Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
Ez lesz a jó összeállítás, engem meg megcsalt az emlékezet.
Ami miatt tartottam a JL-es változatnál, hogy emlékezetem szerint volt valami hupákolás az utolsónak legyártott táblasorozat kötül, és velemi miatt nekem a JL maradt meg (főként, hogy biztosan volt J a kombinációban, erre meg az YJ is jó lehet).
Szomorú szembenézni így a szellemi leépüléssel. :(
Kérdésem az 1989 vagy 90-es magánautó-rendszámra vonatkozott.
A régi JL taxi-túrakocsikat vidéki utakra meg rendezvényekre (pl. esküvő) adták, de vezetővel. Az XX-nek emlékeim szerint ehhez semmi köze nem volt, azok vezető nélkül kölcsönözhető kocsik voltak.
Motorkerékpároknál 125 ccm-nél volt a kategóriahatár
K, L, M Mkp 125 ccm-ig E, O Mkp 125 ccm felett
Célszerű lenne formára és színre megkülönböztetni, ugyanis mint korábban írtam, pl. az E-s motor rendszám alakra nem azonos az E-s magánautó rendszámmal.
Köszönöm. Ami emlékezetemben rögződött, azt beírtam egy Excel-fájlba, és most csináltam egy módosított változatot ehhez a tőled kapott információkkal. (másik munkalapon)
Szerintem az E után már nem volt semmi... EX, EY, EZ voltak az utolsó személyautósorozat. A J előbb volt, legalábbis mi pl. JI-t 1989-ben kaptunk... ER-t, pedig '90 májusában. Szerintem. :)
több ilyen kocsi is volt/van itthon, vszeg több limonak is levágták a tetejét.a képen látható viszont érdekes mód jobb kormányos, ami viszonylag ritka.Páger és Ruttkay is szerepeltek ilyen kocsikkal.