Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

twiaj Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1851
Jah... az a grafitmetál dolog nagy csoda volt. Nagyanyám 1990 májusában vette át Csepelen a Merkurnál az 1300-as Samaráját (ER-84-48) , amelyben akkortájt ritkaság, de két extra is volt, a metálfény, és az automata övek hátul, ezekért valamit kellett is fizetni pluszban. :)
Aztán 1994-ben DHT-534 lett, s '95-ben visszakerült szülőhazájába. :)
Előzmény: gallo (1846)
vadász2 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1850
Szóval az ötajtós és lépcsőshátú szamarák...
Előzmény: vadász2 (1849)
vadász2 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1849
A négyajtós és lépcsős hátú szamarák a kilencvenes évek második felében kerülhettek nagyobb számban az országba, mert én még nem is olyan rég is rácsodálkoztam egy-egy ilyenre.
Előzmény: gallo (1844)
W50LA Z Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1848
Elméletileg lehetett. Hiszen ez is vontató. Így lehetett V-s kezdetű. Én egyébként ilyen típusra csak háromszög rendszámosakra emlékszem.
Előzmény: TL-54-01 (1821)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1847

Jött egy-két öreg nyugati már új rendszámmal. Volt még egy '86-os fehér Wartburg 353-asom. GO (talán) 24-21. Nem vagyok biztos a számban 100 %-ra.

 

Édesanyám autói:

 

ZV 27 93  korall színú Kispolszki.  '77.12.02-én vette át Csepelen.

TO 91 91 okkersérga Kispolszki. 1981 nyarán vette át Csepelen. 

DZ 10 45 olajzöld Kispolszki. Szegedről hozta el. Nem emlékszem, mikori. Át lett rendszámozva, nem emlékszem az újra. 

 

Nagyapám kocsija még gyerekkoromból:

Moszkvics 403 szürke. Fehér betéttel. Gyönyörűen rendbehozva, autószerelő volt. CL 57 32. Mikor? Állati régen :))

Előzmény: gallo (1846)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1846

5. (nem számolom bele, azokat a Szamarákat, amiket nem tartottam meg, csak behoztam eladni, összesen 5-öt hoztam, kettőt tartottam meg használatra, az elsőt az előbbiek miatt, meg ezt az utolsót, ezt szintén a viszonylagos különlegessége miatt)

 

Lada Szamara 1300. ' 90. EV 94 91. Ezt a rendszámot már a Hungária körúton a BRFK-n kaptam.  5 ajtós volt ez is. Ekkor már volt itthon is 5 ajtós, de ez grafitmetál volt és sötétített üvegü. Szóval azért -ha nem is annyira, mint az előző egy évvel korábban) azért ez is érdekesség volt akkoriban.

Előzmény: gallo (1844)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1845
Szívesen. Ha kérdésed van, csak nyugodtan...
Előzmény: motorkami (1843)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1844

4.

 

Lada Samara 1300 '89 homokszín EH 85 70

sztori:

Bécsben, orosz-zsidó átutazó emigránsoktól vettem. Így tudták kimenekíteni és nyugati valutává váltani rubeljeiket. Orosz belpiacos volt. Szputnyik (cirill) felirattal hátul. A Lada felirat is cirill volt értelemszerűen. 5 ajtós, 5 sebességes. Ebben a kettőben különbözött a merkúrosoktól. Itthon akkor még csak 3 ajtóst árultak. Komolyan mondom, csodájára jártak az emberek az utcán az 5 ajtó miatt. A Gvadányi utcában vámoltam a Hungári Bizt. épületében. Jobban megbámulták, mnt a frissen behozott "átlagos" Asconákat, Jettákat.

 

Hoztam akkor vele egy másik ugyanilyet, az a EH 86 21-et kapta. Úgy foglalózták le a kőbányai autópiacon, hogy nem is volt ott a kocsi. A vizsgáztatás és rendszámkiadás természetesen a Mozaikban u.-ban történt.

motorkami Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1843
Eddig köszönjük :)
Előzmény: gallo (1842)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1842

Megint későn esett le valami.

A KX-es Lada 2105 '84-es volt, 88-ban vettem 4 évesen.

