Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

keepitretro Creative Commons License 2008.06.08 0 0 877
"VETERÁN-beli zöldnek is szinű az ajtaja"

úgyérted más szinű?

Igen, nem sikerült elsőre a fényezés és újra fújták. Ismerem az autót. A cikket nem én írtam de korrektre sikeredett :-)))
Előzmény: qualitaet (870)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.08 0 0 876
Eehhgen...
Előzmény: engé68 (872)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 875
Inkább a Deák tér környékére tenném én is.
Előzmény: qualitaet (874)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.08 0 0 874
Vagy A kEMPINSKI helye...
Előzmény: engé68 (869)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.08 0 0 873
Hol lehet az alsó, Szabadság tér? '62-63 körül...
Előzmény: engé68 (869)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 872
Ő lenne az? Nem csúnya autó, és ezen nem fekete a feilrat sem :)
Vagy ez már akkoriban is opciós volt, hátha valaki beszopja, hogy 280-as?
Előzmény: qualitaet (868)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.08 0 0 871
tehát a poroló jobb ajtaja
Előzmény: qualitaet (870)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.08 0 0 870
T. Keepi!
KöSZÖNÖM, ÍGY MÁR VILÁGOS :)))))

Igen ,ezt én is olvastam a Porolókról , de rohadtul tetszett.

Tényleg szép darab ,eszemben sincs irigy , kellemetlenkedő lenni, de jól látom,hogy a VETERÁN-beli zöldnek is szinű az ajtaja?
Ha valaki itt ,Te nyilván értesz hozzá
Előzmény: keepitretro (864)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 869
Gondolom kivételesen elnézitek a rendszámok hiányát :)BudapestBudapestT87
qualitaet Creative Commons License 2008.06.08 0 0 868
Lapítok ,mert fingom sincs a feldványt illetően. Tegnap már írtam , Anyukám egyik partnercége raktárában atomkomoly közlekedési-kiadvány/ sajtókincsek vannak. Ha van ötlet kerestetek...

Amíg ilyen csend van pici OFF: Felkerült a Mobilére egy megfelelő darab ,kék a bele ,de ha ilyen az állapot , meg a kivitel akkor már elgondolkodtató. '77.12.havi , 120 ezer km, nagyon originálnak tűnik mindene....
Én olyan béna vagyok a computerhez ,hogy fogalmam sincs hogy kell ideszúrni.
Sasold majd meg ,Dottore!
Előzmény: engé68 (862)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 867
Maradj egy kicsit, mindjárt teszek fel még egyet :-)
Előzmény: keepitretro (866)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.08 0 0 866
Köszi! Jó hogy szóltál majdnem lemaradtam :-)))
Ha Dynamickot (87-est) látsz azt se a kukába húzd bele :-))))
Előzmény: engé68 (813)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 865
Tegnap tettem ide Neked egy képet, megtaláltad? :-)
Előzmény: keepitretro (864)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.08 0 0 864
A régi TURBO nagyon szép és brutális erőgép, de teljességgel használhatatlan mint általában a régi turbós erőgépek. Az ujabbak viszont nagyon jók. De a legjobb a 993 biturbo.
Előzmény: qualitaet (861)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.08 0 0 863
EB:

Előzmény: qualitaet (861)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 862
Hi brotha! Mindig tudtam én, hogy spanok vagyunk! DDD
Előzmény: qualitaet (861)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.08 0 0 861
Mi az az EB??
Előzmény: engé68 (858)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 860
Hát annál fiatalabb a film, szerintem a Micsoda éjszaká-ban még két betű-három szám kombó volt. A hozzászólás viszont jólesett. :-)
Előzmény: vadász2 (859)
vadász2 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 859
Abszolút nem vagyok otthon filmrendszámokban... talán a Micsoda éjszaka? Ááááh :-( csak azért hogy valaki hozzá is szóljon. :-)
Előzmény: engé68 (858)
engé68 Creative Commons License 2008.06.08 0 0 858
De nagy a csönd, egyedül én vagyok csak, akit hidegen hagy az EB? :)
Próba-szerencse. megismétlem a tegnapi feladványt, hátha csak átsiklottatok felette a buszozás közben. Na szóval: CH 59-52, JA 28-54, mindketten ugyanabban a filmben szerepeltek.
haflinger Creative Commons License 2008.06.08 0 0 857
A rendszámra nem emlékszem, és sajnos már az öreg "Csikkes" sem tudja elmondani :-(
Előzmény: BXS-450 (853)
motorkami Creative Commons License 2008.06.07 0 0 856
Megkérnélek, moderáltassad ki a hozzászólásodat, ez a topik nem tulajdonjogi vitákról szól, hanem régi magyar rendszámokról. Az egyet nem értéseteket pedig rendezzétek le magánban. Köszönöm.
Előzmény: Törölt nick (850)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.07 0 0 855

még  itt-ott lehet működő Sokolt találni,a 2 lapos elem a hátára is megoldható, öreg buszok is szaladgálnak, csak az olaj hiányzik a gumszőnyegjükről.

