Ezért kéne ellenőrizni az információk valóságtartalmát... Mert sokszor a sofőrök mondanak a legnagyobb hülyeséget. 5 perc guglizással meg lehet találni a választ arra, hogy nincs Cegléden 3 tengelyes Setra. Ezért nem kéne többek közt ezt a topikot sem teleküldeni mindenféle pletykával, mert a fals infók terjednek a leggyorsabban. Plusz kevésbé égeti be magát az ember.
Ma 15:30 fele láttam, 26-os főút TESCO-nál, egy Kecskeméti (DAKK) csuklós Volvót, haladt kifelé Kbarcika felé.
Sajnos teljesen tökéletes képet hírtelen nem tudtam csinálni, mert a hátam mögül jött és nem vettem észre csak mikor elhaladt mellettem,így gyorsa telo előkapással csak így sikerült :D Valamennyire azért kiverhető Hátul a Kecskeméti címer van.
Most ezeket ki fogja pontosan kapni ? melyik üzemegység?
...meg az a több tucat busz, ami a KK-sítás óta lett beszerezve és nem arányosan lett elosztva "mert hát Hajdú-Biharban úgyis korszerű a buszpark, oda minek"...
Én nem nyomtam mínuszt, de Pest megyében nincs háromtengelyes Setra. Sima szóló Setra viszont annál inkább, Cegléden is. Háromtengelyes szólóból MAN van azon a környéken.
Hát a Classic Ikarus meg a 200-as széria gyártásánál sok különbség nincs, mivel mind a kettő 2002-ig ment. Ha kicsit normálisabb világban élnénk, akkor már 10 évnél idősebb buszt nem látnánk szaladgálni :D
Igen, az exHajdús E95-ösök váltották ki a borsodi 266-osokat. Ha azokat nem kaptuk volna meg, még mindig 266-osok pattognának. Mind a két vagy három darab óriási segítség volt, valóban.
Országos szinten valóban (jóval) szarabb lett a helyzet a KK-sítás óta, de azért van olyan cég, aki nem jött ki rosszul a dologból (sőt), ezek közé tartozik az ex-Borsod is. Ha minden marad a régiben, meg merem kockáztatni, hogy még mindig 266-asok pattognának, nem "szar" ex-Hajdús E95-ösök....
amikor az egész abból indult ki, hogy "Borsod teleszórta Hajdút 30+-os Ikarusokkal"
Ki írt ilyet? Mikor? Vissza tudod keresni?
Nem, nem abból indult ki... Onnan indult ki, hogy, elviszik a Citarókat, mire valakinek az az csodálatos ötlete támadt, hogy akkor vegyék vissza a Hajdútól azt a 2(?) csuklós Volvót. Erre válaszoltam, hogy az évek alatt teljesen ki lett zsigerelve a cég, amire te azt írtad, hogy tényszerűen nem igaz. De tényeket mondjuk azóta sem sikerült mellé írni, se neked, se másnak.
Országos szinten valóban (jóval) szarabb lett a helyzet a KK-sítás óta, de azért van olyan cég, aki nem jött ki rosszul a dologból (sőt), ezek közé tartozik az ex-Borsod is. Ha minden marad a régiben, meg merem kockáztatni, hogy még mindig 266-asok pattognának, nem "szar" ex-Hajdús E95-ösök...
(Egyébként most pontosan ez történik ismét: a csongrádiak prüszkölnek, hogy roncs-lerakat lesz a megyéjük, a többi megye meg attól tart, hogy az elvitt gépek helyére még szarabbak érkeznek, vagy épp a csuklós fordákat ki se lehet majd állítani csuklósokkal.)