÁLYÚ MINT A MAIAK CSAK KÉT BETŰ VAN RAJTA(KÖZÉPEN) A KÉT BETŰ :   B Z

HA VALAKI TUDJA HOGY MILYEN JÁRMŰVÖN LEHETETT AZ KÉREM ÍRJA MEG.

KÖSZÖNÖM!!

qualitaet Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1115
At istenért ,nehogy fikázásnak tünjék ,nekem tényleg tökre tetszik a130-as,de még a 200 KM/H is kicsit erős . Gondolj bele ,egy 165 LE-s,KB 210nm nyomatékú motorral és háromgangos aut. váltóval szerelt,viszonylag szögletes karosszériájú verdáról van szó.

180 fölött (ennyi lehet max. a hivatalos "vége" ), minden egyes km/h többlethez súlyos lóerő-tucatok köllenek. A légellenállás a sebesség köbével növekszik...
Csak összehasonlításként egy tesztben (tehát nem papíron)a 450 SEL 6.9 ( 6834 ccm ,286 le ,550 nm (!!!) ) éppen hogy megfutja a 230-at. 2.156 szor nagyobb motorral, 1.73 szoros teljesítménnyel és 2.61 szeres nyomatékkal és kedvezőbb aerodinamikai tulajdonságokkal hosszabb áttétellel. A jelentős súlytöbblet ez esetben elhanyagolható.

Két kiló vagy 210 fölé (az órát most hagyjuk) ténylegesen, nagyon kevés akkori, komolyabb teljesítményű autót is gyötrelem volt felhajszolni ,ezt tapasztalatból is tudom.
















Előzmény: Nézelödő (1114)
Nézelödő Creative Commons License 2008.06.20 0 0 1114

Igen , elolvastam a cikket is :

 

http://www.vezess.hu/magazin/vezettuk_kadar_janos_autojat/9942/

 

S akkor egy pár kiegészités : az após is váltig állitja , hogy a Kádár sohasem használt ilyen kocsit , csak Merciben ült , legalább is a hetvenes években .

Mellesleg a cikkben ist azt írja , hogy a megyei párttitkárok jártak vele , szóval ...    Az após amugy biztos benne , hogy az ővé ' 76 - os volt . Lehet , hogy ' 73- ban 23 db hoztak be , de azt követöen késöbb is kerülhettek még be  ilyen kocsik ...

Tegnap azt sem írtam le , mert vetitésnek gondoltam , de most néztem a cikkben , hogy 240 km/h  - ig skálázott a müszerfal , szóval az após óra szerint 230 kmh - t ment vele ...

Ezt támasztja alá egy kollégám beszámolója is , aki a nyolcvanas évek elején végzett autószerelőként , és két ilyen kocsival  is volt dolga ( konkrétan egy 2,8 kéziváltos tönkrement motorja helyett a másik 3,2 automatát tett bele váltostul .)

A Nagykörösi úton 200 km/h -val ment a teszt során , és még nem volt ott vége ...

Viszont benzinkúttol benzinkútig közlekedtek ... Na jó , gondolom sohasem tankolták tele a 80 ( ! ) literes tankot :)

Előzmény: qualitaet (1104)
antenn Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1113
Ma egy autó szélvédője mögött láttam egy TH-52-79 rendszámot, nem tudom milyen autóé volt régen. A szélvédő egy Merci kisteheré volt, vagyis korban összeillik kb. a rendszámmal, de nem személyautó, mint a TH-k.
504LACI Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1112

1972 július 29.

Fujt Gyula eladta a tulajdonát képező NB-90-41 rendszámú BMW R51/3 Steib oldalkocsival szerelt motorkerékpárját Apunak 25.000 Ft-ért.

1973 január 6.

Apu eladta a BMW-t 23.500 Ft-ért Puskás Sámuelnek.

Elmondása szerint az oldalkocsival keveset ment, hamar lekerült róla és szólóban használta. 

BXS-450 Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1111
Na nekem is eszembe jutott egy story:A nagyapám 1989-1992 között a Martfűi sörgyár vezérigazgatója volt a szolgálati kocsi pedig egy sárga 1310 Dácia volt.1990-ben egy sörgyáros fogadásra kellett mennie a papámnak Budapestre.A Német kollégák a Dácia láttán sírva fakadtak! amikor beállt a sok Merci közé vele.Erre egy Német fejes azt mondta a papámnak hogy ad a Martfűi sörgyárnak egy Renault 25-öt csak mégegyszer ne lássa a Dáciát!.Kb egy hónap szóltak hogy megérkezett a határra a 25-ös.A rendszáma valami GOR-*** volt.Az autó a papámat nyugdíjba vonulásáig hűségesen szolgálta.Utána nem tudni mi lett vele:(((((.
Előzmény: JumboJet (1107)
504LACI Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1110

Ahhoz képest, hogy a héten találtad, már 05.27-én is feltetted ugyanezt a kérdést az 584-es hozzászólásban.

Erre kaptad válaszként a 602 és 603 hozzászólást...

Előzmény: OCEAN8 (1108)
OCEAN8 Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1109

Elnézést itt a link a képhez: http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/rendsz_mok.JPG

 

OCEAN8 Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1108

Jó estét!

Két kérdésem lenne a fórumosokhoz:

találtam két rendszámot,az egyikről már kérdezősködtem itt kb 1hónapja (a felsőről)

de az alsót a héten találtam a főnökömnél udvar rendezés közben . Kérdeztem a lollegákat hogy vajon milyen jármüé lehetett de senki nem tudta.ezért kérem önöket ha tudják árulják el nekem is :)   hogy mégis kb min volt és mikor??

üdv: B.Zsolt

JumboJet Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1107

Jó ez a story is!! Még pár ilyen és könyvet lehet kiadni belőle!! :-))

 

Van egy ismerősöm,neki van 4 db FIAT 130-a. Ebből egy rom,egy másik pedig nagyon rom. Az egyikben valami kendács motor volt. Valami diesel,ha igaz. Nagyon frankó szerkezetek!!

Előzmény: Nézelödő (1102)
504LACI Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1106

No én is mozgolódtam kicsit régi rendszám témában. Azaz Apukámat kértem meg, hogy túrjon bele a régi papírjaiba.

1968 április 6-én vette az NB-57-62 rendszámú 350-es Jawa mkp.-t Böndricz Lajos úrtól 8.000 Ft-ért. Természetesen az adásvételi gondosan lefűzve, a többivel együtt.

Tovább is van, mondjam még? :-)

 

504LACI Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1105

Persze, hogy mond. Kicsi ám ez a világ, sokszor a legváratlanabb helyeken találkozol olyan eberekkel, akivel álmodban se gondoltad volna :-)

 

De a lényeg, jók a sztorik!

Előzmény: Nézelödő (1102)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.19 0 0 1104
No meg remélem Te is olvastad a későbbi hozzászólásomat is ,amiben kifejtem azt is ,hogy a Kádár féle 130-as FIAT a mendemonda ,és a pártvezetés alatt a legfelsőbbre , (KB ,Minisztertanács ,PB) gondoltam.
Előzmény: Nézelödő (1102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!