Előzmény: gallo (1840)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1841
Folyt köv. máskor, mert a következő hosszú lesz, van sztori hozzá.
Előzmény: gallo (1840)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1840

Ja, a Wartburggal taxiztam. Amennyi tévét és hazavittem 87 év végén a Skála Metro elől :)) Akkor volt várható (jött is) EGY nagy áremelés, mindenki tévét vett. Kikaptak a sorból a droszton, mert a Ladákba nem fért be a doboz, hozzám meg igen, igaz nyitva maradt a csomagtartó teteje. Limuzin volt egyébként.

 

3. autóm.

Lada 1300S VAZ 2105

KX 47 71   homokszínű. Ezzel is taxiztam.

Előzmény: gallo (1839)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1839

Életem egyetlen újonnan vásárolt autója:

 

Wartburg 353 S.  Csepeli Merkúrnál, citromsárga (csak az volt). GJ 72 24

85. júliusban vettem át.

Előzmény: gallo (1838)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1838

Hát akkor szép lassan, adagokban.

 

Első autóm:

 

Lada 1200 VAZ 2101 fehér 78 nyár, talán augusztusi. Én 82 juniusban-ben vettem, 3 év 10 hónaposan.  Fejes Endre író nevén volt, de az unokahúga (azt hiszem, hölgy az biztos) használta. PE 70 60.

 

 

Előzmény: motorkami (1837)
motorkami Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1837
Igen, regisztrálom.
Rendszám, gyártmány, típus, forgalomba helyezés dátuma, további rendszámok, azok dátumai, sztori, ha van.
Előzmény: gallo (1836)
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1836
Ha valaki gyűjtő és kéri, begépelhetem a családomban (főleg saját) birtokolt régi rendszámokat típusokkal együtt.
gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1835

Valóban igénytelen műa. kamu táblák voltak. Láttam párat, mikor ott dolgoztam. Az én fehér 1200-es ladám is volt civil rendőrautó, rajta valami műa. kamu rendszám.

Előzmény: gumidani (1811)
FAV 20 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1834

GD 01-10 Bogár Gyulán kaptam a rendszámot 1985-ben

GD 01-07 BMV 315 Szintén a rendőrség adta ki.

gallo Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1833
Nekem is GO-s volt és 86-os.
Előzmény: dutrancs (1819)
Nézelödő Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1832
Skoda 120L ' 88 PP 39 78
Skoda Octavia Super ' 62 december 14 CH 06 79 ( Ma már OT - s )
Trabant 601 ' 79 május PN 47 98

Amit korábban írtam neked a Feliciákkal kapcsolatban , a CE 65 , CE 66 sorozatnál , hogy ezt ' 61 november elsejéig adták ki , nos ezt modositani kell , mert konkrét info van arra , hogy a CE 66 25 november 3 - án került forgalomba . Amik még biztosan Feliciák voltak ebből a sorozatból : CE 66 11 , CE 66 13 , CE 66 86 .
qualitaet Creative Commons License 2009.01.24 0 0 1831

Milyen patent ,orig. állapot :)

 

 GS-re tippelek, ha Pesten került forgalomba a paripád. A GO még az év legelején kifutott,a GP és a GR meg  érzésem szerint inkább vidéken ment. Oszt' lehet, hogy tévedek mert a Merkuros táblákat nem ismerem annyira mint a "Hungária körútas" -akat.  Ott április-májusban GS-GU ment az tutti mert ilyet konkrétan ismertem.

Előzmény: semmigond (1828)
D 20 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1830
semmigond Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1829
Egyébként '86. márc.-ban, GO volt? Vagy milyen betűkomb.?
Előzmény: semmigond (1828)
semmigond Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1828

Bizony! :D

Ő az:

Előzmény: vadász2 (1827)
vadász2 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1827
Tied(-)é?
Előzmény: semmigond (1825)
motorkami Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1826
Köszi, vettem :)
Előzmény: p21-feri-tb (1824)
semmigond Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1825

Köszi szépen!

Amúgy '86. március. 26-án lett először forg. helyezve az autó. :) (Ami egy Kispolski) :)

Előzmény: qualitaet (1817)
p21-feri-tb Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1824

OFF

Kami ezt leltem a Waresz fórumon. A hátteret figyeld!

http://www.youtube.com/watch?v=j_A1VAhvVW8

Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1823
IB 33-15, IL 56-52, IZ 35-26, PF 23-00, GA 62-01, PY-80-58
FAV 20 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 1822
KX-től-GL-ig Gyulán a szervízben dolgoztam,és alvázvédőztem az új kocsikat,én töltöttem ki a garanci papírokat. Innen az információ, de ettől még eltérhet más megyékben.
Előzmény: qualitaet (1817)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!