A zörejek, zajok, hangok is garantáltan autentikusak.

Előzmény: qualitaet (854)
qualitaet Creative Commons License 2008.06.07 0 0 854
Látod, milyen egyformák a "buszos hozzávalók". Hasonlóan ,mint az én korábban taglalt emlékeimben.Ugyanúgy hegyi járat ,csak a festői zalai tájakon ,SOKOL is volt ,csak nálunk a vezetők bömböltették :) stb,stb, Pista ,Vince ,Bandi bá' ,Karcsi bá' ,láncdohány.... de már leírtam. De rég vót ,5-10 évesen........
Előzmény: haflinger (852)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 853
Nem lehet hogy ő vezette GC-39-35 nem emlékszel a busz rendszámára?.
Előzmény: haflinger (852)
haflinger Creative Commons License 2008.06.07 0 0 852
Én iskolás koromban végigbuszoztam a teljes repertoárt. Az általános iskolába járást "fakarusszal", Csepel teherautóból kialakított iskolabusszal kezdtük. Aztán következett az Ikarus 631-es, néha 630-as. A faros már maga volt a csúcs és én máig is ezt szeretem legjobban. A váltás ideje a gimis éveimre esett, de az új, 200-as buszokat sokáig nem tudtam megkedvelni. A faros valahogy sokkal otthonosabb, kényelmesebb volt; valahogy úgy éreztem, hogy masszívabb, biztonságosabb. Pedig láttam az összehasonlító borulási próbák képeit, de a régi mégis valahogy jobban összerakottnak tűnt. Az új, felénk "panorámásnak" nevezett buszokban minden zörgött, mozgott, az ablakok úgy rezegtek, hogy attól féltünk, kiesnek :-) (aztán az idő bebizonyította, hogy a 200-as család ugyanolyan jól sikerült konstrukció volt, mint a farosok, csak mi ezt akkor még nem tudtuk :-) Való igaz, hogy a jó öreg Csepel motor elég nehezen birkózott a zalai dombokkal, de igazán kitalálhattak volna nálunk is valami "szívátültetéses" megoldást, hasonlóan a kelet-németekhez. Ott szerencsére megbecsülték a farosokat és szégyenszemre onnan kell importálnunk, hogy maradjon mutatóba.
És ha már a farosról írok, akkor megemlékezek néhány szóban a Zala Volán egyik buszvezetőjéről, aki talán az utolsó zalai 66-ost hajtotta. A nevére nem emlékszem, talán Pista bácsi volt, de úgyis mindenki csak úgy ismerte: a "csikkes". Ő szemlátomást nagyon szerette a kocsiját, mindig nagyon gondozott, jó állapotú volt a busza. Szerintem ragaszkodott is hozzá, mert már szinte mindenki más új buszt kapott, csak ő járt az öreggel. Amúgy nem volt egy túl barátságos ember, mindig kiabált velünk, ha a Szokol rádiónkat "bömböltettük" a busz végében, néha ki is zárt bennünket az utazásból, a tűrhetetlen viselkedésünkért :-)
Előzmény: qualitaet (844)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 851
Igen?most ha tudni akarod itt van mögöttem az egész alpítvány és megbeszéltük hogy mit írunk ide a topicba.
Előzmény: Törölt nick (850)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.07 0 0 850
nem kellene keverni az  " enyémet"  , az alapítványi tulajdonnal.
Előzmény: BXS-450 (849)
BXS-450 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 849
Ne kezdjük el megint a vitát! jó?.Én is alapító tagja vok a Magyar Hadi és Gépjárműtechnikai alapítvány-nak csak jobban tudom!.
Előzmény: Törölt nick (848)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.07 0 0 848
mind a kettő rozsdakupac a Kapos Volán adománya volt egy szolnoki alapítvány részére.
Előzmény: BXS-450 (847)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!